-
Număr conținut
342 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2009
-
Motocicleta
Kawasaki ZX6R
Informații profil
-
Motociclete detinute
ZX6R-R6
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
claudeel's Achievements
Apprentice (3/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Au venit cu niște tuburi care să limiteze fluxul de vacuum, le-am pus și niște robineți de acvariu și degeaba, bat ca toate alea și nici nu mi se par atât de precise.
-
Păi și ce să iau, am văzut că au recenzii destul de ok. Ce să iau, am o panaramă de ceasuri chinezești dar nu le-aș recomanda nici dușmanului meu, trebuie să ajungă la gunoi cât de curând, le am pe undeva prin magazie și îmi este lene să le caut dar când dau de ele direct la gunoi.
-
Mamă ce haos este aici! În altă ordine de idei, n-am avut chef azi dar am zis să termin treaba. Am reușit să reglez nivelul la în specificațiile date de manual, pornește foarte bine la rece cât și la cald fără bang, but și poc, revine frumos la idle și trage bine fără întreruperi. Între 1300 și 2000 rpm nu prea îi place dar în rest este ok, am dat comandă de un CarbtunePro să văd cum stă treabă cu sincronizatul clapetelor, m-am cam săturat să dau o grămadă de bani la service și să strâng șuruburi lăsate slabe de ei. VID20220115162803.mp4
-
claudeel îl urmărește pe Kawasaki Zx6r.
-
Anterior am fost puțin eronat când am spus "10mm". Treba stă în felul următor, în service au setat înălțimea plutitoarelor la 3mm iar nivelul benzinei este la doar 4mm sub linia de control, o diferență enormă față de ce spune manualul (20.2+-1 MM). Am pus plutitoarele la 7mm, pornește ok, merge destul de decent, rateurile de pe evacuare s-au redus considerabil doar că rămâne turația puțin agățată, nu coboară cursiv la ralanti, am măsurat nivelul și este la 28mm sub linia de control, merge cu amestec sărac și de aia face și așa cu turația. Având în vedere ca este multă migăleală să aduci nivelul la valorile corecte, mi-am desfăcut niște bere, m-am plictisit de carburatoare și le-am lăsat pentru data viitoare când mi-o veni cheful. VID20220114180250.mp4
-
-
Ce crezi, le aveam deja salvate și mă gândeam luna viitoare să le cumpăra. Merci de sfat, acum chiar că le cumpăr! Bun, că tot mă plictisesc, am desfăcut carburatoarele, sunt eu cealapa sau nivelul plutitoarelor este foarte mare, în loc de 7+- 2 MM, eu am 10mm plus. Limbile plutitoarelor sunt îndoite foarte mult.
-
Salutari prieteni! Daca tot stam in casa amortiti, poate mai veniti cu ceva idei vis a vis de paroblema asta. Bun, din cand in cand, la pornirea la rece cu socul acctionat am exploziile astea pe evacuare, uneori sunt foarte zgomotoase, bubuie tare rau de tot. Acum sa incep cu modificarile aduse motocicletei si ce s-a verificat la ea. Filtru aer K&N, evacuare aftermarket, carburatoare curatate (de doua ori in service-uri diferite), reglate, sincronizate, cuie pontou noi OEM, slidere soc noi OEM, buji noi iridium NGK. S-au incercat urmatoarele setari, suruburile de ameste setate de la 2 ture pana la 4 ture, siguranta cuielor de dozaj mutate pe aproximativ toate pozitiile, sitemul pair valve (cel ce baga aer proaspat pe evacuare) obturat sau liber, absolut nimic nu a mers, pe decelerare intre 7000-4500 rpm am rateuri pe evacuare, nu foarte accentuate dar sesizabile. Daca la pornire ii dau la automat cateva secunde fara soc, atunci cand acctionez socul nu mai da acel rateu, am observat ca atunci cand temperatura ambientala trece de 10-15 grade celsius, acel rateu apare rare ori, spre deloc. Nu este o chestie care sa ma deranjeze,dar daca tot ne plictisim am zis ca de ce nu sa avem un subiect de discutie. Va salut!
