Jump to content

Kagemusha

Super Membru
  • Posts

    1,793
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kingdom of Heaven
  • Carnet moto din
    plastic
  • Motocicleta
    Indian Scout
  • Numar Moto
    cifre și litere
  • Club
    Lonewolf

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Multe...
  • Interests
    Nimic...

Recent Profile Visitors

3,525 profile views

Kagemusha's Achievements

  1. La ce service Ducati ai fost? Ceea ce afirmi pare cam straniu. Noi mergem la Ducati București și am avut de fiecare dată facturi cu toate operațiunile efectuate la motociclete. La fel și pentru piese și consumabile. Asta, de fapt, e valabil pentru toate service-urile unde mergem, indiferent de brand.
  2. Fosta... De aia ai ajuns asa tarziu acasa! Te sun maine dupa amiaza, dupa ce trimit hartiile cu curierul.
  3. Scumpi colegi motocicliști, atunci când mă aflu pe meleagurile vechii Dacii, eu merg și iarna cu motocicleta și scuterul, la fel ca și alții duși cu capul, precum @ianachim și profesorul distrat @Constantin. Al dracu' să fiu dacă am observat vreo ciudățenie la motoare din cauza asta. Nici nu vreau să mă gândesc la ăia de prin Germania sau mai la nord, ce probleme au cu nenorocitu' de condens și cum distrug motoarele în loc să le bage în casă la căldurică până vara viitoare. Nimeni nu e mai priceput decât motociclistul român model 2024, care acum face mișto de începători că merg decât vara cu motoarele, și imediat recomandă conservarea lor odată cu prima brumă. Bravos națiune, halal popor!
  4. Salutări! Da,Iulian este numele lui. La Monster mă refer. Ideea generală este că manopera este la fel, indiferent de model, iar piesele sunt scumpe. Dar, cum au scris câțiva colegi mai înainte, când iei un Ducati trebuie să știi la ce să te aștepți. Altă inginerie cu care te agață este faptul că mesajul de pe display despre service nu se poate reseta decât la ei. Cu ce te poți scoate parțial, este să te duci cu uleiul și filtrul cumpărate dinainte și să-ți cureți singur lanțul dacă nu ai două mâini stângi. Astfel salvezi 200-400 lei. La reviziile mari, la distribuție sau supape, nu ai ce face pentru că piesele sunt scumpe și nu ai de unde să le iei mai ieftin. Sper să te ajute. Numai bine!
  5. Hai, că văd că a dispărut cel care trebuia să-ți dea informațiile la zi. Nu sunt propietar de Diavel, dar am avut două Monster (acum numai unul, la fiul meu), întreținute la reprezentanță. Manopera cred că este la nivelul oricarui service moto la nivel de reprezentanță, iar dacă ești client fidel ai reduceri la piese și manoperă. Te fac însă la două chestii: piesele de schimb și consumabilele OEM, care sunt foarte scumpe, și uleiul/filtrele, pe care le facturează cu 40-50% mai mult decât le găsești la magazin. Când mergem la revizie, noi fie folosim uleiul și filtrele cumpărate personal (oricum nu suntem fani Motul), sau eventual schimbăm uleiul acasă. Acum, partea bună: la București, cel puțin, este cel mai bun mecanic Ducati din țară la ora la care vorbim. Pe lângă pasiune, omul merge anual în Italia la instructaj/recalificare și știe tot despre motocicletele acestui brand. Iar la o revizie, chiar verifică și face tot ce trebuie. Mai jos o poză după factura la revizia unui coteț de anul acesta: Numai bine!
  6. https://www.crash.net/motogp/news/1053473/1/pics-pol-espargaro-debuts-radical-ktm-swingarm-wings https://www.crash.net/motogp/news/1053531/1/pol-espargaro-reacts-mechanical-breakdown-and-ktms-bold-new-aero Pentru cei care nu au observat, KTM a adus ceva îmbunătățiri în Austria: aero - aripioare pe basculă, o evacuare diferită și, se bănuiește, o evoluție a motorului (asta e neconfirmată). Ceva detalii în linkurile de mai sus.
  7. Stau cam 1/3 an in Grecia, am casa acolo de mai bine de 20 ani (in curs de vanzare acum), cam stiu ce vorbesc, cred eu. Nu as cumpara niciodata o masina sau o motocicleta de la un grec, chiar daca mi-e prieten la catarama.
  8. Da. Dar trebuie sa marturisesc ca la momentul cand ti-am recomandat Alp nu am intentionat sa o vand.
  9. Munceste mai mult, a vazut criticile de pe forum, saptamana trecuta la Assen a incasat prima cazatura.
  10. Si inainte in spatele lui Miguel... Iar Acosta a ratat ultima șansă de a deveni cel mai tânăr câștigător de cursă la clasa mare. Păcat...
  11. Da, am rămas doar cu lowering kit-ul. Motocicleta a fost vândută cam cheală, opționalele le-am dat separat. Surprinzător, am scos mai mulți bani în acest fel decât aș fi luat cu dotările alea pe ea. Numai bine!
  12. Eu nu am vazut-o nici pe a lui Pecco, cum se prezicea pe aici deunăzi...
  13. Se vinde kit de coborâre pentru KTM 390 Duke 2017+. Este compatibil și cu modelele mai mici de 125 sau 200cmc. Detalii despre produs mai jos: https://www.ktm.com/en-gb/parts---wear/powerparts/products.html?c1=1001509634&c2=1002622599&year=2017&segment=Naked Bike&model=F4303Q4&product=1001473521 Produsul este in stare nouă, ambalat în cutia originală de la WP. Pret fix 500 lei sau EUR 100. Locație: Măgurele, Ilfov. Contact prin PM sau la 0722.640.268. Trimit în țară numai cu plata anticipată. Numai bine!
×
×
  • Create New...