-
Număr conținut
247 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
PITESTI
-
Motocicleta
Honda CBR600RR 2007
-
Numar Moto
XX-XX-XXX
Informații profil
-
Motociclete detinute
Socialiste, Deauville 650, ST1100.
Vizitatori Recenți Profil
700 citiri profil
Pepsz's Achievements
Newbie (1/14)
-
Surub M10 x 12,14, 16, duritate 10
topic a răspuns lui Pepsz în kappy666ul Service si intretinere curenta
Suna la magazinul fixkit din fundeni. Contact: 0725.366.197, au program pana la 19:00. Ai sanse foarte mari sa gasesti specificatia asta la ei. -
Am spart eu gheata acum 2 saptamani. Moto: CBR600RR 2007, sa stock. Bagaj prins cu plasa de saua pasagerului si cam atat. Traseul a fost urmatorul: - Tur: Bucuresti -> Cheia -> Brasov -> Sf Gheroghe -> Miercurea Ciuc -> Gheorgeni -> Bicaz -> Piatra Neamt -> Suceava -> Botosani - Retur (4 zile mai tarziu): Botosani -> Suceava -> Piatra Neamt -> Bicaz -> Gheorgheni -> Miercurea Ciuc -> Sf Gheorghe -> Intorsura Buzaului -> Siriu -> Bucuresti Ceva daune fizice in urma drumului? Absolut nici una. Singura portiune mai dificila pe care am resimtit-o, a fost cea din Bicaz, unde asfaltul este groaznic mai ales pentru o sportiva. Asfalt uscat sa ai acolo
-
caut surub pt japoneza m10, pas 1, l=60mm
topic a răspuns lui Pepsz în foxbatul Service si intretinere curenta
Salutare, Am si eu nevoie de un surub cu urmatoarele specificatii: M12 x 1,25 - 135 mm Aveti asa ceva sau cunoasteti un strungar care ar putea face un surub cu aceste specificatii? Locatie Bucuresti Multumesc! -
Din Europa inapoi acasa, Italia - Romania
topic a răspuns lui Pepsz în arhshineul POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
Cat de plina era acea parcare de motociclete din Venetia. Cred ca e mai bine de jumatate din parcarea de la SMAEB. E unul din putinele momente cand chiar poti bloca/fi blocat de cineva cu ..motocicleta in parcare. Cireasa de pe tort este insa sesiunea de off-road din Romania cu ..Deauville-ul. Multi ar sta pe ganduri daca sa se bage cu un 1200GS pe drumurile alea :crack:Cum se cheama portiunea ? sunt sigur ca un entuziast de off-road ar fi foarte incantat s-o faca. Superba excursia, la cat mai multe! -
@Vallach, 120 km/h intr-a 5-a pe PC34? Hai sa nu exageram. Am avut Hornet PC34 mai bine de 4 ani si am mers cu toate tipurile de rapoarte, inclusiv cel stock. Hornetul in treapta a 6-a la 5000 rpm are fix 105 km/h pe bord. Nu incep discutia despre viteza din bord vs cea reala ca nu isi are sensul. Ideea e simpla, hornetul merge foarte bine, intr-a 6 a la 100 km/h in "modul touring" fara a avea nici cea mai mica problema in ceea ce priveste fiabilitatea. Fun nu e for sure, dar cum spune si George, cand sunt planuite distante mai mari, consumul devine o variabila importanta. Daca vreti sa va jucati cu rapoartele si sa vedeti totodata km/h in raport cu calcatura stock sau diferite rpm, folositi: http://www.gearingcommander.com Informatiile de acolo sunt corecte.
-
Salutare si La multi ani! Cat mai multi km fara incidente in noul an. Iarna asta va trebui sa servisez furca. Ce ulei recomandati? vascozitate, brand, tip, etc etc. E vorba de un 600rr 2007. Mersi,
-
Nu, reparatia am facut-o cu kitul standard fara sa ma ating de diametrul pompei. Kitul a fost de la Tourmax.
-
Mersi pentru raspuns. Am reconditionat pompa de frana schimband toate garniturile inclusiv pistonasul si am pus furtune cu insertie metalica, astfel problema s-a rezolvat.
