Sari la conținut

Pepsz

Membru
  • Număr conținut

    247
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    PITESTI
  • Motocicleta
    Honda CBR600RR 2007
  • Numar Moto
    XX-XX-XXX

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Socialiste, Deauville 650, ST1100.

Vizitatori Recenți Profil

665 citiri profil
  • Bees

Pepsz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Suna la magazinul fixkit din fundeni. Contact: 0725.366.197, au program pana la 19:00. Ai sanse foarte mari sa gasesti specificatia asta la ei.
  2. Am spart eu gheata acum 2 saptamani. Moto: CBR600RR 2007, sa stock. Bagaj prins cu plasa de saua pasagerului si cam atat. Traseul a fost urmatorul: - Tur: Bucuresti -> Cheia -> Brasov -> Sf Gheroghe -> Miercurea Ciuc -> Gheorgeni -> Bicaz -> Piatra Neamt -> Suceava -> Botosani - Retur (4 zile mai tarziu): Botosani -> Suceava -> Piatra Neamt -> Bicaz -> Gheorgheni -> Miercurea Ciuc -> Sf Gheorghe -> Intorsura Buzaului -> Siriu -> Bucuresti Ceva daune fizice in urma drumului? Absolut nici una. Singura portiune mai dificila pe care am resimtit-o, a fost cea din Bicaz, unde asfaltul este groaznic mai ales pentru o sportiva. Asfalt uscat sa ai acolo
  3. Salutare, Am si eu nevoie de un surub cu urmatoarele specificatii: M12 x 1,25 - 135 mm Aveti asa ceva sau cunoasteti un strungar care ar putea face un surub cu aceste specificatii? Locatie Bucuresti Multumesc!
  4. Cat de plina era acea parcare de motociclete din Venetia. Cred ca e mai bine de jumatate din parcarea de la SMAEB. E unul din putinele momente cand chiar poti bloca/fi blocat de cineva cu ..motocicleta in parcare. Cireasa de pe tort este insa sesiunea de off-road din Romania cu ..Deauville-ul. Multi ar sta pe ganduri daca sa se bage cu un 1200GS pe drumurile alea :crack:Cum se cheama portiunea ? sunt sigur ca un entuziast de off-road ar fi foarte incantat s-o faca. Superba excursia, la cat mai multe!
  5. Fixed. Nu vreau sa te supar, nu astazi )) Intre timp eu mai adaug inca una rece la "contul tau" anual. Have fun acolo, sa ne traiesti!
  6. Hai sa pun si eu cateva Din seria : "Viesp la slabit" Din seria "Viesp in deplasare"
  7. @Vallach, 120 km/h intr-a 5-a pe PC34? Hai sa nu exageram. Am avut Hornet PC34 mai bine de 4 ani si am mers cu toate tipurile de rapoarte, inclusiv cel stock. Hornetul in treapta a 6-a la 5000 rpm are fix 105 km/h pe bord. Nu incep discutia despre viteza din bord vs cea reala ca nu isi are sensul. Ideea e simpla, hornetul merge foarte bine, intr-a 6 a la 100 km/h in "modul touring" fara a avea nici cea mai mica problema in ceea ce priveste fiabilitatea. Fun nu e for sure, dar cum spune si George, cand sunt planuite distante mai mari, consumul devine o variabila importanta. Daca vreti sa va jucati cu rapoartele si sa vedeti totodata km/h in raport cu calcatura stock sau diferite rpm, folositi: http://www.gearingcommander.com Informatiile de acolo sunt corecte.
  8. Salutare si La multi ani! Cat mai multi km fara incidente in noul an. Iarna asta va trebui sa servisez furca. Ce ulei recomandati? vascozitate, brand, tip, etc etc. E vorba de un 600rr 2007. Mersi,
  9. Nu, reparatia am facut-o cu kitul standard fara sa ma ating de diametrul pompei. Kitul a fost de la Tourmax.
  10. Mersi pentru raspuns. Am reconditionat pompa de frana schimband toate garniturile inclusiv pistonasul si am pus furtune cu insertie metalica, astfel problema s-a rezolvat.
  11. JAGI, nu m-am ocupat eu de schimbul lichidului de frana asa ca nu stiu. Care sunt simptomele garinturilor de la pompa duse? Se justifica un rebuild de pompa in cazul asta? sau exista posibilitatea sa fie conductele stock dilatate?
  12. Maneta este pe pozitia 1, mai mult nu poate fi ridicata
  13. Confirm asta, acum 2 saptamani l-am schimbat si eu si abia au intrat 2 L. Cu completarea din vas pe care am facut-o dupa cativa km sa zicem ca am ajuns la un 2.3 L. Este vorba de modelul 2007. Ca si marca am mers pe HEPU G12. Pe Hornet m-am inteles excelent cu el asa ca am deci sa continui. Totodata, vin si eu cu o nelamurire/problema in legatura cu frana fata. Sistemul de franare este stock (inclusiv conductele), placutele sunt ok cam pe la jumatate, lichidul de frana a fost schimbata fata/spate. Fata de ce sunt obisnuit, frana mi se pare destul de moale. Ea tine bine, nu am ce obiecta insa mi se pare ca are o cursa foarte lunga. Un clip in care se vede cat de mult se apasa : Personal nu cred ca pierde presiune pe undeva pentru ca asa a fost mereu, daca pierdea imi imaginez ca dupa o perioada ajungeam in punctul in care sa nu mai poata fi folosita. Ah ca si informatie, motocicleta a stat nefolosita 2 ani de zile inainte sa o iau. Astfel, data fiind situatia este normala cursa levierului de frana? Daca nu, spre ce ar trebui sa ma uit?
  14. Bine v-am gasit Dupa ce am "chinuit" viespia timp de 5 ani in toate conditiile posibile si imposibile am facut si eu tranzita. Astfel, nou posesor de 600rr 2007 in club. Motocicleta este absolut stock (inclusiv semnalele/suportul de numar) care mai mult a fost stata decat plimbata. In cei 100 si un pic de km facuti, pot spune ca sunt foarte multumit de ea, franele sunt din alta lume (in comparatie cu ce am avut), bicicleta deasemenea si pozitia nu este asa rea precum ma asteptam. Ramane de vazut la drumuri mai lungi de 500 km (ca mai fac si de astea ). Iarna asta, pe langa consumabilele complete, o sa lucrez putin la specul pentru circuit, sunt in plan carenele de pista, capac de kevlar pentru capacul de la alternator (daca aveti cunostinte/recomandari, nu ezitati) si un pinion -1 pe fata. Daca aveti ceva sfaturi/recomandari privind modelul, sunt ochi si urechi.
×
×
  • Creează nouă...