Sari la conținut

Septi

Membru
  • Număr conținut

    85
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.wakewave.net/founder
  • Yahoo
    Septimiu.balica@gmail.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-napoca
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Suzuky SV650s
  • Numar Moto
    spt

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuky
  • Interests
    arta, fotografie, Proiecte custom,

Septi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Dupa mult timp de lucrat la paravantul motorului, am reusit sa il termin... Am facut un video cu etapele prin care a trecut paravantul,de la cumparat standard de pe ebay, din fibra de sticla pana la produsul finit. Toata mininea s-a pentrecut la CZ Customs in atelier. sau :
  2. Septi

    Ajutor&asistenta moto!

    Multumesc, am sa ma uit. Sper sa nu aibe nimic faptul ca a curs ceva ulei pe componentele motorului.
  3. Septi

    Ajutor&asistenta moto!

    Salutare, Azi cand am trecut pe langa motocicleta, am observat ca imi curge ulei pe undeva pe dedesupt.... in cele din uram am gasit furtunul asta si, ulei pe piesele altarurate ( relantiul si cadru ) stie cineva sa imi spuna de unde este si ce este de facut? PS : Motocicleta proneste de pornit.
  4. Scuze pentru nefinalizarea acestui topic. In cele din urma am reusit sa fac toate legaturile , inclusiv sezori de temperatura si RPM si kilometrajul. Motorul functioneaza de cateva saptamani , dar nu am avut timp pentru a updata acest topic. Prinderea bordului nu am lasat-o in intregime originala pentru ca erau prea multe prinderi si arata urat, si indeparta prea tare bordul de ghidon. Deci am facut doua piese din dur aluminiu (pe care le-am invelit in folie de carbon) am eliminat partea care ii oferea mobilitate bordului pentru a simplifica treburile. Platbandele din dur aluminiu le-am facut direct cu filet de fi6 (avand grosimea de 5mm )pentru a nu risca desfacerea lor de ghidon.( dar am pus si piulite pentru siguranta) Bineinteles am verificat inca o data toate legaturile, Si fiecare cablu a fost cositorit. Apoi le-am izolato cu banda izolatoare. Si apoi le-am izolat cu tub termic. Sincer partea ce-a mai grea a fost sa maschez zecile de cabluri . Adaptorul pentru senzorul de temperatura la apa a fost facut la strung dupa un model asemanator de pe pagina de la Koso. Modelul: (am folosit silicon rezistent termic atunci cand am insurubat senzorul in "T"-ul din dur aluminiu. La senzorul de temperatura pentru ulei momentan am renuntat pana gasesc o solutie mai practica , avand in vedere ca daca montez exact cum imi spun cei de la Koso, risc sa rup piulita(senzorul) intr-o bordura fiind plasata fix sub cea mai joasa parte a blocului motor. (am montat senzorul de presiune a uleiului si de obicei temperatura apei este similara cu ce-a a uleiului. Partea cu RPM-ul: Am gasit cele trei cabluri galbene dar nu am gasit nici un cablu pe langa ele cu care sa ma conectez(care sa conduca impulsuri pe care sa le pot citi), totusi am reusit sa indentific impulsurile necesare pe unu din cablurile galbene. (folosind setarile bordului Koso pe una din cele mai joase nivele de reglare) Probabil o sa folosesc inele direct pe buji pentru a avea date mai exacte intrucat acul RPM fluctueaza cate 2-3 mm cateodata. La Kilometraj am conectat senzorlu direct in surubul care tinea cablul vechi de kilometraj, si am folosit magnetii (5 din ei) in gaurile ramase de la prinderile discului de frana stang.( nu am poza cu senzorul montat) Am setat bordul pe optiunea P1 si i-am dat circumferinta roti din fata, am verifeicat viteza , mergand in relanti (pentru viteza constanta) , si un GPRS ... ambele (bordul si GPRS-ul) erau exact la aceeasi viteza deci presupun ca bordul este destul de precis. Motocicleta deocamdata arata cam asa: Dar vreau sa ii pun un windshield pentru a aratat mai ..."Streetfight" Totusi bordul Koso nu este compatibil cu senzorul de benzina a motocicletei , si vreau sa motez un bec in pipa de la motocicleta ( am salvat/identificat firele care sunt pentru semanlul de realimentare). Intrebarea mea este daca trebuie ceva rezistor intre firelel de semanl "nu mai ai benzina" si becul pe care vreau sa il montez.???????
  5. Septi

