Sari la conținut

laurgr

Membru
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Giurgiu
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Piaggio NRG MC2 Sport Series
  • Numar Moto
    Gr - 939
  • Club
    crt. Verde

laurgr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. 34.xxx km are cu cablu rupt, nu cred ca a fost desfacut vreodata setu motor » Post actualizat in 09 Jul 2014 21:59 Sallut, inainte sa ma apuc de el vreau sa stiu ce acte imi trebuie, mie inainte imi trebuia la el : - Asigurare - Certificat de inregistrare - Legislatia - ceea ce credeam eu ca e Talon, dar de fapt cred ca e carte tehnica, scrie pe el : ufficio provinciale di pisa, certificato di idoneita tecnica per ciclomotore Ce acte iti mai trebuie in ziua de azi ? poate sa-mi faca ITP-u pe acea carte de Italia ? in interiorul ei are inspectiile efectuale in Italia ( am atasat o imagine similara cu ea ) Astept raspuns cat mai repede pentru a ma apuca de treaba, la Rar nu prea pot ajunge din cauza programului . Ms fain . » Post actualizat in 09 Jul 2014 22:07 La ITP la ce trebuie sa fiu atent ? Poate sa treaca avand in vedere ca nu mai este limitat si motorul va fi in rodaj ? Ce iti verifica ?
  2. Scuteru a mers un an de zile cu surubu de aer din carburator inchis de tot, avea tot acelasi demaraj ca in prima zi, viteza scazuse . scuteru e din nou pe prispa, astept indicati pentru piese de schimb, timpul imi este limitat pentru a cauta personal.
  3. Sallut, doresc sa incep o reconditionare capilata la urmatorul scuter : - Piaggio NRG Mc2 SportSerios - km: aprox. 50000, cablu rupt la 34000 - perioada rulare : 4 ani, o cazatura - Top speed : 90 de km, 2 persoane - Varianta stock Nu mai tin minte anul . Dupa aproape trei ani de zile de stat pe dreapta, m-am hotarat sa pornesc scuteru, ce credeti ? nu am reusit, drept urmare am pus tara la cale si am zis sa incep o reconditionare capitala, mentionez ca timp de patru ani Neregica a avut schimbat d.p.d.v mecanic doar pompa de apa, din pacate a avut un consum cam mare, 7l/100km insa am avut si eu o parte din vina la asta . Deci de ce as avea nevoie : - carte identitate, se poate face ? la ce autoritate ? se poate lua si de la alt scuter ? pe vremea cand l-am luat eu S.H. nu se cerea ITP la mopede implicit nici carte de identitate, cam care este costul ? - mai multe site-uri de piese ieftine pentru scutere, daca se poate nu doar cele cu care colaboreaza forumul, referitor la piese SH as dori o persoana sau mai multe de incredere, este un proiect de suflet . Am facut o lista de piese cu care cred eu ca ar trebui schimbate fara a scoate scuterul din garaj, as vrea daca se poate sa-mi faceti si oferte la piese S.H. si sa-mi indicati daca se recomanda piese S.H. sau noi pentru fiecare in parte, deasemenea daca se justifica schimbare lor . - chiuloasa / garnitura - imi fierbea apa cand l-am folosit ultima data, imi datea pe afara - segmenti - dupa patru ani de zile de functionare cred ca merita schimbati, asta datorita si consumului - suspensie spate, fara arc - radiator/ pompa apa - din acelasi motiv mai sus mentionat, as vrea sa inlatur cauzele si sa remediez problema - cablu kilometraj - din pacate l-am luat cu el rupt, am incercat sa caut prin oras, nu am gasit, asa a ramas pana in ziua de azi - tub carburator - exista o piesa sau un tub din cate imi aduc eu aminte, care intra din carburator in motor, o tub cauciucat, cum se numeste ? imi aduc aminte ca la mine era crapat din cauza la caldura, sper ca am dat indicatiile corecte - piston - daca este cazul - cauciuc spate - ulei 2 T Castrol - semnal fata stanga + ornamente de sub sa, gri , partea stanga din cate imi aduc aminte - baterie + capac - sa punem si o furca fata - aprinderea - nu-mi mai pornea la automat din cate imi aduc aminte in ultima periada, nici semnalele nu-mi mai mergeau, e adevarat ca nici bateria nu prea mai era buna - fibra de sticla ( kit reparatie carena ) De vopsit nu ma bate gandul, as vrea sa retusez cat pot de mult pentru a-i pastra autenticitatea, vreau fibra pentru ca am rupt un suport de prins o carena si alte retusuri . As dori sa stiu la ce ar trebui sa mai fiu atent, orice sfat e bine venit, cum vi se pare proiectul ? Se merita ? Cam la ce buget sa ma astept, eu as vrea costuri cat mai scazute fiindca nu este prioritar pentru mine, acest proiect se va realiza doar din pura pasiune, am microbul in sange de mic copil, ma luat tata pe motoreta de la cateva luni . Orice donatie insemnand piese din lista mai sus mentionata este bine venita . Eu ma voi ocupa de tot procesul, sper sa am sustinerea voastra, as vrea sa ma ajutati pe viitori cand voi intampina dificulta, de ex. la reglajul carburatorului sau cu aprinderea . Mai au fost proiecte asemanatoare ? Multumesc pentru atentie, Cu respect, Laur .
  4. Bine ca nu ai patit nimic grav, fiarele se repara, pe cand noi .. mai greu . Pace !
  5. karma, erai pe +, eu dupa ce am dat intr-un patrat de beton (canalizare) nu am mai mers ok vreo 3 saptamani .
  6. am trecut pe acolo dupa accident, carenaj praf, radiator spart, janta fata indoita, de furna nu stiu dar parea indoita din cadru de unde se prinde, cam atat, nu m-am uitat prea atent. asa politie mai rar, au lasat motorul nesemnalizat mai bine de 5minute, daca venea cineva mai tare ...
  7. Sallut, vreau sa vand doua genti laterale de Aprilia Pegaso, nu mai am ce face cu ele . - una dintre ele are o zgaraietura - se vand fara suporti - din pacate numai am cheitele Arata exact ca in pozele atasate, daca este cineva interesat o sa pun si poze reale. Astept oferte . Mai multe detalii in topic sau pe mail, laurentiu_mania07@yahoo.com /index.php?/topic/707996-genti-laterale-aprilia-pegaso/
×
×
  • Creează nouă...