Hai, că văd că a dispărut cel care trebuia să-ți dea informațiile la zi. Nu sunt propietar de Diavel, dar am avut două Monster (acum numai unul, la fiul meu), întreținute la reprezentanță.
Manopera cred că este la nivelul oricarui service moto la nivel de reprezentanță, iar dacă ești client fidel ai reduceri la piese și manoperă. Te fac însă la două chestii: piesele de schimb și consumabilele OEM, care sunt foarte scumpe, și uleiul/filtrele, pe care le facturează cu 40-50% mai mult decât le găsești la magazin. Când mergem la revizie, noi fie folosim uleiul și filtrele cumpărate personal (oricum nu suntem fani Motul), sau eventual schimbăm uleiul acasă.
Acum, partea bună: la București, cel puțin, este cel mai bun mecanic Ducati din țară la ora la care vorbim. Pe lângă pasiune, omul merge anual în Italia la instructaj/recalificare și știe tot despre motocicletele acestui brand. Iar la o revizie, chiar verifică și face tot ce trebuie.
Mai jos o poză după factura la revizia unui coteț de anul acesta:
Numai bine!