Sari la conținut

Bogdan.V

Membru
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

324 citiri profil

Bogdan.V's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Da. Cand nu vroia sa porneasca, puteam incerca orice, cu soc, fara soc, ajutata din aceleratie, neajutata...
  2. Hmm... Am avut noroc de vreme buna si am iesit weekendul asta. Multe porniri la cald, toate fara nici o problema... Culmea! Ce-i drept au fost doar iesiri scurte pe langa oras, gen 10 km apoi pauza, iar 10 km... Totusi, suficient cat sa se incalzeazca foarte bine motorul. Din cate imi amintesc problemele pornirii la cald au fost dupa ce am facut iesiri mai lungi de 20 km. Nu am schimbat inca cu alta baterie intrucat problema nu s-a facut prezenta sa vad daca cu alta baterie o remediez. Daca o sa apara din nou, cred ca am sa schim oricum bateria. In conditiile astea incep sa cred ca e vorba doar de ceva electric si nu mecanic. Multumesc tuturor de ajutor! E super o asa comunitate!
  3. Asa cum am mentionat, voi face weekend-ul asta un test cu bateria altui prieten daca imi permite vremea ca aici la noi la Zalau momentan e prapad de grindina si furtuni. Ca fapt divers, are sens sa fie si bateria din moment ce impinsa porneste demarorul producand astfel mai mult curent dar nu inteleg de ce atunci cand e rece bateria ar da curent suficient sa porneasca. Daca nu merge cu bateria, urmatorul lucru ce il verific este jocul la supape. Am incercat la un moment dat asa mult sa o pornesc la automat ca i-am terminat bateria insa nu am simtit un miros sesizabil de benzina. Intr-adevar, nepornirea la cald pare sa fie un simptom al unui joc afara din tolerante al supapelor. O sa revin cu rezultate de indata ce imi permite vremea.
  4. Din pacate nu l-am verificat. Ma gandeam sa o fac si sa arunc o privire si la distributie. Motorul e la mine de 3 ani si a ajuns la 40k. Cred ca ar fi timpul. O fac weekend-ul asta, la fel si testul la baterie.
  5. In regula, am sa incerc asta atunci prima data. Desi asa cum am zis mie mi se pare ca eletromotorul invarte ca de obicei, am sa iau bateria unui prieten de pe motorul sau sa incerc. Am motorul de trei ani la mine, chiar ma intrebam oare cat o sa mai duca bateria nestiind cat a stat si la fostul proprietar desi stau sa ma gandesc, daca nu pare slaba, adica electromotorul invarte normal, ce ar putea sa nu fie in regula? Multumesc de pont!
  6. Nu mi se pare ca invarte mai slab decat de obicei. Cred ca electromotorul isi face treaba.
  7. Salutare! Incepand cu sezonul asta, dupa ce se incalzeste motorul dupa o iesire, daca il opresc nu mai vrea sa porneasca. Motorul invarte dar nu da nici un semn de aprindere decat foarte rar si putin. Nu are 'backfire' cand insist cu pornirea. Culmea ca daca o imping intr-a doua porneste. Daca o las sa se raceasca vreo 15 minute, atunci porneste si la automat. Menzionez ca porneste fara absolut nici o problema la rece iar daca reuseste sa porneasca si la cald, motorul merge perfect atat la relanti cat si in ture mari. Ce parere aveti? Ma intreb cu ce sa incep sa verific la ea.
  8. Mi-am pus in plan sa il schimb curand insa mi-e cam greu sa gasesc unul in conditie buna deci o sa dureze putin pana atunci. Am schimbat unele pastile iar acum toate supapele sunt in parametrii normali. Am sa urmaresc cu atentie ce se intampla acolo pana fac schimbul. Toata treaba la supape ce am facut-o pana acum a fost facuta cu cheie dinamometrica si ungere suficienta. Am sa revin cu siguranta cu rezultatele. Cine stie, poate intr-adevar nu o sa fie nevoie pana la urma de alt ax. Oroicum, daca e sa il schimb, am un frate in SUA si o sa imi trimita el niste plastigage. Acolo se gaseste la vreo 8$ setul.
  9. Nu am avut deloc intentia asta. Iau axul la risc deoarece nu am alternative. Daca e bun, il tin, daca nu ma aleg cu inca un alt ax nefolositor. E singura optiune. » Post actualizat in 16 Feb 2016 12:29 Am inceput sa caut un ax prin dezmembrari. Am gasit la cineva si m-a intrebat motivul pentru care vreau sa il schimb. Dupa ce i-am explicat mi-a spus ca defapt toate axele vechi sunt asa, ca e o uzura normala si nu are rost sa imi trimita axul sau ca nu are rost sa il schimb. Mi-a trimis si o poza. Nu stiu tare multe despre motoare, dar cu siguranta astfel de uzura nu mi se pare normala. Evident ca nu il iau.
  10. Din cate am vazut Plastigage-ul asta e destul de popular prin strainatate, in special in SUA, in schimb nu am auzit sa se foloseasca la noi deci nu cred ca are rost sa intreb pe la service-uri. Nu costa mult pe eBay dar te arde transoportul. Am o cunostinta un SUA si o sa ii spun sa imi trimita pe cineva cu prima ocazie.
  11. Am spus ca vreau sa inlocuiesc axul curand iar cand o voi face trebuie sa masor daca este potrivit pentru motor. Greseala mea, probabil trebuia sa specific ca am nevoie de asta pentru momentul cand il schimb. Dar totusi, de ce faci pe desteptul? Unii dintre noi vor sa invete, e drept uneori pe calea mai grea si cu unele greseli, chiar idioate, atunci cand nu au de la cine.
  12. Am gasit si intradevar sunt ieftine insa cu transport ajung undeva la 100 lei. Voi cum procedati pentru a verifica acel tip de uzura?
  13. In manualul de intretinere imi spune ca trebuie sa verific un spatiu anume cu un asa numit "plastigage" Nu stiti unde pot gasi ceva asemanator sau o alternativa buna?
  14. Dupa ce am mai stat un pic pe ganduri m-am decis sa strang de portofel si sa inlocuiesc axul cat mai curand. Probabil am sa merg o luna doua cu axul curent pana imi gasesc unul bun ca inlocuitor plus pastilele ce vor trebui schimbate, binenteles fara sa ma pornesc la drumuri lungi sau sa o dau in ture mari. Multumesc tuturor pentru suport!
×
×
  • Creează nouă...