Jump to content

alint

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About alint

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    CH Racing 125
  1. Deci sa inteleg ca pana la urma singura solutie este cumpararea uneia deja cu x cai din fabrica.
  2. Merci frumos pentru sfat, totusi in principiu o sa incerc intai figura cu limitarea, daca nu o sa imi iasa, o sa imi caut una cu mai putini caluti din fabrica:)
  3. Merci frumos pentru raspunsuri. @Proxi: da dar asta inseamna alti bani, ideea era sa cumpar o motocicleta mai puternica: de ex eu vreau un vstrom650 sa il limitez si la 20 de ani sa ii scot limitatorul. Beneficiile sunt clare: economisesti bani si timp si te obisnuiesti si cu motocicleta. @alyn_kgb : asta inseamna ca trebui sa o cumpar noua banuiesc, si pentru o moto care oricum as avea de gand sa o schimb din cauza puterii, nu se merita dupa parerea mea sa o iau noua.
  4. Salutare. Dupa cum stiti, sau cei care inca nu stiti, incepand cu ianuarie 2013, permisul cat. A se poate obtine numai de la 24 de ani sau 2 ani de experienta pe permis A2 , care se poate lua de la 18 ani. Asta implica impunerea unei limite maxime de putere a motocicletei pe care vrei sa o conduci, mai exact 47 cai. Exista 2 variante: a) fie cumperi moto pana in 47 de cai , asa scos de pe usa fabricii; b .fie cumperi moto a carui putere din fabrica nu este mai mare decat dublul puterii maxime admise pentru A2 ( adica 47x 2), si o limitezi la 47 de caluti. Acuma vine intrebarea.UNDE se poate limita? Unii spun ca la rar, altii spun ca trebuie sa o cumperi direct asa( in cazul in care e cumparata din afara banuiesc si e limitata pe acte deja de acolo), dar nici unii nici altii nu sunt siguri. Rog si eu pe cineva care a trecut prin asa ceva sau care stie care sunt toate procedurile, sa ne impartaseasca si noua. Merci:)
  5. Salutare, am si eu o intrebare pt voi Vstromistilor. Dupa cum va lasa inima v-as ruga daca poate cineva dintre voi sa imi spuna din experienta lui proprie cum se comporta aceasta motocicleta. Am vazut destule review-uri dar totusi nu sunt 100% lamurit. Eu in prezent conduc un supermoto care are cu plinul facut (10l) , 117 kg. Este o motocicleta usoara(125) , si urmatoare la care as vrea sa sar ar fi un Vstrom 650. Dupa cate am vazut , motocicleta este inalta si probabil ca din punctul asta de vedere nu as simti vreo mare diferenta daca fac aceasta trecere , dar totusi la capitolul kilograme povestea se schimba. Si aici ma intereseaza sa stiu cam cat de manevrabila este sau cineva care tot lafel a facut trecere de la o motocicleta mai usoara la alta mai grea si daca a simtit vreo mare diferenta. Nu cunosc pe nimeni cu un astfel de motor asa ca nu am cum sa o testez... Si inca ceva. Stie cineva unde se limiteaza motocicletele? Respectiv pentru Vstrom care are 60+ cai. Din ianuarie anul asta a aparut permisul A2 si nu ai voie sa conduci motociclete mai mari de 48 de cai. Din cate am citit pe motohead.ro , se poate limita. Dar unde? Nici ei nu mi-au raspuns cand le-am pus intrebarea asta, totusi am zis sa incerc si aici Astept raspunsul cuiva. multumesc:D
  6. Salutare. Sunt curios si eu care din voi a auzit de o astfel de motocicleta? Este vorba despre CH Racing 125. Adica inseamna asta? Ei pai, este o combinatie care probabil la inceput suna cam ciudat, dintre Husqvarna si Yamaha, teoretic si Cagiva. Mai exact are un motor de yamaha xt 125 pe ea(4t) , iar cadru de husqvarna sm 125. Singurul lucru care il are de la cagiva este o protectie penibila de cauciuc pentru lant. Eu sunt propietarul unei astfel de motociclete de 1 an jumatate. Am sa va arat cateva poze cu ea. Ei, de ce am facut eu postul asta? Sunt doar interesat de cati dintre voi, cei care sunteti interesati sa va luati un 125, sau pur si simplu daca ati fi interesati, v-ati cumpara o astfel de motocicleta. Imi pun intrebarea asta pentru ca in vara as vrea sa o vand, si vreau sa stiu cam la ce sa ma astept din partea cumparatorilor. In unele o sa fie cu rotile de enduro si altele cu cele de strada. Foarte fain este ca motocicleta poate fi folosita atat cat si pe strada fara probleme, cat si pe teren accidentat. Totusi pentru un enduro mai extrem sa zic, nu merge, din cauza lipsei de putere. In sensul ca daca vrei sa urci un deal atat de abrupt incat abia pe jos il poti urca, nu te poti baza pe cei 11 cai ai ei. In rest de plimbari prin padure nu-i problema. La drum lung, nu e prietenoasa cu fundul. Are consum super: 3 l . Poate consuma si 2,5-2,6 daca mergi foarte linistit, dar de 3 nu trece decat cu pasager, si atunci urca la 3,5. Nu o sa ma afund in detalii , decat daca este cineva interesat sa afle mai multe. Deci intrebarea finala, cati dintre voi ati cumpara motocicleta asta? Avand in vedere ca e corcitura, ca sa spun asa.( Asa a iesit din fabrica , puteti sa vizitati siteul oficial : http://www.chracing.it/ )
×
×
  • Create New...