Jump to content

danisop

Membru
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About danisop

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Yamaha FZ1
  • Numar Moto
    B-999-GUE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki Bandit 400, Honda Hornet 600

Recent Profile Visitors

131 profile views
  1. Pret final: 20000 lei. S-au adaugat cateva sute de km.
  2. Multumesc, ti-am trimis PM Multumesc mult! Daca tot am mai scris un raspuns, actualizez si pretul: 4500 euro / 21250 ron
  3. Multumesc! Sincer, nici eu nu stiu.. E o motocicleta fun: ~150 cai si neasteptat de manevrabila. Pe de-o parte are multa putere, pe alta nu are protectie la vant ca sa sustina vitezele prea mari mult timp. Parbrizul ajuta putin, ce-i drept. Ia top case si pasager fara sa se simta mare diferenta. Mi se pare chiar buna pentru commuting.. Mi-e foarte usor sa ma strecor prin trafic si avand cuplu bun, nu sunt nevoit sa mestec prea mult in cutia de viteze
  4. Am uitat sa mentionez: se poate vedea in Bucuresti, sector 3
  5. Multumesc. La cererea publicului, am sa mai adaug cateva poze:
  6. Imi scot la vanzare motocicleta preferata de pana acum: Yamaha FZ-1 N, an 2007. O detin de aprox 2 ani, timp in care am folosit-o cel mai mult prin Bucuresti, cu cate o plimbare ocazionala pe la mare sau la munte. Inainte sa o cumpar, venind de pe un Hornet, imi fugeau ochii dupa un FZ6. Am vazut insa un anunt cu FZ1 si am zis ca ar fi interesant sa vad macar cum se conduce. Recunosc ca nu intentionam neaparat sa plec cu ea. Tehnic si estetic s-a prezentat excelent insa aveam niste dubii cu privire la ciclistica. Am ramas uimit de manevrabilitatea excelenta, atat la viteza mica cat si la viteza medie (eram totusi intr-o parcare de hipermarket). In ce priveste performanta, pur si simplu excelenta. Mult cuplu inca din turatiile mici (>3k rpm), iar peste 7000 trebuie sa te tii bine. Mi-a placut atat de mult incat am luat-o pe loc. M-am obisnuit neasteptat de repede cu noua motocicleta si am inceput sa o iau la drumuri mai lungi. Am cumparat suport + top case si parbriz, am adjustat suspensia pentru greutatea mea si pot sa spun ca ne-am inteles f bine si la drum lung. Cate ceva despre ea: - productie 2007 - 46000 km - vine cu topcase SHAD SH42 + back protection pasager + prindere, crash pads, parbriz Puig, cric central (nu stiu daca e standard sau nu) - a cunoscut 8 proprietari care aparent au fost foarte atenti cu ea - are vopseaua intacta, mai putin in poza de mai jos unde este matuita. In fiecare seara sta fie sub husa fie in parcarea subterana - a cunoscut asfaltul doar prin anvelope, nefiind scapata sau accidentata - consumabilele s-au schimbat mereu la timp (ulei, antigel, lichid de frana) - lantul intretinut corespunzator - bateria schimbata in aprilie (gel) - are claxonul schimbat (nimic deosebit dar e ceva mai puternic) - a suferit urmatoarele interventii: montare suport top case, revizie furca, schimbat bujii (NGK CR9EIX), schimbat bobine de inductie(OEM) - am cumparat-o cu semnalizari LED pe spate fara sa aiba si rezistenta pe circuit, motiv pentru care semnalele sunt mai dese (nu m-a deranjat, ba chiar mi s-a parut util, motiv pentru care nu am corectat asta) - am luat-o cu toba aftermarket Shark Conic (fara silencer), insa am inlocuit-o cu cea originala din motive legale. - vine cu 2 chei + una de service - este inmatriculata pe numele meu, toate actele sunt in regula - bonus: