Sari la conținut

drunken master

Membru
  • Număr conținut

    40
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Buc/Cta
  • Motocicleta
    BMW F650CS
  • Numar Moto
    CT BAH

Informații profil

  • Motociclete detinute
    BMW F650ST

drunken master's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. multumesc mult de ajutor si sfaturi. o sa fac o comanda la bavaria, pana ajunge o sa folosesc provizoriu un surub de 6 sau 7 (sper sa nu aiba pas dubios). deoarece a fost destul de dragut sa cada la 100km de casa a trebuit sa improvizez si am folosit surubelnita drept ax si am legat-o cu sarma si scoci de scaritza (dacia old school). mi se pare totusi dubios ca nu gasesti nicaieri caracteristicile pieselor.
  2. salut, am reusit sa-mi pierd surubul de fixare a pedalei de la schimbatorul de viteze. din cate pare nu este foarte special, dar sunt sigur ca la bavaria o sa astept cateva saptamani pentru el. pot sa aflu de undeva caracteristicile lui si sa merg sa cumpar unul cat mai apropiat? m-am uitat in manualul de service si nu prea m-am prins... (banuiesc ca interesul lor nu e sa-ti iei piese de pe toate drumurile). multumesc,
  3. salutare, am facut rezolvat si eu o pana cu snur. diferenta dpdv al pretului si timpului mare fata de autozone (am dat 7 RON - la autozone mi-au spus de 70 RON). de durat - aprox 3 minute. sper ca nu am facut rabat la siguranta/calitate ce nu inteleg eu - de ce e diferenta intre snur pus fara sa dai roata jos/jnur pus cu roata scoasa. la mine practic a bagat tot snurul in roata si apoi l-a tras afara. personal nu vad cum poate sa iasa - presiunea lucreaza frumos in favoarea snurului. toate cele bune,
  4. eu cred ca s-a dat pe anfetamine sau cel putin Hash
  5. salutare, sunt si eu posesorul (nu tocmai fericit in acest moment) al unui BMW f650CS. nu tocmai fericit pentru ca de curand m-a pus jos unul cu masina si trebuie sa-mi repar motorul acum. are cineva idee de unde pot sa-mi iau o proforma/deviz de reparatie? (am fost deja la constatare la asigurator). inafara de bavaria mai poate cineva da acel aviz? pot sa iau avizul de la ei dar ulterior sa optez pentru 'regie proprie' ? (in cazul asta platesc ceva pentru deviz) toate cele bune,
  6. nu fi timid, cere-i id-ul de mess, scoate-o la un suc, o ciorba sau macar mutati-va la sectiunea matrimoniale
  7. daca mergi cu unditza pe munte cand e furtuna poti sa ai accident si sa te trasneasca, si sa spui ca ai avut ghinion
  8. mie nu mi se pare imposibil. cam ce variante vad: 1) la un moment dat se inchide topicul si se face un rezumat. insa nu stiu daca e tocmai ok sa inchizi un topic si nici nu vad cand stabilesti sa-l inchizi. de aceea poate e mai bine sa se puna concluzia ca prim post si cine vrea sa abereze in continuare (sau poate sa aduca informatii de maxima utilitate gen RIP/provinciali prosti/bucuresteni prosti ) sa continue 2) sa se faca un topic separat unde sa se treaca doar rezumatele ambele insa presupun o mana de admin zicea cineva ceva de citit doar primele pagini in primele 2 pagini se intampla cam asta: zice unu ceva din auzite incep 10 sa intrebe 'nimeni nimic?/ceva nou?' (de parca daca intra cineva care are noutati nu le-ar posta oricum) inca 10 incep cu 'nu ai sarit si tu sa ajuti?' - de parca in fiecare din noi e un paramedic (nu conteaza de obicei ca erau acolo slavarea, smurdul, politia , swat-ul) apoi se gasesc altii cu 'hai sa omoram conservarii' inainte sa se stie a cui a fost vina pentru vanatorii de posturi insa adevarata distractie abia incepe...
  9. drunken master

