Sari la conținut

turbistef

Membru
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    BMW 1200 GSA 2011 - BMW 650 GSDakar 2004

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha TDm 850, Suzuki V-strom 650 , Honda Varadero 1000, BMW 1200 GS, Yamaha xtz 660 Tenere, Yamaha XTZ 750 Supertenere

Vizitatori Recenți Profil

306 citiri profil

turbistef's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. M-au intrebat colegii care e finalitatea. Am povestit ce am patit. Nimic mai mult. Celor de la RAR le-am vorbit in termeni dioplomatici, daca asta vrei sa insinuezi, desi nu meritau. Iar despre reglajul farului, ma indoiesc ca mergi de fiecare data la un service autorizat sa ti-l reglezi in functie de cate kg pui pe motor. Asta e deja o poveste. End of story.
  2. Nu sunt convins ca era sau nu de Anglia. Cum nici ei nu erau convinsi. Insa am luat unul cu striatiile exact invers fata de ale mele. De asta am si spus ca sunt lipsiti total de profesionalism. Si nu era unul. Erau 3 si chiar 4 la un moment dat. Ba chiar unul, motociclist, imi spunea ca Bmw-urile sunt foarte stricacioase. Ca el are Africa Twin din aia veche si e foarte buna. I-am explicat elegant ca problema ABS-ului e de domeniul trecutului inca din 2008, cand s-a remediat deficienta. A plecat negru de langa mine. E posibil sa fi cantarit si supararea lui in "obtinerea" atator reveniri. Clar este faptul ca se uita la farurile de pe Anglia. Nu sunt convins ca stiu la ce se uita, dar daca nu le place ceva, iti iei revenire. Ca sa adancesc si mai mult dilema, un prieten tot cu un GSA (din 2005 parca), tot de pe Anglia, a trecut fara sa-l intrebe nimeni nimic de far. Unde mai pui ca avea si xenon after market in far. Cred ca tine si de bafta fiecaruia.
  3. Am scris un raspuns acu vreo 3 zile, credeam ca s-a publicat. Se pare ca nu. In sfarsit. Povestea e cam asa: M-am prezentat la RAR cu motorul, s-au adunat mai multi ingineri sa se uite la proiectia farului in aparatul respectiv, au strambat din nas. M-au pus sa fac o priectie pe usa garajului de la hala RAR-ului. Tot au strambat din nas. Nu au stiut sa-mi spuna de ce, dar nu le-a convenit. Ba ca e prea vaga proiectia, ba ca nu bate concentrat. Dupa lungi discutii, mi-au dat revenire. Ca trebuie sa schimb farul. Am schimbat farul cu unul de Europa si m-am prezentat in termen. Iarasi s-au adunat, iarasi nu le-a convenit ca nu e reglat si trebuie sa-l mai cobor putin, moment in care am luat foc si le-am explicat ca in functie de setarea de ESA, motocicleta se poate lasa sau ridica, ceea ce are un puternic efect asupra nivelului proiectiei dungii de lumina. Mai mult, nivelul proiectiei tine si de incarcatura motocicletei. Daca esti singur e una, daca iti pui bagaje e alta, iar daca iei si un pasager deja e cu totul altceva. Si le-am explicat ca nu exista niciun motociclist nicaieri in lume care sa isi modifice reglajul nivelului farului in functie de cine si ce ia pe motor la drumul respectiv. Se pare ca nu le-a convenit aceasta explicatie care i-a pus intr-o postura de destul de delicata si ca urmare, am primit o noua revenire, pe motiv ca acolo nu e service auto sa fac reglajul la far pe loc. M-am prezentat a treia oara cu farul reglat pe standul unei reprezentante auto de marca. Am setat farul fara pasager, cei de la RAR au zis iar ca vor mai jos. Am reglat farul in pozitia cu pasager pe loc. Tot nu le-a convenit. Am vazut din rautatea cu care se uitau la mine ca nu au obtinut nimic, si ar fi vrut sa imi mai dea o revenire probabil, dar nu mai aveau ce face. Morala? Probabil daca taci si faci pe prostul e mai bine. Profesionalism zero.
  4. Exact. Eram insa curios daca s-ar putea monta un far cu led de pe modelul 2013-2018.
  5. Ti-ai montat pe motor? Se vede noaptea ceva? Cat costa? Da-mi te rog un link! Multumesc.
