Sari la conținut

tonidinsibiu

Membru
  • Număr conținut

    55
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    tonidinsibiu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Intruder 1500LC - KTM 200EXC - Jawa 354

Informații profil

  • Motociclete detinute
    KTM 125 LC2

tonidinsibiu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. donez cu caburator incomplet si filtru de aer pt simsoneta (cred) PM sau tel 0728288825
  2. Recomand si eu ITP Moto de pe Henry Coanda... rapid si prietenos! No stress.
  3. Vand Remorca transport 2 motociclete. Inmatriculata, ITP, asigurare la zi. Tehnic si estetic foarte bun. An 2007. Max autorizat 500kg. Proprie 108kg. Pret 490euro 0728288825 http://mercador.ro/oferta/remorca-moto-motociclete-IDFCt7.html#6037742d1f;r:;s: Se vinde KTM 200 EXC - 2008 inmatriculat. primul proprietar, cumparat de nou de la reprezentanta. 1700km. folosit putin, foarte ingrijit, in stare foarte buna. Pret: 3490 euro. Tel: 0728288825 http://mercador.ro/oferta/vand-ktm-200-exc-2008-IDHqmh.html#0d4da8b544;r:12;s:
  4. De vanzare Simson! Bucuresti 400 euro neg. tel proprietar: 0722523424 simson
  5. "Cilindru nou de Jawa 250 (modelul vechi din anii 60), in vaselina ranceda, nefolosita niciodata. - 180 lei " Am gasit anuntul de mai sus pe classiccar forum. Pt detalii: classiccarclubcluj@gmail.com http://classiccar.3xforum.ro/viewtopic.php?pid=191994#191994
  6. @alexandru68 ai poze cu roata de care am discutat. e pe spate! Vorbim! aseara am mai mesterit la jawa... am reusit sa montam roata spate si sa intindem lantul... am schimbat cablul de acceleratie cu unul mai lung... am montat o bachelita (cred) intre carburator si cartere si i-am dat pedala. alimentarea din PET prin filtru de benzina... scanteieste... benzineste... si si pornesteeee! bag a-ntaia si pentru prima data in mai bine de 10 ani s-a miscat 10 metri prin forte proprii... a trebuit sa ne oprim ca era 11 seara si vecinu a aprins lumina, si pentru ca Andrei fugea dupa motor cu perfuzia in mana. mi se pare ca porneste numai daca ii dai multa benzina... adica acceleratia la jumate deschisa si cu degetul apasat pe cuiul de la camera de nivel constant. Trebuie sa ne ocupam de reglaje data viitoare dupa cum am citit intr-un post mai vechi a lui kyvacka: .jiglerul de ralanti[cel din alama orizontal pe dreapta pe care scrie 50 sau 55 functie de tipul carburatorului]sa fie strans tare pe scunul sau si sa nu fie infundt[la fel si cnalul de aer respectiv].pentru un motor in rodaj surubul de aer se strange la max. si apoi se desurubeaza 0,5-0,75 tura[180-270 grade].acul de dozaj se fixeaza la al doilea canal de sus pe timpul verii si poi la al treilea cand temperatura coboara sub 5 gradeC.acul de dozaj original e din alama si are 5 santulete de reglaj.sertarasul de acceleratie are un decupaj oblic posterior care cu cat e mai pronuntat cu atat ofera un amestec mai sarac in sarcini partiale[acceleratie 1/4-3/4].jiclorul principal ar trebui sa fie de 96 la motorul tau[adica 96/100mm].daca e mai mic motorul va merge cu amestec sarac la plina sarcina si nu va dezvolta toata puterea sa.invers daca e mult prea mare amestecul va fi prea bogat si motorul va merge innecat.un jiclor usor mai mare[98-100 dar nu mai mult]va duce la o crestere usoara a consumului-0,5-1l/100km-dar performantele motorului se vor imbunatati:putere dezvoltata putin mai mare,temperatura de functionare mai scazuta datorita cantitatii suplimentare de amestec care prin vaporizare raceste cilindrul.oricum initial din fabrica motoarele sunt reglate pe un amestec mai sarac pentru a reduce consumul si a mari resursa motorului. in concluzie kyvacka mea prinde viata! aseara am mai mesterit la jawa... am reusit sa montam roata spate si sa intindem lantul... am schimbat cablul de acceleratie cu unul mai lung... am montat o bachelita (cred) intre carburator si cartere si i-am dat pedala. alimentarea din PET prin filtru de benzina... scanteieste... benzineste... si si pornesteeee! bag a-ntaia si pentru prima data in mai bine de 10 ani s-a miscat 10 metri prin forte proprii... a trebuit sa ne oprim ca era 11 seara si vecinu a aprins