Sari la conținut

Ciuchi

Membru
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Pitesti
  • Motocicleta
    Yamaha Dragstar Classic 650
  • Club
    BAD BREED MC Pitesti

Ciuchi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ciuchi

    Yamaha Dragstar

    Se pare ca am depistat pe unde da ulei... In primul rand, acel filet de care am pomenit mai sus e gol intr-adevar, nu este niciun surub acolo. Am verificat si capacul acela alb de care ziceati voi mai sus... e ok si acolo. Asta dupa ce am degresat si curatat bine peste tot. Apoi am luat-o la o tura si am gasit buba. Am atsat si o imagine... sunt niste fire/o mufa care intra in capacul acela crom pe unde se baga si ulei... pe acolo imi da... prin mufa aia... da in sus si se prelinge p-acolo. Ramane sa ma uit in carte si sa vad ce e acea mufa si ce garnitur sunt p-acolo. Trebuie dat jos cric, schimbator, apoi capacul sa pot avea acces.
  2. Ciuchi

    Yamaha Dragstar

    Multam baieti, se pare ca nu e surub acolo... Am sa desfac capacele cromate zilele astea cum prind timp sa vad si chestia din link-ul lui @megrez magic. Sper sa fie totusi ceva simplu... revin dupa ce desfac acolo.
  3. Ciuchi

    Yamaha Dragstar

    Baieti, revin cu problema cu scaparea de ulei... cred ca am depistat problema, dar am nevoie de putin ajutor de la cei cu 650 classic. Dupa cum cedeti in pozele alaturate, sub capacul de ulei, se vede un filet in care banuiesc ca a fost un surub cu garnitura. Cred ca a fost slabit si usor usor l-am pierdut deoarece am gasit din nou ulei dedesupt, chiar in dreptul acelui filet si dupa cum se vede e bleasca si acolo. Ma ajuta cineva sa-mi spuna unde-l gasesc, sau ce fel de surub era acolo? ( daca era )
  4. Ciuchi

    Yamaha Dragstar

    N-am intrebat sa mi dea un diagnostic. Intrebam defapt daca exista posibilitatea ca picaturile astea care mai sunt dupa ce am strans acel surub e posibil sa fie de la uleiul vechi, strans sub motor. Ma gandeam ca s-a mai lovit cineva de problema asta.
  5. Ciuchi

    Yamaha Dragstar

    Salut baieti, Poate ati patit si voi si va dati cu parerea... Acum 2-3 saptamani inainte sa ma sui pe motor am vazut niste pete de ulei dedesupt... destul de maricele, cam de diamterul unei cesti mici de cafea... apoi am vazut pe capacul cromat de la ulei ca sunt niste dare care pleaca de la surubul incercuit in imaginea alaturata... am sters si cand am luat surubelnita sa vad daca e strans, intr-adevar surubul respectiv era slabit (probabil de la vibratii) si a mers aproape o tura de 360 de grade. Dupa strangere am urmarit-o si dupa plimbari, cand verificam dedesupt dupa 30-60 de minute gaseam cateva picaturi de ulei, o pata mica de tot de dimensiunea unghiei de la deget... am facut poze dedesupt cu telefonul si am bagat mana, era plin de ulei... imbacseala multa... am dedus ca uleiul ala s-a strans datorita scurgerii treptate a uleiului pe la surubul care era slabit (cred ca am vazut destul de tarziu problema si nu stiu de cat timp era slabit surubul). Acuma... n-am mai apucat s-o spal bine dedesupt si s-o urmaresc ca a venit vremea urata... Parerea voastra care este... problema a fost de la surubul respectiv si fiind strans mult ulei dedesupt, atunci cand se incalzeste, mai picura din imbacseala aia, sau mai sunt probleme si prin alte parti si mai scapa pe undeva?
  6. Ciuchi

    Yamaha Dragstar

    Salut baieti, Am sesizat astazi in timp ce vorbeam cu un prieten de o sincronizare de carburatoare, ca acei "gatzi de admisie", niste piese de cauciuc am impresia, de pe partea stanga a motocicletei, sunt fisurate. Aveti idee cum se numesc piesele si unde as putea sa le gasesc?! Atasez si 2 poze, in care am facut niste sageti spre respectivele piese. Multam !
  7. Ciuchi

    Yamaha Dragstar

    Baieti, 2 intrebari: 1. Cei cu modelul 650 classic, ati luat vreunul filtru de aer K&N? Ma intereseaza parerea cuiva care a avut normal si a trecut la K&N, deoarece a sesizat diferentele (daca chiar sunt). Merita investitia intr-un asemenea filtru? Ma intereseaza ce chestii pozitive si ce negative ai cu un asemenea filtru. 2. Un site cu preturi ok pentru bujii iridium NGK imi recomandati? Eventual un cod ceva? Multumesc anticipat.
  8. Ciuchi

    Yamaha Dragstar

    Caut pentru un prieten "sa pasager" de Dragstar 1100 Custom originala/standard. Eventual setul rider+pasager. Daca are cineva, sau cunoaste pe cineva care vinde, rog un PM. Multumesc.
  9. Ciuchi

    Yamaha Dragstar

    george_eu25: astea sunt dimensiunile de sissy pebtru dragstar classic 650, sau de ce model?
  10. Ciuchi

    Yamaha Dragstar

    @Alexaa: cunosc saua, o are un baiat de la noi din club. Pentru rider e foarte confortabila, insa pentru pasager, intr-adevar mai bine mergi pe jos
  11. Ciuchi

    Yamaha Dragstar

    Baieti... azi mi-a atras atentia ceva. Sincer nu stiu daca asa a fost de la inceput si nu am luat seama sau a aparut mai tarziu sau e ceva normal... Mai pe romaneste, pe la 60km/h sa zicem, cu a 5-a, nu simt absolut nicio vibratie, este la fel ca si cum ai sta pe banca in parc In momentul cand atinge 100km/h si dupa, apar nici mici vibratii, care in special le simt la picioare, in talpi... simt ca niste furnicaturi in talpa (nu are scarite, are "talpici")... sunt niste vibratii mici ce-i drept, insa intrebarea este: e ceva normal sau ceva e in neregula? Multumesc anticipat si sper ca ati inteles ce am vrut sa zic
  12. Ciuchi

    Yamaha Dragstar

    IceLord parca zisese p-aici odata ca a vrut dragstar pana in nu stiu ce an, ca sa fie carburatie... poate ne lamureste si el un pic ce si cum?
  13. Ciuchi

    Yamaha Dragstar

    WTF? Eu stiam, si chiar citisem un articol referitor la Dragstar, ca tot ce e dupa 2005 e injectie?!
  14. Ciuchi

    Yamaha Dragstar

    Imi poate spune cineva, dupa ce iti dai seama la un Dragstar daca e carburatie sau injectie?!
×
×
  • Creează nouă...