tico_rs
Membru-
Număr conținut
52 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://www.speeddaemons.com
Profil
-
Locatie
bucuresti
-
Carnet moto din
2001
-
Numar Moto
BxxRSU
-
Club
speed daemons
tico_rs's Achievements
Newbie (1/14)
-
oricine predica respectarea regulilor si implicit a partenerilor de trafic este penibil, nu? e mai de dorit sa fie populat forumul de pokemoni sinucigasi si plini de ei sau de aplaudaci/sustinatori frenetici ai acestora, nu? oare cum intotdeuna vedem numai partea de vina a masinii nu si a motocicletei? de ce ne simtim datori sa "spurcam" pe aia care ne invata de bine? sun t de acord ca e stresant HD , dar nu cred ca nu are gramul lui de adevar in ceea ce spune. traficul e o conditie data, nu e un circuit urban, sunt fel de fel de oameni, educati sau analfabeti, atenti sau preocupati de altceva, dar daca toti ar respecta regulile, macar alea legate de viteza, garantez ca ar scadea mortalitatea drastic. vedeti voi, sa nu fi atent si sa tai calea cuiva se poate intampla oricui pt ca nu e necesar decat 1 secunda sa nu fi atent dar sa mergi cu o viteza prea mare pentru conditiile de drum este un obicei curent. oare cui ii e mai usor sa se corecteze?
-
ma bucur sa aud ca esti ok. vroiam doar sa mentionez ca eram acolo la masuratori si erau 9.5 metri de frana, daca militianul cu ruleta a mentionat 7 inseamna ca a persistat in eroare, fiindu-i atrasa atentia de cativa martori ca masoara de unde-i convine. de asemenea urmele de franare nu erau ale tale daca spui ca erai pe mijlocul benzii pt ca cele masurate erau fix intre benzi. daca la 60 la ora franezi fie si cu spatele 9 metri si rupi motocicleta in 2 inseamna ca sigur e ceva paranormal in cazul acesta.
-
Din cauza unora care cred ca daca ei merg cu 300 la ora pe prioritate sunt nevinovati probabil ca in viitor o sa ne pasca o initiativa legislativa astfel incat toti o sa stam cu morcovul in... undeva, la fiecare accident si sa asteptam expertiza privitoare la viteza, daca se vor introduce prevederi care sa reglementeze si problema vitezei. E suficient sa mai dea vreun deputat peste un motorist d-asta smecher cu prioritatea in mana la 120 prin intersectii si va deveni realitate si, sincer, nu cred ca e aberant. Mie efectiv imi e frica atunci cand sunt cu masina ca ma trezesc cu o racheta care se crede pe circuit si care ma lasa pieton, cu cazier si plin de datorii doar pentru ca el/ea doarme cu poza lui Rossi sub perna... Nu am fost de fata la momentul accidentului dar martorii spun ca au auzit frana si ca era ascutita adica frana fata (aia de spate abia o auzi si e mai gajaita...) dar nu am apucat sa fac poza la roata, avand in vedere ca o frana de 9 metri ar trebui sa polizeze putin din anvelopa, cat sa iti dai seama cu ce roata s-a franat. daca era spate, 9 metri nu e mult dar daca era si fata atunci e enorm. fratele/sotul/etc al victimei sustinea ca mergea cu 40 kmh. am testat azi cu un cbr 2002 si la 45 kmh opresc in 3 metri, doar cu fata si las cam 1.5 metri de urma de cauciuc. In alta ordine de idei, am inteles ca solenza era BLOCATA in intersectie, intrand pe VERDE, caz in care motorul trebuia sa permita parasirea intersectiei si in niciun caz sa dea blana cand a vazut ca o alta masina de pe banda de langa a plecat de pe loc iar apoi a oprit... Speculez si eu ca sunt roman si imi lace barfa, dar scenariu plauzibil este ca motorul se scurgea pre semafor, s-a facut verde si s-a lansat, de-aia nici nu s-a auzit motorul turat si ruperea de ritm brusca a surprins si "conservarul" cum vad ca tare va place sa spuneti. (chiar sunt curios cati aveti si B si de unde a pornit sintagma asta sau obiceiul asta de a fi cool pe moto.ro daca il arunci la fiecare thread pe acidente...) Oricum, oricare ar fi gresit, amandoi vor tine minte ziua de ieri cat or trai si sper sa le fie invatatura de minte pe viitor...
