Sari la conținut

viper 21

Membru
  • Număr conținut

    26
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    .......
  • Motocicleta
    Honda VFR 750
  • Numar Moto
    ........
  • Club
    ...

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha XS 400,Daelim Daystar 125,Yamaha Xj 600

viper 21's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va salut.Am o problema cu vacuta mea,nu ii place sa faca baie.E a 2a oara cand o spal si nu mai vrea sa porneasca cand inainte mergea ceas.Nu pot sa imi dau seama ce ar putea prinde apa,am verificat bujiile,fisele totul ok da curent la toate bujiile si tot nu vrea.Oare care este motivul pentru care nu vrea,am incercat impinsa,trasa nicicum nu vrea.Mentionez ca este vorba de un Rc24.
  2. Am desfacut pompa,sunt destul de oxidate contactele si platina,problema e ca am luat o pompa Sh si cu aia am probleme,pompa veche nu trage destula benzina.Mersi pentru sfat.
  3. Salutare tuturor.Am o problema cu pompa de benzina,deci cand cuplez mufa pentru functionare moare motorul,si nu mai porneste,cand o decuplez porneste cu benzina ramasa in carburator.E posibil asa ceva?Voi ce ziceti are vreun scurt pe undeva pompa sau de la ce cauza ar poate fi?
  4. Pai pompa asta baraie tare de tot.Ca si cum ai da o gaura undeva cu bormasina.E exagerat.Voi incerca fara filtru sa vad cum e.
  5. Salutare si bine v-am gasit.Am o intrebare la voi cei care au sau stie chestia asta este vorba despre pompa de benzina la un vfr rc 24.Deci ma dispera asa de tare baraie e normal la voi baraie tare cand trage benzina?Si chestia e ca baraie foarte des chiar si cand am jumate de rezervor.Am pus un filtru mai micut,are vreo legatura sau pompa este defecta?Mentionez faptul ca motorul nu trage intotdeana bine,cateodata trage si cateodata parca franeaza ceva.Si la rece trebe sa tin socul destul de mult.Chiar daca il pun pe rezerva tot asa face.Ce ziceti se poate repara pompa sau aerisi sau sa o schimb?
  6. Da pai intr-un fel sunt de acord cu legea asta,punand la o parte ca eu am luat teapa,si cred ca nu numai eu.Am mers destul fara permis,nu ma mai risc sa ma prinda si sa imi ia si B-ul.Asta e o sa ma uit la motor un an, o pun la punct ca noua si gata.Eu cred ca pentru 1 an nu merita sa faci A2 si dupa aia A,platesti de 2 ori scoala,sau cum e?Si oricum nu voi putea sa merg cu al meu.Asta e.
  7. Pfff am belit-o.Am luat un motor de 750,si la primavara am vrut sa ma inscriu in scoala.Am B-ul de 3 ani,am experienta in motociclism,dar nu am apucat sa fac carnetul.Am 23 de ani.presupun ca trebuie sa astept 1 an pana sa dau examenul?Sau cum e?
  8. Salutare.Chiar nu are nimeni piese de Vfr din 88?Sau nu dezmembreaza nimeni?Am nevoie de mai multe piese,inclusiv un rezervor,un kilometraj,mai multe.Rog pe oricine care are sau stie pe cineva care are piese sau o dezmembreaza sa ma anunte,vreau sa o pun la punct pana vine zapada,urmand ca in primavara sa o vobsesc,si sa ma ocup de consumabile,kitul de lant si cauciucuri.Multumesc
  9. Da pai sunt de acord ca daca iti iei o motocicleta stock,nu o sa ai atata probleme.Dar sincer eu mi-am dat masina pe motorul asta,si masina era buna,era un Renault 19 din 91,dar iubirea pentru motoare ma facut sa fac pasul asta.Nici acuma nu imi pare rau ca am dat-o.descoperind ca motocicleta are multle probleme.Usor o voi pune la punct.Macar o sa stiu ca ce piesa o sa o schimb.aia va fi buna.Am nevoie de un bord complet,nu stiti pe cineva care dezmembreaza unul sau care are piese bune?Este vorba de un VFR din 88.Multumesc
