Sari la conținut

AndreiD

Membru
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti - Titan
  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

AndreiD's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Nu uita de izoprene... sunt foarte utile... Distractie placuta !
  2. @mihaio07 : multumesc mult pentru lamuriri . M-am mai linistit un pic Da,varianta asta din 2007 ,are 40 cp ...cel putin asa am gasit scris pe www.motorteam.ro (cautasem si pe site la b&s ,dar drz400s nici nu mai figureaza ..in fine..) Legat de inaltimea seii ,chiar facusem niste masuratori cu ruleta neconcludente,evident,ca mai intervine si latimea seii si alti factori,dar una peste alta ,ai dreptate,cred ca ating cu varfurile ,dar daca mai pot lasa din suspensii vreo 4 cm (cred ca asa am citit pe un topic,p-aici...) ar fi super Mersi inca o data si numai bine
  3. Salut ! In primul rand vreau sa imi cer scuze daca postez gresit in acest topic ,dar am considerat ca decat sa deschid un topic nou la sectiunea "Incepatori" ,mai bine scriu aici,avand cateva intrebari despre DRZ400S... Dupa cum cred ca v-ati dat seama....sunt incepator . Am carnet categoria B din 2005 si categoria A din 2006 ,iar pe forum citesc de fiecare data cand am posibilitatea din 2005-2006 incoace...Daca va uitati la numarul post-urilor mele ,o sa observati ca in aceasta perioada,am preferat sa citesc si sa ma documentez,decat sa postez aiurea,tinand cont ca inca nu am moto si/sau experienta in acest sens,si mai ales ca din alta parte nu am de unde sa invat,fiind un soi de oaie neagra a familiei si printre prieteni ....sper insa ca peste 2 sezoane (perioada estimata pentru strangerea banilor necesari) sa ne salutam pe drumuri (asfaltate ,sau nu ...) Scoala de soferi ,categoria A,am facut-o la Tomina (Bucuresti) ,cu Nikky...poate unii din voi il cunosc.....baiat de treaba,ce sa zic....dar de la care nu inveti foarte multe (nu ma intelegeti gresit, poate a fost doar cazul meu ...nu vreau sa generalizez sau sa jignesc pe cineva) . Prin poligon pe acolo ,am mers pe o yamaha tw 125cmc , suzuki djebel 125cmc si suzuki volty (pe care am dat si examenul). Ideea e ca mi-au placut toate,iar dupa ce mi-am luat permisul ,eram foarte dezorientat cu privire la motocicleta mi s-ar potrivi . Dupa indelungi meditatii am ajuns la concluzia ca mi-ar placea sa am un naked ( Suzuki GS 500 , Honda Cb 500 , Yamaha Ybr 250 , Hyosung GT 250 ) sau un dual sport ,ceva pentru soft enduro ,adica sa ma pot plimba "linistit" prin gropile din Bucuresti ,dar sa pot iesi ocazional si pe coclauri,pe drumuri forestiere,si prin munti,evident pe trasee soft ,pentru incepatori ca mine ....In aceasta ultima categorie mi s-a parut ca cel mai bine s-ar incadra Suzuki DR-Z 400 S (chiar imi place mult mobra asta ) . Ar trebui mentionat si faptul ca as vrea sa o folosesc si pentru eventualele drumuri mai lungi ,un munte ,o mare....Viteza de croaziera de 100km/h nu ma deranjeaza,din contra ,cred ca e suficient mai ales ca incepator ( si in general ....ma uit la sectiunea "Accidente" si se inmultesc in fiecare zi,dar asta e alta poveste... ) ,iar de faptul ca la asa drumuri lungi o sa am o mare durere a partii posterioare,ce sa zic,cred ca as putea sa ma obisnuiesc.... Intrebarile mele ar fi : nu cumva este cam puternica pentru un incepator ? adica ma uit in datele tehnice...DRZ 400S : motor monocilindric,DOHC,4 timpi,putere maxima : 29,4 kw (40cp) la 7.600 rot/min , cuplu maxim: 39,2 Nm la 6.600 rot/min , greutate la gol 133kg,racire cu lichid GS 500 : motor bicilindric,4 timpi racit cu aer,putere maxima :35,1 kW (44 cp) la 9.200 rot/min, cuplu maxim 40,2 Nm la 7.500 rot/min,greutate la gol :174 kg .....................tinand cont ca DRZ400S e mai u soara cu 41 de kg ,iar cuplul maxim si puterea maxima ,desi mai mici ca la GS,dar dezvoltandu-se la turatii mai mici ,nu fac cumva mobra prea fasneata pentru un incepator ? O a 2-a intrebare este legata de inaltime...eu am 1.72m si in jur de 68 kg ....DRZ 400S ,are 935mm inaltime la sa. Oare pot sa pun toata talpa pe pamant ? Nu m-am urcat niciodata pe ea,si acum e cam greu ,tinand cont ca din showroom-uri nu o mai gasesti datorita faptului ca e euro II si nu mai poate fi inmatriculata.Oricum,cand o sa am eu posibilitate sa o iau ,probabil va fi un nou model ,dar inaltimea nu cred ca se va schimba Imi cer scuze ca am scris atata in introducere ,cu povestea vietii mele si probabil v-am plictisit si enervat ,dar am crezut ca e mai bine asa,pentru a va putea forma o imagine de ansamblu... Va multumesc pentru intelegere si in speranta ca ma veti primi si pe mine ,in aceasta comunitate a motociclistilor,va urez numai bine si multi km fara incidente Cu stima, Andrei D.
  4. Salut ! Si mie mi-a atras atentia aceasta motocicleta...as fi vrut sa dau o fuga ,pana la ei In Bd.Titulescu (Automotive Trading Services) - Bucuresti ,insa momentan ,din lipsa de timp, am preferat un mail catre acestia pentru a cere mai multe detalii. Am primit insa raspuns cum ca motocicleta Hyosung 250GT ,nu mai este disponibila in Romania pana la sfarsitul acestui an Tot mai bine dau o fuga pana acolo ,sa ma conving de situatie Oricum,pana ajung acolo,ma gandeam ca poate intereseaza pe cineva aceasta mica informatie.... Numai bine !
×
×
  • Creează nouă...