Jump to content

bucsaadi

Membru
  • Posts

    249
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    BMW R1200GS
  • Numar Moto
    de brasov

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSX 600F, Kawasaki zx-6r, Suzuki v-Strom DL650

Recent Profile Visitors

553 profile views

bucsaadi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, A inregistrat cineva la primarie anu asta un scooter de 50cc? Ma intereseaza exact de ce acte am nevoie.. si pana la urma e nevoie de ITP sau nu? Pana acum pe net am gasit doar raspunsuri contradictorii ... Mentionez ca e vorba de primaria Brasov daca conteaza cumva ...
  2. Acu 10-15 ani nu apareau intruniri in acelasi loc ca ciupercile si atunci nu isi punea nimeni problema sa ceara sau sa dea patruj' de lei/om intrare la o intrunire. Cand e japca, e japca, n-ai csf. Oricum nu cred ca ar fi avut prea mult succes, mai bine la anu si regandit mai bine.
  3. 1. Cine pnm e gospodaru'? Si unde a fost asta de s-a anuntat 30 si au cerut 40? 2. Cine e organizatorul festului asta, de jos palaria? 3. Fiecare e liber sa-si arunce salariu unde doreste.
  4. Da, merita.Nu vreau sa para ca fac vreo reclama pe aici pe topicul omului, dar uite-te la evenimente sau la calendarul intrunirilor. E postat aici pe forum.
  5. Doamne ajuta! Sunt convins de asta, dar....totusi cine organizeaza intrunirea? Adica...e club ceva, cine sunt?
  6. La o intrunire noua unde vrei sa iti vina oameni cat mai multi, nu vi cu taxe dinastea de intrare, demne de intruniri cu traditie. Au mai incercat unii, tot la rasnov acu ceva ani la fel si au facut intrunire cu 30 de insi cu tot cu organizatori. Chiar sunt curios cine o sa vrea sa vina de la ceva sute km distanta cu pasager sa dea 80 de lei ca sa puna cortul acolo, in conditiile in care mai sunt 2 intruniri in zona...una inainte si alta dupa, ambele fara intrare si ambele din ce in ce mai reusite de la an la an, si destul de diversificate. Parerea mea. No offence. Lumea e libera.
  7. Interesant...are lipici rasnovul la intruniri moto. Dar nu stiu cati se vor inghesui sa dea 40 lei/om pe intrare. Sincer. Sanatate!
  8. Salut! Eu am un VN1500, an '99, cu roata pompei de ulei din plastic. Il am de aproape 2 ani si am facut cu el ~ 12.000 km. Cand cautam si eu modelul, am gasit si eu ceva info in legatura cu asta si am inceput sa caut mai adanc pe forumuri din australia si din state, chiar am discutat cu cativa 'veterani' vulcanisti de pe acolo. Am gasit chiar si grafice facute care aratau functie de an si model, rata defectiunilor angrenajului de palstic de la pompa...una peste alta, se pare ca problemele mari erau in special pe vn1500 nomad, iar Kawasaki nu a considerat ca trebuie sa faca un recall in service pentru asta pentru ca rata defectiunilor era sub 1%, deci f mica, dar in cazul in care vreun motor ajungea in garantie si se impunea splituirea motorului, se inlocuia gratuit si roata aia....campanie facuta strict in SUA , Canada si Australia. Cauzele pentru care roata aia de plastic ( POG ) se spargea sau i se rupea vreun dinte, era strict din cauza ca pompa de ulei la un moment dat se bloca din cauza unor mizerii, span ceva si fiind antrenata de oala ambreiajului care e de otel...ceda cea mai slaba. Tocmai de aia se recomanda ca la fiecare schimb de ulei / revizie, sa se demonteze si sa se curete si filtrul intern de ulei (este un tub din plasa de sarma f deasa care are cumva un fel de rol de filtru al cutiei de viteza, pt ca spanul de acolo sa nu ajunga in filtrul de ulei/motor/pompa de ulei, din cutie). Filtrul asta se gaseste si la VN800, si la VN1500, posibil si la alte modele. Au fost cazuri in care roata aia s-a spart si la motociclete cu numai 15.000 km, unele la 50.000+, iar altele au si 140.000 km cu roata aia de palstic si nu au probleme. Eh, si atunci am considerat ca nu este o problema atata de mare, pentru ca pana la urma nu e singura motoreta / marca / model cu angrenaj de plastic la pompa de ulei (vezi yamaha virago 535, dragstar, triumph, suzuki...am vazut multe modele cu roata de plastic), doar ca la Kawa sa mediatizat mult treaba asta. E drept, dupa 2001 , fabrica a inlocuit rotita cu una de otel, iar la unii posesori, chiar si aia a cedat, evident, intr-o proportie mult mai mica. Eu am pe a mea 83.000 km si roata aia este intacta, chiar am studiat-o bine cand am faacut schimbul de ambreiaj si este in apele ei, ca noua. P.S. injectia de pe VN-uri, cel putin modelele 2001-2005...este o injectie primitiva, inca ai soc....si gurile rele spun ca nu e cea mai fiabila. Eu acum sincer, nu am auzit nici un caz de defectiune pe injectie prin tara pe aici, dar daca ti musai sa iei pe injectie, poate ar fi bine sa suplimentezi bugetu si sa te duci pe un model >2005. Sau carburatie, ca alea n-au