lumina, si pentru ca Andrei fugea dupa motor cu perfuzia in mana. mi se pare ca porneste numai daca ii dai multa benzina... adica acceleratia la jumate deschisa si cu degetul apasat pe cuiul de la camera de nivel constant. Trebuie sa ne ocupam de reglaje data viitoare dupa cum am citit intr-un post mai vechi a lui kyvacka: .jiglerul de ralanti[cel din alama orizontal pe dreapta pe care scrie 50 sau 55 functie de tipul carburatorului]sa fie strans tare pe scunul sau si sa nu fie infundt[la fel si cnalul de aer respectiv].pentru un motor in rodaj surubul de aer se strange la max. si apoi se desurubeaza 0,5-0,75 tura[180-270 grade].acul de dozaj se fixeaza la al doilea canal de sus pe timpul verii si poi la al treilea cand temperatura coboara sub 5 gradeC.acul de dozaj original e din alama si are 5 santulete de reglaj.sertarasul de acceleratie are un decupaj oblic posterior care cu cat e mai pronuntat cu atat ofera un amestec mai sarac in sarcini partiale[acceleratie 1/4-3/4].jiclorul principal ar trebui sa fie de 96 la motorul tau[adica 96/100mm].daca e mai mic motorul va merge cu amestec sarac la plina sarcina si nu va dezvolta toata puterea sa.invers daca e mult prea mare amestecul va fi prea bogat si motorul va merge innecat.un jiclor usor mai mare[98-100 dar nu mai mult]va duce la o crestere usoara a consumului-0,5-1l/100km-dar performantele motorului se vor imbunatati:putere dezvoltata putin mai mare,temperatura de functionare mai scazuta datorita cantitatii suplimentare de amestec care prin vaporizare raceste cilindrul.oricum initial din fabrica motoarele sunt reglate pe un amestec mai sarac pentru a reduce consumul si a mari resursa motorului. in concluzie kyvacka mea prinde viata!
  7. arata super!!! ce ai mai mesterit la ea? motorul merge bine? spor la treaba!
  8. Toate pozele sunt superbe!
  9. aha.. merci!... pai o sa tai din bowden in prima faza, tre sa mai vulcanizez camera pe spate, cauciucurile sunt noi deci e ok, mai rezolv problema de la pinion si teoretic ar trebui sa poata sa se miste prin propriile forte pentru prima daca in foarte foarte multi ani
  10. aha... asa ma gandeam si eu... merci! o sa tai din bowden. pana una alta pinionul e la strungar pt rectificare filet si piulita noua...
  11. Dupa o lunga perioada de timp am reinceput(pentru a nu stiu cata oara) resuscitarea Jawei. Sambata cu ajutorului si la sugestia lui Andrei (skodist) ne-am apucat de treaba. Motorul pornea dar se tura blana. Dupa cateva ceasuri Andrei isi da seama ca cablul de acceleratie este prea scurt si ca sertarul era deschis in blana. ) rasete bere etc... trecem si la ambreiaj.. ceva probleme si pe acolo dar s-au rezolvat. debreiaza! optimisiti zicem ca punem roata spate sus si dam o tura. dar n-a fost sa fie. filetul dus la butuc pe partea cu roata dintata... deci trebuie mers la strung... asta e. Asta sa zicem ca o rezolv azi dar ce fac cu cablul de acceleratie? maneta nu mai e una originala.. teoretic daca scurtez mansonul cablului ar trebui sa fie ok... nu? o sa mai revin cu probleme pe masura ce apar... si stiu ca o sa apara
  12. Old Friends Club Sibiu va invita sa participati la cea de-a -III-a editie a intalnirii de Oldtimere de la Sibiu. In primul rand, avem pe lista "Concursul de gatit la ceaun". Avand in vedere succesul de anul trecut, ne bucuram sa va anuntam ca vom repeta experienta si anul acesta. Concursul este programat pentru vineri seara incepand cu orele 19-19.30. Noi o sa pregatim toate cele necesare (ceaune, lemne de foc, ingrediente, condimente, ustensile) pentru 5 echipe. Voi trebuie sa veniti de acasa (in primul rand sa veniti ) cu iscusinta voastra de bucatar sef si eventual cu ingredientele voastre secrete (condimente, sosuri, etc) care va vor aduce faima castigarii acestui concurs . Va invitam sa participati la "Concursul de machete". Fiecare participant poate participa cu max 5 machete, de orice marime ce vor fi expuse publicului intr-un loc special amenajat. Cei care vor sa participe la competitia machetelor trebuie sa predea organizatorilor la inscriere, macheta/machetele impreuna cu o lista pe care sunt trecute numele proprietarului, numele