Sari la conținut

ride.ride

Membru
  • Număr conținut

    53
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    sv Radauti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    2004 Yamaha Road Star 1700 Silverado
  • Numar Moto
    .
  • Club
    alone

Informații profil

  • Motociclete detinute
    yzf cbr

ride.ride's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. De unde e plecarea duminica in radauti? ms
  2. sunt din suceava. cred ca un 54 ti-ar veni , dupa marimi. eu nu sunt asa lat , si 52 e destul de fix.
  3. eu am 1.71 si 67 kg si port 52 la alpinestars gp pro. in general la alpinestars trebuie luat cu o marime mai mare decat porti de obicei, altfel abia inchizi fermoarul ) » Post actualizat in 21 Jul 2016 07:23 plus ca daca te prind 2 3 ploi, si e fixa , o sa te stranga dupa aceea(pielea lor se strange la ud), asa ca dupa parerea mea e bine sa fie un pic lejera.Am varianta originala, nu vreo chinerazie.
  4. brembo carbon- ceramice, sunt mai moi. se rod mai repede, dar nu uzeaza discul asa tare. curata si etrierii, verifica dupa ce schimbi placutele si mergi cat de cald e discul. eu am reusit sa crap cand nu stiam asta un disc. de obicei am observat ca placutele mai moi sunt mai ieftine.
  5. am un sistem full akrapovic evolution 1 titan si am gasit o finala full carbon akra evo2. imbinarea mid pipeului e la fel, dar nu am idee daca incape sub sa. a mai pus cineva poate asa ? multumesc
  6. de treaba asta am scapat cu un amortizor de directie. e aur pentru orice motocicleta. te scapa de instabilitatea aceea de care zici. singura problema sunt prinderile care cred ca ai sa le gasesti greu. pare o investitie inutila pt moto, dar cand o ai vezi diferenta .
  7. ma gandeam ca circuland aerul mai repede prin evacuare, se va auzi mai tare.asta cu gaurile nu o stiam.gasisem articole in care ziceau ca materialul exterior al tobei nu conteaza in formarea sunetului , ca indiferent daca e aluminiu titan sau carbon mufflerul se aude la fel, ma refer la aceeasi marca de toba.
  8. salutare. am un 600rr anul 2003 . am trecut de la slip-on leo vince sbk L aluminium la akrapovic evolution titanium full exhaust. a crescut simtitor cuplul, dar parca nu se mai aude ca inainte. ce solutii as avea , in ideea ca jonctiunea dintre finala si mid pipe e de 60. sa pun alta finala, montare de power commander. prefer un sunet mai gros, puternic. o finala din carbon ar schimba sunetul? multumesc anticipat. leo vince se poate adapta la un mid pipe asa gros?
  9. la rece , ca atunci e uleiul in baia de ulei, o tii dreapta(rogi pe cineva sa o tina dreapta, si tu verifici). ca sa fii sigur ca e suficient poate sa fie pana la partea de sus a chestiei alea hasurate. daca ai pus un pic in plus nu e o problema, mai putin e rau. nu te baza pe indicatorul din bord de ulei , ca ala cred ca arata doar cand nu mai e deloc )
  10. si eu tot motul 7100 as zice. 300 v e putin vascos, de obicei r 125 consuma ulei. mie la 660km intr-o zi mi-a mancat 500 ml. completeaza si merge fara nici o problema
  11. tu ce motor ai acum? mie la 1,71 rr de 2003 nu mi se pare incomod. cum ti s-a parut f4 fata de rr la manevrabilitate prin oras?
×
×
  • Creează nouă...