Jump to content

napoleon

Membru
  • Content Count

    251
  • Joined

  • Last visited

About napoleon

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oradea
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki ER5
  • Numar Moto
    1

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER5

Recent Profile Visitors

762 profile views
  1. Vreau sa-mi iau un maxiscuter de 400 pe injectie, un Suzuki Burgman dupa 2007. Mi se pare mai practic pt ce folosesc eu mobra, 80% oras, restul cate o iesire de weekend prin imprejurimi, cred ca face fata un maxiscuter. In occident am vazut ca-i plin de ele (tmax, etc).Cel mai tare ma deranjeaza la moto e ca nu am spatiu de depozitare. De lasat, nu ma las, ca apoi ce fac cu banii? Ca nu fumez , nu beau, pariurile nu ma atrag, etc. Pt achizitia unui Yamaha Tmax trebuie sa-mi vand un organ, cred, asa ca m-am orientat catre un Burgman, astea dupa 2007 sunt chiar placute ochiului.
  2. Ok, cu consumul am inteles. Dar consumabilele? Ulei, variator, curea, ambreiaj la ce interval se schimba? Sunt corecte informatiile pe care le-am scris mai sus? Ms
  3. Consumabilele la ce interval sa schimba? Uleiul la 3000 sau 6000 de km? La moto e la 6000. Cam 2 L cred. Variator , role, curea, ambreiaj? Citeam undeva ca astea se schimba la fiecare 12000 de km, cost aprox 1500 lei. E adevarat? Un set de placute de frana se duce mai repede ca la moto? Consum in jur de 5 L in oras , cred.(atata e si la.moto). Incerc sa iau o decizie in cunostinta de cauza. Daca am probleme cu injectia, cum se remediaza? Trebuie tester, etc, ca la masini? Are ceva mufa pt diagnostic , ai trebuie un soft sau interfata compatibila, ma gandesc (
  4. Vand Kawasaki ER 5, inmatriculata, primul proprietar in RO, an fabricatie 1998, in stare buna de functionare, semne de uzura specifice varstei. Dotari: - parbriz - crash bars - suport top case Hepco & Becker, placa pt top case nu se vinde - sha reconstruita - priza 12 V Consumabile: - disc frana NG nou - placute frana TRW noi - kit ambreiaj nou (arcuri, discuri de metal si textolit) - ulei schimbat (la 6000 km il schimb) - cauciucuri bune - lant si pinioane bune In pret mai intra: - un etrier frana - lant dist
  5. Multumesc pt raspunsuri. Am uitat sa precizez ca bugetul e destul de limitat, deci honda seria NC iese din discutie. Mai e aspectul estetic, ca sa zic asa, si daca majoritatea maxiscuterelor mi se par urate, ba chiar hidoase unele, printre putinele care nu ma zgarie pe retina sunt Burgman si Tmax (chestie de gust). Tmax-ul depaseste si el bugetul, deci iese si el din discutie. Am zis ca daca cobor de la 500 cm3, la 400 nu-i diferenta asa de mare, desi cei 15 CP in jos sigur ii voi simti. Sa cobor la 250 mi se pare deja prea mult, adica vre-o 30 de CP in jos.. Referitor
  6. Cred ca trebuie sa zic pt ce imi trebuie: 80% oras, cate o iesire in weekend prin imrejurimi (gen 100-200 km), dar nu tot timpul ca am si copil , cumparaturi la suprmarket, naveta la serviciu (tot in oras). Ture lungi nu prea fac, mai ies eu singur prin zona sa ma deconectez/relaxez, deci turul Romaniei - exclus. Ce ma deranjeaza la moto e ca nu pot sa car nimic, nici portofelul nu-mi intra sub sha, daca vreau sa cumpar o paine in drum spre casa nu pot.. Apropo, Er 5 are 50 CP si 500 cm3, si eu am 44 ani. E prima si singura motocicleta , si o am de 12 ani, deci nu am termen de c