    Rezumate?

    salutare banuiesc ca sunt unii dintre noi care intra la rubrica accidente cu scop pur educativ (cam asta se spune si in titlu - sa invatam din greselile altora). de obicei insa gasesti zeci de pagini in care lumea insista sa bata campii si devine greu sa gasesti posturi relevante. parerea mea ca este folositoare o concluzie pertinenta care sa sumarizeze informatiile adevarat importante: -cum s-a produs accidentul si cum se putea evita -cam care sunt eventualele probleme de sanatate si cauza lor (nu din spirit macabru dar banuiesc ca sunt multe cazuri in care echipamentul face diferenta) -cum s-au rezolvat probelemele de sanatate ale fierului (aflam cum e mai eficient sa nu iesi si ... si cu banii luati) toate alea bune,
  10. si pe mine tot Baiazid m-a bulversat. eu am zis insa ca dintre canguri de acolo s-a gandit sa trimita numarul de telefon al cuiva din familie sa bage omul motorul acolo
  11. salutare, acum vre-o 3 saptamani m-a lasat motoru in drum (vina mea peste iarna l-am lasat afara doar sub prelata si am avut probleme cu aprinderea/fisele care le-am rezolvat foarte superficial dar am zis ca merge si-asa). am sunat un prieten, care a spus ca nu se baga pe partea elecrtrica dar mi-a dat 2 numere de telefon. am sunat, primul mi-au spus ca sunt super ocupati, al doilea a venit cu masina si mi-a luat motoru din drum. am bagat ulterior un google dupa nr de telefon si am aflat ca e doru - tanga , apoi am gasit topicul asta si m-am cam speriat. ma intrebam daca o sa ma mai lase cu ceva de pe motocicleta, daca o sa-mi umble in motor, daca sa merg sa il ridic. ce-i drept motorul a stat 10 zile , dar in rest au fost super baieti. pentru toata treaba (schimbat fisa cu dat jos rezervorul, fisa noua, transport ) mi-au luat 50 RON. deci spun cu inima pe inima ca au fost super baieti cand imi ardea buza (trebuia sa las motoru aiurea peste noaptea). ca a durat ceva mai mult - asta e, nici la bmw nu aveau fisa pe stoc, si nici nu sunt clientul lor numarul 1. toate cele bune p.s. l-am intrebat de faza de pe forum si mi-au explicat ce si cum...
  12. eu oricum imi iau bicicleta ca se apropie vremea teraselor. reusit sa o pornesc, si chiar am mers cu ea. daca accelerez la inceput se ineaca , insa dupa 1 min merge apoapre ok (avand in vedere ca o fisa e scoasa iar cealalta functioneaza 'wireless' ). fise pentru ea nu am gasit pe nicaieri - BERU ZLE 301 - 1ohm
  13. multumesc mult de raspunsuri. am mai vorbit cu lume si mi-au spus sa schimb fisele intre ele din demaror si sa vad daca cea care arata bine da scanteie in locul celeilalte. din pacate mi se pare ca trebuie sa dau jos rezervorul pt asta. faza cu modelele cu 1 respectiv 2 bujii am gasit-o tot pe forum: Chiulasa avea sa piarda una din cele cinci supape, in schimb primea o a doua bujie. insa acum imi dau seama ca se refera la diferentele dintre pegaso si f650.... aseara am pornit-o si intr-o singura bujie, insa realizez ca performantele nu pot sa fie decat mai slabe...
