Sari la conținut

mirza

INACTIV
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    sorin_mirza

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Reghin, Jud. Mures
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Yamaha R1
  • Numar Moto
    MS 76 YAM

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra, Jawa 350, Simson 250, Yamaha XS 360, Yamaha FZR 1000, Honda CBR 600
  • Interests
    Motociclism vara si schi iarna.

mirza's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. mirza

    Iduri De Messanger

    sorin_mirza@yahoo.com
  2. Nu trebuie sa fi expert, doar sa incerci cand crezi tu ca o stapanesti indeajuns. Nu-ti recomand la inceput sa o ridici din ambreaj in 1-a, e mai sigur din acceleratie. Daca vrei poti sa incerci din ambreaj cu a 2-a ca se ridica mai lin si o poti controla mai usor. Riscul e mai mare avand in vedere ca in a 2-a trebuie sa ai peste 50 ca sa o ridici usor si daca nu o ridici destul de sus ca sa o ti in echilibru atunci risti sa ajungi la viteze prea mari ( a 2-a cam pana in 180), viteza la care iti trebuie ceva drum sa o poti opri. Chestia cu opritul ti-o spun din ultima experienta care am trait-o acu 2 sapt. la inceputul unei linii drepte de cca 700 m am ridicat motoru in a 2 si am ajuns undeva la 1** km/h cand de pe celalalt sens un Matiz care stationa pe acostament cu fata catre mine a pornit si a intors masina cu intentia de a merge in aceeasi directie cu mine. Am vazut din timp intenia lui, am lasat roata de fata jos si am franat cat m-a tinut dar tot nu am putut reduce viteza incat sa-l pot evita. In cateva fractiuni am ajuns langa el si l-am lovit in portiera spate dreapta. Norocul meu a fost ca am sarit de pe motor peste Matiz si am aterizat in sant pe pamat moale. M-am ales numai cu o fractura usoara la mana dreapta. Deci mare grija cum iti alegi locurile unde te dai pe o roata ca e periculos.
  3. Cu un sfat te pot ajuta eu. O solutie este sa scoti farurile din carena si sa incerci cu mare grija sa desfaci plexicul transparent in urmatorul fel. Cu o sursa de caldura incalzesti cu grija partea unde e imbinat plexicul transparent cu plasticul negru. Plexicul este lipit de partea din plastic cu un fel de mastic care se inmoaie la caldura. Daca te uiti cu atentie ai sa vezi ca plexicul are cateva locuri in care e prins cu un fel de cleme de plasticul negru. Ar fi bine sa incepi de la o clema sa fortezi cu grija dar numai cand masticul s-a incalzit si e moale altfel risti sa crape plexicul. dupa ce desparti plexicul de plastic te orientezi si tu cum poti sa fixezi in far mai bine neoanele alea si sa ai mare grija cand il imbini la loc sa nu murdaresti plexicul pe interior ca o sa arate urat. In nici un caz sa nu pui mana pe oglinda din interior ca nu o vei mai putea curata bine. Cea mai indicata sursa de caldura e o statie de aer cald folosita la lipit componente electonice. ceva de genul http://www.accesoriioriginale.ro/index.php...roducts_id=2052 Daca din nefericire strici plexicul transparent poti sa ma suni ca am. Bafta multa si atentie mare.
  4. Vorba unuia de la ineceputul topicului Cei care sunt cu adevarat pasionati de motociclete, nu neaparat de R1, se plimba cu ele si nu prea au timp de povestit pe forum, insa din nefericire ma declar proaspat fost proprietar al unui R1 si sper cat de curand viitor proprietar al altui R1. In acest interval sunt cu mana dreapta in gips din cauza unui accident al carui vinovat dupa lege este soferul unui Matiz care a intors conserva in fata mea si nu am mai avut timp sa-l evit asa ca i-am lovit in plin portiera spate dreapta si la momentul impactului am sarit cat am putut de sus ajungand dupa masina, in sant, pe pamant putin mai moale decat asfaltul. Acu daca tot am timp sper sa va mai tin si eu de urat paici. Referitor la adunarile propuse de voi pt. posesorii de R1, parerea mea este ca nu sunt prea benefice. Cred ca este mai important sa ne intalnim cu totii si asa sa promovam modelul de care suntem "indragostiti", poate mai facem rost de ceva detinatori de R1. Doar stand de povesti cu "concurenta" sau incalecand "concurenta" putem cunoaste plusurile si minusurile acestui model. Pt. mine cel mai mare minus al modelului din 99 pe care l-am detinut este cutia de viteze pt. ca am reparat-o de 3 ori in 2 ani. (mai exact pinionul pt. trapta a 2-a si a 6-a) Un minus ar mai fi bordul sau mai exact turometrul care s-a dus dracu si la primul bord care era pe motor si la al doilea dupa care am renuntat sa-l mai schimb si am circulat 1 an cu turometrul defect. Lipsa unui telescop de ghidon este o problema destul de mare pe drumurile noastre pline de denivelari si gropi. Inainte sa-mi montez telescopul de ghidon am folosit o solutie care o recomand la toate motocicletele fara telescop de ghidon, Strangeti putin mai tare jugul de la telescoape astfel incat ghidonul sa miste putin mai greu. Dezavantajul mare e ca se vor uza rulmentii de la jug mult mai repede insa voblajele de care ne e frica vor aparea mai rar. Pun si eu vre-o 2-3 poze sa nu se creada ca sunt doar un alt papagal care nu are ce face in timpul liber. Si daca aveti chef de un popas prin Reghin nu ezitati sa ma sunati, Va astept cu placere oricand. Nr. meu este 0741134573.
  5. preti nou 225o negociabil
  6. Modelul motocicletei: Honda CBR 600 F An de fabricatie: 1989 Capacitate cilindrica: 600 Putere: 98 Nr. de Kilometri: 46000 Situatia actelor: persoana fizica Starea motocicletei: impecabil Culoare:Rosu PRET: 2500 neg Oras: Reghin Persoana de contact / nr. de telefon: 0740821986
  7. Incearca sa afli seria de sasiu anul exact de fabr. si uitate pe http://parts.yamaha-motor.com/yds/partscatalog/consumer.asp acolo gasesti imagini cu tot ce vrei tu de la motorul respectiv daca ajungi sa desfaci motorul primul si primul lucru este sa cauti o cheie dinamometrica cu care sa strangi egal carcasa si chiuloasa cand il asamblezi la loc. daca vrei sa sti cat de tare trebuie stranse da-mi un tel la 0741134573. Sorin din Reghin
  8. daca ai material se poate face bucsarea undeva in tg. mures la intrare de catre reghin e un service "Foris Serv". Suna-ma la 0741134573.
×
×
  • Creează nouă...