Jump to content

Kagemusha

Super Membru
  • Posts

    1,495
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kingdom of Heaven
  • Carnet moto din
    plastic
  • Motocicleta
    Indian Scout
  • Numar Moto
    cifre și litere
  • Club
    Lonewolf

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Multe...
  • Interests
    Nimic...

Recent Profile Visitors

2,073 profile views

Kagemusha's Achievements

  1. Agregatul se scoate de la vânzare. După upgrade-uri minore a devenit bicicletă de mers la cumpărături. Topicul poate fi închis.
  2. Gran Premio Nolan del Made in Italy e dell'Emilia-Romagna 22-24 octombrie, Misano World Circuit Marco Simoncelli Timpii, după ora României.
  3. RPHA 90S. La mine presiunea se manifesta la tâmple și înapoia lor. Pentru zona obrajilor/mandibulei: o dată, se pot scoate din bureți, cum a spus @goe 75, a doua, după ceva timp te obișnuiești și se mai lasă devenind suportabil, cum a scris @pierrotlefou și cum a fost și cazul meu.
  4. Nu neapărat. Eu port L la Shoei, Arai și Shark și XL la HJC și Nolan. @Ahile, încearcă să vezi cum te simți cu una superioară cu o mărime. La mine a fost ok. Cu L aveam probleme după 30-45 minute, în timp ce cu XL pot sta și 2 ore fără să mă deranjeze. Totodată, nici nu îmi joacă pe cap, stă foarte bine.
  5. Mulțumesc. Eu am o perie de la Leroy Merlin și discul de aici. Polizorul e un Makita de 250. Mai mult decât satisfăcator pentru nimicurile pe care le fac eu.
  6. Omule, nu știu dacă să spun felicitări sau Doamne ajută că ai terminat. Am urmărit în mare parte evoluția, pe măsură ce ai postat și am înțeles că ai muncit ca un rob. A ieșit foarte frumos, dar jantele alea mă omoară. Poate faci rost de ceva mai aspectuos. Am avut cândva un GS250 cu spițe și când văd alea turnate mor! Numai bine!
  7. Salut, profesore, de unde ai cumpărat peria și discul?
  8. În afară de ambreiaj și frână o avea una pentru fiecare holeshot: față/spate?
  9. Ar fi primit o penalizare mai severă și ar fi plecat mai din spate, cu toate consecințele ce decurg din asta.
  10. L-am auzit și eu pe Hodgson în turul doi. Exact când vorbeau de el a trântit-o. Mai trebuie să învețe să meargă pe ploaie și să iasă pe 2 în loc de 7-8 pe circuitele care nu-i convin.
  11. Eu am plecat la culcare după primele 3 tururi la clasa mare. Am gândit că, dacă Marquez nu cade, cursa s-a terminat deja, și se pare că am avut dreptate. Acum tocmai ce am vizionat cursa înregistrată. În afara performanței lui Marquez, care nu cred că surprinde pe cineva, aș nota: - Quartararo a pus cruce discuției privitoare la viitorul campion, cursa viitoare o va oficializa sigur; a învățat lecția de anul trecut și a devenit aproape ca Marquez, unde nu câștigă obține puncte bune. Bravo! - Rossi nu a căzut - în sfârșit! - și a obținut chiar un punctuleț. - Bastianini dovedește că poate face curse bune cu vechitura aia și pe circuite din afara Italiei; ce-i drept l-a ajutat Mir care l-a scos și pe Miller, dar și Bestia a trecut înainte de Oliveira, Espargaro și Binder. - Dovizioso progresează, încet dar progresează. - Martinator, . Când m-am culcat credeam că-l voi găsi pe doi dimineața, dar a ținut să mă contrazică. - Nakagami pare că e un Jack Miller în devenire; îmi amintesc ce spunea Cal la sosirea japonezului în echipă, că e "fucking rocket fast", ceea ce e adevărat uneori, dar e de o inconstanță incredibilă. - și una mai puțin fericită, Franky pare că are nevoie de mai mult timp să-și recapete integral capacitățile fizice. Am văzut și incidentul cu Oncu de la clasa mică. Cred că numai soacra cu trei nurori putea să-l vadă pe Alcoba în spate...
  12. Exact. Cotul drept. Și aici tot exact, cu completarea că virajele de dreapta au fost dintotdeauna punctul său slab.
  13. Red Bull Grand Prix of The Americas 1-3 octombrie, Circuit Of The Americas Ora României.
×
×
  • Create New...