Jump to content

Marius_20

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Marius_20

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    London
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Honda CBR 650F - 2015

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha Thundercat
  1. Salut baieti, dupa 2 ani de cand am luat A-ul, iata ca trec si eu in acest club, al CBR-istilor. Spre bucuria mea dupa 1 an in care mi-am facut mana pe o Yamaha Thundercat (600cc) din 2000, mergand zilnic cam 40-45 km, pe tot parcursul anului (de...vremea de Londra permite) a venit vremea sa prezint si printesa mea. Dupa o vanzare rapida a Thundercatului, pusa la vanzare si rezervata in 30 minute pt a doua zi, 1 luna jumatate de asteptare, am intrat in posesia ei pe 14 Iunie 2015, noua CBR 650 F Tricolor ( alba in acte). O poza cu ea in prima zi cand am fost sa o preiau, in momentul de fata avand 2300 mile la bord impreuna. Nu stiu daca se incadreaza in topicul acesta sau era mai bine sa deschid unul destinat noului model.
  2. Salut si bine v-am gasit. De o saptamana sunt si eu posesor de Thundercat. Pun si o poza cu "Pisi" a mea. Am o singura problema la ea cu becul de benzina...sta mereu aprins chiar si cand este full rezervorul. Din cate mi-a zis fostul propietar(prieten bun)...sonda din rezervor ar fi stricata. Din cate am citit pe net...am vazut ca sunt cativa care aveau probleme cu sonda, dar in cazul lor nu mai mergea becul, iar la cativa turometrul avea acea eroare, la mine totul e ok, doar ca sta aprins becul. De la ce sa fie oare? Maine sper sa am timp sa schimb semnalul dreapta fata ca il are spart de anul trecut si oglinda stanga (s-a rupt plasticul ce sta pe bila de reglaj) Ps: sunt incepator iar acesta este primul motor, scoala am facut-o anul trecut pe honda cb750.
  3. Eu unul am prins un voucher la scoala Autosport cu 280 lei scoala, 220 fisa medicala+psihologicul, 220 lei inchirierea masinii+motorului pentru examenul in trafic. In scoala am mers pe gn125, 250, cb 500, fazer 600, honda cb750 seven fifty pe care am si dat examenul. La banii acestia a fost ok, am luat examenul din prima fara probleme si sunt multumit, initial vroiam sa fac la adi moto, elitmoto sau motolouis. Asa cum recomanda si colegul "scorpion031185" mai sus, sustin ideea de a merge in poligon si a vedea cum decurg orele.
  4. Maine de dimineata cred ca ma duc sa il iau, dar de condus ...inca astept sa gasesc un motor ok, pana atunci....bicicleta si masinile )
  5. Salut, frumos motorul, sa-l stapanesti sanatos. Felicitari pentru carnet, tot ieri l-am luat si eu Ai dat la Ilioara? am fost al 2-lea pe Honda Seven Fifty gri.
  6. Nu, cand dai poligonul in ziua examenului il dai singur, fara pasager.
  7. Salut tuturor si bine v-am gasit. De la ultima postare si pana acum s-a publicat metodologia, iar pe la jumatatea lunii trecute m-am inscris si eu la scoala moto, pe 17 iunie facand prima ora practica, iar miercuri pe 17 iulie am examenul la Ilioara Examenul pentru A se va da in felul urmator: proba teoretica ca si pana acum... minim 17 din 20 de puncte, la proba practica se da poligonul la fel ca si pana acum, dupa care......daca il treci cu brio, la iesirea din poligon se urca instructorul cu tine pe motor, iar politaiul va sta in spatele tau intr-o masina din cadrul scolii condusa cel mai probabil de un instructor auto. Comunicarea dintre politai si examinat se face prin statii de emisie receptie (walkie talkie), examinatul avand conectate la statie doua difuzoare/casti montate in casca moto. Din cate am vazut....pe firul ce duce la difuzoarele din casca, pare a fi montat un microfon cu un alt fir cu buton push to talk care se poate monta pe ghidon, iar cand vrei sa vorbesti cu politaiul il apesi, altfel politaiul nu te aude. Dar...in timpul iesirilor in trafic nu l-am avut montat, banuiesc ca nici la examen nu o sa fie montat. Acum sa va spun si parerea mea legata de noua metoda de examinare. Din punctul meu de vedere este foarte bine, am inceput pe suzuki gs 125cc, apoi pe 250, honda cb 500, in a 7-a sedinta urcand pe Honda Seven Fifty 750cc, care este mult mai manevrabila decat CB500. In a 9-a sedinta faceam poligonul complet pe 750cc fara nici o problema . A 11-a sedinta am iesit in trafic, dar asta dupa ce instructorul s-a urcat pe 750cc ca pasager, am facut 2 ture prin ilioara, un poligon ca la examen si i-am dat drumul in trafic, unde am ajuns in treapta a 4-a si mers lejer pe Cheiul Dambovitei. In poligon nu apuci sa ii dai a 3-a. Consider ca traficul trebuia introdus de mult timp, pentru ca aici vezi daca ai invatat ceva in poligon, o ocolire de obstacol, o franare de urgenta ca iti mai sare unul in fata, incadrari pe banda, cum sa te asiguri etc...., pentru cei cu B-ul este mai usor ca stim unele reguli nescrise si unghiurile in care multi nu se uita cand fac manevre. Partea putin mai grea este sa ai un instructor care nu prea a stat ca pasager, sta prea in spate, iti provoaca un usor balans uneori....sau poate le face intentionat ca sa te inveti cu aceste lucruri. In poligon iti ingreuneaza manevrele la opturi si jaloane daca nu se lasa cu tine.....dar...toate acestea te fac sa te concentrezi mai mult si sa inveti acele situatii, ceea ce consider ca este un plus, fata de un incepator care facea doar poligonul si atat, cand iese pe strada ii da un gura ca doar are permis acum....iar la primul obstacol (trecere de pietoni, semafor etc) nu stie cum sa opreasca mai repede. Pana acum nu am scapat nici un motor pe jos, sper sa nici nu o fac, iar iesirile in trafic le-am facut cu 2 instructori diferiti. Sper sa decurga totul ok miercuri si sa ne vedem curand cu bine in trafic. Asfalt uscat tuturor si bafta celor care dau examen.
×
×
  • Create New...