Jump to content

kappy666

Super Membru
  • Content Count

    783
  • Joined

  • Last visited

About kappy666

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Yahoo
    kappy666

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    fjr 1300
  • Numar Moto
    666

Recent Profile Visitors

851 profile views
  1. Update de pret : 3990 euro, usor negociabil
  2. Doar Siriu v ati propus? Eu plec pe e 85 spre Siriu(posibil prin Tohani sau sarata monteoru) , Brasov, Lepsa si apoi pe e85 spre casa
  3. "zic" sa ne grupam la Petrom Jilava pe la 10-10:30( se mai incalzeste ) si de acolo spre Veliko...de intors, ne 'om intoarce..
  4. Yamaha Fjr 1300, 2003 -88000 Km, istoric intretinere - unic proprietar in Romania, inmatriculata, Itp noiembrie 2020 fiscalul se emite pe loc, 2 chei - 1298 cm - injectie - 4 cilindri in linie - 145 CP, cuplu 125 N/m - 5 trepte de viteza, cardan - rezervor 25 L, consum 6,2l/100km cu pasager si genti laterale La inceputul acestei luni s-au efectuat urmatoarele operatiuni - schimb ulei Ipone full power Katana 10w40 + filtru ulei+ ulei cardan - filtru aer - bujii iridium - simeringuri ulei+ praf+ ulei amortizoare fata - inlocuit cateva furtunuri de racire pe original Yamaha, antigel - inlocuit lichid frana( fata/ spate), lichid ambreiaj - verificat rulmenti jug, rulmenti roti, verificat cardan - gresat intreg ansamblul articulatie/amortizor spate - gresat contacte - inlocuit intinzator lant distributie cu modelul de generatie mai noua Dotari - parbriz touring , reglabil la buton - priza - suport telefon/gps - 2 genti laterale in culoarea motocicletei - top case Givi Maxxia 52L ( incap 2 casti ) - voltmetru - inaltatoare ghidon Helibar, https://www.helibars.com/products/HeliBars®-handlebar-risers-for-Yamaha-FJR1300-2001%2d2005/159.html - sistem evacuare sport Beowulf, https://beowulfuk.com/product/yamaha-fjr1300-01-onwards-silencers/ - crash pad jaybee biker, nemontate(noi, in cutie), http://www.jaybeebikerbits.co.uk/ Se poate vedea/testa in sect 2, Bucuresti, 0768862338 4090 euro, usor negocialbil
  5. pt sambata se anunta 17 grade, duminica 20 grade la Veliko daca exista doritori ( chiar si pt tura de 2 zile l bulgari) primim cu drag; contact aici, pm sau tel :0768 86 23 38
  6. Cerut cateva oferte la Brasov... 300 eur + tva m am lasat pagubas, comandat de la chinez; avea feedback uri bune de la altii mai instariti: "engleji", americani; cu unii m a m conversat si chiar si dupa 3 ani de la achizitie erau multumiti sa fie primit! 100 dolari cu transport
  7. redeschid discutia despre radiatoare; in speta , l am sudat pe cel vechi dar are faguri lipsa cca 25-30 din suprafata si, in plus, se curbeaza partea de jos din cauza presiunii de lucru. Cert este ca vreau sa-l fac nou( nu doresc achizitie sh... care este suma la care sa ma astept, la baietii astia ? 800-1000 lei pt un radiator ? mai mult? dar la RAAL BISTRITA sau altii ? multumesc!
  8. este o solutie dar eu ma incapatanez sa i pun la treaba pe astia platiti din bani publici; pana la urma pt asta sunt platiti: sa raspunda la niste intrebari, sa te directioneze prin hatisurile birocratiei. normalitate! le dau un replay la email cu rugamintea de a mi raspunde, in caz contrar le spun ca depun reclamatie...intotdeauna au raspuns dupa ce le am scris ca: "in situatia in care nu mi raspund, ma vad nevoit sa apelez la institutiile abilitate" Este official, primit hartie semnata si stampilata cu raspunsul official: - pt vehicul adus din UE si achizitionat din Romania,luat in evidenta la financiar in Romania, neinmatriculat, cu sau fara numere rosii, daca persoana care a facut importul nu este aceeasi cu cea care il inmatriculeaza, NU TREBUIE CERTIFICAT CARE SA ATESTE PLATA TVA Operatiunea de achizitie din Romania nu reprezinta achizitie intracomunitara
  9. doar dupa ce desfaci ca sa vezi pozitia semnelor poti trage niste concluzii daca lantul este "gata", schimbarea intinzatorului nu rezolva problema "lasat asa" nu te sfatuiesc...poate sari distributia "de la punct" oricand si se lasa cu bube mai mari
  10. deocamdata n am primit un raspuns din partea oficialitatilor ; mai asteptam...au termen 30 zile pe diverse site-uri, speta identica cu a mea, am gasit ca nu ar trebui certificat care atesta plata tva; la fel au scris si unii colegi aici de la cei ce se ocupa de actele necesare inmatricularii am primit acelasi raspuns: nu este necesar acel certificat plata tva daca vehiculul a fost achizitionat din Romania, neinmatriculat vedem in 2-3 zile cum se va solutiona si voi posta aici