fiecarei masini si optional o mica descriere a masinii... Pe parcursul zilei de sambata, toate machetele inscrise in concurs vor fi expuse alaturi de o urna, iar publicul va putea vota Cea mai frumoasa macheta! Speram sa va placa ideea noastra! Pregatim cateva surprize si pentru micutii broscari/ micutele broscarite ) Parinti, NU uitati sa impachetati slipul de baie/ costumul de baie si setul de lopatele pentru construit castele de nisip ) Programul pentru ziua de sambata este urmatorul: 11.00 Parada prin Sibiu 12.30 Vizitarea Muzeului in Aer liber ASTRA 15.30 Consursuri: Marathon, Airsoft, Machete 21.00 Festivitatea de premiere 22.00 Concert Hijack din Targul Mures Va asteptam cu drag! Pt info: Toni 0728288825
  13. Nu cred ca s-a fabricat monocilundru de 350! 353-monocilindru 250cc si 354-bicilindru de 350cc Californian este model 362 - 2cilindri - 350cmc O poza ar fii cea mai relevanta. Daca nu cauta placuta cu serii si vezi ce tip e. Placuta o gasesti in principiu pe cadru sub ghidon cumva.
  14. Lansez o discutie legata de carburatoare de Jawa. Am trei carburatoare Jikow toate diferite un pic. O sa incerc sa descriu diferentele si poate aflam ce e cu ele. Nr.1 - Are cod stantat 2721 - cel mai ciudat lucru la el este ca are gaura de la difuzor spre cilindrii ovala. Celelalte sunt rotunde. Deasemenea nu are gaurile de prindere pe carter perpendiculare pe bloc. Sunt un pic tesite. Se vede si in poza. In camera de nivel constant are doua orificii. Unul mai sus si unul la baza. Nr.2 - Are cod: 2926SBDb2721 - fata de cel de sus are gaura la difuzor rotunda si gaurile de prindere perpendiculare pe carter. Si acesta are doua gauri in camera de nivel constant. La ambele se poate vedea ca acel canal duce spre jiclerul principal. Nr.3 - Are cod: 2926SBD11 - acesta are o singura gaura in camera de nivel constant si gaura difuzorului rotunda. Asta l-am montat acuma pe moto ca e in starea cea mai buna dar sunt curios celelalte doua de la ce vin. Cautand pe net am gasit si urmatorul tabel (de pe http://www.roland-bauer.de/home.htm) Vergaserßbersicht fßr 250 ccm JAWA-Motorräder Typ Motornummer Serienfertigung Originalvergaser Alternativer Vergaser - bis von bis Typ Typ Hauptdßse Leerlaufdßse Nadelstellung Umdr.-Luftschraube 11 - 1946 1954 2924 H/100 2924SBD-16b 92 50 3. Kerbe 1 353/0 - 1954 02.10.1956 2924 H/100 2924SBD-16b 92 50 3. Kerbe 1 353/03 353-109600 03.10.1956 02.11.1957 2926 TR-01 2926SBD-14b 93 50 3.-2. Kerbe 1/2 bis 3/4 353/04 353-236560 22.11.1957 02.03.1960 2926 M-11 2926SBD-16b 96 50 4. Kerbe 1/2 353/04 353-275563 03.03.1960 10.01.1961 2926 SB-11 2926SBD-11b 93 50 3. Kerbe 1/2 bis 3/4 353/04 - 11.01.1961 30.08.1962 2926SBD-11 2926SBD-11b 93 50 3. Kerbe 1/2 bis 3/4 353/04 - 1962 1963 2926SBD-11b 96 50 4.-3. Kerbe 1/2 bis 1 559/02 - - - 2926 SD-11b 96 50 2. Kerbe 1 559/04, 05,06 u.590/00 - - - 2926SDb-2769 92 50 1. Kerbe 1/2 592/0 - - - 2926SBD-2787 80 50 1. Kerbe 1/2 590/04,05 Californian - - - 2926SBD-16b 96 50 2. Kerbe 3/4 623 - - - 2924SBDM 100 45 2. Kerbe 1 Vergaserßbersicht fßr 350 ccm JAWA-Motorräder Typ Serienfertigung Originalvergaser Alternativer Vergaser - von bis Typ Typ Hauptdßse Leerlaufdßse Nadelstellung Umdr.-Luftschraube 12 1948 1950 2922 H 2922SBD-11 85 45 4.-2. Kerbe 1/4 bis 1/2 18 1951 1954 2924 H/105 2924SBD-18b 98 50 3.Kerbe 1/2 bis 3/4 354 1954 18.08.1955 2924 H/105 2924SBD-18b 98 50 3. Kerbe 1/2 bis 3/4 354/02 19.08.1955 21.03.1956 2924 H/105 354/03 22.03.1956 21.10.1957 2924 H/105 354/04 22.10.1957 17.02.1960 2924 M-14 354/04 18.02.1960 12.01.1961 2924 SB-13 354/04 13.01.1961 30.08.1962 2924SBD-11 354/04 01.09.1962 31.12.1962 2924SBD-11 2924SBD-11b 95 50 2. Kerbe 1/2 354/06 - - 2926SBD-13b 98 50 3. Kerbe 3/4 bis 1 360 - - 2926SBD-17b 96 50 3. Kerbe 1/2 361/04,05 Californian - - 2926SBD-17b 96 50 3. Kerbe 1/2 362/00/02 Oilmaster - - 2926SBDM-2774 102 60 1. Kerbe 1/2 633 - - 2926SBDM 112 50 2. Kerbe 1 634-4-02 - - 2926SBDb 115 55 2. Kerbe 1/2 bis 1 1/2 634-4-03 - - 2926SBDb 98 55 2. Kerbe 1/2 bis 1 1/2 634-05 - - 2926SBDb 98 55 2. Kerbe 1 Si inca un link: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html
×
×
  • Creează nouă...