Jump to content

napoleon

Membru
  • Content Count

    242
  • Joined

  • Last visited

About napoleon

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oradea
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki ER5
  • Numar Moto
    1

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER5

Recent Profile Visitors

678 profile views
  1. Mansoane chinezesti are montate cineva? Am vazut ca costa aprox 11 dolari, oare sunt bune? Am mai vazut si unele italienesti Lampa,la 170 de lei, la un magazin de accesorii si tuning auto, dar seamana izbitor cu alea chinezesti.
  2. M-am uitat si la oala, nu se vad adancituri in degajarile alea, chiar am fost atent la chestia asta, am dat cu degetul , nu se simt denivelari. Am schimbat si marca de ulei, am pus altceva , tot 10w-40. Ca o curiozitate, cand verific nivelul la gemulet si pun motocicleta in pozitie verticala, la uleiul vechi aparea imediat nivelul la gemulet, la asta nou treb sa astept 3-4 secunde , sa zicem. Parca ala vechi era mai fluid, si asta nou mai vascos, desi sunt ambele 10w-40, producatorul difera.
  3. Revin cu noutati: Am schimbat kitul de ambreiaj, problema cred ca era de la placi, cand am dat sa le scot numai prima a iesit singura, celelalte au iesit toate impreuna , grupate. Practic erau lipite intre ele, si erau mai negricioase la culoare, comparartiv cu cele noi. Am facut cateva porniri de pe loc, nici o problema. Am schimbat si uleiul, si placile de metal, si arcurile. Inca o chestie: pe interior pe capac aveam spuma, asta e de mult asa, am mai intrebat si unii zic ca-i de la condens, altii ca-i altceva. Uleiul vechi nu-i spumat, poate fi condens acuma vara?
  4. Ptoblema a revenit Smuceste iar cand dau sa plec de pe loc. Azi am incercat de vre-o 10 ori, nu am reusit sa plec de pe loc. Cablul l-am reglat , nimic. Ce sa-i mai fac? Mi-a mai facut figuri anul asta, dadea in nas de vre-o 2-3 ori, apoi porneam de pe loc. Azi nu a vrut nicicum, a dat in nas de fiecare data. Motorul a stat oprit aprox 2 sapt, ca am fost plecat Am vb cu cineva, care mi-a spus ca-i de la ambreiaj problema, nu de la senzorul de la cric. Asa ca o sa schimb uleiul, placutele de textolit, cele metalice, arcurile, apoi vedem ce s
  5. Am revenit cu noutati dupa ce motorul a stat nepornit o saptamana: porneste normal de pe loc, nu mai smuceste, totul e ok. Probabil trebuia reglat/schimbat cablul ala de ambreiaj demult, dar nu mi-am dat seama. Multumesc colegi pt ajutor.
  6. Nu suport sa am becuri nefunctionale pe motor, masina, etc. Pana sa-mi fac curaj sa desfac farul, am constatat ca s-a aprins iar becul ala. Avea ceva la contact, probabil
  7. Am schimbat cablul de ambreiaj, am mereu unul nou de rezerva sub sha. Ochiometric, asta nou e cu aprox 5mm mai scurt decat celalalt. Nu-mi dau seama daca are in interior sarme rupte, ca nu-l pot scoate din camasa. Se poate lungi fara sa fie ceva rupt? Oricum , astea-s cabluri aftermarket, poate nu au aceeasi lungime. Am iesit la o tura de control, categoric schimb vitezele mai usor decat inainte. Poate trebuia intins si celalalt, nu stiu. Deocamdata nici o smucitura, dar o sa fiu plecat in delegatie o saptamana, verfic din nou cand revin acasa. Pun si o poza pt a se ve
  8. Uleiul e 10w40, Motul 5100. O sa schimb cablul de ambreiaj, sa vedem.. Discurile de ambreiaj, alea de textolit, au fost schimbate de vre-o 2-3 ani.
  9. Nu l-am uns, o sa verific asta. In trecut am mai rupt 2 cabluri de ambreiaj
  10. Tocmai ce l-am schimbat! Am pus tot Motul 5100, la fel face
  11. Dragi colegi, Posed un Kawasaki ER 5, si ma confrunt cu urmatoarea problema: la plecarea de pe loc, dupa un interval mai lung de timp in care nu am mai pornit motorul ( o saptamana sa zicem, sau cateva zile), motorul da in nas si se opreste ( o smucitura puternica). Smucitura se petrece cand cuplez in viteza 1. Apoi repornesc, si totul se comporta normal. Daca-l utilizez zilnic nu apare fenomenul. Ce sa fie?
  12. Stie cineva ce fel de bec trebuie la pozitie, in far?
  13. O sa montez discul asta, si o sa-i pun placute noi. Discul e destul de greu, asa, ca prima impresie. Vad ca lumea recomanda alta pompa de frana, mai buna. Aici nu stiu ce caracteristici ar trebui sa aibe, sa se si potriveasca la mine, ca nu-s universale. Mai studiez problema. Etrierul l-am schimbat pt ca din 2001 Kawasaki a echipat acest ER 5 cu etrier cu 2 pistonase mari, identice. Inainte era 1 pistonas mare si 1 mic. Al meu e din 1998. Difera si placutele de frana, intre cele 2 versiuni. Etrierul cu 2 pistonase mari echipeaza si azi Kawasaki ER 6, asta ce-i drept are 2 discuri si 2 etrier
  14. Azi am primit discul. Are grosimea de 4,5 mm, si limita de service e de 4 mm.
×
×
  • Create New...