Jump to content

bonygy

Membru
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

About bonygy

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Carnet moto din
    2012
  1. Nu incerc sa te contrazic... dar stim foarte bine ca sunt biciclete cu rapoarte de transmisie cu care pot depasi cu mult viteza de 25km/h si asta in conditii de drum normal, fara curse si fara alte chestii speciale. Inclusiv a mea... Ce sa fac? Merg sa imi iau numere? Bine... nu are motor...
  2. TELEENCICLOPEDIA Asta seara va prezentam o specie descoperita recent pe plaiurile mioritice (sau cel putin eu am descoperit-o recent): Homo Biciclistus Idiotus. Aceasta este o vietuitoare asemanatoare cu Homo Sapiens, dar este inrudita taxonomic cu Homo Cocalarus… ambele specii speram ca sunt pe cale de disparitie. Homo Biciclistus Idiotus are doua picioare, are varsta cu cifre relativ mici, calareste o bicicleta (care in acest caz pare proaspat „achizitionata”), circula haotic si multe altele. In acest caz, individul isi jigneste bicicleta, care se razbuna cateva minute mai tarziu, cu ajutorul unui membru al familiei Homo Taximetristus.
  3. Am spus acolo ca am mutat radioul pe mijloc, dar nimeni nu a intrebat "Cum?". Asa ca, nici nu am insistat sa explic.
  4. Da, este stabil, ca se "propteste" in panoul spate. Oricum la butoane nu este nevoie sa apesi cu forta.
  5. Pur si simplu. L-am mutat, fixandu-l doar intr-unul dintre suruburi. Nimic de taiat sau de modificat. Un pic de atentie dupa aia la cabluri, dar carcasa radioului prezinta toleranta, asa ca nu vor fi probleme...
  6. Am reglat putin relantiul. https://www.youtube.com/watch?v=Grduqyp-QWA
  7. Nu eram prea incantat de luminile Daciei... am vrut faza lunga si faza scurta. Montajul a fost facut pentru probe, finalul va fi ceva mai migalit
  8. Hop si eu pe aici... Aparitia saptamanala va incepe odata cu aparitia numarului 13 al colectiei, prin luna august. Asa ca, nu va dura 5 ani, ci vreo 2 si ceva. Si eu m-am apucat de aceasta macheta. Dar nu va fi rosie, ci Alb40, in incercarea de a crea macheta vechii Dacii din familie. Neavand talent si nici rabdare la vopsitorie, am apelat la cineva pasionat si priceput, care mi-a transformat capota (asta fiind deocamdata singura piesa de caroserie aparuta). Vor urma si celelalte piese rosii. http://imgur.com/MjUrcg8 http://imgur.com/yjV9sm5 http://imgur.com/NDhaZmD Apoi, am inceput sa imi pun intrebarea: oare motorul Daciei noastre nu ar putea sa devina functional? La montaj am observat ca ar fi suficient loc in bloc si in baie sa plantam un mic agregat electric. Asa ca am trecut la treaba. Achizitionat numerele 5,6,7 si 8 ale revistei care contin piesele motorului si am inceput sa dau cu toporul in el. Am luat cel mai mic motor din cutia cu maimute, am frezat blocul si baia... La baie, a trebuie sa zdrobesc unul din stalpii de montaj. A ramas si o gaura oribila in baie, dar fiind dedesubt nu este vizibila si ma voi folosi de ea sa trag legaturile electrice. Axul s-a potrivit perfect in gaura volantei. Stiu, arata grosolan, dar avand in vedere ca vine acoperit de baie si fiind dedesubt, ma deranjeaza prea putin. http://imgur.com/vHuJ1AU http://imgur.com/nyNCHoO http://imgur.com/tr45wSq Am integrat un mic rulment in ventilatorul alternatorului. Acum se invarte lin, fara sa mai agate. Am improvizat o fulie dintr-o saiba de 4 mm si fulia din pachet. Lasam sa se usuce bine (lipit cu poxipol)... apoi vedem daca incarca. http://imgur.com/JGe8IKx http://imgur.com/csjK73D Am montat si toate celelalte furtunase si ganganii. Tot ce imi mai trebuie este o curelusa mai performanta. Cea din pachet zici ca este o bucata de teava... prea rigida. Voi cauta una de casetofon sau de videou. Chiar si asa, sunt multumit deocamdata. Nu stiu cum procedeaza ceilalti constructori ai machetei, dar eu am preferat sa mai scurtez din furtunasele care se fixeaza la ambele capete. Pare mai realist. Cele cu un capat liber le las in pace deocamdata. Am mesterit si un postament nu prea estetic pentru motor, oricum, nu ma deranjeaza, l-am facut mai mult pentru protectie, oricum va disparea cand motorul va fi montat pe caroseria machetei. In sfarsit... dupa mai multe planuri ratate, incercari, transpiratie, injuraturi, tigari sudate... scanteieste, benzineste... si a pornit. Avand in vedere ca operatia a reusit, iar pacientul este viu, am luat hotararea de a transforma si celalalt motor. Intrucat nu stiam cat vor rezista piesele de plastic la frictiunea din timpul functionarii, am luat hotararea si am inserat rulmenti, atat la alternatoare, cat si in ventilatoare. Un pic de ajustari ale pieselor, adaugate altele si merge. Singura piesa care nu a fost compatibila cu aceasta modificare a fost fulia volantei, asa ca m-am lipsit de ea. Pentru cei care vor sa incerce, cautati prin poduri, garaje sau alte catacombe, casetofoane vechi, videouri sau alte electronice prajite sau inutile si scoateti din ele fuliile, curelele si alte piese mici. Va vor folosi candva. Un video cu agregatele... https://www.youtube.com/watch?v=JzyQ9s2q974&feature=youtu.be
  9. Da, cel de 2000 sa iti ajunga sa iti incarci telefonul la 50-60%. Am eu unul de 5600 (daca imi aduc bine aminte) si nu reuseste sa imi porneasca o camera Mobius. In schimb, rezultate excelente am obtinut cu unul de 10400. Autonomie (test facut in conditii ideale - temperatura constanta, camera statica), am obtinut 36 de ore (l-am oprit eu ca ma plictisisem), dar daca il lasam ajungeam la 48 de ore cel putin, filmare continua (bucla, 5 min/clip). In conditii "de drum", probabil ca ar merge undeva la 24 de ore, ceea ce este mai mult decat necesar.
×
×
  • Create New...