-
Cu plăcere! Nu-i obligatoriu să întâlnești problemele astea dar ele sunt acolo în grupul Aprilia. La un moment dat din plictiseală făceam niște comparații de prețuri pentru piese OEM, Aprilia împarte anumite piese cu Ducati de exemplu din sistemul de frânare. Practic un etrier spate de la Brembo, echipează motocilete din familia Aprilia și Ducati. Preț etrier OEM Aprilia 309£, preț etrier OEM Desmosedicii RR (este regăsit și pe alte modele gen 1199 Panigale) preț 147£. O diferență enormă. Probabil că este total aiurea comparația dar diferența de preț pentru același produs este absolut enormă. Eu am avut norocul cu oamenii din acel service, niște englezi senzaționali, vorbeam prin video call când avem o problemă, îmi dădeau ponturi ce piese sunt identice cu aloe alți producători astfel încât să le iau mai ieftin și mi-au spus că majoritatea clienților lor sunt oameni fanaticii Aprilia și bine financiar care nu folosesc motocilete zi de zi să se ducă la muncă așa cum o facem eu ci ocazional. Că și fiabilitate, Rotaxul ăla este genial, folosit în uz normal duce mult fără probleme, a mea avea 68k km și mergea foarte bine dar în grup aveam un tip cu o Mille R care o folosea doar pentru circuit, la un moment dat a pus o poză din garajul lui cu 6 motoare distruse, fapt ce denotă că în stres intens nu sunt chiar atât de rezistente. Am uitat de distribuție, lanțurile, patinele, întinzătoarele toate pe OEM se ridică la un preț de peste 600€. Cum am spus, sunt mișto rău până intervin probleme, personal aș mai face "greșeala" să mă întorc la V2-ul ăsta pentru că de foarte multe ori mi-a pus zâmbetul pe buze cum nu a reușit să îmi pună alte japoneze pe care le-am mai avut.
-
Corect și asta! Eu am rămas puțin dezamăgit de Aprilia pentru că probleme astea au venit de la primele generații și nici măcar nu s-au sinchisit să amelioreze din ele la generația a doua. De V4 nici nu mai vorbesc. Urmăresc postările service-ului Aprilia de care am făcut referire și pur și simplu rămâi praf să vezi motoare de V4 cu supapele varză, mulți care au avut probleme chiar și după doar 1500 de km, jocurile erau pur și simplu inexistente, cutii ce agață, motocilete care se accelerează singure, probleme la quickshifter, pinioane din cutie distruse etc. Regret că am vândut-o, sunt fan Aprilia, îmi place enorm și generația V4 dar pentru bugetul meu în caz de reparații....nu-i de mine!
-
Tuono V2 are fun factor gârlă, este o motocicletă senzațională, trage că un tanc în orice treaptă și de la orice viteză dar toată distracția vine cu niște costuri bombă. Prima și cea mai costisitoare este statorul și volanta, dacă nu vrei să schimbi în disperare statoare și relee trebuie să faci upgrade la stator și volantă, deloc ieftine și greu de găsit. Ambreiajul electromotorului are și ăsta prostul obicei să se strice, o altă bubă destul de costisitoare, schimbarea lui necesită o presă specială pentru a putea scoate volanta. La cald au prostul obicei să pornească greu, instalația este subdimensionată și necesită un upgrade al cablurilor și releului de pornire. Cilindrul receptor al ambreiajului are prostul obicei să curgă, un update aftermarket este undeva la 100€. Vâscozitate uleiul recomandată de producător este 15w50, când uleiul este rece... este dezastru găsirea neutrului, o să îți rupă piciorul. Problema se poate ameliora cu un jiglor de dimensiune mai mică ce face ca o cantitate mai mică de ulei să ajungă la ambreiaj, ameliorează problema dar nu garantează nimeni că o rezolvă. Clapetele de accelerație sunt situate pe un singur ax, "reglarea clapetelor" se face prin două șuruburi de aer bypass, necesită analizor de gaze pentru a egala nivelul de CO2 pentru fiecare cilindru conform manualului, nu-i chiar floare la ureche pentru că trebuie să găsești balansul între valorile de CO2 și valorile vacuumului specificate în manual, dacă nu sunt făcute cum trebuie o să meargă destul de urât în regimul 1500-4500 rpm. Rezervorul de