Jump to content

bucsaadi

Membru
  • Content Count

    249
  • Joined

  • Last visited

About bucsaadi

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    BMW R1200GS
  • Numar Moto
    de brasov

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSX 600F, Kawasaki zx-6r, Suzuki v-Strom DL650

Recent Profile Visitors

466 profile views
  1. Salutare, A inregistrat cineva la primarie anu asta un scooter de 50cc? Ma intereseaza exact de ce acte am nevoie.. si pana la urma e nevoie de ITP sau nu? Pana acum pe net am gasit doar raspunsuri contradictorii ... Mentionez ca e vorba de primaria Brasov daca conteaza cumva ...
  2. Suzuki v strom dl650 an fabricatie 2007, 74000 km, stare tehnica foarte buna, mici defecte optice specifice varstei, inmatriculat in brasov. Motocicleta se poate vedea in Brasov. Accesorii: sidecase-uri kappa 40, topcase kappa 53(incap 2 casti), tankbag givi, mansoane incalzite oxford, ungator de lant, crushbar, scut metalic, sa reconditionata cu spuma si burete cu memorie - comfort sporit pt pasager si sofer. Placute de frana, filtru de aer si bujii schimbate si reglat joc supape acum 4000 km. Baterie Yuasa noua schimbata in august 2018. Pret 3500 euro, negociabil pent
  3. Acu 10-15 ani nu apareau intruniri in acelasi loc ca ciupercile si atunci nu isi punea nimeni problema sa ceara sau sa dea patruj' de lei/om intrare la o intrunire. Cand e japca, e japca, n-ai csf. Oricum nu cred ca ar fi avut prea mult succes, mai bine la anu si regandit mai bine.
  4. 1. Cine pnm e gospodaru'? Si unde a fost asta de s-a anuntat 30 si au cerut 40? 2. Cine e organizatorul festului asta, de jos palaria? 3. Fiecare e liber sa-si arunce salariu unde doreste.
  5. Da, merita.Nu vreau sa para ca fac vreo reclama pe aici pe topicul omului, dar uite-te la evenimente sau la calendarul intrunirilor. E postat aici pe forum.
  6. Doamne ajuta! Sunt convins de asta, dar....totusi cine organizeaza intrunirea? Adica...e club ceva, cine sunt?
  7. La o intrunire noua unde vrei sa iti vina oameni cat mai multi, nu vi cu taxe dinastea de intrare, demne de intruniri cu traditie. Au mai incercat unii, tot la rasnov acu ceva ani la fel si au facut intrunire cu 30 de insi cu tot cu organizatori. Chiar sunt curios cine o sa vrea sa vina de la ceva sute km distanta cu pasager sa dea 80 de lei ca sa puna cortul acolo, in conditiile in care mai sunt 2 intruniri in zona...una inainte si alta dupa, ambele fara intrare si ambele din ce in ce mai reusite de la an la an, si destul de diversificate. Parerea mea. No offence. Lumea e libera.
  8. Interesant...are lipici rasnovul la intruniri moto. Dar nu stiu cati se vor inghesui sa dea 40 lei/om pe intrare. Sincer. Sanatate!
  9. Salut! Eu am un VN1500, an '99, cu roata pompei de ulei din plastic. Il am de aproape 2 ani si am facut cu el ~ 12.000 km. Cand cautam si eu modelul, am gasit si eu ceva info in legatura cu asta si am inceput sa caut mai adanc pe forumuri din australia si din state, chiar am discutat cu cativa 'veterani' vulcanisti de pe acolo. Am gasit chiar si grafice facute care aratau functie de an si model, rata defectiunilor angrenajului de palstic de la pompa...una peste alta, se pare ca problemele mari erau in special pe vn1500 nomad, iar Kawasaki nu a considerat ca trebuie sa faca un recall in servic
  10. Si in acelasi timp cu Seawolfes, la Rm. Sarat.
  11. Am avut si eu VN800, modelul classic, cel cu roata groasa pe fata. Motor super, tragea bine, mergea impecabil. L-am dat pentru ca amortizorul spate imi facea belele pentru ca mergeam numai cu pasager si incarcat si se pare ca nu prea facea fata + nu prea m-am acomodat cu intretinerea lantului. Ai putea sa arunci un ochi dupa Yamaha Dragstar 650, care e pe cardan si-s super durabile, doar ca sunt cam puturoase, sau daca te incadrezi, la un Shadow 750...dar tot modelul cu cardan, Virago 750/1100 (cel de 1100 trage de rupe, dar ele ca modele sunt cam uratele), si daca n-ai nici o problema cu lan
  12. Eu as merge le Honda 1100 Sabre. VS-ul de 1.4 e mi c si inghesuit, iar daca nu ai comenzi avansate la el, poti sa uiti daca ai peste 1.80. Spunea un coleg mai sus ca e tanc, probabil l-a confundat cu intruderul de 1500...ala intr-adevar...e mare si greu. Si da, inghesuit si dpdv tehnic, tot timpul am stat si m-am intrebat unde trebuia sa intre motoreta aia de au facut totul la limita asa....
  13. Vand Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic. 64 cp, racire lichid, cardan, 4 trepte. -An fabricatie 1999 -80.000 km in urcare (il folosesc zilnic) -Anvelope (Dunlop) + camere noi (Michelin) inlocuite anul asta in aprilie. -Proiectoare (2x55W - halogen) -Crash bar -Sissy bar -Portbagaj dedicat -Ornament radiator -Floorboards fata + spate -Schimbator dublu ( varf-calcai ) -Trim aripa fata -Priza USB dubla (5V) cu voltmetru pe ghidon -Ceas -Coburi 27L -Placutele de frana fata+ spate, simeringuri cardan, kit ambreiaj complet , culbutorii hidraulici, antigel, lichid frana/ambreiaj, ulei
×
×
  • Create New...