Jump to content

StefanCX

Membru
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About StefanCX

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Yahoo
    e_la_x@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Honda CX500 A '80
  • Numar Moto
    IL 25 DOG
  1. Salut Doru. Ai insirat niste probleme serioase. Din ce stiu eu motorul nu are probleme cu ungerea. Daca a fost abuzat si prost intretinut se poate ajunge usor la uzura de genul asta. Poti verifica toate caile de ungere ca sa te asigur ca nu s-a blocat vreuna. poti gasi pe net manualul de servis care include si schema sistemului de ungere. Cu piesele uzate e nasol dar am vazut pe OLX ca se dezmembreaza motoare de 500. Poate ai noroc si gasesti acolo. S-ar putea sa iti fie greu sa gasesti cuzineti. Parca si cu garniturile de chiulasa era criza. OEM nu mai gasesti si cele aftermarket nu au reputatie stralucita. De unde esti? As vrea sa stiu unde ai reusit sa ii pui camasa pe cilindru.
  2. Ms de pont. 1/6 este imensa dar cred ca mi dau comanda de un 1/12 ..poate chiar si un VFR
  3. Salut. Da il am. Vorbim pe PM daca il vrei.
  4. Vara trecuta cand am facut operatiunea am procedat cum spune Heyns manualul si anume sa o pui pe central si sa bagi cat intra. Dar te poti folosi de manulaul de servis : http://sundry.tech.purdue.edu/mleasure/Personal/Honda%2078-80%20CX500.pdf Aici zice ca 160-180 cc
  5. Salutare Hellicks! Daca ai timp si chef poate ne tii la curent cu transformarea. Mergand pe bobbler sigur dai jos piese de care poate au nevoie altii de pe aici.
  6. Sa stii ca i-a placut calatoria cu masina. Se vede pe fata ei. Tot drumul n-a sezut locului nici macar o clipa. Se tot uita in stanga si in dreapta. ) La vara sunt sanse mari sa avem dum pe acolo. Poate ne sincronizam si ne vedem.
  7. Salut Robert, chipesa roscata. Pare tare confortabila la drum lung. Cand ai schimbat evacuarea ai umblat si la carburatoare?
  8. Cred ca fabrica e in Ramnicu Sarat. Sediul din Bucuresti este pe Preciziei. http://fermit.ro/ro/marketing/locations.php Aici au PDF uri cu specificatiile tehnice pentru toate tipurile de marsit pe care le fac. http://fermit.ro/ro/products/sealing_materials.php
  9. Am gasit. CMSNL este reperul meu dar n-am incercat vreodata sa iau direct de pe site. Am luat mereu prin cei de la kawamotors si erau preturile cu 2-3 euro mai mult decat pe site asa ca nu m-am complicat. Intre timp am aflat ca si mexykanu de pe forum aduce piese OEM si cred ca voi continua cu el treaba . Dar in cazul garniturilor e mai bine ca s-a intamplat asa. Pot sa spun ca la capitolul asta sunt autonom. Baietii de la Fermit sunt aproape, calitatea e buna si preturile lafel. Singura "problema" este ca ei nu vand decat la coala intreaga de 1.5x1.5 si daca dau de o situatie unde sa nu pot folosi 0.8 ul pe care il am o sa apara inca un sul de "musama" prin casa.
  10. Am inteles. Lantul nu e dat si ti-l trimit cu cea mai mare placere desi sugerez sa nu il folosesti decat daca este o urgenta si nu ai timp sa astepti unul nou. Mai ales cand e vorba de o motocicleta in stare atat de buna precum a ta. Lasa-mi pm si stabilim cum facem sa ajuna la tine. Daca umbli pe la distributie cel mai probabil o sa ai nevoie de garnitura de capac. Recomand OEM ul daca te poti impaca cu pretul sau gasesti o oferta buna. In vara cei de la kawamotors mi-au cerut 193 RON pe garnitura mare si 80 RON pe garnitura mica de la capacelul sistemului de aprindere. Inca nu inteleg de ce pentru ca am mai luat piese prin ei si pretul a fost corect dar in cazul asta era dublu fata de referinta. Am ales sa imi cumpar foaie de clingherit de la o firma romaneasca, Fermit le spune si sa imi fac singur garnitura. Am pus mana pe ultima coala de 0.8 mm pe care o aveau in stoc anul trecut. Garniturile aftermarket sunt riscante pentru ca majoritatea sunt de 0.5 mm grosime si daca le folosesti risti sa ti se intepeneasca schimbatorul la prima schimbare. Grosimea garniturii de capac e foarte importanta la motoarele astea. Nici de 1 mm nu e bine pentru ca risti sa atinga rotorul de la pompa de apa. La sfarsit, pe bani mult mai putini dar ceva lucru manual am ajuns sa am garnituri de calitate OEM pentru CX + inca vreo 2 garnituri pentru un zzr250 si sa raman si cu 1.5x1 metri de material din cei 1.5x1.5 metri initiali. Am cat sa imi ajunga mult si bine si impart si cu cine mai are nevoie. Cand am facut garnitura de capac mi-am trasat 2 extra pe principiul "sa fie.. sa nu trebuiasca"