husa Oxford de exterior cu spatiu pentru top case si geanta pentru husa Motivul pentru care o vand este ca.. e putin prea mult pentru mine. Cu exceptia a 10-15 secunde cumulate intr-o zi, nu ii folosesc decat o foarte mica parte din potential. Am realizat ca la stilul meu de mers mi s-ar preta mai bine un adventure tourer. Astfel ca scot pe piata o motocicleta ingijita cu mare atentie atat de mine cat si de cei dinainte. Sunt multe review-uri in care este laudata si sunt constient ca imi va lipsi, dar va trebui sa o dau mai departe. PRET 22000 lei (4600e) * sunt interesat de schimb doar cu Kawasaki Versys 2010+ (+- diferenta) Contact: aici sau la 0741 085 603 trim.mp4
  7. Imi cer scuze pentru ambiguitate. Topicul de vanzare este aici: /index.php?/topic/710299-suzuki-bandit-gsf-400/
  8. Ajuns in punctul in care sunt nevoit sa imi vand banditul, m-am hotarat sa ii fac o recenzie Este primul meu motor, inainte de asta am mai mers doar pe CBF-125, pe GS-500 si pe un Hornet de 600 la scoala . Mi-am ales banditul pentru ca imi placea cum arata ca si aspect si pe hartie si mi s-a parut a fi motorul pe care pot invata si pe care ma pot si distra. Primul meu drum a fost de 200km, din Galati de unde l-am cumparat pana in Bacau. Nu pot spune ca am fost pregatit. Am facut drumul fara geaca, noaptea. Surprinzator, totul bine. Prima impresie a fost una foarte buna. Trage surpinzator de bine dupa 6000rpm pentru 'numai' 400cm3, este foarte manevrabil(ajuta mult centrul de greutate coborat). A doua zi au inceput sa apara problemele. Am ramas in mijlocul orasului fara baterie. Dupa cateva zile a devenit lenesa(tragea in 2 pistoane si se ineca). Mi s-a blocat roata de pe spate de nenumarate ori. Dupa ce am schimbat uleiul, bateria, am refacut conexiunile la releul de incarcare, am instalat un filtru de benzina(ca deh.. nu avea), am schimbat bujiile, am facut carburatia si am schimbat anvelopele, a inceput distractia. Au trecut 2 saptamani si am adus-o in Bucuresti. E ca la ea acasa in trafic, fiind foarte agila. Am dus-o si la mare si la munte si am fost fericiti amandoi. Doar ca nu e cea mai buna pentru drumuri lungi si drepte, lipsa carenelor facandu-se simtita. In concluzie.. Parti pozitive: -e naked! -banda rosie de la 14000rpm -e agila -nu consuma mult -e prietenoasa la turatii mici-medii -stie sa fuga la turatii mari -se manevreaza foarte usor prin aglomeratie(de masini si de oameni ) -ok pentru persoane medii si mici de statura Parti negative: -cam bate vantul peste 120km/h, dar e de asteptat pentru un naked -nu consuma nici foarte putin(5-5.5L/100km in oras si 4-4.5L/100km inafara) -e destul de greu sa gasesti una cu istoric bun(avand in vedere varsta, sigur s-a gasit unul sa-si bata joc de ea) -probabil nu e ok pentru cei peste 1.85-1.90 -piata nu e chiar plina de piese pentru ea
  9. Eu mi-am luat ca prim motor un Suzuki Bandit 400. Trecand peste eventualele reglaje necesare datorita varstei, e foarte bun pentru inceput. E joasa, eu la 1.73 stau cu ambele talpi pe jos si cu genunchii indoiti. E motor de turatie, aici avantaje si dezavantaje, depinde de gusturi si de felul cum vrei sa-l folosesti. Face suta repejor, si se duce pana in 180 si ceva (scrie in fisa tehnica) Consumul mediu e de 5l/100 in oras sau in jur de 4 inafara. Daca nu ai nevoie de prea multe piese de schimb, vrei un motor usor manevrabil in trafic si iti plac nakedurile, ti-l recomand
×
×
  • Create New...