moarte orice-ar fi (e cu un singur carburator VN-ul 1996-2000). » Post actualizat in 13 Jun 2018 11:30 Kawasaki a implementat in cutiile lor de viteza, de prin anii '90, positive neutral finder. Adica....: 'The transmission is equipped with a positive neutral finder. When the motorcycle is standing still, the transmission cannot be shifted past neutral from 1st gear. To use the positive neutral finder, shift down to 1st gear, then lift up on the shift pedal while standing still. The transmission will shift only into neutral'. Din contra, e recunoscut pentru neutru care se lasa usor de gasit ). La VN-ul de 800 ce l-am avut, am avut o mica problema la schimbator ...mai exact la pargiile acestuia, si se intampla destul de des (nu tot timpul), sa nu reusesc sa gasesc N-ul cand aveam motorul rece. La cald, nu prea erau pb. Dupa reglaje, s-a rezolvat. Acum la VN-u de 1500, nici nu ma uit la bec daca se aprinde cand opresc...doar trag un calcai la schimbator si aia e, intr-a 2-a nu intra nici batuta, stand pe loc.
  9. Si in acelasi timp cu Seawolfes, la Rm. Sarat.
  10. Am avut si eu VN800, modelul classic, cel cu roata groasa pe fata. Motor super, tragea bine, mergea impecabil. L-am dat pentru ca amortizorul spate imi facea belele pentru ca mergeam numai cu pasager si incarcat si se pare ca nu prea facea fata + nu prea m-am acomodat cu intretinerea lantului. Ai putea sa arunci un ochi dupa Yamaha Dragstar 650, care e pe cardan si-s super durabile, doar ca sunt cam puturoase, sau daca te incadrezi, la un Shadow 750...dar tot modelul cu cardan, Virago 750/1100 (cel de 1100 trage de rupe, dar ele ca modele sunt cam uratele), si daca n-ai nici o problema cu lantul....deja ai o groaza de alternative expuse mai sus. Spor!
  11. Eu as merge le Honda 1100 Sabre. VS-ul de 1.4 e mi c si inghesuit, iar daca nu ai comenzi avansate la el, poti sa uiti daca ai peste 1.80. Spunea un coleg mai sus ca e tanc, probabil l-a confundat cu intruderul de 1500...ala intr-adevar...e mare si greu. Si da, inghesuit si dpdv tehnic, tot timpul am stat si m-am intrebat unde trebuia sa intre motoreta aia de au facut totul la limita asa....
  12. Vand Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic. 64 cp, racire lichid, cardan, 4 trepte. -An fabricatie 1999 -80.000 km in urcare (il folosesc zilnic) -Anvelope (Dunlop) + camere noi (Michelin) inlocuite anul asta in aprilie. -Proiectoare (2x55W - halogen) -Crash bar -Sissy bar -Portbagaj dedicat -Ornament radiator -Floorboards fata + spate -Schimbator dublu ( varf-calcai ) -Trim aripa fata -Priza USB dubla (5V) cu voltmetru pe ghidon -Ceas -Coburi 27L -Placutele de frana fata+ spate, simeringuri cardan, kit ambreiaj complet , culbutorii hidraulici, antigel, lichid frana/ambreiaj, ulei cardan, filtru benzina + aer, au fost inlocuite anul trecut. Bateria are 1 an jumate. Anul asta am inlocuit rulmentii de pe roata spate odata cu inlocuirea anvelopelor. - E un motor ingrijit, folosit zilnic si in concedii/intruniri, functioneaza bine. Are revizia facuta pentru anul asta (ulei + filtru). -Sunt primul propietar in Ro, toate actele inregula, ITP valabil pana anul asta in august. Pentru alte info sau poze...aici sau la telefon. Se poate vedea,auzi,testa in Brasov. Pretul este negociabil. Contact: Marius - 0755.908.663 Pret 4590E - NEGOCIABIL
  13. Sal. Si al meu scoate un zgomot metalic tot pe la 5000-5500 ture. Eu am ajuns la concluzia ca se aude din esapament(nu am avut rabdare sa caut prea mult ). Daca gasesti problema spune-ne si noua... poate scap si eu de ea PS: la mine nu e din crash bar... am verificat
  14. Merci! Daca te intereseaza modelul pe viitor, grija mare la cutia de viteze sa fie in apele ei, in special treapta 2. Si daca se poate modelul de dupa 99, sunt ceva imbunatatiri aduse motorului in urma unor rechemari in service pentru modelele din anii 96-98.
  15. Am folosit repsol 10W40 sintetico, nu rider, am confundat denumirea. Repsol rider foloseam la alta mobra si e doar 15w50, si intr-adevar, este un ulei mineral, mediocru el asa...nicidecum de 9000 km pe care l-am bagat acum provizoriu, pentru ceva teste sa vad cum se aud culbutorii cu ulei ceva mai gros urmand sa revin la 10w40, sintetic. Am apucat sa fac doar 2000 km de cand l-am luat. Mi se pare o idee mai manevrabil in viraje si mult mai 'lipit' de asfalt decat cel de 800 si mult mult mai greoi. La misuneala prin oras ma cam descalta la consum, dar imi place. Pana acum am ramas cu o impresie buna, oi vedea dupa un sezon cap-coada cu tot felul de drumuri cu bagaje, pasager.... Trebuie sa ii inlocuiesc garniturile de la capacele de culbutori ca, cam pisa ulei si discurile de ambreiaj ca simt cum patineaza in ultima treapta. Cred ca era de asteptat pt un motor de 72.000 km.
×
×
  • Create New...