  11. Salut Cristi si multam Lolo! Ma bucur ca deja se strange lume. Mai este si bogdanawo care ni se va alatura imediat ce va putea, sunt sigur. Cristi, cu ce ti cureti motorul ca tare mai luce. L-ai sablat cumva/lustruit de curand? » Post actualizat in 28 Jan 2015 23:53 Am cateva chestii de care ma pot desparti daca cineva are nevoie. -unitate redresor/regulator ( cunoscut si sub numele de "releu" de incarcare ) - l-am montat acum 2 ani, o singura data, timp de 10 minute, cat sa imi dau seama ca cel vechi nu el era sursa problemei si de atunci sta in cutie. probabil merge si pe alte modele/marci care folosesc sistemul cu 3 fire. este cumparat de pe wemoto.com si m-a costat cam 350 cu tot cu transport. pret 250 RON -lant distributie - a venit la pachet cu motocicleta si din cate mi s-a spus a fost schimbat mai mult din convenienta faptului ca se mesterea oricum prin zona, la presetupa. estimativ ar fi pe la jumatatea vietii. cui are nevoie, il donez -alternator - si-a dat duhul si face scurt circuit pe toate 3 fazele. pentru cine are nevoie si doreste sa-l rebobineze, il donez -stop - starea lui este.. "utilizabil". are o crapatura si garnitura dintre lentila si suport s-a pietrifiat. in rest pare bun. pret 45 RON -garnitura capac spate athena - am luat-o sperand ca o pot folosi macar drept matrita pentru a-mi face singur garnituri din alt material. stiam ca e de 0.5 mm grosime si recomandarea este de minim 0.6 mm. nu mi-a fost de folos nici ca forma pentru ca nu este precisa si trebuia sa cam trag de unele colturi ca sa ajunga pe unde era nevoie. daca cineva stie ca se poate folosi de ea, pret 25 RON
  12. multam Mihai. Lafel si tie. Exista, in '82 a aparut 500 torbo, prima moto de serie cu turbo. Apoi au aparut pe 650cc. Tare mi-ar placea sa aflu ca exista si pe la noi. A ta? A vreunui cunoscut? Spune-i sa dea un semn si pe aici. Interesant. Daca ajungeti sa faceti cunostinta spune-i si de topicul asta. Poate gaseste ceva solutii la ce probleme are. Sunt unele motociclete care se impaca bine cu stilul cafe dar CX ul nu e una din ele. In orice caz nu sunt deacord cu transformarile ireversibile ale motocicletelor rare sau clasice prefect functionale si in mare parte in stare originala.
  13. Salutare, Din cand in cand mai caut pe forum chestii legate de CX uri si gasesc cam greu. Cel mai greu e cand am nevoie de o parere personala a cuiva care detine. Prin acest topic incerc sa creez un loc unde sa stii ca poti gasi un asemenea cineva, unde poti sa te interesezi de vreo piese sau sa spui ca ai una in plus, etc. Incep cu mine: Ea e a mea, CX500 A din '80, am luat-o acum 3 ani din Cluj de la cineva de pe forum care a stiut sa o aprecieze si intretina. Inafara de consumabile nu a cerut nimic pana anul trecut cand a cedat sistemul de de incarcare si a trebuit sa schimb alternatorul. Cu ocazia asta i-am invatat o buna parte din sistemul electric, cum sa dau jos motorul si cum sa imi fac singur garniturile necesare. Am si ceva piese extra dar o sa postez separat lista. Sper la prezenta cat mai multor fosti sau actuali detinatori.
  14. Salut, Imi poti spune pretul pentru urmatoarele piese de Kawa ex250 H1 (zzr250) ? 16017-1359 needle jet 92081-1925 VACUUM VALVE SPRING 920551002 O-RING PILOT ADJUSTER si poate un kit de reparatii pentru carburatoare
  15. vine si CX-ul. mi-a promis ca ma ia si pe mine.
×
×
  • Create New...