Jump to content

Kagemusha

Super Membru
  • Content Count

    1,046
  • Joined

  • Last visited

About Kagemusha

  • Rank
    Motociclist incepand de anul viitor...

Contact Methods

  • Yahoo
    frawjaz

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kingdom of Heaven
  • Carnet moto din
    N-am. Poate il iau la anu'.
  • Motocicleta
    Indian Scout
  • Numar Moto
    Cu cifre si litere.
  • Club
    Lonewolf

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mai multe...
  • Interests
    Sa fiu in viata si maine.

Recent Profile Visitors

690 profile views
  1. Sunt interesat să le văd și să discutăm dar, din nefericire, nu vin în țară până prin octombrie. Dacă nu le măriți până atunci o să te contactez.
  2. L-ai lămurit buștean. @kostas boda: Din câte știu se organizează chiar sâmbăta asta. Nu am "comuniste" dar am ceva cunoștințe care vor fi pe acolo.
  3. În urma celorlalte Ducati. Nu-l iau în considerare pe Abraham pe care-l ține tăticu în MotoGP. Sunt de părerea lui @LimpTA, am mai spus-o. Dovizioso poate emite pretenții numai dacă Marquez/echipa greșesc setup-ul sau strategia ori dacă se împrăștie. Vedem ce se întâmplă. Pe circuitele care favorizează Ducati, Marquez câștigă sau iese pe doi. Pe circuitele care avantajează Honda, Marquez câștigă dar Dovi e pe nicăieri. Explicați-mi asta.
  4. Io zic că exagerezi un pic. Privește clasamentul cursei și vezi unde a terminat prima Honda (afară de Marquez). A fost Taka, pe locul 11. E evident că nu e un circuit favorabil Honda. Pe un astfel de circuit Marquez a reușit să termine pe doi. Mie mi se pare admirabil, mai ales în condițiile în care a ales prost gumele.
  5. Da, trebuia dar Marquez e Marquez iar Honda a redus mult din handicapul de putere. Vezi bine că și pe alte circuite unde Marquez nu era favorit, gen Franța, a câștigat așa și era gata-gata și aici. Cât despre Tardozzi, a fost epic. Mă uitam și nu-mi venea să cred, parcă înnebunise complet, nici tatăl lui Dovi nu s-ar fi bucurat așa. A ales exact aceleași pneuri ca Marquez, medium față și spate. @xt600: De acord cu Rossi aici. Ultimele două trei tururi au fost tot ce poate vedea cineva mai excitant pe o pistă, culminând cu depășirea din ultimul viraj. Plus că erau pe materiale de concurs egale.
  6. @xt600: nu sunt analfabet, scriu de pe telefon (citat din @frigider). Nu prea mi-a ieșit cu copy și paste . Anyway, ai prins ideea, dacă nu, intra pe link-urile lui Flower și vezi. Începem să pierdem din vedere pădurea din cauza copacilor. Am avut o cursă frumoasă. Dovi a fost excelent iar Marc a limitat pierderile la maxim. Ce va fi la sfârșitul sezonului o să vedem. Oricum, istoria va reține doar rezultatele.
  7. Scuze, le-am încurcat un pic... A se citi: Dovi, 33 ani, aleargă la clasa mare din 2008: - victorii: 23 (5 la clasa mică, 4 la intermediară, 14 la clasa mare); - plecări din pole position: 20 (9 la clasa mică, 44 la intermediară, 7 la clasa mare); - campion mondial: o dată la clasa mica. Marc, 26 ani, aleargă la clasa mare din 2013: - victorii: 76 (10 la clasa mică, 16 la intermediară, 50 la clasa mare); - plecări din pole position: 87 (14 la clasa mică, 14 la intermediară, 59 la clasa mare); - campion mondial: o dată la clasa mica, o data la clasa intermediară, de șapte ori la clasa mare. Le-am incurcat un pic mai mult. Oricum, Rosii este încă tatăl lor la palmares...
  8. Cred că e mai simplu să lăsăm statisticile să vorbească: Dovizioso, 26 ani, aleargă la clasa mare din 2013: - victorii: 76 (10 la clasa mică, 16 la intermediară, 50 la clasa mare); - plecări din pole position: 59 (9 la clasa mică, 4 la intermediară, 7 la clasa mare); - campion mondial: o dată, la clasa mică. Marquez, 33 ani, aleargă la clasa mare din 2008: - victorii: 23 (5 la clasa mică, 4 la intermediară, 14 la clasa mare); - plecări din pole position: 87 (14 la clasa mică, 14 la intermediară, 59 la clasa mare); - campion mondial de șapte ori: o dată la clasa mică, o dată la clasa intermediară, de cinci ori la clasa mare. Bonus: Valentino Rossi aka Tutankhamun, 40 ani, aleargă la clasa mare din 2000: - victorii: 115 (12 la clasa mică, 14 la intermediară, 89 la clasa mare); - plecări din pole position: 65 (5 la clasa mică, 5 la intermediară, 55 la clasa mare); - campion mondial de nouă ori: o dată la clasa mică, o dată la clasa intermediară, de șapte ori la clasa mare. Desigur, viitorul poate aduce schimbări, prima dintre ele în cursa următoare iar una mai importantă la sfărșitul acestui sezon.
  9. În București te poți urca pe ele la următoarele (ce pot garanta eu): - Ducati (Metrotehnica, la Jilava); - Motorteam (dealer Honda și Suzuki, Drumul Taberei), - Dual Motors (dealer Yamaha, Pipera); - ASP Group (dealer Indian, Șoseaua Odăi). Baftă!
  10. Nu zic nu. Dar mie nu mi se întâmplă. Am un Nolan, un Shoei și două Shark, cele mai vechi, care ar cam trebui schimbate au cam cinci ani și nu am nici un fel de probleme, pinlock-urile fiind montate imediat ce am scos căștile din cutii. Ce-i drept, ziua folosesc ochelari de soare.
  11. Cam asta s-a întâmplat în ultimii ani, no offense pentru haterii Marquez. La forma pe care o arată, combinată cu evoluția motocicletei de peste iarnă, Dovizioso poate emite pretenții numai dacă Marquez/echipa greșesc setup-ul sau strategia ori dacă se împrăștie. Restul e can-can.
  12. Da' de ce trebuie dat jos pinlock-ul? La mine stă acolo forever după ce l-am montat pe vizieră. Este etanș și nu intră nimic între el și vizieră.
  13. Nu cred că aș fi putut să o exprim mai bine. Pe circuitele neutre sau nefavorabile Ducați, Dovi e departe. Departe în spate. Pe circuitele de mare viteză, favorabile Ducati, Dovi mai câștigă din când în când. Nu prea se mai întâlnesc în sezonul ăsta. De când Honda a redus handicapul pe linia dreaptă e greu pentru Dovizioso. A spus-o și el de multe ori anul ăsta, competiția a dezvoltat mai bine în intersezon decât Ducati. Nu înseamnă că Dovi e slab, înseamnă doar că Marquez e de pe altă planetă. Părerea mea...
×
×
  • Create New...