Sari la conținut

TZepeSH

Membru
  • Număr conținut

    204
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    buni_tzepesh

Profil

  • Locatie
    Bucuresti / Pitesti
  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    AG-08-FOW

Informații profil

  • Motociclete detinute
    delta rmr 24, Dnepr 11

Vizitatori Recenți Profil

305 citiri profil

TZepeSH's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Da da, acum am gasit. La Riga mai e napolitana asta. Ce am eu e Riga Delta, facuta in Letonia. Are doar valoare sentimentala, de-asta vreau sa o repar, altfel cred ca nici pe strada nu am cum sa ies cu ea ca nu am acte. A cumparat-o bunicul meu prin anii 90 din piata de la rusi, a mers si tata cu ea, si eu mi-am facut ucenicia in liceu... E inca in stare buna, doar aprinderea e prajita. Tin minte ca a mai crapat odata, dar atunci aduceau rusii piese la piata. Si daca nu aveau pe loc, aduceau.
  2. Multumesc pentru raspunsuri! Prima din lista e ce am eu. Am cautat pe gogul dupa cod si aparea Voshod ca aplicatie. Ce am eu e cu scris in rusa ca si motoreta e tot din vreo tara fosta URSS. Deci napolitana de Carpati e probabil copie dupa ceva rusesc. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://sovek.com.ua/new/kommutator-jelektronnyj-252-3734&ved=2ahUKEwihr-jjlbTkAhWNs4sKHUx_Bu4QFjAKegQIARAB&usg=AOvVaw3MI_xXXml3tOjicWmxd_lz&cshid=1567497139142
  3. Stiti cumva cine mai vinde piese de Voshod prin tara? Am o motoreta Delta RMR24 care are napolitana prajita, si e acelasi cod cu cel de Voshod 6V/45W. 252.3734 . am gasit si pe ebay la ucrainieni, nu e scump, vreo 10 dolari plus transport, dar poate se mai gasesc local. Multumesc!
  4. Topicul se poate inchide, am obtinut numarul necesar de pistoane. Doresc sa multumesc celor care m-au ajutat, Dnepr&Sidecar, Altho si Ivan_Pedala. Va trimit link pe PM cu poze dupa ce fac lucrarea cu pistoanele, ca sa nu poluez aici cu poze cu masina.
  5. Imi sunt foarte bune! Ti-am trimis PM sa stabilim cum le iau. Multumesc! Deci as mai avea nevoie doar de un piston.
  6. Aleko, nu imi place ideea. Vreau pistoane, ca au specific sporturilor cu motor, ma duce cu gandul la ceva tehnic... Mai am nevoie de 3 pistoane.
  7. Pai Broscuta are un singur ceas. Eu am mai adaugat cateva pentru a monitoriza starea motorului, si nu am cum sa le pun in bord. Se gasesc suporturi pentru ceasuri, dar sunt de plastic si urate. Eu prefer ceva mai deosebit, fara sa gauresc bordul. Am uitat sa modific, eu nu mai stau in Pitesti/Bucuresti. M-am mutat in Timisoara, deci Vitanul nu mai este accesibil.
  8. Fishy multumesc pentru raspuns. Astept deja raspuns de la cateva ateliere, dar intind in continuare toate antenele. Cu cat sunt mai multe surse, cu atat mai bine.
  9. De ce ai crede asta? Ti se pare o teapa sa vrea cineva niste piese uzate, inutilizabile pentru altii, pe care mai da si bani daca sunt ceruti? Ce teapa ar lua vanzatorul? Pistoanele imi sunt necesare ca sa fac suporturi pentru ceasurile de bord de la VW-ul meu Broscuta... Alex, multumesc, dar am vazut ca pentru Jawa 250 au fost pistoane de 52mm (prea mici) sau 65 (prea mari). La targuri am fost in ultimele saptamani si nu am gasit dimensiunile care imi trebuie mie.
  10. Cumpar/primesc donatie 5 pistoane 56-58mm, uzate, batute, vai de capul lor, cu care nu se mai poate face nimic. Imi trebuie sa fac suporturi din ele. Am vazut ca CZ175 avea pistoane de 58mm, poate mai stiti alte modele de motociclete care ar avea dimensiunile astea. Poate merg si foarte putin mai mari ca le iau la strung.
  11. eu am montat comenzi avansate pe nipru. erau facute pentru un ij, am modificat prinderea si functioneaza perfect. tijele sunt facute de mine, cea de la schimbator e din bara plina de inox subtire (nu mai stiu diametrul), am pastrat o parte din pedala veche ca sa fac legatura. pentru frana, am folosit bara plina de inox de 10 daca nu ma insel. mai multe detalii si poze cand ajung pe la bestie, dar nu stiu cat de curand. desi ies in afara chiuloaselor, pentru mine (1,74 inaltime) sunt foarte comode comenzile astea, dar mai greu cu strecuratul printre masini, ca se lateste si mai mult...
  12. cred ca nu ma exprim eu cum trebuie: unde gasesc sa cumpar acele pistonase pentru soc/suruburi sau ce sunt.
  13. pai problema nu este cum actionez socurile, problema este unde gasesc acele suruburi de la soc sau ce sunt.
  14. ok, multumesc de informatii! e mai dificil putin cu montatul pentur ca trebuie sa le fac galerii cu un anumit unghi sa vina in pozitia normala. cu sertarasele am inteles, eu doar observasem ca atunci cand am suflat prin acel stut s-a ridicat sertarasul. acum am inteles cum functioneaza. Unde pot gasi pistonasele pentru cablul de soc? sau e vreo problema daca astup gaura cu un surub, ca la Belbody?
  15. salut! am primit acum ceva timp doua carburatoare Keihin de pe un transalp de 400, avand intentia sa le pun pe niprul meu. De la carburatoare lipsesc doua piese (jiglere cred - am incercuit cu rosu in poze). puteti sa imi spuneti care sunt acele piese lipsa si unde pot gasi? problema a doua este ca am vazut in interior un cilindru negru de plastic, care se ridica pe masura ce suflam aer prin stutul marcat cu verde in poza. presupun ca este un reglaj de aer in functie de cantitatea necesara la o anumita turatie (deschis mai mult la turatii inalte - mai mult aer). unde as putea conecta acest stut, de unde sa ii vina aer cu presiune? ca daca ar fi fost vacuumatic, imi era mai usor, dar asa nu ma prind. la transalp de unde ii vine aerul? ma gandesc ca nu ar fi o problema sa elimin acest cilindru (sa-l blochez in pozitia cea mai de sus), ceea ce ar duce la reprize mai slabe, dar fara alte probleme.
×
×
  • Creează nouă...