Sari la conținut

celebris3

Membru
  • Număr conținut

    101
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    celebris3
  • Skype
    celebris3

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    BMW R1100RT
  • Club
    None

celebris3's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Chiar ca am muncit degeaba, ca pentru 20E era mai eleganta solutia cu acel adaptor... Nu stiu germana, dar din ce imi traduce Googu se potriveste la bricheta mica, corect? ...chiar se merita!
  2. CrazyAngel,cam la fel le-am facut si eu. Nu stiu cat de bune or fi, dar vedem la vara... In plus, cand omul n-are ce face iarna, ia uite ce face: Am luat o bucata incarcator USB de masina, nu o petarda, ci unul bunicel; am confectionat incarcator USB la motocicleta, cu siguranta de 1A, pus pe circuitul brichetei de la bord, singura problema e ca mi-am gaurit panoul de la bord al bunicutei mele... Am cateva poze aici, nu prea clare ca ma lasase bateria. (By the way, voi cum faceti cu pozele ca sa le inserati in mesaj si sa ramana mai mult timp?) Am gasit o cutita de plastic, am bagat electronica in acea cutiuta, am bagat plastic topit cu un "glue gun" de 20 lei, la fel si la firele care ies spre siguranta, am izolat cu acel plastic topit in spatele mufei, iar sub mufa am pus Poxipol, ca sa stea fixa. Am decupat in bord acea fanta pe unde iese mufa USB si mi-a iestit ce vedeti in poze. Avantaj: am incarcator pe USB la motocicleta; ploaia sau apa in general intra greu in locatia respectiva datorita pozitiei si faptului ce este izolata in platic toata electronica; Dezavantaj: am gaurit bordul motocicletei pentru mufa USB si pentru siguranta de 1A. Edit: Am mai multe poze dar nu le pot insera in mesaj, cred ca e chestie de drepturi, poate se uita un admin la contul meu. Later edit: Daca imi spunea cineva sa folosesc full editor...
  3. Gabyshor, am scris de pe tf si imi e greu sa fac citate, de aceea am pus 2 raspunsuri intrun post. Eu am zis lui proffroad sa aflam de la cineva care cunoaste amanunte de la toate modelele, nu stiam ca 850, 1100 si 1150 au acea parte comuna si numai in spate se modifica tubulatura. Exista si la 1100 al meu clapetele acelea din care poti alege unde sa scoata aerul: in laterale sau in bord.
  4. Aaaa, banuiam ca despre protectiile alea e vorba, numai ca poza chinezului era cam nesugestiva (sau asa imi arata mie tf). Proffroad, poti gasi ventilator dedicat probabil la motorwoks, dar mai mult ca sigur va trebui sa cumperi si partea aceea de plastic din spatele radiatorului, ca in poza pusa de luv, iar daca aceea se potriveste la modelul tau intrebi pe cineva care stie bine ambele modele, de exemplu pe DanCata. Altfel risti sa dai banii degeaba. » Post actualizat in 04 Feb 2015 08:18 Oricum va trebui sa ii adaptezi si un termostat.
  5. La 1100 nu e la fel forma aceea de plastic, aia din desen banuiesc ca e de la 1150. Oricum, si in forma de la 1100 intra 2 ventilatoare slim. Nu de praf imi e teama de ele, ca pentru praf sunt facute. Problema la ele este umiditatea dupa ce au "inghitit" putin praf. Astea pe care le-am pus sunt de proba, daca vad vreo diferenta am sa pun unele mai destepte, dedicate pentru asa ceva; nu stiu de unde, dar sigur se gasesc... Un montaj cu senzor de temp este usor de facut, pus intro cutie inchisa ermetic cred ca ar merge foarte bine... » Post actualizat in 03 Feb 2015 19:33 Later edit: Cata, nu imi dau seama ce sunt acele protectii...
  6. Avand motocicleta demontata, mi-a venit o idee pe care am realizat-o, nu stiu cat este de buna pana la vara... In spatele radiatorului de ulei de sub far am montat 2 ventilatoare de 80mm la 12V actionate de un comutator. Atunci cand le pornesc se simte binisor curentul de aer produs de ele in laterale. Am pus o bancnota de 10 lei in fata radiatorului si o tine lipita. (...am vrut sa pun una de 100E dar nu am avut ). Sunt curios daca la vara in oras imi va cobori indicatorul de temp de la 6 la 5 liniute.
