Jump to content

jinxy

Membru
  • Posts

    398
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2017

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

jinxy's Achievements

  1. Legal - da. Ca acea camera de pe drona se considera ca face video recording, chiar daca e doar streaming in ochelari. Mai mult, legal iti trebuie un "spotter" - cineva care sa urmareasca drona cu ochiu'. E absurda legea.
  2. ...urmarit o masina stand in masina cu ochelarii fpv. daca te-a ofensat, o sterg
  3. Da, e 1.5X - e destul de plictisitor daca nu se intampla nimic. Abia astept sa prind un motocrossist care se da bine si vrea sa se lase filmat. Ceva mai dinamic aici: Asta e real speed - masina a mers in medie cu 80kmph. @Penetru nu stiu cum se aplica garantia in RO, dar am un prieten in UK care si-a luat Mini3 si a agatat-o intr-un copac. Are 2 replacementuri pe an in garantie, inclusiv un flyaway - cand nu mai poti recupera drona.
  4. Some FPV action pe poligonul TCS:
  5. Hehe, cum spuneam: tine si de asteptari. La Norden nici liniuta aia nu am putut s-o fac. Inteleg perfect de ce intr-o lume ideala ai petrece cateva ore in conditii variate cu mobra inainte sa dai o galagie de bani, si din pacate sunt patit: nu-mi place Nordenul - si sunt sigur ca nu mi-as fi dat seama de asta intr-o tura de 10 minute, dar poate mi-as fi dat seama la un drum de cateva ore. Si totusi, in lumea noastra ne-ideala, ceva e mai bun decat nimic, asa ca apreciez acel ceva.
  6. @KINGS, din comentariul tau legat de arcuri imi imaginez ca e o diferenta semnificativa de gabarit intre noi, si totusi...cum ai reglat suspensia? Setarile standard? Nu reusesc sa gasesc o setare in care sa nu copieze fiecare mic val din asfalt la viteza medie (60-100) si se simte ca barca pe mare. Intre timp: S-a ars o siguranta de la faruri, schimbat intr-un minut fara probleme, totul OK Problema cu pornirea s-a mai atenuat cu benzina de 100 (OMV).
  7. Confirm - The Bike Hub super oameni Oferit test drive la Tuareg 660 desi modelul aparuse de 1 luna si afara erau 7 grade. Super amabili. Acum ca am ales Norden, e partea a doua. Nici cu ATVROM nu a fost o experienta rea. In 3 zile de cand am plasat comanda ferma aveam motoreta. Acum, ca nu a venit deblocata si a trebuit sa mai fac un drum in service, e partea a doua, dar cred ca tine si de asteptari. E si ei oameni...
  8. Salut! Postez pentru un prieten care si-a luat recent permis. Datele problemei: Cat A, are 30+ ani si permis B de 10 ani, conduce zilnic, are 1.80 si cam 80kg. Dupa ceva cautari a ajuns la un shortlist de 3 motociclete: Honda Monkey Yamaha XSR125 Legacy BMW G310GS A patra varianta ar fi un scuter de 125cc. Parerea mea e ca se va plictisi foarte rapid de 125cc si dintre cele de mai sus varianta OK ar fi GS-ul, dar posibil sa nu fiu complet impartial (eu am fost incepator pe 600cc). Voi ce ziceti?
  9. Salut! E cineva pe aici care zboara FPV? In alta ordine de idei, bucurestenilor, pe unde zburati? Intreb pt ca tot orasul impreuna cu toata zona de nord a Bucurestiului e restricted, iar zborul legal implica email la Romatsa si telefon la turnul de control. Asta pe langa aviz MAPN care nu se mai aplica in zonele Open, dar se aplica in Restricted... Mi se pare o bataie de cap enorma pentru un aeromodel de 500gr. Conform legii, pare ca zborul in zone restricted constituie doar contraventie (opus zborului cu UAV neinregistrat care e catalogat drept infractiune). Voi cat de rau va stresati pe tema asta?
  10. Fiscal: da (bineinteles) Contact: 0728904007
