Sari la conținut

Dogaru Florin George

Membru
  • Număr conținut

    230
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Yamaha WR250R
  • Club
    niciunul

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki DR 650 RS(M), Suzuki Vstrom 650

Vizitatori Recenți Profil

515 citiri profil

Dogaru Florin George's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vand Yamaha WR250R din 2008, inmatriculata, ITP valabil, RCA valabil. Cauciucuri noi Michelin T63 fata/spate schimbate in 2016, kit lant schimbat in 2014, fara prea multi km, folosita ocazional. Anul asta nu am reusit sa consum un rezervor. Are un scut motor facut artizanal, din aluminiu, pentru protectie la pietre si noroi aruncate de roata din fata. Totul functioneaza perfect, nu are nicio problema. O vand pentru ca in ultimii ani nu am adunat prea multi km pe ea si sta degeaba. dau la ea si un stander de enduro. Pret 2700 euro, usor negociabil. tel: 0744359772 » Post actualizat in 14 Aug 2017 18:31 Motocicleta s-a vandut, multumesc pentru gazduire.
  2. Ce sa trimit, cauciucurile sau uleiurile, ca s-au incalecat posturile ? Oricum, cauciucurile imi ocupa loc pretios si cred ca am sa le pun la un tomberon daca nu e nimeni interesat.
  3. ma uit diseara sa vad ce mai am si dau mesaj. » Post actualizat in 20 May 2016 12:57 » Post actualizat in 20 May 2016 12:57 » Post actualizat in 20 May 2016 13:12
  4. Donez set anvelope fata+spate Bridgestone Trailwing tw301 si tw302. Au venit in echiparea originala a unei Yama wr250r din 2008. Au ceva uzura pe zona centrala, nu au crapaturi, taieturi sau galme. Le fac ai niste poze cat de curand. Predare personala in zona de nord a frumoasei capitale a minunatei noastre tari. Dimensiuni 120/80/18 si 80/100/21.
  5. Am niste uleiuri ramase, cu care nu mai am ce face, pastrate in bidoanele originale, inchise bine: 500ml Motul 7100 ester 20W50 4T (rosu) - este din 2013 400 ml Motorex 10W30 Top Speed Synthetic Performance 4T - este din 2015 Predare in Pajura - Bucurestii Noi
  6. Ma bag si eu la soft-enduro, combinat cu hard doar daca conditiile o cer. Am carlig la masina, putem inchiria remorca cu 60 lei/zi. Incap pana la 3 moto pe remorca, desi doua ar fi mai in siguranta. Weekendul asta nu ies, dar urmatoarele sigur. Voi cum ajungeti la munte cu ele ?
  7. Reinvii acest topic si deschid o discutie despre un WR250R. Asta e cea mai domoala, de 31 CP, dotata si pentru strada - semnalizari, far, oglinzi, suport numar. Am o intrebare - este normal sa se innegreasca uleiul imediat dupa schimb ? Abia am luat-o, prin octombrie. Este fabricatie 2008, cu vreo 8000km la bord, vizibili pe ea . Fostul proprietar nu schimbase uleiul, pentru ca facuse doar vreo 2000km cu ea, dar nu stia nici daca fostul proprietar (italian) schimbase uleiul vreodata. Eu i-am schimbat uleiul imediat si am observat ca s-a innegrit foarte repede. Stiu, nu e rau se se innegreasca, asta inseamna ca uleiul "lucreaza", dar totusi imediat, in 10 km ? Am mers vreo 300km, apoi am pregatit-o de iarna. Inainte de a o pune la iernat, am mai facut o treaba - am folosit un aditiv de spalat motorul - se toarna in motor, peste uleiul existent, se lasa motorul sa mearga 2-3 minute cu el, apoi se scurge. Am facut asta si am pus ulei nou, care, la fel, s-a innegrit imediat, chiar in 2-3 minute dupa pornirea motorului, fara sa merg cu ea. Acum ma gandesc - ori exista depuneri persistente in motor, cauza de neschimbarea uleiului la timp, ori asa lucreaza acest motor. Un lucru de luat in seama - uleiul cu care am mers 300 km (un motorex destul de scump) mirosea puternic a gaze arse cand l-am dat jos. MOtorul trage bine, nu scoate fum, si nu cred ca are uzura la km astia. Se aude un tacanit de tacheti/culbutori, dar am inteles ca este specific modelului.