plastic nu prea este bun prieten cu etanolul din benzină, se deformează, apar bule pe sub vopsea. Cablajul pompei de benzină are în componență o porcărie de design ce implică niște rășină, etanolul din benzină macină rășină aia iar benzina ajunge la contactele dintre instalația exterioară și cea interioară. Dacă ai noroc să găsești pe în Europa 80-100€ sau 150-200$ în America, o porcărie de cablu. Cricul, o altă tâmpenie made in Italy, dacă nu vrei că și cea mai mică pală de vânt să o trântească pe jos, trebuie să faci upgrade la cric, de la Honda 100€. Senzorul de la cric, o altă tâmpenie, original în jurul a 80-100 de Euro, sau faci că mine, AliExpress 10€. Rulmenții de la "dog bones", dacă nu sunt întreținuți, intră apă, ruginesc, se blochează și produc uzură bucșelor de și plăcilor de aluminiu. Kit de reparație undeva la 150€. Aici trebuie să inspectezi bine urechea de pe basculă de unde se prinde toată articulația amortizorului, la unele motocilete s-au mai produs fisuri. Instalația electrică mai reprezintă un minus dar sincer eu nu am avut probleme cu Aprilia mea. Cam astea sunt bubele V2-urilor de la Aprilia, fie că vorbim de Falco, Mile sau Tuono, generațiile 1 și 2, personal mi-a plăcut mult motorul ăsta dar prețul pieselor și mai ales că multe din ele se găsesc greu și doar pe comandă unde trebuie să aștepți și câte 2-3 săptămâni pentru o piesă banală (aici vorbesc de Marea Britanie, în România nu știu cum ea cu piesele pentru ele) și service-ul specializat pentru Aprilia care era la 200 de km de mine m-au făcut să renunț la a mea.
-
12. Monster Energy British Grand Prix
topic a răspuns lui claudeel în Kagemushaul Competitii Internationale
De unde bani de mers in Argentina . Nici acum nu era perioada potrivita dar visez de mult timp sa vad o cursa de la fata locului mai ales ca Rossi a facut anuntul retragerii. -
12. Monster Energy British Grand Prix
topic a răspuns lui claudeel în Kagemushaul Competitii Internationale
-
claudeel și-a schimbat imaginea de profil
-
Dacă tot a plouat ca la nebuni weekendul ăsta și am fost forțat să stau în casă, mi-am făcut de lucru că tot îmi sosiseră piesele. După o luptă aprigă cu două pistonașe am reușit să le scot, nici cu aer comprimat nu am reușit să le scot, noroc că a ținut cleștele pentru pistonașe dar oricum l-am aruncat că nu mai era bun de nimic, l-am zăpăcit în încercarea de a scoate pistonașele. Interiorul etrierilor era plin de mâzgă. Am scăpat și de rateurile de pe evacuare, șuruburile de amestec erau setate la 2.5 ture, manualul spune 3 ture, le-am pus la 3 ture și merge foarte bine acum.
-
Astăzi mi-au sosit evacuarea și kitul de reparație pentru etrieri, normal, ca un motociclist sănătos la cap, după 15 ore de muncă m-am apucat sa schimb evacuarea, mă descurc doar cu frâna spate momentan. N-am rezistat și am dat o tură fără db-killer, uuuaaaiii cât de bine se aude , un sunet gros plăcut urechilor fără să te deranjeze. Surprinzător dar ralantiul a rămas la fel cum era cu evacuarea originală, accelerația se simte la fel chiar și în turele joase spre medii, singura chestie este că pe decelerare între 7.500 și 5.000 rpm (aproximativ), are o grămadă de rateuri dar nu foarte puternice și fără flăcări, se aud destul de mișto, se aud înfundat. Acum mă gândesc și îmi este frică să nu belesc ceva pe la valvele de evacuare, mă gândesc la un amestec puțin sărac dar aceleași rateuri puteam să le simt și cu evacuarea originală. Mâine am să pun silencerul înapoi pentru că este destul de restrictiv și sat văd dacă mai dă rateurile astea.
-
Eu am dat 2390£, nu am negociat nimic cu omul, am mai primit bonus un stander spate Oxford din aluminiu, încărcător pentru baterie în valoare de 100£, un rucsac moto special cu prinderi magnetice pentru rezervor, un super de telefon cu încărcător wireless destul de scumpicel și ăla, un lacăt de disc de la Abus, și ăsta vreo 80£. Pe net unele în stare bună sar de 2500 dar au mile multe, dublu, triplu etc.