Sari la conținut

adisis

Membru
  • Număr conținut

    199
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Snagov
  • Motocicleta
    BMW R 1100RT

Informații profil

  • Interests
    Calatorii;orice are motor termic.

Vizitatori Recenți Profil

664 citiri profil

adisis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Ia vreo 300-400 ml pt complectare intr o sticluta ca sigur vei avea nevoie
  2. Fara suparare ,lasa motocicleta sa si traiasca linistita batranetile,bucura te de ea asa cum spui ca este ,pare in mintile ei .Incearca sa schimbi daca nu ai facut o filtrul de benzina din rezervor poate rezolvi problema ta.Mai fa o sincronizare si joc supape si aia e. Vei cheltui bani pe teste degeaba ....
  3. Un litru ar trebui sa ti ajunga cam 7000km daca consumul e in parametrii normali. Se spune ca motorul de 850 consuma mult mai putin ulei fata de celelalte motorizari boxer de generatie mai veche.
  4. Si eu recomand Evia.E foarte speciala .Mai ales daca aveti motoare gen V strom ,Gs ai parte de niste drumuri si peisaje de vis.Dar se poate merge si cu motor de strada fara probleme doar pe asfalt.Nu va bazati pe Google map daca sunteti cu motoare de strada ca face recomandari pe niste drumuri de nu puteti intra.Gps si indicatoare pe Insula sunt ok. Ianachim are dreptate cu cazarea.Ori centru ,ori doua cazari pe zile diferite.Insula e imensa si foarte virajata. Sudul mai putin virajat si fara prea mult munte dar in rest e vis.
  5. La care nr.de piesa ii spui cuzinet?eu am doar semering ulei si protectie praf cumparate. Stii cumva daca suruburile nr12 trebuie incalzite ?or avea Loctite? In rest am inteles indicatiile.
  6. La un 1100 rt dar cred ca si la alte modele asemanatoare care au bascula fata este cineva care a facut aerisire si schimb de simeringuri la furca ? As dori sa aflu cum scot uleiul vechi daca tot umblu acolo,cum fac aerisirea corecta si daca simeringurile vechi de ulei le pot scoate si fara scula aia speciala. Am vazut cate ceva pe net dar nu inteleg de ce unii fac lucrarea asta pe sus iar altii desfac toata furca pe jos.
  7. TedyM ia o cu ce e mai simplu.Un filtru de benzina nou,bujii altele echivalente cu recomanda producatorul,si refa un joc la supape si o sincronizare la injectie.Daca nu ai rezolvat asa vezi ce a zis BMW RIDER.
  8. Tedy,sa stii ca nu cantitatea vaselinei face rau ,daca e de bun simt.Cupla cauciucata din cardan se strica si datorita imbatranirii cauciucului, dar mai ales NEALINIERII corespunzatoare a cardanului cu partea de cruce dinspre final drive.Acest aspect duce cel mai adesea si la distrugerea rulmentului(rulmentilor)din grup precum si la aparitia tuturor problemelor legate de transmise incepand dupa cutie v. pana la roata spate. Fac pariu ca trei sferturi din servisuri,mecanici profesionisti sau mai ales amatori nu stiu si nu fac aceasta operatiune corect.
  9. Hai ca m-ai linistit un pic,deja simteam morcovul in... Nu am facut nicicand pana acum treaba cu pus in viteza pe cric central .Oricum tehnic nu prea imi explic de ce face acele zgomote in aceasta situatie si pe sosea nu.Sa fie oare proiectate acele unghiuri de la cele doua cruci sa functioneze in parametrii normali cu cardanul doar cind e motorul cu toata greutatea pe roti?
  10. Am uns niste caneluri la cardan si dupa am pornit motocicleta pe cricul central cu roata spate suspendata si am pus-o in viteza.Ma ingrijorez ca aud zgomote clantanituri la cardan in situatia de mai sus.E normal sau nu?O fi vreo problema? In mers e tot ok nu trepidatii ,nu zgomote.Am aliniat cardanul cu V urile in acelasi plan. » Post actualizat in 29 Mar 2018 11:34 Nu pot edita dupa tel. Am scris la inceput asa:Am uns niste caneluri la cardan.
  11. Nu e rau nici metzeller.Incearca Michelin pilot road4 Gt sau Pireli angel Gt.
  12. » Post actualizat in 22 Jun 2017 10:13 Gata am rezolvat dupa ce am scos releele si am dat cu spray de contacte motorasul lucreaza bine acum. Scuze postez dupa mobil si din greseala am dat si qoute.
  13. A patit cineva ca motorasul de la reglarea parbrizului sa nu mai functioneze? Se aude doar un tac de releu la comanda in sus dar nu il ridica.la comanda in jos nu se aude nimic,iar parbrizul e blocat la maxim in jos.Idei?Trebui sa schimb mitorasul sau o fi un releu defect?Motocicleta este RT 1100.
  14. Nu au cum sa se uzeze asa repede,doar nu sunt din plastic.Ori la revizia trecuta nu i-au schimbat si ti-au luat doar banii ori acum sunt buni si vor sa ia banii tai.Mergi si la alt service sa faca o constatare. Si sunt unii care confunda defectul rulmentilor din grup cu un joc la roata care apare si din cauza ca pinii laterli nu sunt stransi la cuplu corect sau nu se pune blocator de filet pe ei si se slabesc in timp.
  15. » Post actualizat in 20 Apr 2017 14:34 Daca ai avut busonul ei original (cel negru din plastic)da se poate desface pt ca are doua pozitii in care el se infileteaza,dar pozitia corecta este sa ti vina creasta mai putin inata spre fata motocicletei cand e infiletat.Daca vrei alt buson au si pe Wunderlich.
×
×
  • Creează nouă...