-
Număr conținut
44 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Carnet moto din
1998
-
Motocicleta
Aprilia Pegaso I.E
Informații profil
-
Motociclete detinute
CZ 250, Simson Sport 250, Kawasaki KLE 500
Vizitatori Recenți Profil
126 citiri profil
SorinRadu's Achievements
Newbie (1/14)
-
Nu stiu cum arata bobina ta si cum e legata. La mine este o mufa cu doi craci (+ si -) care n-au cum sa se slabeasca de acolo, poate doar sa oxideze si sa nu mai faca contact. Eu am probat bobina in doua feluri; 1. cu ohmetru', dupa valorile din carte 2. am dat-o jos d-acolo, am pus un fir de "+" (de la baterie),cu un papuc, pe firul de "+" al bobinei (trebuie sa stii care e) si un fir de "-" legat la "minusul" bateriei. Bujia bagata in fisha, pusa la masa motocicletei si apoi am atins scurt firul "minus" pe borna "-" a bobinei, urmarind bujia. In momentu' in care atingi firul, bujia trebuie sa dea scanteie. Toate astea ca sa nu fiu nevoit sa mai invart motorul. Sper ca nu te-am zapacit cu detaliile. Oricum, eu nu cred sa ai probleme cu bobina. Nu stiu ce sa spun despre surubul de la supapa. Cred totusi ca daca s-ar fi slabit ai fi pierdut rapid din putere si ar fi dat si rateuri. P.S. Nu incerca tu bobina daca nu esti sigur pe ceea ce faci. Orice ai face, asa cum a spus si Eugen, nu incerca sa mai pornesti motorul. Nici macar sa-l "invarti" Sa nu cumva sa agravezi treburile. Trebuie sa te asiguri ca nu ai bucati de metal prin el.
-
Asa am bocit-o si eu 5 zile; "maica......un' te 'uci fa.....?!?!? nici shocu' nu ti-l trageam, ce motocicleta buna ai fost fa.....!!!" ) Lasa omule ca e rezolvabila treaba. Cred ca toti de pe aici au trecut prin situatii d-astea. Daca vrei sa fii scutit de nervi din astia, renunti la motor, masina, bicicleta si trotineta dar tot o sa-ti vina dracii asteptand in statia de autobuz.
-
Are draci pe ea, d-aia nu pot.) Am mers cu ea cateva zile si apoi, intr-o sambata buna de plimbare, a apucat-o nabadaile. E moarta d-a binelea cu toate ca da scanteie buna, injectoarele merg brici, presiune in rampa de benzina este, nu-i sarita de la punct, etc etc etc. Da ii dau eu de cap. Daca nu; BRICHETA. As fi preferat sa am eu problema ta. ) Macar e ceva concret.
-
Pune toporu' jos si linisteste-te. Asta e situatia, o sa te coste niste banuti, niste timp...dar se rezolva. Asa cum a spus si Eugen; e IMPORTANT sa cureti motorul dupa ce ai avut probleme de mecanica. Deci; da-o pe mana mecanicului si relaxeaza-te. Da-le dreq de fiare, n-are rost sa faci infarct pt. ele. Eu nu mai am alte idei. Orice defectiune mecanica, in afara de cele pe care ti le-am sugerat, nu se rezolva decat prin demontarea motorului. Poti incepe totusi cu chiuloasa si cilindrul. Verifica daca nu cumva pistonul este "crapat". Alta idee; ia un magnet si verifica piliturile alea, vezi daca sunt atrase de el. Pistonul e din aluminiu si e amagnetic.
-
Nu schimba uleiul si nici filtrul, deocamdata. E clar, ai o problema de natura mecanica. Desfa-i capacul de pe partea dreapta, unde se afla alternatorul si senzorul de implulsuri, cred ca acolo-i problema. Se desface usor, este prins in suruburi cu imbus dar ai grija la garnitura, sa n-o strici. Vezi ce s-a intamplat p-acolo si daca totul e in regula (volanta, rotorul e intact, senzorul (asta poti sa-l verifici fara sa desfaci capacu, bendixul etc).
-
Nu pot spune cauza spargerii filtrului dar cred ca bucati din filtru au lovit senzorull de impulsuri si l-au distrus. Scoate-l si verifica-l, e pe partea dreapta a motorului.Nu pot sa-mi inchipui de ce consuma bateria. P.S Shit happenes, acum cateva posturi ne dojeneai ca ni se strica motoarele. Nu e vorba doar de cum le intretine omul ci si de hazard si de legile fizicii. Sunt fiare in miscare cu forte violente pe ele. Tine-ne la curent cu ce gasesti acolo.
-
Fa-i un test de compresie prima data si urmareste acul testerului sa nu scada. Daca scade poate insemna mai multe lucruri; garnitura arsa, supape care nu inchid sau set motor uzat. Ca sa elimini ipoteza setului motor uzat, la a doua testare se injecteaza putin uleui de motor in cilindru. Rolul lui este sa etanseze spatiul dintre piston si cilindru. Orice mecanic ar trebui sa aibe un tester, roaga-l frumos pe unu' sa te ajute. Scosul fumului poate fi si o consecinta a faptului ca uleiul este peste maxim.