Sari la conținut

husqki

Membru
  • Număr conținut

    53
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    cluj

husqki's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. husqki

    Rebobinare stator.

    L-am facut in urma cu trei ani. L-am izolat si impregnat cu poxipol.
  2. husqki

    Rebobinare stator.

    Eu am reusit la un bobinator de difuzoare , incearca !
  3. Desigur! diferentele nu sunt majore dar e unul din modurile cu care endurizezi un cross (sau invers) Eu am castigat astfel putin cuplu la ture joase. Vezi principiu ciulasa S3 http://www.s3parts.com/product_enduro.html
  4. Am aplicat figura asta la cateva motoare 2t - nu e dificil, ai nevoie de un strungar , o seringa,, si cositor(fludor) de 2mm diametru DE subliniat - squish band difera de la o cilindree la alta indiferent de marca - sa nu treci sub cota minima caci pistonul va lovi chiulasa rezulta alte daune - daca prelucrezi planul chiulasei pentru a obtine cota dorita este necesar sa maresti volumul camerei de ardere astfel incat sa nu fie prea comprimat motorul = distrugi ambielajul (din experinta recomand sa ramai la acelasi volum) - cel mai simplu si reversibil si ieftin = pune o garnitura mai subtire sub cilindru. - toate astea le recomand intr-un motor proaspat (piston , segmenti noi) - Forma camerei si latimea squish band modifica caracterul motorului. - daca totul merge bine va fi necesar sa modifici jetting Cauta SQUISH BAND in google si afli mai multe Spor !
  5. Anul trecut am incercat sa construiesc ceva similar folosind ciocanul elctric de puterea cea mai mare pe care l-am gasit pe piatza romaneasca...rezutatele nu au fost deloc bune: timpul de prelcrare a fost mai mare decat in cazul folosirii flex-ului. Cutitele pentru profilul cauciucului (vezi rallye) au alta constructie. Feedback-ul americanilor privitor la acesta scula e rezervat - THumpertalk.com SOlutia mea: un disc de flex uzat pentru piatra, modelul cu "petale" - avantajul este ca nu se incarca precum discurile abrazive. Acestea sunt experientele mele - bafta!
  6. de la floo am invatat multe despre suspensii si nu numai! are timpul si sculele necesare - va recomand sa incercati bafta!
  7. nu e bine sa fie furca soft si shockul hard ... motoreta va fi dezechilibrata! asta ar insemna sa schimbi arcurile fatza -spate = 250 dolari + transport dar : 1. cate kg ai? 2.cand au fost revizuite suspensiile ultima data (fata/spate)? 3.cat de agresiv mergi? in ce conditii? cate clicuri are compresia?rebound? 4.presiune azot in shock ai verificat? 5.bucsele si rulmentii din progresiv sunt ok? 6. honda cr250 din ce an? personal nu as schimba arcurile, dar as incepe cu schimbat consumabilele in furca si shock: ulei, simeringuri, bucse, rulmenti dupa care "revalving". parerea mea! http://suspensiontuninghelp.moonfruit.com/...ates/4513123163 Mesaj completat
  8. husqki

    Sa mai si radem.

    http://www.youtube.com/watch?v=ih6W19KTlZo daca e repostat scuze!
  9. http://www.endurojunkies.com/index.php?opt...mp;video_id=112 Mesaj completat http://motorbikearchives.com/Video-Gallery...es-Nations.html http://vimeo.com/8418141
  10. http://www.cyclenews.com/articles/motocros...pt-bike#article
  11. husqki

    yamaha 2010

    www.yamaha-motor.com/sport/products/modelvideo/209/809/0/video.aspx pe mine m-a impresionat... e cu totul altceva
×
×
  • Creează nouă...