-
JAGI, nu m-am ocupat eu de schimbul lichidului de frana asa ca nu stiu. Care sunt simptomele garinturilor de la pompa duse? Se justifica un rebuild de pompa in cazul asta? sau exista posibilitatea sa fie conductele stock dilatate?
-
Maneta este pe pozitia 1, mai mult nu poate fi ridicata
-
Confirm asta, acum 2 saptamani l-am schimbat si eu si abia au intrat 2 L. Cu completarea din vas pe care am facut-o dupa cativa km sa zicem ca am ajuns la un 2.3 L. Este vorba de modelul 2007. Ca si marca am mers pe HEPU G12. Pe Hornet m-am inteles excelent cu el asa ca am deci sa continui. Totodata, vin si eu cu o nelamurire/problema in legatura cu frana fata. Sistemul de franare este stock (inclusiv conductele), placutele sunt ok cam pe la jumatate, lichidul de frana a fost schimbata fata/spate. Fata de ce sunt obisnuit, frana mi se pare destul de moale. Ea tine bine, nu am ce obiecta insa mi se pare ca are o cursa foarte lunga. Un clip in care se vede cat de mult se apasa : Personal nu cred ca pierde presiune pe undeva pentru ca asa a fost mereu, daca pierdea imi imaginez ca dupa o perioada ajungeam in punctul in care sa nu mai poata fi folosita. Ah ca si informatie, motocicleta a stat nefolosita 2 ani de zile inainte sa o iau. Astfel, data fiind situatia este normala cursa levierului de frana? Daca nu, spre ce ar trebui sa ma uit?
-
Bine v-am gasit Dupa ce am "chinuit" viespia timp de 5 ani in toate conditiile posibile si imposibile am facut si eu tranzita. Astfel, nou posesor de 600rr 2007 in club. Motocicleta este absolut stock (inclusiv semnalele/suportul de numar) care mai mult a fost stata decat plimbata. In cei 100 si un pic de km facuti, pot spune ca sunt foarte multumit de ea, franele sunt din alta lume (in comparatie cu ce am avut), bicicleta deasemenea si pozitia nu este asa rea precum ma asteptam. Ramane de vazut la drumuri mai lungi de 500 km (ca mai fac si de astea ). Iarna asta, pe langa consumabilele complete, o sa lucrez putin la specul pentru circuit, sunt in plan carenele de pista, capac de kevlar pentru capacul de la alternator (daca aveti cunostinte/recomandari, nu ezitati) si un pinion -1 pe fata. Daca aveti ceva sfaturi/recomandari privind modelul, sunt ochi si urechi.
-
O alegere excelenta, bine ai venit in cuib, asteptam poze cu ea. La drum lung, in regim touring, viespia se simte excelent la 5000 de ture. Eu cam pe acolo schimb chiar si in oras, astfel nici motorul nu sufera si raportul consum/putere este perfect.
-
Scuze de off topic, nu am fost pe VIK sa vad care este situatia pe acolo, totusi nu ma pot abtine sa nu intreb, ce au ss-urile pe circuitele de karting ? Zic eu ca e un mediu mult mai safe pentru distractie si invatat decat cheile/serpentinele. Nu SS ci SBK : uite si un SS : si exemplele sunt numeroase. Cand vine vorba de distractie, si cunoasterea motocicletei, orice pista merge, parerea mea
-
Pentru ca pe langa circuit, fac commuting adica 30 km prin Bucuresti 6/7 zile si cel putin 5/6 drumuri lungi (1000 km +) pe an. Sezonul meu incepe la jumatatea lui februarie si se termina cand da primul fulg de zapada, media pana acum fiind de ~ 13.000 km/sezon. De exemplu acum 3 saptamani, sambata dupa masa eram pe circuit, duminica dimineata cu mandra in spate si bagajele atarnate de codita, in drum spre Grecia. Genul asta de libertate, o sportiva fie el si F4i, nu mi-o poate oferi. In schimb hornetul imi ofera libertatea de a toca slidere/scartie for fun cu costuri relativ mici. Insa da, cochetez cu gandul unei sportive pur sange (600rr 2008+/r6 2006+) doar pentru pista si performanta.