    Cu si despre accidente

    Un accident pe Calea Floresti ,(langa Billa) din cate am observat taximetristul i-a taiat calea motociclistului, incercand sa traverseze.(motociclistul se deplasa pe banda a doua iar taximetristul iesise din alveola autobuzului incercand sa intoarca pe parcea cealalta a carosabilului. Cel putin asa spuneau oamenii , eu am auzit doar bubuitua accidentului.Semaforul nu functiona... Motociclistul nu cred ca a fost grav ranit , dar pasagerul lui din pacate era intis pe asfalt si isi misca doar mainile ...(cred ca este vorba de o fata) Azi de dimineata cand ma indreptam spre servici , chiar ma uitam ce haotic se circula fara acel semafor... Le doresc insanatosire grabnica amandurora. » Post actualizat in 25 Jul 2015 13:45 cred ca e putin mai grav de atat...
  6. Septi

    Ajutor&asistenta moto!

    Mersi frumos de info , stau chiar pe langa ei. (dar nu stiam ) am sa le fac o vizita sa vedem ce si cum ... Daca cineva stie (totusi) de ceva parbrize moto pentru faruri twin, lasati-ma sa stiu.
  7. Septi

    Ajutor&asistenta moto!

    De unde pot face rost de un windshield ca si acesta?( sau similar , dar sa fie pentru faruri gemene) sau unde se face prelucrare din fibra de sticla in Cluj ?
  8. Va rog sa nu mai postati/prezentati discuti care nu isi au locul (butoane, exemplele de Parti, si discutiile despre inbunatatirea acestui site) pe acest forum. (Nu este necesar un raspuns la acest mesaj, sub nici o forma). Multumesc!
  9. Multumesc, am sa fac un update de indata ce o sa incerc cele 2 variante, si ceva poze cu proiectul in plina desfasurare.( poate un filmulet )
  10. Duminica am fost la motor si in cele din urma am identificat care este cablul de alimentare (prin contact).(orange cu dungi rosi ) pana acum am reusit sa leg semnalul de neutru , semnalizarile, faza lunga/scurta. Mai am de legat RPM-ul, senzorul de temperatura ulei , unde o sa imi trebuiasca o majorare de la filetul senzorului standard la dimensiunile capacelului de Suzuki, ( se rezolva ), trebuie sa imi montez speedometrul pe roata din fata, (magnetii si cititorul lor) si senzorul de temperatura apa/racire unde am sa pun un "T" in tubul negru de recirculare, cu dimensiunile filetului senzorului , si prins cu colier metalic.Apoi am sa imi fac un bec separat undeva pe bord pentru avertizarea de alimentare, ( nu este conpatibil cu Suzukiul meu, din cate am observat pe net) . A... si mai am de scurtat o tona de cablarae, cositorit, si inchise cu tuburi termocontractabile. In mare ma descurc cu senzori de temperatura si speedometrul, dar la legatura pentru RPM sunt inca putin confuz deci daca sunteti electricieni si stiti mai bine, primesc ore fel de sugestie/ajutor. : ) Multumesc de ajutorul acordat pana acum in special lui Dedant68.
  11. Este vorba de schema de la Koso modu de instalare (ce a in care ai numarat conexiunile). » Post actualizat in 01 May 2015 21:36 Multumesc de info am sa iau legatura cu baieti sa vad daca ma pot ajuta cu ceva.
  12. Deci pana acum am identificat toate cablurile, stiu ce cablu merge unde si ce trebuie sa leg. Totusi am nevoie de ajutorul tau/vostru pentru a reusi sa conectez alimentarea bordului. in poza asta Fiecare alimentare are 3 fire una este puterea/power una este firul ce intrerupe/Key on si masa motorului/Ground Am alfat toate firele fiecare ce face unde merge tot. Totusi in planul de la Koso Suzuki are o linie "------------" in loc de o culoare de fir Asta inseamna ca nu mai fac alimentare pe firu rosu? sau ca nu am nevoie de alimetare? sau ca ei nu stiu care este firul pentru alimentare sau va rog sa imi spuneti ce inseamna acea linie si care este al treilea fir de pentru alimentare. PS: am incercat aproape toate posibilitatile azi si sunt in lipsa de idei . Daca il conectez cu firu rosu in loc de linia aceea , bordul functioneaza indiferent daca am sau nu contactul pe on. (functioneaza adica se aprinde si se stinge) HELP!!
  13. yep! doar ca sunt 3 imagini grafice cu mai mute (Modele) este și US model. este și E25 și asta care l am postat. In acte nu am nici o referința la acest fel de model, dar știu ca a fost din Italia... (oricum m am uitat la culorile bordului si sunt la fel)
  14. l-am găsit pdf, cred ca am găsit și schema de care vorbeai, maine o sa încerc firele care le zice aicea poate merge.
×
×
  • Creează nouă...