-
accident clasic, motor care intra in intersectie cu viteza prinde pe contre-pied o masina ramasa in intersectie. roata fata de la motor era complet separata cu tot cu jug si furca, far etc de restul motocicletei iar masina era lovita pe roata direct cu punte rupta. am inteles ca intr-adevar era o motociclista care are doar o mana rupta, din ce vb oamenii de pe acolo. eram la masuratori si avea peste 9 metri de frana. nu am vz totusi pe ce roata a fost frana, cel mai important lucru...
-
azi am trecut pe acolo special si nu am putut sa nu observ ca drumul e atat de prost incat nu prea vad cum ai putea sa mergi in viteza pe acolo, si nu se strica brusc, e varza de la intrare pana la locul evenimentului,care totusi e destul de aproape de denivelareaaia super-nasoala de pe banda a 2-a care daca omul nu stia bine locul (si eu stau in berceni, dar nu prea am mai trecut pe acolo de curand din cauza aglomeratiei si imi ramasese in minte drumul tzipla pe care puteai sa te infigi ca lumea imediat dupa curba aceea dupa autoklass si azi cand am trecut am ramas surprins de cat de varza s-a facut) putea sa o ia exact cand se pregatea sa se "lanseze" si sa-l trimita in voblaj printre cratere pana in stalp. apropos de semnalizarea damburilor alea: sunt pusi din loc in loc boscheti in gurile de canal... dumnezeu sa-i ierte ! daca afla cineva ora la care va fi inmormantata il rog sa posteze...
-
@nightwolf: tot spui ca SIGUR nu a fost alta masina. de ce esti atat de sigur? mi se intampla des sa dau de dezaxati care se "fac" spre mine, ba chiar odata niste ciori au aruncat cu un pahar de suc de la Mac pe geam spre mine cand treceam pe langa ei, dintr-o pisicuta obosita... Acum ca era avion, caine, etc. nu mai conteaza, cert e ca sigur nu mergea nimeni razant cu bordura acolo fara sa aiba un motiv anume...
-
Acum 1 ora, pe soseaua berceni, fix in statia de autobuz, ultima pana in Aparatorii Patriei am vazut luyme multa, SMURD, politie si am apucat sa vad un bot de scuter/cbr125, ceva in genul pt ca era pe contrasens dupa tufe si era agitatie multa... Nu pot sa imi dau cu presupusul despre ce s-a intamplat, am niste idei dar o sa intreb diseara prin zona daca stie cineva ceva...
-
Si eu imi pun casca si o si asigur de fiecare data cand merg, chiar si 50 de metri dar e de ajuns o singura data sa nu o faci si nici de vreo viteza astronomica ci doar de un consurs de imprejurari nefavorabile... Cu totii facem prostii si nu numai la inceput, ci din contra, mai mari le faci cand crezi ca "le ai". Ce citesti pe sectiunea asta te mai linisteste, zic unii, dar cand iesi e imposibil sa rezisti "tentatiei" si uiti ce ti-ai promis acasa. Singurul lucru care te domoleste e experienta personala. Mi s-a intamplat o data sa merg in grup si motoare si masini si pe o curba sa ma "trezesc" cu vreo 120 si putine sanse sa si pot sa o iau. Miraculos de-a dreptul, dupa un slalom printre masinile de pe contrasens si genunchiul atins jos sa reusesc sa scot motorul pe dreapta, prietenii mei vazand totul din masina pana cand am dat curba, dar nevazand ca am redresat-o, Ei, atunci ai un mic feed-back despre cam ce ar fi daca intr-o zi vei ajunge la sfarsitul sacului cu noroc. Cand mi-am vazut prietenii plangand mi-a inghetat sangele in vene... Cred ca fiecare inainte sa se "dea" ar trebui sa faca un exercitiu de imaginatie si sa se gandeasca la cum ar fi viata prietenilor si familiei daca dintr-un "cocosism" sau teribilism isi forteaza norocul mai mult decat trebuie.
