Sari la conținut

Ninu 2000

Membru
  • Număr conținut

    267
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    BMW F650 funduro
  • Numar Moto
    TM

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Ninu 2000's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. La inaltimea si greutatea ta mergi pe 650cc.Eu am 1,72cm si 85kg iar pe Burgman 400 stau cam la limita ( nu ar strica mai mult loc pt picioare). Bafta la achizitie.
  2. Inca nu am reusit sa fac nimic la scooter...cu prima ocazie o sa si postez.
  3. Thanks @L.U.V. Urmeaza o aerisire mai ca la carte si dupa acea vad cum se comporta .(chiar maine sunt liber si ma pun pe treaba ).
  4. Placutele si discurile sunt ok.Totusi placutele urmeaza sa fie schimbate ... mai am de cumparat un set pt etrierul fata deoarece cand am facut comanda nu am stiut ca sunt necesare doua seturi . @Cozmino .Am citit, multumesc.
  5. O sa stau cu ochii mai atent pe nivelul din rezervoare cu toate ca o pierdere de lichid era sesizabila zic eu ...o pata pe asfalt unde parchez etc. Modelul acesta de maxiscooter are Combined Braking Sistem (asta ca o mentiune). P.S.Frana de urgenta nu functioneaza (o aplic si nu se intampla nimic)...nu stiu daca ar avea legatura .
  6. @slim_rider.In rulaj. Am mai facut o data aerisirea in urma cu 2 luni pe acelas motiv(manetele moi)cu metoda pompare si fost o usoara imbunatatire .Dar in utima perioada au devenit iarasi moi,cel putin cea de pe fata daca o apas cu forta ating mansonul. @GBV.O sa incerc si metoda respectiva poate se schimba ceva . Am mai auzit de o metoda ....si anume sa leg cu sfoara manetele strans spre mason si sa le las asa peste noapte .Ar trebui sa forteze aerul sa ajunga in rezervor . Totusi de unde atata aer pe furtune ...vine aer de parca ii un mini compresor de acvariu.
  7. Am o mare problema la scooter(suzuki burgman 400 din 99'').Manetele de frana sunt foarte moi...cursa lor ajunge aproape de mansoane (in special frana fata). Am incercat sa fac aerisirea dar pe furtun vin doar bule de aer printre care si ceva lichid.Metodele folosite la aerisire au fost (furtun transparent si o seringa de dimensiuni mai mari pentru extragerea lichidului )si(metoda in care las pur si simplu lichidul sa curga pe frutun fara a aplica presiune pe maneta )in ambele cazuri ies bule de aer . P.S.Sper ca m-am facut cat de cat inteles folosind termenii de mai sus,in caz contrar imi cer scuze ...
  8. Al meu este pe carburatie din 99 si merge de jar mananca,tin sa cred ca sunt foarte fiabile daca primesc atentia necesara .Despre injectie nu stiu ce sa spun ...probabil consumul este mai mic .Eu sunt pro carburatie ...nu stiu au ceva aparte. Dupa parerea mea nu conteaza asa mult anul de fabricatie.Mai important ar fi starea generala(mecanic si estetic) vs costul de achizitie. Repet intrebarea ..pt schimbul de placute trebuie sa dau roata spate jos (Burgman 400 an 1999) ?
  9. Un consum ar fi 5%in oras si 4% afara(poate sa varieze + -). Anvelope cca 100 euro setul.Curea 100e una de calitate.Un set de role variator 50 lei...Schimb ulei 100 lei.Placute frana 150 lei setul ...Cam astea am schimbat eu la al meu recent. Top speed cred ca undeva in jurul 140-150 km/h.
  10. @tony mik.Multumesc pt raspuns, dar in video este modelul 07'+ iar eu am modelul din 99' si nu am distanta acea intre etrietrier si janta.
  11. Va salut.Vin si eu cu o intrebare.Pentru schimbul de placute frana spate trebuie data jos roata? Burgman 400cc 1999.
  12. Inutr-un final am montat si alarma + urmatoarele. Anvelope noi fata-spate Michelin City Grip(nu exista termen de comparatie fata de cele vechi ,atat pe ploaie cat si pe uscat). Curea transmisie. Role variator. Ulei diferential. Schimbat uleiul din motor +filtru. Aerisit furtune frana +schimbat ichidul. Dupa schimbul de curea si role au disparut si vibratiile de care ma plangeam la viteze mici ...Pleaca foarte lin de pe loc. Urmeaza placutele de frana ...Poate sa-mi spuna cineva daca pentru schimbul de placute spate trebuie data jos roata ? Am demontat si cutiile laterale care erau incomode in trafic . Incepe sa-mi placa ...mai ramane la mine o perioada
  13. +1 de verificat o-ringurile din carburatoare,cedeaza destul de des la f650....sunt patit .
  14. Va salut si va multumesc pt reply-uri.. Alarma a costat 10.39 GBP iar pe factura scrie 10.39 USD .Probabil diferenta este transportul (care pe ebay scrie ca ar fi gratuit ) . Cred ca ar fi ok sa montez si firele pt semnalizari ...pe timp de noapte o gasesti mai usor intr-o parcare cu multe motociclete.. Intradevar sunt 2 fire negre,pe unul din ele are montat un senzor (cel de miscare cred)..mai pun o poza unde se vede senzorul..In principiu am inteles cum se instaleaza ...nu eram in clar de ce atatea fire ...oricum misto idea sa pornesti de la buton .Stiu ca la masina ar trebui lasata o cheie in contact ca sa o poti porni din telecomanda ,ma gandesc ca la scooter asa ceva este exclus
  15. Mai urc un set de poze cu toate piesele care au venit in cutie ...inclusiv cu diagrama care recunosc ca am cateva dificultati sa o descifrez..Altceva nu mai am ce sa pozez. P.S.De 50 lei mananc o pizza pe cinste ...plus ca voi fi mandru de realizare Pt sirena si senzor gasesc eu loc de montaj,cu firele nu ma inteleg..prea multe culori .
×
×
  • Creează nouă...