Sari la conținut

racataian

Membru
  • Număr conținut

    45
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Yamaha Fz6
  • Numar Moto
    TM15BPH

racataian's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. La orice motor presiune de pe circuitul de apa e mai mica decat in circuitul de ungere dar daca garnitura e arsa, antigelul intra. De la condens nu se face mazga aia galben/alba ca o margarina - antigelul fiert in ulei ajunge asa. Cum explicati ca a completat 250ml antigel? Oricum daca ar fi condens dupa un drum lung ar trebui sa dispara ... Asteptam rezultate
  2. Ai garnitura de ciulasa arsa/crapata ori chiulasa deformata si iti ajunge antigelul in ulei. Mazga aia ca margarina se face de la antigel, nu de la apa - faptul ca ai completat si antigel ar trebui sa ii fie la mecanic f clar. Semnele sunt clare, motorul trebuie desfacut, garnitura de ciulasa schimbata si sau ciulasa rectificata. Ma mir ca nu ai primit un raspuns clar pina acum - daca isi lua cineva carnetul de conducere in ultimii 3-4 ani pe bune, stia sa iti spuna - asta e o intrebare in grile, sotia mea stia... Bafta!
  3. Am luat niste semnalizatoare cu led dar imi palpaie prea repede. Stie cineva ce rezistenta trebuie sa pun in serie? » Post actualizat in 10 Aug 2015 13:18 Intre timp am gasit: 6-8Ohmi, rezistori de putere(max. 50W)
  4. Pai in momentul cand se incalzesc toate si incepe fenomenul, am deconectat releul si am lasat sa mearga doar de pe baterie cu un ampermetru in serie - 10A cu faza scurta aprinsa ..deci normal
  5. Pai CDI e calculatorul motorului asa-i? Am pornit motorul doar pe baterie si consuma cam 10amps cu faza scurta pornita, daca era ceva in CDI se vedea doar intr-un consum marit. releul nu are nici o influenta din CDI
  6. Am testat cu releul original - acelasi comportament- dupa 20 min in trafic, incarcarea scade la 12.5V si nu mai creste pe 13 oricat as tura motorul. Am dus-o in alt service si mi-au dat jos statorul- rezistenta e in limite, nu are urme de uzura sau fire arse. Rotorul iarasi arata bine, fara crapaturi in magnetul permanent Are cineva alte idei ce as putea sa ii mai fac? Pur si simplu nu pot pricepe de ce nu mai incarca cand se incalzeste si sunt si la al doilea mecanic care se satura de mine
  7. Istoria cu releul e asa: comportamentul pvestit mai sus a inceput in noiembrie anul trecut, atunci am schimbat releul original cu unul din dezmembrari, A mers vre-o 2 luni dupa care a cedat. Am pus altul de la o honda si asta a mers iar 2 luni. Sapt asta am luat unul nou cu vreo 5mil si dupa 10 min de mers a inceput iar sa nu mai incarce. Curent parazit nu am pt ca: cu motorul incalzit si fenomenul activ, am scos mufa releului si am masurat curentul consumat direct din baterie =10Amperi ceea ce e f ok. In mod normal din releul ar putea iesi max 22A(310W). Daca aveam un consumator curentul era ...peste 22Amps, generatorul si releul nu ii puteau furniza si tensiunea scadea la borne din cauza asta. Azi o sa primesc un releul original de pe un alt FZ6 si o sa mai incerc. La ce sa ma astept? O sa curga tot uleiul? Trebuie sa schimb garnitura?
  8. Salve, merci de informatii, o sa le folosesc pe viitor dar cred ca nu ma ajuta acum. E doar o eroare posibila pt probleme de incarcare si nu zice mare lucru, decatr sa verific sistemul de incarcare
  9. Salut colegii! am o problema de incarcare si sunt blocat: - pornesc motorul si la rece masor incarcarea la 4000rpm - 14.2V stabil - merg 10min cu el in ture pina la 6krpm, masor incarcarea: 12:6. Dupa o ora de mers asa..bateria se termina si porneste doar impinsa. - am schimbat pina acum 3 relee de incarcare si tot asa face. - am pus o baterie noua, dar tot asa face - bobinele statorul le-am masurat- 0.8 Ohmi, identic cu valorile masurate pe o alta Fz6 - am masurat curentul total consumat de motor - am deconecta releul de incarcare si am pornit motorul doar de pe baterie. In timp ce mergea am inserat un ampermetru in serie la o borna a bateriei: 10 Amperi.(fara faza scurta - 6.5A) -valori normale zic eu, deci nu am consumator necunoscut. - am masurat voltajul pe toate cele 3 bobine din stator(deconectate de la releu): la 4000rpk- 60V-70V( alternativ), dar cand masor cu mufa pusa in releu - scade la 11V( alternativ ) ceea ce ma face sa cred ca ori generatorul nu poate da destul curent catre releu, desi valorile statorului sunt in limite ori releul asta nou e stricat desi are doar o zi. Are cineva alte idei? Poate fi stricat rotorul din generator?
  10. Bobinele statorului sunt ok, 0.7 ohmi, cum altfel as putea verifica?
  11. Salut, am o pb cu incarcarea: - sunt la al 3-lea releu de incarcare care imi cedeaza. Pe ultimul l-am pus de vre-o 2 sapt si la rece imi baga 14V si apoi cand se incalzeste motorul nu mai incarca nimic si merg pe baterie. Nici bateria nu e chiar noua dar daca e incarcata, invarte bine electromotorul. Am verifcat si bobinele magnetoului si sunt in valori normale 0.7Ohmi. Se poate ca la cald sa imi faca ceva scurt si sa imi suga tot curentul? Ati mai avut careva problema asta? Ce as putea sa mai incerc? Merci!
  12. Am gasit surubelul, pe partea stanga sub rezervor, cu o surubelnita stea mai lunga o sa ma joc cu el. Se pare ca relantiul corect e pe undeva la 1300. Merci de info!
  13. As vrea sa imi ridic turatia de relanti la 1300rpm, motivul e ca mi-a dat cineva un releu de honda hornet si incarca doar de la 1300 in sus. A mai facut cineva asta? Cum se face? care ar fi problemele sa ai un relantii mai ridicat? Ma gandesc la consum si la uzura mai ridicata a ambreajului Ms!
  14. Eu am cazut pe sosea cu vopsea proaspata, pe frig intru-un giratoriu la 30-40km/h din cauza unui taxi. Crash padurile au preluat putin din damage dar mi-au rupt o bucata din cadru., am avut noroc ca doar putin si l-am sudat, polisat si e ok acum. Oricat de bune crash paduri ai avea, la frecare pe asfalt se indoaie inspre in spate, lovesc in cadru si locul din surul crash padului se rupe mai mult sau mai putin in functie de lovitura. La o cazatura la o viteaza mai mare, cadrul se poate rupe in asa fel incat motorul nu se mai sustine in locul ala. E un design prost din cauza ca, crash padul intra in cadrul motocicletei. Poate doar daca o scapi pe loc sau la viteze sub 10km/h nu se strica.
  15. Poti sa faci diferite artifici de genul: sa o pui pe faza scurta, dar tot trebuie sa redimensionezi siguranta. Cel mai simplu e pe baterie
×
×
  • Creează nouă...