  8. Totusi in 99.99% din cazuri a pornit normal, doar de doua ori s-a intamplat figura. Am sa o pornesc in weekend si daca porneste greu, am sa caut in manualul de service procedura de reglare a cold idle. Multumesc pentru idei.
  9. Uite ca nu am bagat de seama daca functioneaza cold idle. Am pornit-o duminica si am dus-o la locul de iernat, nu m-am mai atins de ea. O sa mai merg s-o mai pornesc peste doua saptamani, cand am sa-i pun stabilizator in benzina si am sa-i fac pregatirile finale de iernat. Atunci am sa fiu atent la aspectul asta. Daca nu functioneaza cold idle, sa fie din cauza asta ? Se poate regla ? Nu prea am mai mers cu ea pentru ca pana la urma mi-am gasit o "capra" - o Yamaha WR250R, cu care m-am distrat in ultimul timp. Imi place atat de mult si m-am obisnuit asa de repede cu ea, ca duminica Stroama mi se parea o vaca mare si intepenita. Era sa intru in bordura la prima curba mai serioasa, aproape uitasem sa mai merg cu ea.
  10. Ieri am pornit stroama dupa app. o luna de stat nepornita si a pornit foarte greu. Noroc ca am scos bateria si am pus-o la incarcat cu vreo doua zile inainte de asta, ca am dat mult la automat. Iarna trecuta a stat 4 sau 5 luni nepornita si a pornit "la sfert de cheie", de parca as fi pornit-o cu o ora inainte. Atunci ii pusesem stabilizator in benzina si a stat in garaj incalzit. A mai stat si in timpul verii cate o luna nepornita si a pornit foarte usor. Acum a prins niste nopti mai reci, dar nu cred ca dat inghet in vreuna. Rezervorul plin ochi. Ei, acum efectiv nu a vrut decat dupa ce am inceput sa ciupesc cate un pic acceleratia. Stiu ca la injectie nu se face asa, dar altfel nu a vrut si am zis sa incerc si asta. In aproape un an de cand o am, mi-a facut doar o singura data o figura asemanatoare anul trecut, dar a pornit pana la urma mai usor, si neajutata din acceleratie. Ca si acum, imi amintesc ca umplusem rezervorul ochi. Bine, nu am pus sa dea pe-afara, doar ca am depasit nivelul gaurii interioare. Sa aibe vreo legatura asta ? Ce altceva ar mai putea fi ?
  11. Capilaritatea mai depinde si de proprietatile lichidului. Era ceva cu fortele de adeziune si de coeziune, care fac ca o picatura de apa sa stea in aceasta forma, sau sa incerce sa urce pe peretii vasului in care este turnata. Teoretic, daca se indeplinesc anumite conditii, uleiul poate inainta in interstitii (interiorul lantului) datorita fenomenului de capilaritate. La apa, este nevoie de un tub de 1mm diametru pentru ca fenomenul sa se faca prezent, respectiv ca apa sa urce "freely" prin tub. Nu stiu la uleiul de uns lantul, dar banuisc ca difera ceva. Afirmatiile mele pot suferi erori, ca a trecut ceva timp de cand am invatat lucrurile astea, dar in principiu cam astea sunt principiile capilaritatii.
  12. La ce sarcina e pe cureaua aia, cred ca se schimba preventiv la maxim 5000km, si nu cred ca e tocmai ieftina. Si daca ti se rupe sau iti sar dintii de pe ea pe undeva in drum, chiar daca ai alta la tine, tb sa dai roata jos, daca nu si piese din cadru/suspensie spate. Vad ca multe modele de HD au curea, dar alea sunt moto de bulevard, nu de mers in jurul lumii, ca stroamele.
  13. Nu-i frumos in sensul ca nu trebuie sa facem din acest forum talcioc. Un anunt, o singura data, e de bun simt. Imi iau o capra, revin cu detalii cand o sa fie mai sigura treaba. O iau cu bani imprumutati de la prieteni. Daca ma descurc sa dau banii inapoi fara sa vand stromul, le pastrez pe amandoua, altfel trebuie sa vand una. Ca sa fiu sigur, merg inainte cu vanzarea stromului, chiar daca nu sunt sigur ca e varianta buna. Deocamdata, e cea mai sigura cale de a returna banii imprumutati.
  14. Am pus si poze actuale la anuntul meu. Mai mult de-atat nu mai insist aici, ca nu-i frumos. /index.php?/topic/719033-suzuki-dl-650-v-strom-2008-inmatriculata-provenienta-ro-3900e/?p=3851420
×
×
  • Creează nouă...