Sari la conținut

thechaotik

Membru
  • Număr conținut

    38
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Oradea
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Dnepr MT 11

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha Dragstar, Dnepr MT11
  • Interests
    Motociclete vechi

Vizitatori Recenți Profil

584 citiri profil

thechaotik's Achievements

  1. Salutare, Reinvii acest topic. Majoritatea link-urilor de mai sus nu mai functioneaza. Are cineva manual de reparatie pentru un Dnepr MT11? In romana sau engleza? Manualul de utilizare si intretinere il am. Multumesc.
  2. Ofer 150 RON / luna chirie pentru garaj in Rogerius, zona Aluminei - Sovata.
  3. Salut, Cum spune si titlul caut garaj sau 1 loc in garaj de inchiriat pentru motor, in zona Aluminei sau imprejurimi. Nu am un motor scump, dar parca tot nu l-as lasa afara. Daca aveti careva garaj si sunteti dispusi sa inchiriati un loc pe tot parcursul anului sau macar in timpul sezonului cald (iarna ii gasesc loc la tara daca e cazul), va rog sa ma contactati pe privat. Multumesc. » Post actualizat in 04 Apr 2016 09:19 Up
  4. Salut, Revin cu o noua (veche) problema. Motorul meu se comporta ca si cum ar avea o pierdere de vacuum, relanti instabil, moare motorul in mers, etc. Am verificat partea electrica, am curatat carburatorul si pompa de benzina, filtrul de aer este nou. Problema este ca nu prea pot s-o depistez. La carburator si esapament totul este ok, nu exista pierderi. Nelamurirea mea este urmatoarea. Pot exista pierderi de vacuum pe la cutia aceea unde este Air Induction System? Este o cutie inchisa si inaccesibila, ca sa ajung la ea trebuie sa dau jos roata spate. Are rost sa dau roata jos? Mentionez ca acest air induction system nu a fost verificat niciodata in cei 2 ani de cand e motorul la mine. Atasez cateva poze poate o sa intelegeti mai bine la ce ma refer. Multumesc.
  5. Aparatul l-am pus pe testare continuitate (pentru ca are si functia asta si ar trebui sa piuie cand am continuitate si sa-mi indice rezistenta 0 pe ecran) si am incercat de asemenea si cu un alt aparat pus masurare rezistenta. Pe terminalele care nu ar trebui sa am continuitate imi arata o rezistenta de 600 de ohmi, in timp ce pe cele pe care ar trebui sa imi dea continuitate, deci rezistenta =0 imi da rezistenta mare, imi depaseste scala pe orice setare a aparatului. Aparatul are baterie de 9V schimbata vineri. In manualul service la capitolul electrical imi spune ca daca nu am scanteie sau am scanteie intermitenta sa verific printre altele si acest releu. Am verificat toate celelalte contacte in afara de neutral switch care nu stiam cum arata, dar acuma stiu si maine am sa-l verific si pe el. » Post actualizat in 31 May 2015 09:09 http://i1167.photobucket.com/albums/q638/thechaotik/releu%203_zps42uzy71y.jpg Asta ar fi schema electrica, releul este incercuit cu rosu. » Post actualizat in 31 May 2015 09:22 Mi-am dat seama cum sa postez schema aici » Post actualizat in 31 May 2015 09:26 Un zoom pe releu. » Post actualizat in 31 May 2015 12:36 *
  6. Am taiat cate un pic din fise si am montat pipele acum imi dau aprox 30 kohmi, deci in limite normale. Am verificat si curatat contactele la ambreiaj si cric sunt ok. Totusi releul cu pricina (relay assy) nu-mi da continuitate pe terminale. Sa fie asta cauza? Conform manualului service terminalele aferente firelor colorate sunt asa 1- albastru/verde, 2 - albastru/galben, 3 - verde deschis. Acuma conform aceluiasi manual are trebui ca multimetrul cu sonda pozitiva pe terminalul 1 si sonda negativa pe terminalul 2 sa imi dea continuitate; negativa pe 1 si pozitiva pe 2 fara continuitate; pozitiva pe 3 si negativa pe 2 continuitate; pozitiva pe 2 si negativa pe 3 fara continuitate. Asa scrie in manual. Acuma eu nu am continuitate in niciuna din situatiile de mai sus, ceea ce zic eu, inseamna ca diodele din releu sunt duse. In cazul acesta nu cumva n-ar trebui sa nu mai pot porni de loc? Poate releul asta sa-mi opreasca motorul in mers? Multumesc.
  7. Geo am observat ceva, nu stiu daca este normal sau nu. Cand masor rezistenta la primary coil, secondary coil si sparkplug cap, toate imi dau in limitele din manual. In momentul in care montez sparkplug cap pe fisa de la bobina si masor, rezistenta creste foarte mult, depaseste scala aparatului de parca fisa nu face contact cu capul ala ce intra pe bujie. Este normal? Asa imi face la ambele bujii. In cartea service nu face nici o referire la situatia asta. Cu toate astea am scanteie pe bujii.
