Sari la conținut

Viol

Membru
  • Număr conținut

    28
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Honda Cbr 900 RR Fireblade
  • Numar Moto
    ....ZPO

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Piagio 49:)), sv650, Cbr 900 RR Fireblade

Viol's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va salut, am si eu o intrebare..trebuie sa schimb bateria, in momentul de fata am un volton 12v 9 Ah, era pe mobra cand am cumparat`o. Mai am o baterie noua Varta 12 V in 12 Ah... o pot pune pe asta. Ca nu prea ma pricep. La dimensiuni se potrivesc..intra unde ii e locul dar diferenta aia de la 9Ah la 12. cauzeaza cu ceva? Mobra e un cbr sc28.
  2. poate are vreo sita rezervorul si e infundata.. sau robinetul de benzina defect. Am avut o problema asemanatoare acum cativa ani cu un piagio.... nu-l folosisem ceva timp si ramasese blocat robinetul.
  3. Da...Mersi pt sfaturi! Statorul am pe cineva care l-ar putea bobina in caz ca ar fi ars. pana in 200 ron Releu am gasit ceva de honda care se potriveste pe mai multe modele cu un milion la un baiat aici pe site. Bobina in caz de ar avea ceva cum a zis cineva mai sus.. am cautat sh si am gasit la 120 ron bucata. inca nu am verificat daca da scanteie pe bujii. Banuiala mea e ca ar fi ceva cu statorul de arde releul, am inteles ca a mai ars si in trecut vreo 2. Asa ca nu ramane decat sa-mi cumpar un aparat dinala digital de masoara volti, amperi, ohmi etc si sa ma apuc de ea, oricum sezonul sa cam dus si iarna e lunga rau.. ) asa ca e timp de reparat. Multumesc inca odata si bafta pe sosele. Cu bateria aia de 45...intre amortizor si motor cam prin dreptul rezervorului de apa la sc 28 cel putin.. e un spatiu destul de maricel din cate am observat, acolo cica ar intra bateria aia, ce modificare, suport de prindere ia facut sau cum a bagato acolo habar nu am. (totusi cica ar nenoroci bobinele o baterie dinasta)
  4. Daca vroiam sa apelez la un service, eram demult acolo... deasta am si zis ceva cu bani putin, stiti daca se potriveste un releu de pe alt tip de mobra, o indicatie de unde sa iau.. ceva gen. Il cumparam si il montam eu! asta era ideea.
  5. Salut, am si eu o problema si caut cateva raspunsuri...indrumari etc.. Am cumparat o mobra, un cbr 900 sc28.. mai mult pe degeaba si mintea mea bubuita a zis ca e rentabil sa o repar. Problema ei era releul de incarcare bubuit si o baterie sparta. Am duso` la un prieten cu un service si mi-a facuto` asa mai de 2 lei pe putini banuti si dupa cateva luni ce a facut el (un releu SH532-12 si o baterie noua pe gel cu 12v 9ah) sau dus de tot..releul a cedat si bateria am bubuit`o eu separat ) Ideea care ar fi... ce solutie ar fi mai ieftina in principiu dar sa si tina. Ieftin ma gandesc undeva in 5-6 sute ron amandoua. Ce baterie sa-i pun acum? 12v cu 12ah ar fi mai buna daca tot o iau de la capat cu reparatul. Si ce releu, momentan asta montat sh532-12 are 6 fire legate de instalatie direct fara mufa doar izolate. Am vazut pe net ca asta e un releu pt motoare mai mici, din cauza asta sa se fi ars? Am un prieten care tot pe un cbr de 900 a avut o baterie de 12v cu 45 ah (baterie honda) si imi zice ca nu ar fi nevoie de releu cu o baterie asa mai mare cu drumuri mai scurte, decat sa o pui pe redresor la 2 zile. O poza cu releul..
  6. Ca motorul sa scoata flacari pe esapament: 1.Toba de esapament trebuie sa fie fara db-killer mai precis cand te uiti prin finalul de la toba sa fie doar un simplu tub gol! 2.Acceleratie maxim,lasi si iar accelerezi asa toata benzina nearsa se aprinde la iesirea din evacuare! Merge la sigur cu motoare mai mari...Pe scuter incercati sa scoate-ti finalul si vedeti daca scoate ceva flacari fara final. daca scuipa ceva foc ) pui o toba mai omorata fara site si serpentine dinalea
  7. Nu-mi place ruta... daca nu iese nimeni dau cateva sprinturi ) pe A1 si plec pe urma la tara poate o pun de o pastrama acum de Sfanta Marie...
  8. Pe weekend e in plan vreo iesire prin militari? ca scot si eu cbr-ul sambata din service... Dupa o pauza de o luna jumate )
×
×
  • Creează nouă...