Jump to content

mirza

INACTIV
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About mirza

  • Rank
    Mirza

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    sorin_mirza

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Reghin, Jud. Mures
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Yamaha R1
  • Numar Moto
    MS 76 YAM

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra, Jawa 350, Simson 250, Yamaha XS 360, Yamaha FZR 1000, Honda CBR 600
  • Interests
    Motociclism vara si schi iarna.
  1. sorin_mirza@yahoo.com
  2. Nu trebuie sa fi expert, doar sa incerci cand crezi tu ca o stapanesti indeajuns. Nu-ti recomand la inceput sa o ridici din ambreaj in 1-a, e mai sigur din acceleratie. Daca vrei poti sa incerci din ambreaj cu a 2-a ca se ridica mai lin si o poti controla mai usor. Riscul e mai mare avand in vedere ca in a 2-a trebuie sa ai peste 50 ca sa o ridici usor si daca nu o ridici destul de sus ca sa o ti in echilibru atunci risti sa ajungi la viteze prea mari ( a 2-a cam pana in 180), viteza la care iti trebuie ceva drum sa o poti opri. Chestia cu opritul ti-o spun din ultima experienta care am
  3. Cu un sfat te pot ajuta eu. O solutie este sa scoti farurile din carena si sa incerci cu mare grija sa desfaci plexicul transparent in urmatorul fel. Cu o sursa de caldura incalzesti cu grija partea unde e imbinat plexicul transparent cu plasticul negru. Plexicul este lipit de partea din plastic cu un fel de mastic care se inmoaie la caldura. Daca te uiti cu atentie ai sa vezi ca plexicul are cateva locuri in care e prins cu un fel de cleme de plasticul negru. Ar fi bine sa incepi de la o clema sa fortezi cu grija dar numai cand masticul s-a incalzit si e moale altfel risti sa crape plexicu
  4. Vorba unuia de la ineceputul topicului Cei care sunt cu adevarat pasionati de motociclete, nu neaparat de R1, se plimba cu ele si nu prea au timp de povestit pe forum, insa din nefericire ma declar proaspat fost proprietar al unui R1 si sper cat de curand viitor proprietar al altui R1. In acest interval sunt cu mana dreapta in gips din cauza unui accident al carui vinovat dupa lege este soferul unui Matiz care a intors conserva in fata mea si nu am mai avut timp sa-l evit asa ca i-am lovit in plin portiera spate dreapta si la momentul impactului am sarit cat am putut de sus ajungand dupa masin
  5. Modelul motocicletei: Honda CBR 600 F An de fabricatie: 1989 Capacitate cilindrica: 600 Putere: 98 Nr. de Kilometri: 46000 Situatia actelor: persoana fizica Starea motocicletei: impecabil Culoare:Rosu PRET: 2500 neg Oras: Reghin Persoana de contact / nr. de telefon: 0740821986
  6. Incearca sa afli seria de sasiu anul exact de fabr. si uitate pe http://parts.yamaha-motor.com/yds/partscatalog/consumer.asp acolo gasesti imagini cu tot ce vrei tu de la motorul respectiv daca ajungi sa desfaci motorul primul si primul lucru este sa cauti o cheie dinamometrica cu care sa strangi egal carcasa si chiuloasa cand il asamblezi la loc. daca vrei sa sti cat de tare trebuie stranse da-mi un tel la 0741134573. Sorin din Reghin
  7. daca ai material se poate face bucsarea undeva in tg. mures la intrare de catre reghin e un service "Foris Serv". Suna-ma la 0741134573.
×
×
  • Create New...