Jump to content

sorin 666

Membru
  • Content Count

    331
  • Joined

  • Last visited

About sorin 666

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    1984
  • Motocicleta
    suzuki VStrom DL 1000
  • Numar Moto
    B 666 SXN

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    mobra 50 , ij 350, java 350, suzuki bandit 750,suzuki freewind

Recent Profile Visitors

529 profile views
  1. Vezi Cristian, cum sunt bugetarii zombi? Injur, ma retrag, injur, alba neagra, neuronul singuratic nu-i dă pace... In ignoranța si suficienta lui se întreabă, ba ce dracu are ăsta cu mine?!! Mor de râs!
  2. Boss, banii se fac, nu se primesc! Da'tu n-ai noroc, ghinion! E bine, Cristian?
  3. Asta-i pasiunea mea, să fiu injurat de proști, bagă viteză
  4. Lucian M, înseamnă că vei supraviețui! Nu pot fi politicos cu prostii si mincinoșii, in general vorbind. Cu tine nu pot fi politicos fiindcă sunt invidios: in cei doi ani de motociclism ai devenit expert in uleiuri (alea sintetice sunt "pt. competitii"), ungatoare (al tau e cel mai fiabil), anvelope (alea schimbate cu levierul), accesorii chinezesti, samd. Dealtfel, mecanicul Moldovei, vii la Bucuresti să-ți verifici supapele sau balans admisie. Așa că, dragă profesore de sport cu febră musculară de la mingea de oina îți urez succesuri! PS1 Marș tu, ești doar un accident printre vstromisti. PS2 guvernul îți da un salariu nesimțit pt. 0 muncă.
  5. Păi dacă orice "inteligent" scrie pe forum "smecheriile" lui de doi bani, ce crezi că fac "organele"?! Așa se întâmplă cu RCA, cu ITP, Politie, service-uri, etc. gura bate c_r_! Ce să faci, ncsf, a spus unu mai destept ca mine: până la inventarea "online-ului" numai familia ta știa că ești prost!
  6. Misionaru, nume predestinat, dupa ce ai procesat atâtea informații esti atât de prost încât cumperi 2 h7 in loc de h4?!!!
  7. Decat becuri halogen scumpe mai bine leduri, ilegale=amenda si talon, omul intreba ce becuri H4, halogen am folosit la vstrom!
  8. Exact aceasta e utilitatea forumului: partajarea propriei experiențe! John a dat un raspuns perfect: am avut așa ceva, aleg ceva, nu ce am auzit! Eu am avut Osram si PIIA, PIIA dau lumina mai buna, nu stiu cat de rezistente sunt fiindca le-am schimbat cu lupe si xenoane (mai buna lumina, dar ilegale)
  9. M-am "simtit dator" așa cum mă simt cu orice persoană careia îi spun să se informeze și daca nu înțelege abia apoi întreabă. Dacă nu intelegi engleza sau nu poti înțelege manualul, nu e nici o rușine... spui, bă baieti, am bunăvoință, am manualul, am citit reviewuri, forumuri, google, youtube, poate cineva CARE E CALIFICAT, A EXECUTAT operatia să mă lămurească? INFORMATIA este secretul! Cu conditia să poți filtra. Asta înseamnă ceva cunoștințe și mai multe surse, nu doar axiomele de pe motociclism. ro. Si dacă tot spui că "degeaba" tot degeaba iti raspund punctual: cutia aia neagra pe care tu o numesti releu de semnalizare are in componența releu pt. sistemul de blocare a pornirii motorului, diode, si, in sfarsit, releu de semnalizare. Schema o gasesti in manual. Te invit să - mi spui că am scris "degeaba" ca să știu că acest forum e bun pt. comozi sau ignoranti care pun intrebari: ce ulei, cauciucuri, becuri,... PS dacă iti cumperi releul ti-l pot monta, gratis, dar tot te cert!
  10. Scoti din conector cele 2 cabluri aferente releului de semnal. Functia cric, ambreiaj, neutral ramane! Poti lua releu cu timp de clipire variabil, si pui orice pe el, led+bec, led+led. Sau poti pune rezistente aditionale pe led, dar se incing, trebuie pozitionate departe de cabluri, plastice. Varianta cu releu pt. led e ieftina si usor de montat. https://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,10920.0.html Puteai sa cauti singur, dar asta e, comoditatea e romaneasca!
  11. Releul de semnalizare original se scoate din circuit, se pune unul pt. LED, restul ramane functional.
  12. Am in garaj un vstrom 2017, vă invit să rasuciti cheia, nu trebuie împinsă /gadilata! Dar, vai, nu m-am gândit că japonezul, în infinita lui inteligență, a calculat că îți cumperi motocicleta, apoi faci un copil, până creste copilul să ajungă la contact se activeaza safety mode Contactul nu se "unge" cu vaselina, ulei, etc. ci cu grafit! Uscat!
  13. Scrie in manual ca trebuie sa misti cheia inainte/inapoi pt. a pune contactul? Nu! Asa a gandit japonezul? Da, din economie. Este un defect de proiectare nerecunoscut de Suzuki, idem statoare, ambreiaje, etc. E valabil pt. orice marca. Dar, dacă se poate, de ce nu ai remedia un lucru prost?! "Așa fac toate"?!! De ce poti modifica parbrize, suspensii, relee, ambreiaje, scarite, ghidoane, etc. și o scarba de contact pe care cu stanga nu-l puteam rasuci, nu, nu e bine, kg. de wd am bagat in el... interesanta treaba aici, exista niste axiome!... cred că nu fac parte din "partid". PS fiindca sunt comod si uituc am eliminat complet contactul, am "keyless"!
  14. Se poate repara: demontezi contactul (security torx 40), demontezi butucul de cheie si se pilesc tablitele (cateii). CU CHEIA IN BUTUC. Daca nu ai aceasta indemanare, un lacatus poate rezolva usor.
×
×
  • Create New...