  11. Vand Husqvarna Norden 901 An productie: 2022 Km: 935 Inmatriculata RO, primul priorietar, fara probleme tehnice. Motiv vanzare: prea puternic pentru ce-mi trebuie. Ma orientez spre ceva mai mic. Upgrades: Crashbars Hepco & Becker Handguards aluminiu KTM Inaltatoare ghidon KTM 2.5cm Pret: 14.000 Eur Bonus: revizia 1000km Zona: Bucuresti
  12. Poate aveam eu asteptari prea mari de la o moto de 15k O fi problema la mine, nu la ea... Multumesc de sfat! O sa-l activez cand merg la revizie.
  13. Salut @KINGS! Sa o stapanesti sanatos! Eu o am de aprox o luna si 1000km. Calarita ca un adventure prin toate padurile si hartoapele. Probleme: - In primele zile mi-a dat eroarea de immobilizer - inteleg ca e destul de comuna la KTM - desi aveam eroarea in bord, pornea fara probleme, intre timp s-a resetat singura - uneori porneste foarte greu - inteleg ca este iarasi o eroare cunoscuta KTM. trebuie lasata sa armeze pompa, apasat foarte fin pe butonul de start si pus benzina buna.... si o rugaciune in gand. in principiu face figuri cand e rece - am rupt un handguard la o cazatura de pe loc pe pamant - calitatea plasticului extrem de proasta. intre timp am facut upgrade la cele de KTM cu tija de aluminiu - quickshifter nu intra mereu in viteza, mai ales daca e motorul mai turat, face figuri random 3-4, 4-5 etc. folosesc ambreiajul si aia e - vibreaza enervant in jur de 5k rpm; nu e un defect, dar evacuarea se aude f trist - iarasi, posibil ca nu e o problema, dar pe gropi loveste ceva (cred ca lantul) de pare ca se dezmembreaza Plusuri: - traction control m-a impresionat. initial am vrut sa fac upgrade la tech pack (sau cum se numeste la husky), dar mi-am dat seama ca pe off merg cu TC complet off si e controlabila. in schimb, pentru persoanele mai panicate face fix ce trebuie - garda la sol e destul de mare. am trecut peste niste damburi unde eram sigur ca voi lovi - pe asfalt e comparabila cu un sport tourer, sta bine pe curbe - cauciucurile cu care vine mi se par foarte bune si de on si de off - rezervorul coborat o face intr-adevar sa para mai usoara decat e - se ridica relativ usor de jos, eu sunt relativ skinny (75kg) si o ridic fara mare efort Upgrades: - schimbat handguards ca le-am spart pe cele stock - pus crashbars de la Hepco & Becker - am laut modelul scurt, dar acum as lua modelul inalt pentru ca nu protejeaza deloc carena. pe drum drept cade in crashbar si ghidon, dar pe damburi se poate lovi carena - pus inaltatoare ghidon 2.5cm de la KTM - stock nu pot sta relaxat in picioare Am citit despre defecte la furtunele de racire si la amortizor spate - la mine nu a fost cazul deocamdata. Una peste alta, e o moto OK, mi se pare potrivita pentru touring si iesiri pe drumuri forestiere, face fata la drumuri mai grele, dar nu pare foarte fericita. @KINGS sunt curios de impresiile tale
  14. N-am avut de lucru si am mers cu un R1250GS. Acum merg cu Nordenul si plang. Motor incomparabil, la Norden e o trompeta vibratoare. La GS se aude genial, vibreaza mult mai putin, trage mai bine. Diferenta suspensie de la cer la pamant. Face toti banii controlul electronic. Protectie vant si egonomie -> GS clar. Singurul avantaj al Norden ar fi ca intr-adevar e mai usor si mai prietenos pe offroad, in schimb se simte bicicleta pe langa GS.
  15. @Razvan1210 cred ca intrebarea la care trebuie sa iti raspunzi este: e mai important sa mesteresti sau sa te plimbi? In practica vei putea face doar una din ele. Traim niste timpuri in care e mai ieftin sa arunci si sa cumperi nou decat sa repari, deci daca crezi ca faci vreo economie, nu va fi asa. Daca chiar iti doresti sa te plimbi, iti trebuie ceva fiabil, mai ales la moto unde orice defectiune te poate baga in spital.
×
×
  • Create New...