  8. Duminica trecuta in timp ce ma reintorceam de la o intrunire moto, pe un drum extrem de denivelat la un moment dat motorul a inceput sa se comporte ca si cand ar fi ramas fara benzina. Am oprit gandindu-ma ca poate se blocase rollover valve si am vid in rezervor (am mai patit asta cu alta ocazie), dar nu era vid in rezervor. Motorul pornea mergea bine dupa 4-500 de metri murea. De fiecare data cand trageam ambreiajul imi murea motorul. La un moment dat motorul a inceput sa nu mai mearga rotund si sa pocneasca tobele in mers. Am mers asa cu ea vreo 20 de km pana acasa, presupunand ca are carburatorul infundat. Ajuns acasa am curatat carburatorul, pompa de benzina, furtunele de alimentare. Motorul nu mergea rotund de loc, am scos bujiile, am verificat scanteia. Scanteia este albastra, pare putin cam slaba, am verificat/curatat conectorii, am pus totul la loc. Am pornit motorul, a mers bine cam un km, s-a oprit in mers si n-am mai putut sa-l pornesc. Dupa 2-3 minute a pornit si am ajuns acasa. Am luat manualul de service si m-am apucat la verificat rezistentele la bobinele de inductie, sunt ok. Ajuns la releul "relay assy(diode)" asa scrie in cartea service, nu stiu cum ii zice in romana, am urmat procedura de verificare din manual si astfel trebuia scot mufa cu 12 fire din releu si sa verific continuitatea pe contacte, urmand ca in anumite combinatii sa am continuitate, in altele nu. Problema este ca nu am continuitate deloc pe niciun contact. Poate un releu de acest tip sa dea aceste simptome, daca este defect? Codul releului este 5JX-81950-00.
  9. Nu am filtru de benzina, motocicleta nu este dotata cu filtru, am incercat sa pun unul aftermarket, dar nu prea trecea benzina prin el asa ca l-am dat jos. Da, motorul moare cand vreau sa schimb vitezele, dar problema apare aleator.
  10. Salut, am sa reinviu acest topic cu o alta problema. Duminica trecuta in timp ce ma reintorceam de la o intrunire moto, pe un drum extrem de denivelat la un moment dat motorul a inceput sa se comporte ca si cand ar fi ramas fara benzina. Am oprit gandindu-ma ca poate se blocase rollover valve si am vid in rezervor (am mai patit asta cu alta ocazie), dar nu era vid in rezervor. Motorul pornea mergea bine dupa 4-500 de metri murea. De fiecare data cand trageam ambreiajul imi murea motorul. La un moment dat motorul a inceput sa nu mai mearga rotund si sa pocneasca tobele in mers. Am mers asa cu ea vreo 20 de km pana acasa, presupunand ca are carburatorul infundat. Ajuns acasa am curatat carburatorul, pompa de benzina, furtunele de alimentare. Motorul nu mergea rotund de loc, am scos bujiile, am verificat scanteia. Scanteia este albastra, pare in regula am verificat/curatat conectorii, am pus totul la loc. Am pornit motorul, a mers bine cam un km, s-a oprit in mers si n-am mai putut sa-l pornesc. Dupa 2-3 minute a pornit si am ajuns acasa. Am luat manualul de service si m-am apucat la verificat rezistentele la bobinele de inductie, sunt ok. Ajuns la releul "relay assy(diode)" asa scrie in cartea service, nu stiu cum ii zice in romana, am urmat procedura de verificare din manual si astfel trebuia scot mufa cu 12 fire din releu si sa verific continuitatea pe 3 contacte, urmand ca in anumite combinatii sa am continuitate, in altele nu. Problema este ca nu am continuitate deloc pe niciun contact. Poate un releu de acest tip sa dea aceste simptome, daca este defect? Codul releului este 5JX-81950-00.
  11. Tocmai am terminat de citit toate cele 15 pagini. Foarte tare. Felicitari pentru rabdare si pentru munca depusa. Tin sa mentionez ca am ramas profund impresionat sa vad ceea ce ai facut, mai ales ca astfel de proiecte le credeam posibile doar in emisiunile de la tv. Mi-ar place ca intr-o zi sa pot si eu sa fac asa ceva. Iti doresc asfalt uscat si sa te bucuri cat mai mult de creatia ta.
  12. thechaotik

    starea drumurilor

    Drumul e in lucru, nu s-au finalizat tronsoane pana acum, doar au escavat si sunt semafoare pana dincolo de Brad. Recomand sa evitati drumul Oradea - Deva daca este posibil, daca nu, inarmati-va cu multa rabdare. Asfalt uscat!
  13. Salut, Stie cineva de unde pot cumpara un engine tachometer, nu stiu exact cum s-ar traduce in romana, ideea este ca ar fi un fel de turometru care se foloseste pentru reglarea relantiului la motocicletele care nu vin cu turometru din fabrica (de ex. cruisere). Am gasit undeva pe internet ceva original de la yamaha dar era 350 de euro, o suma prea mare tinand cont ca nu sunt mecanic si ca il voi folosi extrem de rar. Daca foloseste cineva un al model mai ieftin si este multumit de el va rog sa imi spuneti si mie de unde sa-l cumpar. Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...