Sari la conținut

dell_ser

Membru
  • Număr conținut

    60
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Not Telling

dell_ser's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Soferul a declarat ca el stationa si ca motociclistul a intrat in el. Statea pe mijlocul drumului sa astepte ploaia. Ce (cuvant urat). Dragnea si USR-ul este de vina. Idioti ca asta te omoara si esti de vina ca te-ai intalnit cu ei.
  2. De la cric. patit si rezolvat cu o curatare si ungere buna. Intra praf si rugina la punctul de prindere a cricului si arcul nu are puterea sa traga usor cricul. Dai jos. cureti bine suprafata si o ungi . Se rezolva foarte usor. Bafta!
  3. Buna, in we putem sa vedem mai de aproape trotineta?
  4. Ieri vedeai totul lacrima ... azi este cristal ?! Nu trageti in pianist! Nu avem altul.
  5. Mai explicit de atat nici ca se putea.
  6. Explicatia coresta in zona aceia este de genul ... rondul de la Alba Iulia cu Bd X. Acolo nu se intersecteaza Bd Unirii cu Bd Decebal. Mai intai de toate este nevoie sa se stie mai clar unde s-a petrecut incidentul si apoi vedem cine si ce. Pace voua !
  7. Am citit mai cu atentie si nu am inteles mai exact unde s-a produs accidentul. 1. Motocicleta era in rondul de la Alba Iulia si s-au accidentat la intersectia dintre Bd Unirii cu Rondul Alba Iulia In cazul asta motocicleta era deja in rond. si are ea semn de cedeaza trecerea. 2. Motocicleta venea de pe Bd Basarabia si la intrarea in rondul de la Alba iulia. In cazul asta masina este deja in rond si prioritatea se schiimba in favoarea motocicletei. Daca masina era lovita in stanga presupun ca varianta 1 este valabla si atunci lucrurile stau exact invers fata de cele spuse in postul anterior.
  8. Intersectia de la Alba Iulia nu este un sens giratoriu. Este o intersectie dirijata. Masina care se afla in rond are semn de cedeaza. Legal este vinovat soferul masinii pentru necedare de prioritate. Si sunt suficiente semne pe care daca te uiti le vezi.
  9. Daca bagi lichid de frana si pompezi la maneta este greu de crezut ca nu ies. este o presiune acolo de iti zdrobeste oasele. Daca vrei sa le impingi la loc dupa schimbul de placute ... este o presa de palcute pentru asta. Eu am asa ceva daca nu o rezolvi. NU DA CU CIOCANUL ! Cilindrul si etrierul trebuie sa aiba o suprafata lucioasa(nichelata), daca acest lucru este istorie ... mai bine schimbi tot subansamblul pentru ca iti merge franat si pe langa uzura prematura a placutelor o sa mearga si foarte greu, uneori.
  10. Cateva foto de la fata locului
  11. Am fost la fata locului si am ajutat accidentatul. Parea o contuzie la nivelul genunchiului drept. Las medicii sa dea verdictul final. Foto de rigoare, luat cheia din contact, pus pe targa... Asistenta pana la sosire unui prieten din partea victimei. Nu stiu cum sa postez foto
  12. Daca tot da lumea cu pietre sa dau si eu ca vad ca e la moda. FELICITARI ! Pentru controlul aratat dupa ce ai ajuns pe acostament. Felicitari pentru evitarea cu succes si o mustrare pentru viteza. Cu amendamentul ca fara ea nu apucai sa treci la timp de fiara dezlantuita(he he he). Atentie mai mare pe viitor. Si iti doresc sa ai parte de cat mai putine astfel de incidente. Aceste experiente te calesc. Injuraturile o sa le primesti de la alti useri.
  13. Devine infricosatoare discutia asta. Se face referire la viteza legala in oras sau in afara ei fara a se vrea a intelege ca aceea este viteza MAXIMA legala. Banuiesc ca in oras nu luati virajele la 90 de grade cu 50 de km/h, nu ? Iar exprapolarea la calea ferata este mai mai mutl decat fortata. Mecanicul nu poate evita un obstacol prin viraj, maxim pune frana si legile fizicii ii guverneaza cele cateva sute de tone pana se opresc. Daca te calca trenul nimeni nu reproseaza mecanicului ca mergea repede sau ca vorbea mecanicul la telefon...Toata lumea te intreaba daca te-ai uitat dupa tren ... ala este motivul pentru care te-a calcat trenul. Daca lasi masina pe calea ferata si omori 200 de cetateni o sa ai supriza unui dosar pentru ucidere din culpa si nu o amenda de stationare in loc nepermis. Motivul pentru care ai lovit masina stationata/oprita este ... neatentia in conducere. Daca iti plac tribunalele o sa fie o placere sa citim de actiunea ta.
  14. Asa pare daca citesti printre randuri. Este o discutie resuscitata luna trecuta. Vezi pagina 4(parca). Incidente relativ similare cu nelamuriri din partea protagonistilor.
  15. Se extrapoleaxa la extrem. Nu poti sanctiona fabricantul de masina ca proprietarul a lasat-o oprita/stationata neregulamentar. Motociclistul a condus fara sa adapteze viteza la conditile de trafic. Si gata. Si daca masina nu avea trusa medicala in dotare avea o incalcare la regulamentul,de circulati, dar asta nu a determinat, favorizat sau agravat accidentul. Omul vrea o culpa comuna sa aibe cu ce asigurare sa isi repare si el motoreta. Si respectiv masina. Ma sperie cate divergente legate de un lucru care este clar. Va dati seama ca teoaretic am invatat toti acelasi regulament si l-am inteles diferit?! Oare de ce credeti ca politistii au mereu aceiasi incadrare asupra vinovatiei? Poate mai trebuie citit regulamentul ca sigur au fost sarite cateva pasaje.
×
×
  • Creează nouă...