  7. Dan, am rezolvat cu furtunul acela pentru gazele de carter. Am reusit si l-am scos cu greu, foarte ciudata brida aceea de prinderre. Am taiat 1cm din furtun (ceea ce era defect) si l-am reintrodus. Nu am reusit nicicum sa prind la loc acel colier, dar am pus altul, totul pare ok acum. Multam fain pentru intentie. Daca tot am rezervorul dat jos am sa fac si schimbul de lichid de frana si abia apoi am sa-i fac proba la soc. Vizual se vede ca lucreaza. » Post actualizat in 28 Jan 2015 10:47 Daca ai toate cablurile noi si tot nu merge, reseteaza toate reglajele, astfel incat toate cablurile sa stea "relaxate": strange reglajul de la ghidon la soc si acceleratie, du jos de tot reglajul de la clapete si desfa suruburile pentru relanti; daca e cazul scoate si curata cutiuta cu distribuitorul de cabluri, eu am gasit-o foarte murdara. Sa urmaresti ca nu cumva vreun cablu sa fie stramb, ca fiind otelit apare o tensiune pe el. Lipeste un plastic asa cum ne-a explicat Cata; eu am pus unul de 1,5mm. Incepi apoi sa intinzi cablurile ca sa stea la limita distantei de lucru, dar sa ai grija sa nu le tensionezi prea tare (sa urmaresti la fiecare in parte sa nu se miste rotia aceea de la clapeta). Strangi suruburile de relanti "la mustata" pentru fiecare in parte apoi ii faci reglajul "live". Dupa ce sta ok la relanti ii faci balansul si cam asta ar trebui sa fie tot. Mie imi merge brici socul, mii de multumiri Dan Cata pentru trick.
  8. Nu colierul e rupt, ci furtunul s-a rupt iumediat in spatele colierului. As vrea sa il schimb daca gasesc; in caz ca nu, am sa-l scurtez putin furtunul si prind colierul pe parte buna a furtunului, mai ales ca nu e presiune acolo. Multam fain din nou
  9. Multam Dan Cata pt sugestie, cablul de acceleratie pare ok, cu toate acestea am sa-l schimb. Chestia cu plasticul pare ca functioneaza de minune, cel putin vizual. Abia astept sa incerc si in functiune. Cand am desfacut cablul de acceleratie mi s-a rupt surubul care prinde aparatoarea aceea de plastic (care fixeaza cablul pe ghidon) exact la fata, si am sa ii fac proba dupa ce reusesc sa il scot de acolo (daca reusesc). In alta ordine de idei, as vrea sa va intreb ceva, cu toate ca par ca sunt lenes, dar tinand cont ca sunt aici o multime de oameni priceputi scutesc niste timp rasfoind manualul: ce este acel furtun de cauciuc care face legatura intre partea de jos a filtrului de aer si partea de deasupra alternatorului? (in poza este marcat cu X). Am gasit in zona unde este incercuit, pe langa colier, ca furtunul este rupt si trebuie sa il schimb. Imi puteti spune de unde va cumparati voi piesele de schimb? De exemplu ar trebui sa cumpar acel furtun si as schimba parca toate cablurile de la alimentare (acceleratie, soc si cele catre clapete). Cand am sa continui cu revizia cu siguranta am sa mai gasesc alte piese care trebuie schimbate. Multam fain din nou de ponturi.
  10. Multam fain de sugestii Rider. Jocul calului este ok, de fapt de-aia l-am desfacut, ca am banuit este rupt si nu culiseaza; de fapt el merge brici. Am sa reglej jocul cf manual si daca nu, am sa incerc o regelare TPS, de unde cred ca este problema. Revin cu detalii. Inca o data multam de sugestii.
  11. Va salut si La multi ani pentru acest an! (care speram sa fie cu mult soare si vreme buna de plimbari)... Am inceput de curand sa fac o revizie la motorul meu, ca este vreme buna de asa ceva, mai ales ca dispun de un garaj rezonabil (inca neterminat) Inca din vara am avut o problema la soc (choke) - nu mai munceste: cand este tras nu se intampla nimic. Am desfacut sistemul si am constatat ca acea pana face ca rotita care angreneaza cablurile ce duc spre TPS se misca numai cativa milimetri (3-5). Asa este normal?!? Cablul este ok, culiseaza foarte usor, arcul revine, totul pare ok, insa cursa mi se pare cam mica. Am reansamblat sistemul si degeaba - tot nu-si face treaba, chiar daca am curatat foarte bine acea cutiuta unde se unesc cablurile. Chiar daca scot capatul cablului din maneta de choke si-l trag pana la capat, tot nu se vede nicio miscare. Am cautat pe youtube sa vad cum arata miscarea la un sistem care este functional dar nu m gasit nimic inca. Cine s-a mai lovit de aceasta problema are ceva sugestii si sfaturi pentru mine? Exclud situatia de a merge la service, deoarece am lasat motoreta la 2 ateliere si degeaba. De asemenea, mai are ceva ce cred ca este legat de problema asta: La pornire am 900-1k rotatii idle. dupa ce merg cativa km, cand trag pe dreapta, am 1,3k rotatii la idle. Multam anticipat!
  12. Ala iti indica faptul ca trebuie sa ai cauciucuri de iarna
  13. Daca se organizeaza ceva sambata as veni si eu, nu am mai fost in plimbari mai lungi pana acum, si cred ca vine si tovarasa mea daca nu e prea frig. Duminica nu pot ca tre' sa merg la votare... Glumeam; sunt de servici...
  14. Pana la urma care a fost traseul? A ramas Buc -> Ploiesti -> Buzau -> intorsura buzaului -> Manastirea Ciolanu ? Pare ca si in weekend-ul ce vine o sa fie frumos ca vreme; cine stie?!? ...poate se mai arata de o plimbare!
×
×
  • Creează nouă...