-
Stiti cat de usor e sa vorbesti din spatele tastaturii si sa spui ca TU niciodata nu ai face asa? Eu de cand am inceput pe scuter, mergeam echipat full, geaca protectii picioare, radeau toti motoristii cand ma vedeau in oras... Eu sa merg fara echipament, niciodata ! Nu postam dar o gandeam la fiecare accident. Ei bine, acum aproape doi ani am reusit, intr-o parcare, fara permis, fara minim de echipament sa fac aproape varza un ZZR, si acum mai am cicatricile pe man, spate si cap... Stau si ma gandesc, daca nu aveam noroc sa scap ce scria de mine pe motociclism: "teribilist fara permis si casca murit in accident de motor" si probabil era topicul plin de apelative gen "artist" "inconstient" "(cuvant urat)", etc... iar la mine probabil ca era singura data cand se intampla, eram intr-o parcare si aveam sub 30 la ora...
-
Si eu am una din '98 de vreo 2 luni si sunt f multumit de ea, mai ales ca e primul motor. partile bune sunt pozitia la drum, sound-ul (cel putin la a mea...), pretul si din cate am auzit, fiabilitatea. Ca parti nasolae, as enumera consumul ( 7-10 urban...), tinde sa rupa aderenta cam usor pt un begginer si faptul ca e maaare si nu e la fel de manevrabila ca altele, gen cbr sau RS...
- 3.044 răspunsuri
-
- suzuki gsx 750f
- gsxf750
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Nu e obligatoriu, la Primarie cel putin, eu am rca, dar la inregistrare nu m-a intrebat nimeni de el...
-
Dupa modul tau de gandire nu pot decat sa iti urez in avans un calduros RIP... Prietenul meu cel frustrat, cu 2100 de euro pe care i-am dat pe scuterul meu imi cumparam cel putin un 400 cu care sa imi rup gatu', dar nu am facut dintr-un motiv simplu: habar nu aveam sa conduc si nu am crezut ca mi se potriveste. Acum vreau tot ceva pana in 500 cmc tocmai pt ca inca ma simt incepator. Daca ai "miar" sau altceva mai tare nu te face mai barbat decat in mintea ta. Si daca tot esti barbat nu te mai lamenta ca iti fac "conservarii" buba si pazeste-ti singur pielea, pt ca nimeni altcineva nu o va face pentru tine, lucru pe care l-am invatat inaintea ta pare-se desi te oftici pe cilindreea mea Nu ma simt deloc complexat de ea, tocmai pt ca nu e prelungirea ...a nimic.
-
In total acord cu tine, mi-ai luat cuvintele din gura... Fire929: cred ca tu ai mari probleme cu neuronii daca te vezi nevoit sa recurgi la insulte puerile de genul asta si se pare ca dai dovada de acelasi subiectivism infect pe care l-am intalnit des pe forumurile 2 roti cand vine vorba de culpa comuna si aschia din ochiu fiecaruia... Lucrez pe Grivitei si de pe la Podul Grant, cand e aglomerat, merg peste linia dubla continua cu 70-80 depasind toata coloana. Sunt constient ca e posibil ca alt "smecher" sa vrea sa iasa din coloana, fie sa depaseasca fie sa intre prin vreo curte pe stanga si prea probabil sa o patesc ... rau, si imi asum riscul asta. am vopsit scuterul verde fluorescent, am pus toba sport, merg cu farurile aprinse si reglate sus, sa deranjeze si port echipament pe care nu l-am vazut la prea multi "motocilisti" care fac mishto de mine si sper sa fie cat mai moale asfaltul cand o sa intample... Dar in niciun caz nu o sa fac pe victima... e "lame"...
-
Prietene, vorbeste frumos pt ca eu asa am vorbit... Daca nu intelegi ce vroiam sa spun taci in .lm din gura. Tocmai asta vroiam sa spun, ca din poze parea un baiat linistit ( cat de linistit poate fi un motociclist ) nicidecum un tigan teribilist. Greseala pe care a facut-o el e grava prin consecinte, dar "facubila" destul de usor si fara vreo culpa scandaloasa ca in multe alte cazuri...
-
Shit happens sometimes.... chiar nu parea genul de tigan teribilist, asta e... RIP