Sari la conținut

slabutzu

Membru
  • Număr conținut

    415
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    ionutiordache78

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bukarest
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    IJ Planeta 5, Honda CBR 600 F1 (PC23)
  • Numar Moto
    B 54 YZB la IJ, B 82 DZS la CBR
  • Club
    DACII LIBERI

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ Planeta 5, Honda CBR 600 F1

Vizitatori Recenți Profil

600 citiri profil

slabutzu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Da, am vb cu un prieten ce a trecut cu masina pe langa accident (se afla la aproximativ 1 km distanta de momentul accidentului). Un logan a iesit de pe o straduta secundara cu intentia sa taie linia dubla continua. Din ce mi-a zis, s-a intamplat exact in curba aceea in forma de S. Nu stie ce viteza avea motorul, asa ca sa lasam speculatiile momentan. Dupa ce a lovit botul loganului, a sarit peste capota si s-a tarat vreo 50m (cam asta era distanta dintre motociclist si masina). Cei care erau in jurul motociclistului aveau o trusa de prim-ajutor, dar ii scosesera casca si se pare ca avea sange la gura, nas si urechi (informatiile sunt relative, deoarece persoana care mi le-a relatat se afla in trafic si a trecut cu viteza mica pe langa rider, dar nu putea opri). Mai multe detalii nu cunosc. A, da, se pare ca erau doi pe motor, dar despre pasager nu a putut sa-mi dea detalii.
  2. Aveti idee cine e motociclistul? Nu sunt multi atasisti prin Bucuresti. Sper sa nu fie Aleco.
  3. slabutzu

    Accident pajura

    Culmea este ca taximetristul putea sa intoarca ori cu 7-8m mai inapoi (intersectie cu o straduta si era loc) ori cu 30-40m mai in fata (o alta intersectie cu o alta straduta). Dar dupa cum stim, fiecare intoarce pe unde are chef, nu pe unde trebuie.
  4. slabutzu