  10. Am intampinat o alta problema azi,pana acum a pornit bine de cand am curatat rezervorul,eu presupun ca am pompa de benzina defecta,deoarece cand dau contactul baraie cateodata fara oprire,desi are benzina in rezervor,o pornesc,merge dar parca nu se alimenteaza bine,da rateuri,o opresc de la buton si lasand contactul pe el inca tot baraie pompa.Deci eu cred ca e defecta.filtrul de benzina nu se umple aproape deloc.Si eu asa stiu ca acela trebe sa fie plin.E un filtru micut,si inainte o aveam plina.Se vede ca motorul o fost numai la criminali de motoare care nu prea au avut grija de el,si acuma eu vreau sa o pun la punct pana la vara,prioritatea fiind ca motorul sa functioneze bine,dupa aia o sa vina si partea estetica.Voi ce ziceti ati patit asa ceva la VFR-ica?As putea gasi o pompa pe undeva,poate sa fie si folosita,nu conteaza numai sa functioneze.Multumesc....Off topic...scriu texte cam lungi ca numai asa pot sa ma exprim sa intelegeti,deoarece nu prea ma pricep la motoarele astea:D
  11. Am primit manualul,multumesc foarte mult:)...O sa imi fie de folos.
  12. Am pornit bestia cumva.A ajuns apa din rezervor in motor,am demontat rezervorul si l-am spalat pe dinauntru,apoi i-am pus benzina curata,si pana la urma a luat-o din fericire.Sincer sa fiu imi era putin teama sa nu fie ceva cu motorul ca atunci am belit-o.La cum m-am uitat la el,mi se pare un motor extrem de complicat.Oricum multumesc mult de ajutor,daca o sa mai aiba ceva o sa va mai cer opinia,nu ma apuc de unul singur de ea ca nu e de joaca.O sa pun si poze in curand cand o voi asambla complet.
  13. Salutare da am ars toate 4 bujiile,am avut pus pe redresor bateria in timpul experimentului de a o porni,bujiile din fata sunt dezastru de scos,de innecat era ca erau toate 4 bujii ude,inainte de a le curata o mai dat semn de pornire careva cilindru,dupa curatare nici un semn,nici un poccc macar.Presupun ca tot de la benzina este,ca daca scanteie are atunci altceva nu prea poate sa fie.O sa mai incerc maine sa vad ce zice,poate reusesc sa o pornesc cumva.
  14. Va salut am rezolvat cu simeringurile va multumesc frumos,si hop am dat peste o alta problema mai majora.Azi am pornit bestia,o pornit mai greu parca in 3 cilindri,nu am avut benzina multa in ea.Am facut o tura pe la garaj la mine,si cand ma intorc se tureaza motorul putin,imediat m-am gandit ca ramane fara benzina si am venit inapoi am oprit-o.M-am uitat in rezervor se mai vedea putin benzina si se audea de parca are inca in jur de vreo 1.5 l.Ok am spalat-o putin,am turnat 2 litri de benzina in rezervor si de atunci nu am mai putut- sa o pornesc.Am curatat bujiile,am scos rezervorul sa ma uit daca pe robinet curge sau nu.Nu prea curge pe robinet,este posibil ca 2 litri de benzina sa nu fie de ajuns sa porneasca?Si cu inca ce o mai avut el la fund?Ramane 2 litri de benzina in rezervor mereu?Nici pe rezerva nu curge,.Lasand la urma povestea mea,ce pot sa fac cu el?Am incercat tot ce stiam eu,nu am mai avut motor din asta,am avut motoare enduro toate pe un cilindru.Deci nu am nici ceea mai mica ideea la ce sa fac.Scanteie are toate 4 bujii.Daca este vreun vfr-ist sau nu numai care e mai priceput si poate sa ma ajute il rog frumos..Multumesc
×
×
  • Creează nouă...