  6. OK. Am facut aseara o proiectie pe usa garajului. Mie mi se pare ca bate absolut simetric. Va las mai jos si vreo doua poze, una facuta de la 1,5-2 m si cealalta de la 3,5 m aproximativ. Mai atasez si o poza cu farul, pe care se poate citi o inscriptie E3 intr-un cerc. De altfel, chiar configuratia oglinzii farului mi se pare simetrica. Cativa colegi s-au aprins degeaba. Nu am de gand sa fentez legea. Vreau doar sa fiu convins ca sunt ok din punct de vedere tehnic. Iar daca farul e ok, nu vreau sa-mi gaseasca tot felul de motive cei de la RAR si sa-mi dea revenire. Multumesc.
  7. Tetea, asta am si intrebat. Am intrebat ce solutii ar fi, ca de cele pe care le-am expus am auzit si nu sunt neaparat dispus sa le insusesc. Cred ca nu ai inteles nuanta. Nici eu nu sunt de acord cu acestea. Timpul insa e prea scurt pana la RAR ca sa pot sa-i mai fac ceva. Cum pot afla daca bate sau nu asimetric? Iar daca tot ar fi de schimbat, prefer sa-i pun unul cu Led, de la modelul mai nou. A facut careva aceasta schimbare? Cat ar costa? Ce modificari ar implica?
  8. Buna ziua. Nu stiu daca am nimerit bine pe acest topic, dar altceva mai aproape nu am gasit. Astfel, daca am gresit locatia postarii, rog colegii sa nu se supere. Povestea e cam asa: am achizitionat din Marea Britanie o motocicleta Bmw 1200 GSA din 2011 la o licitatie pe Ebay. Toate bune si frumoase, dar trebuie sa ajung la RAR sa-i fac identificarea si cartea de identitate. Din povesti stiu ca cei de la RAR stramba din nas la motoarele care vin din UK ca nu ar avea luminile corecte. Din experienta voastra, cum ati rezolvat o astfel de situatie? Am auzit tot felul de variante. De la Facturi eliberate de magazine de specialitate cu un far trecut sa vada aia ca "s-a schimbat". Am auzit si de celebra "invoiala" intre parti care consta in contravaloarea a 2-3 sticle de wisky bune. Intrebarea mea este daca intradevar la drum lung pe noapte deranjeaza farul original fac ut pentru Anglia si daca din experienta voastra chiar ar trebui schimbat si care ar fi solutia mai la indemana pentru a trece de RAR. Mentionez ca nu am fost cu motorul pe drumuri noaptea sa vad ce si cum se vede pentru ca deocamdata nu are numere si nu ma risc sa ies cu ea neinmatriculata, iar pe o straduta laturalnica care e si iluminata nu iti poti da seama de capacitatea de iluminare a drumului. Daca aveti idei si pareri va rog simtiti-va liberi in exprimare. Multumesc.
  9. Buna ziua. Nu stiu daca am nimerit bine pe acest topic, dar altceva mai aproape nu am gasit. Astfel, daca am gresit locatia postarii, rog colegii sa nu se supere. Povestea e cam asa: am achizitionat din Marea Britanie o motocicleta Bmw 1200 GSA din 2011 la o licitatie pe Ebay. Toate bune si frumoase, dar trebuie sa ajung la RAR sa-i fac identificarea si cartea de identitate. Din povesti stiu ca cei de la RAR stramba din nas la motoarele care vin din UK ca nu ar avea luminile corecte. Din experienta voastra, cum ati rezolvat o astfel de situatie? Am auzit tot felul de variante. De la Facturi eliberate de magazine de specialitate cu un far trecut sa vada aia ca "s-a schimbat". Am auzit si de celebra "invoiala" intre parti care consta in contravaloarea a 2-3 sticle de wisky bune. Intrebarea mea este daca intradevar la drum lung pe noapte deranjeaza farul original fac ut pentru Anglia si daca din experienta voastra chiar ar trebui schimbat si care ar fi solutia mai la indemana pentru a trece de RAR. Mentionez ca nu am fost cu motorul pe drumuri noaptea sa vad ce si cum se vede pentru ca deocamdata nu are numere si nu ma risc sa ies cu ea neinmatriculata, iar pe o straduta laturalnica care e si iluminata nu iti poti da seama de capacitatea de iluminare a drumului. Daca aveti idei si pareri va rog simtiti-va liberi in exprimare. Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...