    Accident pajura

    M-am bucurat cand tatal motociclistului i-a tras vreo 2-3 bucati taximetristului pana l-a oprit politia. Treaba statea cam ceva de genul. Strada ingusta (str. Pajurei), taximetrist vrea sa intoarca si nu are loc sa execute manevra dintr-o bucata, asa ca urca masina junatate pe trotuar, cu botul in gardulet. Era in pozitie perpendiculara fata de strada, jumate in sosea jumate pe trotuar. Cel mai probabil a vrut sa dea cu spatele moment in care, motociclistul care venea regulamentar, vazand ca vrea sa dea inapoi taxiul, a franat si a culcat motorul. Cel mai probabil din alunecare (motorul alunecand culcat pe partea stanga) a acrosat spoilerul si nr. de inmatriculare al masinii. Detalii mai exacte le poate da numai motociclistul implicat, dar cam asta am inteles si dedus eu la fata locului. Insanatosire rapida. Motocicleta era o Honda CB500 neagra.
  5. Imi pare rau sa-ti zic, dar tu nu stii (ai aobservat ca nu am scris "nustii") sa scri. Logica imi spune ca nu prea ai trecut pe la scoala si aceeasi logica ma pune pe ganduri cum ai reusit sa-ti iei permisul de conducere. Stiu ca-ti trebuie ceva scoala ca sa poti da examen pentru permis.
  6. Alt caz de moarte cu dreptatea in mana. Si eu am patit acelasi lucru intr-un varf de panta prin aceeasi zona. Singurul lucru ce te salveaza (care de altfel a functionat si la mine) este mersul cat mai aproape de marginea din dreapta a drumului in zonele de varf de panta. Imi pare rau pt motociclist si pasager. Condoleante familiei. PS: Stie cineva cine era motociclistul?
  7. Nu am citit tot topicul. Nu am avut rabdare. Dar pot sa spun atata: BANDA 3 ERA LIBERAAAAAAAAAAA. DACA AI VAZUT CA EL INTRA CA BOUL DIRECT PE BANDA 2, TU CE DRACU MAI CAUTAI PE BANDA AIA? Din pacate faptul ca ai culcat motorul este din vina ta, pentru ca in loc sa te uiti in locul in care sa te duci ca sa eviti "orice" tu ai ramas cu ochii la masina. Adica ai fixat punctul. La politie nu o sa rezolvi nimic. Mai bine "acumuleaza" acest episod si transforma-l in experienta. Si ca un mic sfat pe care sper sa-l iei in considerare, pune mana si documenteaza-te, macar teoretic, despre cum se conduce motocicleta. Existe nenumarate topicuri aici pe forum si carti despre motociclism. Mie mi-au prins bine. Vorba cuiva, e mult mai bine sa inveti din greselile altora decat din ale tele (si cel mai avantajos lucru este ca nu te doare). Bafta.
  8. Am fost. Super intrunire, foarte civilizata, bude ecologice foarte curate, mancare ieftina si buna, muzica buna (cu o singura exceptie) dar in limba maghiara (si cate odata in engleza). Una peste alta, ne-am simtit foarte bine. Un foarte mare plus au fost budele. Nu au existat decat 3 (trei) bude dar curate, frumos mirositoare si cu hartie igienica in permanenta.
  9. Verdictul va fi foarte clar: neadaptarea vitezei la conditiile de trafic.
  10. O sa fie super tare. Speram sa tina si vremea cu noi. Si chiar daca nu, tot o sa ne distram. De-abia astept. PS: Baieti, sa va pregatiti costumele de baie . Fetelor, poate le uitati acasa
  11. Inca o completare. Motorul i l-a dat Woosh ca sa aiba cu ce sa se deplaseze in cele 2 saptamani in care era in Bucuresti. Duminica trebuia sa plece inapoi la Timisoara, unde lucra.
  12. Si noi am ajuns cu bine (in afara de o durere de OO de la o groapa din popesti leordeni si de un frig sanatos, totul e in regula). Nu vrea sa mai zic si eu cat de dureros a fost sa-l vad pentru ultima data pe Qaz. Este de nedescris. Nu exista cuvinte sau imagini care sa poata descrie durerea. Ca sa-l citez pe Woosh', "asta a fost Qaz". Dumnezeu Sa-l odihneasca in pace. PS1: O sa spun o data pentru totdeauna. Motorul a fost condus de Qaz. Amandoi aveau castile legate. Au fost la petrecere dar nu au consumat bauturi alcoolice. Cine il stie pe Qaz stie ca el bea numai coca-cola. Bautura care astazi tatal lui ne-a servit-o la masa dupa inmormantare si ne zicea exact asa: "el era cu coca-cola". Cine o cunoaste pe Mada stie ca ea nu bea alcool. Au plecat de la petrecere cu castile puse si legate. Qaz avea un flip-up pe care l-a pus de fata cu mine si am vazut cand si-a inchis-o. Viteza nu a fost foarte mare. Ghinionul lui Mada a fost ca i-a sarit casca si s-a lovit rau la cap. Ghinionul lui Qaz a fost masa corporala. Oricine cunoaste putina fizica stie ce inseamna sa accelerezi 100 si ceva de kile cu o vitesa de 50 km/h. Asa se poate explica impactul foarte violent cu stalpul. Astea sunt date nu speculatii. PS2: Lasati-l pe Nightwolf in pace. Este o rugaminte. Este o persoana care isi face datoria. NU TOTI POLITISTII SUNT MILITIENI. Din pacate legislatia la noi este proasta si de aceea este greu sa faci ceva neavand o baza legala buna. Faptul ca politia spune "neadaptarea vitezei la conditiile de trafic" inseamna ca in lege nu exita alta incadrare. Daca la 10 km/h cazi cu motorul dupa ce ai dat intr-o groapa tot neadaptarea vitezei la conditiile de trafic se numeste pentru ca in lege nu exista alta incadrare. Asadar nu politistul e bulangiu ci legea e proasta. Asadar parlamentarii trebuie f_ut_uti in gura, nu politisti care incearca sa-si faca meseria si nu au cu ce. Inca o data, este vorba de POLITISTI SI NU DE MILITIENI. O sa ma opresc aici pentru ca sunt foarte obosit dupa doua zile groaznice si o noapte in care nu am putut sa dorm. Noapte buna
  13. Cu observatia ca nu consumasera alcool. Este un detaliu foarte important.
  14. Amandoi au avut castile in cap si legate cand au plecat de la petrecere. Eu eram la poarta si i-am vazut pe amandoi cand si-au legat castile si au plecat pe motor. El conducea. Qaz nu bause nimic si nici nu au stat mult la petrecere pentru ca astazi de dimineata trebuia sa plece la Timisoara. DUMNEZEU SA-L IERTE SI SA-L ODIHNEASCA IN PACE. ERA SI VA RAMANE FRATELE NOSTRU.
×
×
  • Creează nouă...