Sari la conținut

maryus1182

Membru
  • Număr conținut

    158
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    ORADEA
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    hornet
  • Numar Moto
    run

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CB 600 F

maryus1182's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Rachitele -Padis e de enduro. Nu cred sa se fi asfaltat in ultimul an .
  2. De fapt, vroia sa zică ca e vorba despre adunarea motocicliștilor maghiari/unguri. Ma îndoiesc ca au fost foarte multi motocicliști români.
  3. Nu le spune celor de la Carpatica ca ai vazut tu ca , chiulasa e ok si ca motorul porneste. Echipament ai bagat?
  4. E bine ca stii sa citesti , e mare pacat ca nu intelegi ceea ce citesti.... Eu am zis mai sus exact ceea ce zici tu "DAR asiguratorul nu iti va propune niciodata sa iti dea toti banii si sa iti ia epava"
  5. 1.In teorie lucrurile stau asa cum zici tu.... DAR asiguratorul nu iti va propune niciodata sa iti dea toti banii si sa iti ia epava pt ca asta ar insemna o gramada de fiare adunate la asigurator , care trebuie depozitate si care implica costuri. Eu nu stiu nici un caz in care epava sa fi ramas la asigurator ( si stiu cateva ) . 2. Iti spun din surse sigure( am avut dauna totala ) ca cel putin in Oradea nu exista nici un service autorizat pt reparatia motocicletelor ( nu e ca si la auto) , iar in ceea ce priveste devizul , eu nu am adus la asigurator nici un deviz de reparatii.
  6. Carcasa nu o sa iti dea nimeni ... ea vine doar impreuna cu ceasuri si bord si e undeva la 120-140 euro
  7. Oare de ce e greoaie pornirea?
  8. Daca producatorul zice sa se foloseasca ulei 10w30 sau 10w40 , banuiesc ca nu zice doar sa se afle in treaba. Din experienta nu pot sa iti zic nimic ca nu am bagat asa ceva in motor....
  9. De unde ai avut inspiratia sa bagi asa ceva ? Ala care a zis ca e prea gros avea dreptate. Ceea ce poti sa faci e sa faci repede schimbul cu 10w40 , si sa speri ca nu ai facut prea multi kilometri cu uleiul ala . Sper sa nu fi stricat ceva prin motor uleiul ala.
  10. Buna. Am trecut prin ceva asemanator. O sa iti spun ceea ce am facut eu si am rezolvat destul de repede. 1. In momentul cand vine agentul constatator ( banuiesc ca motocicleta nu e deplasabila) sa constate pagubele, sa insisti sa treaca in fisa aia , tot ceea ce e afectat . ( daca e nevoie, te poti certa putin cu el ) . 2. Sa soliciti despagubiri si pt casca , manusi , pantaloni, geaca etc distruse ( daca sunt, si chiar daca sunt putin afectate) 3. Cauta adresele de email de la yamaha romania si incearca sa ceri preturi pt tot ceea ce a scris agentul constatator pe fisa . Daca nu pot sa iti dea preturi cauta preturi de oriunde ( ebay , site uri de second ) -incearca sa gasesti preturi cat mai mari. Preturile astea le atasezi la dosarul de dauna . La fel vei proceda si cu echipamentul , chiar daca nu e nou si nu ai facturi pe ele , cere preturi si se va deschide un nou dosar de dauna. 4. Daca se da dauna totala , atat in privinta motocicletei cat si in privinta echipamentului , ele iti vor ramane tie. 5. In Oradea vei gasi cu greu( daca nu imposibil) un service care sa iti dea un deviz de reparatii, pt simplul fapt ca aceste service uri nu lucreaza legal . Nu ai neaparat nevoie de deviz de reparatii daca atasezi o oferta de pret cu reperele distruse. 6. Suna periodic la asigurator si intreaba ce se intampla cu dosarul de dauna . Din experienta iti spun ca daca faci chestia asta , s-ar putea sa grabesti putin lucrurile. Daca nu rezolvi nimic ii poti ameninta cu o plangere la C.S.A.( o poti si face). Daca ai alte nelamuriri imi poti scrie pe privat .
  11. Carburatoarele au fost puse pe alt hornet si celalalt Hornet , merge perfect cu carburatoarele mele. Pompa de benzina nu stiu daca e verificata ....o sa incerc sa vb cu mecanicul si va tin la curent
  12. Buna . Am o problema cu un Hornet 600 din 2000 careia nici un mecanic nu ii poate da de cap. Pe scurt problema se prezinta astfel : Motocicleta porneste perfect la sfert si sta la relanti destul de bine , cu niste extrem de mici variatii. In momentul in care accelerez , se acelereaza bine fara goluri de putere sau rateuri pe toba , dar dupa ce las acceleratia scade turatia spre ralanti si incet , incet moare . Am schimbat sau verificat : supape ( reglate si modificate scaunele supapelor) , carburatoare, bobine, bujii , fise, colectorul de gaze , Cdi , releu de incarcare. Postez aici , poate e cineva care s-a mai confruntat cu problema asta , si are habar ce are . Mecanicul se declara invins.
×
×
  • Creează nouă...