Jump to content

Kagemusha

Super Membru
  • Posts

    1,547
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kingdom of Heaven
  • Carnet moto din
    plastic
  • Motocicleta
    Indian Scout
  • Numar Moto
    cifre și litere
  • Club
    Lonewolf

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Multe...
  • Interests
    Nimic...

Recent Profile Visitors

2,445 profile views

Kagemusha's Achievements

  1. @paulchelaru: pentru categoria A2, cum spune @TETEA., optiunile sunt foarte limitate în ce privește transmisia finala pe curea/cardan. La modul general, dacă vrei să te documentezi despre ce înseamna fiecare dintre ele, în loc să asculți sfaturi date după ureche, dă un research cu orice motor de căutare după "motorcycle final drive systems". Spre exemplu, uite aici un articol în care problema este tratată exhaustiv.
  2. Motul Grand Prix of Japan 23-25 septembrie, Mobility Resort Motegi Timpii, după ora României. Fiind posibil să mai apară modificări în program datorită taifânului, nu strică să mai aruncați din când în când un ochi aici.
  3. Gran Premio Animoca Brands de Aragón 16-18 septembrie, MotorLand Aragón Ora României.
  4. Scriau, dar nu într-o limbă pe care o înțeleg eu. Iar în Google Translate nu am încredere.
  5. Ca fapt divers, aparent Honda deja încearcă in aceste zile noua bascula de aluminiu de la Kalex, cel ales pentru testarea ei fiind Bradl. https://www.bikesportnews.com/news/news-detail/hrc-to-use-kalex-swingarm-at-misano-motogp-test
  6. Marquez a ieșit numai în sesiunea de dimineață, a făcut 39 tururi. A declarat că nu l-a interesat timpul ci mai degrabă să se obișnuiască din nou cu o motocicletă de MotoGP. Mai iese mâine, vom vedea cât.
  7. În coloana aia sunt trecute pozitiile câștigate/pierdute de pilot în comparatie cu cele cu o oră înainte. Tabelul ăla era din sesiunea de dimineață, uite mai jos și rezultatele din cea de-a doua sesiune. S-a încheiat la 5 p.m. local time, în coloana aia sunt comparațiile cu pozițiile acelorași piloți la 4 p.m. ? este săgeată în jos... Adică a pierdut poziții... Scuze, aici sunt rezultatele finale, sesiunea s-a încheiat la 6 p.m. La fel, ? este săgeată jos, adică pilotul a pierdut poziții.
  8. Nu crede tot ce citești pe aici. Cel puțin jumătate din cei care scriu nu au habar de fenomen, iar din cealaltă jumătate o bună parte cred că nu sunt nici măcar motocicliști, sunt prieteni cu motocicliștii...
  9. Bună ziua, Neprihănito, înțeleg că vrei să vinzi SV-ul și vrei să experimentezi ceva nou. O să încerc să arunc ceva lumină pe aici, poate te va ajuta în luarea unei decizii. Încep prin a menționa că sunt fost deținător de SV650 (2004) și actual propietar de MT-07 și Monster 821, două dintre motocicletele sugerate în topic. Pot afirma deci că am oarece experiență chiar pe aceste modele și nu vorbesc dă pă iutub. Întrucât cred că acum știi mai multe despre SV650, voi prezenta puțin celelalte două motociclete prin comparație cu acesta, strict prin prisma experienței personale. MT-07: Avantaje: - motor predictibil, putere și cuplu livrate foarte liniar de-a lungul întregii plaje de turații; - motor foarte “smooth” comparativ cu un V-twin; - centru de greutate jos, mult mai ușor de controlat la viteze foarte mici; - indicator treaptă de viteză; - ABS; - mai îngustă decât celelalte cu cel puțin 5 cm, ceea ce o face mai potrivită pentru strecurat prin trafic. Dezavantaje: - rezervor de benzină de numai 14 litri; - motor cam plicticos pentru anumite gusturi, tocmai datorită acelei predictibilități menționate mai sus. La fel ca SV 650, nu strălucește în ce privește suspensia (dar pentru o persoană sub 80 kg cred că este numai bună). Frânele, chiar dacă sunt peste SV650 sunt doar decente (aici KTM și Ducati sunt la ani lumină în față, dar dacă nu o abuzezi își face treaba bine). Nu are ride-by-wire, controlul tracțiunii sau hărți diferite de putere, dar nu le duc dorul. Overall, este o motocicletă foarte bună, am fost cu ea și la șes și la munte, pe curbe stă excelent iar dacă nimerești pe autostradă nu ai nicio grijă. Săptămâna trecută a făcut Transfăgărășanul și Transalpina într-o singură zi fără probleme. Dacă te interesează viteza, eu am mers cu a mea cu maxim 200kmh (pe vitezometru), ce-i drept cu ECU modificat. Monster 821: Avantaje: - putere mai mare; - gizmo-uri gen QS up-down, control al tracțiunii, ride-by-wire, hărți de putere pe care le poți modifica după propriul stil (inclusiv ABS-ul sau controlul tracțiunii); - frâne extrem de competente; - suspensie reglabilă față-spate; - rezervor de 16.5 litri, aproape la fel ca SV650; - indicator treaptă de viteză; - șa ajustabilă în două poziții, cea joasă la 785mm. Dezavantaje: - greutatea mare și centrul de greutate ridicat o fac mai greu de controlat când o miști de colo-colo prin curte sau garaj, ori când te strecori printre mașini la semafor; - consumă mult, și aici nu mă refer la costul combustibilului ci la faptul că autonomia nu va fi niciodată nici măcar aproape de cea “de pe hârtie”; - cost mai ridicat la mentenanță; - scărițele și evacuarea finală așezate puțin cam aiurea pentru stilul meu (la viteze mai mari și în curbe obișnuiesc să țin piciorul cu vârful degetelor pe scăriță, iar dacă fac asta la Monster stau cu călcâiul piciorului drept pe evacuare); - nu în ultimul rând degajă foarte multă căldură de la galerii, și la piciorul drept vei avea parte de “extra-încălzire”, chiar dacă nu o dorești. Este o motocicletă excelentă, foarte fun peste tot mai puțin în oraș unde sentimentul de frustrare pentru mine este foarte mare chiar dacă o setez pe minimum de putere. Ca viteză, am mers cu maxim 250kmh (pe vitezometru, cum am zis și mai sus). Ca să fiu cinstit, deși s-ar putea să mă surprinzi cu nivelul de experiență și îndemânare la care ai ajuns, nu cred că este motocicleta cea mai potrivită pentru tine. Dacă te interesează să arunci un ochi și să te urci puțin pe vreuna dintre ele putem discuta despre asta (deși cunoscându-ți antecedentele cu trântitul motocicletei, mă încearcă un puternic sentiment de teamă mai ales pentru Monster). Totuși, dacă nu ai ajuns vreo vitezomană sau mergi mult pe autostrăzi, pentru plimbările tale de sfârșit de săptămână eu te-aș vedea pe o Honda Rebel de 500. Dacă nu vrei de nouă, băieții de la Motorteam au una la vânzare cu numai 60km parcurși la EUR6700, cu mai bine de EUR600 sub prețul de nouă. Numai bine!
  10. Gran Premio Gryfyn di San Marino e della Riviera di Rimini 2-4 septembrie, Misano World Circuit Marco Simoncelli Timpii, după ora României.
  11. Ai mai mulți? Că parcă și mătăluță deții un KTM...
×
×
  • Create New...