  7. Merci pt raspuns. Cu ce viteza de croaziera poti merge relaxat? Merge un 110-120? Sau e fortat la viteza asta? Am incalecat ieri unul, mai mult pe loc, arata in bord consum de 5, relantiu la 1400, pleca de pe loc pe la 2500-3000 de ture. Ma gandeam ca-i ca la moto, unde daca las ambreiajul s-a dus, aici vad ca trebuie turat serios cand pleci de pe loc. Se simtea ca-i greu, dar si centrul de greutate e mai jos ca la moto. Roti 14 fata si 13 pe spate. Km ma gandesc ca nu prea poti sa-i verifici. Oricum, mi-a placut cum arata, prima impresie e ca-i des
  8. Salutare. Doresc sa achizitionez un Burgman, dupa 2007, am inteles ca astea nu mai au probleme cu consumul de ulei. La ce turatie pleaca de pe loc? 2500-3000 de ture? Experienta mea cu maxiscutere/scutere = 0, pe moto cam 50000 km, am un Kawasaki Er5 pe care vreau sa-l vand, si sa iau un Burgman de 400. Ms
  9. Mansoane chinezesti are montate cineva? Am vazut ca costa aprox 11 dolari, oare sunt bune? Am mai vazut si unele italienesti Lampa,la 170 de lei, la un magazin de accesorii si tuning auto, dar seamana izbitor cu alea chinezesti.
  10. M-am uitat si la oala, nu se vad adancituri in degajarile alea, chiar am fost atent la chestia asta, am dat cu degetul , nu se simt denivelari. Am schimbat si marca de ulei, am pus altceva , tot 10w-40. Ca o curiozitate, cand verific nivelul la gemulet si pun motocicleta in pozitie verticala, la uleiul vechi aparea imediat nivelul la gemulet, la asta nou treb sa astept 3-4 secunde , sa zicem. Parca ala vechi era mai fluid, si asta nou mai vascos, desi sunt ambele 10w-40, producatorul difera.
  11. Revin cu noutati: Am schimbat kitul de ambreiaj, problema cred ca era de la placi, cand am dat sa le scot numai prima a iesit singura, celelalte au iesit toate impreuna , grupate. Practic erau lipite intre ele, si erau mai negricioase la culoare, comparartiv cu cele noi. Am facut cateva porniri de pe loc, nici o problema. Am schimbat si uleiul, si placile de metal, si arcurile. Inca o chestie: pe interior pe capac aveam spuma, asta e de mult asa, am mai intrebat si unii zic ca-i de la condens, altii ca-i altceva. Uleiul vechi nu-i spumat, poate fi condens acuma vara?
  12. Ptoblema a revenit Smuceste iar cand dau sa plec de pe loc. Azi am incercat de vre-o 10 ori, nu am reusit sa plec de pe loc. Cablul l-am reglat , nimic. Ce sa-i mai fac? Mi-a mai facut figuri anul asta, dadea in nas de vre-o 2-3 ori, apoi porneam de pe loc. Azi nu a vrut nicicum, a dat in nas de fiecare data. Motorul a stat oprit aprox 2 sapt, ca am fost plecat Am vb cu cineva, care mi-a spus ca-i de la ambreiaj problema, nu de la senzorul de la cric. Asa ca o sa schimb uleiul, placutele de textolit, cele metalice, arcurile, apoi vedem ce s
  13. Am revenit cu noutati dupa ce motorul a stat nepornit o saptamana: porneste normal de pe loc, nu mai smuceste, totul e ok. Probabil trebuia reglat/schimbat cablul ala de ambreiaj demult, dar nu mi-am dat seama. Multumesc colegi pt ajutor.
  14. Nu suport sa am becuri nefunctionale pe motor, masina, etc. Pana sa-mi fac curaj sa desfac farul, am constatat ca s-a aprins iar becul ala. Avea ceva la contact, probabil
×
×
  • Create New...