  11. Este foarte probabil.. de altfel au mai fost ceva inadvertente cu traseul din 2017..Google are propria lui personlitate:) sincer, imi este destul de lene sa mai modific harta, in conditiile in care, pt traseul din 2017 am facut multe nopti albe documentand
  12. nu am avut drumuri blocate...se vede peretele de zapada( bagasera freza) dar asfaltul era uscat; este Nufenen, in Elvetia, pasul ce pare blocat pe RGA am avut surpriza ca 1-2 pasuri sa nu fie inca deschise, dar nu erau de mare insemnatate Elvetia si Italia erau deschise toate, in conditiile in care, noi am plecat pe 23 iunie din Romania
  13. episodul 2: Routes Des Grandes Alpes :https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=11vIESifPAfjuIKgoaiN98--sPcGO46kw&ll=45.02774803737844%2C6.858155014648446&z=9 Pt ca in 2017 am gustat din frumusetea Alpilor si Dolomitilor ramanand pe veci marcati, in 2018 am hotarat sa ne intorcem... In aprilie am vandut kle-ul 500 ce ne a purtat mandru prin Tirol si Dolomiti , achizitionand un frumos exemplar varadero sd02 injectie La intrunirea lupilor de la Marea Neagra ni s--a alaturat un cuplu,oameni frumosi, ce ne au acceptat traseul si avand o singura dorinta, aceea de a vizita orasul Eze, crescand astfel numarul participntilor la 4( de obicei calatoresc doar eu cu fata) Prima zi a fost o zi de uzura, 1000 KM, ajungand la Balaton unde m am lovit si de prima problema: o pana de curent din cauza unei borne oxidate; A doaua zi urma sa fie aidoma primei, cu destintia Nisa dar D-zeu avea alte planuri...dintr-un ambuteiaj pe o autostrada din Slovenia, ne extrage un posesor de BMW si ne face semn sa l urmam...si l urmam , intai pana la Trojane( gogosile gigantice) si apoi la el acasa la 2 km de granita cu Italia, la Nova Gorica N am profitat de ospitalitate lui, rugandu-l doar sa ne recomande mancare locala, iar vinul la dat iubita lui ce lucra peste gard, la Italieni, la o companie ce certifica vinurile da-i cu varza, da i cu wursti, da i cu vin, ne a prins noaptea( nu ca nu ne ar fi placut)si am amanat plecarea spre Franta pt ziua urmatoare; ps:tipul chel din fundal este gazda noastra(CEJ pe numele sau), blana de oaie de pe bmw e din Romania(Transfagarasan) Dimineata ne am trezit "ca ardea Braila" dupa atata vin si cu capu cat o banita ne am apucat de strans calabalacul luand drumul Frantei unde am si ajuns pe seara; am tras cateva poze la asfintit cu mult prea laudatul Monaco( nu mi a placut) si am luat o spre cazare, un camping cochet la 20 km de Nisa Dis de dimineata am vizitat orasul Eze , am facut o baie in mare, ne am scalambat in obiectivul spunierei impreuna cu Nisa si am atacat RGA, prin col de Turini Seara am tras la un camping pe langa Barcelonette, conversand cu un tanar francez ce facea RGA pe bicicleta; am adormit imaginandu-mi frumusetile peste care aveam sa dau a 2 a zi, odata cu Col Du Galibier si Col de l'Iserand Au urmat 2 zile odihna, plaja si balaceala in lacul Leman, mancaruri traditionale si vin frantuzesc in compania unor prieteni francezi; tot ei mi au inlesnit si schimbul de lant, recomandandu-mi un mecanic, Patrick, apoi ne-am pornit catre Chamonix si pasul Forclaz pt a intra in Elvetia ps: din pacate telecabina nu urca pt Mont Blanc decat pana la 2000 asa ca am renuntat si l-m fotografiat de pe autostrada Elvetia...n as putea spune ce i a lipsit. poate caldura italienilor? poate acel "dolce far niente" sau "joie de vivre" curata, frumoasa, scumpa ...Italia ramane insa la suflet alaturi de Franta rurala; de asemenea, pasurile , cu cateva exceptii nu mi s-au parut spectaculoase.poate si datorita faptului ca erau "safe", marcate, cu 2 benzi, nu cu 1 banda sau 1 banda si 1/2 precum la italieni si francezi Au urmat 3 zile in care am alternat Elvetia si Italia( a se vedea pe harta pasurile prin care am umblat). Forcola di Livigno mi a placut mult, ne am reintors pe Stelvio ,apoi Valparola in Dolomiti si de acolo spre Bled in Slovenia, Trojane( gogosile uriase) si ulterior acasa, acasa care ne a asteptat cu cuie-n drum :) Vardero m a dezamagit, cutie etajata prost, v2 mare dar care trage de la 4000 rpm. motiv pt care ne am despartit; locul i a fost luat de o japoneza rosie, europenizata(UK) mai mare si mai voluptoasa( fjr 1300) pe care, daca lucrurile vor decurge bine si vom fi sanatosi o vom "calari" in 2019 prin Turcia si Grecia Dupa 2 ani de munte , anul ce vine am hotarat ca vom bate doar tarmurile :)
×
×
  • Create New...