Jump to content

cornelilinca84

Super Membru
  • Content Count

    630
  • Joined

  • Last visited

About cornelilinca84

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Yahoo
    cornelilinca84@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    virago, jupiter3
  • Numar Moto
    sub sa

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    multee

Recent Profile Visitors

806 profile views
  1. Referitor la poza de mai sus, cea cu remorca pav: nu stiu daca mai exista pe aici cineva care sa tracteze asa ceva dupa motor, dar cu acte in regula, caci eu duc o munca de lamurire nemarginita cu cei de la rar pe faptul ca in romania nu este admis faptul ca o motocicletă sa aiba remorcă. Cum mi-au zis, si sper sa nu greșesc,:" in romania motocicleta nu are masă tragatoare" daca exista asa ceva va rog sa imi spuneți pt a le demonstra contariul. Ca o concluzie a mea, la motocicleta cu ataș este un anumit cod pe carte, gen LS1, insa la cea dupa care poti tracta o remorca nu exista nici un ast
  2. Salutare. Am nevoie de un sfat sau o indrumare unde pot găsi ceva imagini cu jawa 354 explodata. Piesele ce le am eu montate pe ea privun de la mai multe tipuri si marci moto si caut o metoda sa le pot deosebi
  3. Un contact de jupjter care sa fie într-o stare cat mai buna gasec pe aici. P. S exclus Gașpar
  4. Salutare. Cine ma poate ajuta cu ceva sfaturi în reglarea cutiei de viteze la motorul de mobra?
  5. Salutare. Caut cadru în mințile lui pt jawa 354 sau 353
  6. Salutare. O scurta întrebare am la voi. Mai am. O singura problema cu Ivan al meu, nu încarcă. Știu ca era o varianta cu un bec pe care îl conectați la dinam și puteai verifica cu motorul pornit dacă acesta produce curent. Cum pot verifica și unde trebuie sa leg becul?
  7. Încă o mobra salvata VID_20200719_142612.mp4 Încă o mobra salvata
  8. Eu pistoanele la care am făcut referire le-am cumpărat din Bulgaria în speranța că nu sunt de peste Prut
  9. Îți mulțumesc pt sfaturi dar ceea ce am vrut eu sa subliniez este faptul ca pistoanele sunt de RA HAT. Acum, eu când cumpăr pistoane pt un motor, fie el și de dacie, ma aștept sa nu trebuiască sa intervin asupra lor sub nici o forma.
  10. Meșterul care a alezat cilindrii cu asta se ocupa, are atelier de reparat arbori cotiti, rectificări chiulase,, honuit etc iar din discuțiile cu el mi-a zis ca a lăsat încă 4zecimi peste cota de dilatație pt ca pistoanele erau oarecum cilindrice, fără a avea acea conicitate, dacă zic bine. Si da! Am încercat sa bag pistonul în clindru cu regiunea prt segment și nu am reușit mai mult de ~2-3 cm P. S. Am numărul domnului cu fabrica pistoane însă mă interesa un feedback căci ma cam bate gândul sa încerc și la dumnealui
  11. Revin și spun ca pistoanele de la bulgari sunt de cacao. Astăzi am luat cilindrii de la alezat (împreună cu pistoanele primite de la bulgari). Am pus piesele în portbagaj și am plecat. După vreo 4ore în care mașina a stat in soare iar piesele în portbagaj, când am ajuns la motocicleta pentru a le monta am avut neplăcuta surpriza sa constat ca pistoanele, fără segmenți, nu mai intrau în cilindrii, atât de tare se dilaraseră. De menționat ca meseriașul de la atelier a introdus în fata mea pistoanele în cilindrii când le.am luat. Revin cu o întrebare: a auzit cineva de pe aici de un domn R
  12. Revin cu poze la pistoanele cumpărate de la Gașpar /motorbike.Bg găsiți voi diferența. Menționez ca pistonul notat cu 1 este cumpărat din Bulgaria iar în poze apare și un piston de Jupiter original
  13. În seara asta am sa pun ceva poze cu cele cumpărate de kine din bg și cele de la Gașpar. Sunt curios dacă voi veți constata vreo diferența vizuala?
×
×
  • Create New...