  14. salut, sunt si eu (aproape) fericitul posesor al unui BMW F650 ST am incercat sa-l pornesc dupa iarna dar el a fost de alta parere, chiar alimentat de la masina. am mai dat cu ochiu pe forum si am aflat ca daca pleaca invarte bateria dar nu pleaca sa ma uit la bujii, carburator. mi-am luat bujii (NGK D8EA) si am trecut la treaba - as vrea pe aceasta cale sa-i multumesc italianului de la care l-am luat ca mi-a lasat trusa de scule cu tot cu cheia de bujii. prima fisa a iesit ok, bujia arata putin afumata dar am zis ca o schimb oricum. a doua fisa nu a fost asa binevoitoare si nu a vrut sa iasa (am aflat mai tarziu de ce - era sudata de rugina cu bujia). ideea e ca am reusit sa o rup din cot inainte sa o scot. speram sa plece totusi doar cu o fisa - nu a fost asa cand am unit si capetele fisei rupte a plecat . (a plecat de fapt intr-o singura bujie, pentru ca fisa care arata impecabil de fapt nu dadea scanteie spre deosebire de sora ei ruginita si rupta). dupa introducerea lunga si plictisitoare vin si intrebarile: 1)de unde gasesc sa iau fise si cat costa? 2)la fisa care arata bine dar nu da scanteie poate sa fie altceva de vina si fisa sa fie ok de fapt? 3)fisele pot fi schimbate de un novice sau recomandati sa merg la service (si daca da la cine ca auto bavaria de ex am auzit ca sunt piperati) 4)daca carpesc fisa este ok ? (de la distanta de 2-3 mm intre capetele rupte oricum face arc electric) 5)performantele sunt mult mai slabe intr-o singura bujie (modelel 94-96 asa erau) - oricum banuiesc ca am mers mult timp intr-o singura bujie fara sa-mi dau seama... 6)ce matgerial conductor e in fisa, nu parea metal? 7)daca am facut 1500km dupa schimbarea uleiului dar a trecut iarna trebuie schimbat neaparat multumesc anticipat si daca trebuie dau bere P.S. am postat si pe forumul de f650 gs/dakar dar nu e prea mare activitate
  15. salut, sunt si eu (aproape) fericitul posesor al unui BMW F650 ST am incercat sa-l pornesc dupa iarna dar el a fost de alta parere, chiar alimentat de la masina. am mai dat cu ochiu pe forum si am aflat ca daca pleaca invarte bateria dar nu pleaca sa ma uit la bujii, carburator. mi-am luat bujii (NGK D8EA) si am trecut la treaba - as vrea pe aceasta cale sa-i multumesc italianului de la care l-am luat ca mi-a lasat trusa de scule cu tot cu cheia de bujii. prima fisa a iesit ok, bujia arata putin afumata dar am zis ca o schimb oricum. a doua fisa nu a fost asa binevoitoare si nu a vrut sa iasa (am aflat mai tarziu de ce - era sudata de rugina cu bujia). ideea e ca am reusit sa o rup din cot inainte sa o scot. speram sa plece totusi doar cu o fisa - nu a fost asa cand am unit si capetele fisei rupte a plecat . (a plecat de fapt intr-o singura bujie, pentru ca fisa care arata impecabil de fapt nu dadea scanteie spre deosebire de sora ei ruginita si rupta). dupa introducerea lunga si plictisitoare vin si intrebarile: 1)de unde gasesc sa iau fise si cat costa? 2)la fisa care arata bine dar nu da scanteie poate sa fie altceva de vina si fisa sa fie ok de fapt? 3)fisele pot fi schimbate de un novice sau recomandati sa merg la service (si daca da la cine ca auto bavaria de ex am auzit ca sunt piperati) 4)daca carpesc fisa este ok ? (de la distanta de 2-3 mm intre capetele rupte oricum face arc electric) 5)performantele sunt mult mai slabe intr-o singura bujie (modelel 94-96 asa erau) - oricum banuiesc ca am mers mult timp intr-o singura bujie fara sa-mi dau seama... 6)ce matgerial conductor e in fisa, nu parea metal? 7)daca am facut 1500km dupa schimbarea uleiului dar a trecut iarna trebuie schimbat neaparat multumesc anticipat si daca trebuie dau bere
×
×
  • Creează nouă...