Sari la conținut

9limits

Membru
  • Număr conținut

    34
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    alp '92. verde uleios
  • Numar Moto
    de SJ

Informații profil

  • Motociclete detinute
    alp '92, xtz '09, xtz '94

9limits's Achievements

  1. Am pus pe grupul de fb, fac copy paste si aici ca-i mai usor de gasit si va fi relevant si peste ani. Am luat in primavara amortizor Rally Raid. Voiam sa scriu despre el dar am uitat. S-a intamplat o incurcatura cu dhl-u si a ajuns in vreo luna jumate in loc de 4-5 zile. Oricum, e pe motor, a prins vo 4-5 iesiri de weekend. Eu am cam 80 kg, am luat arc de 85Nm. varianta lunga "Level 2". Amortizorul a fost 550E + 30E transport Pe scurt, sunt multumit. E predictibil, merge bine cu bagaje, suporta si pasager. Ce nu-mi place: - reglajul de preload e la piulita, care e de aluminiu cred, si se ciobeste usor daca lovesti cu ceva. Te chinui groaznic cu el pe motor sa-l invarti, dar merge. Odata reglat iti vine sa nu te mai atingi de el. - remote preload-ul pe care-l vand e 200E si are cursa parca doar 1cm. - nu mi-a iesit preloadul ideal de 10% gol, 30% rider. dar nu-i departe. Am incercat sa dau preloadul mai sus, dar spatele sta prea sus si saua face un fel de Nike, si aluneci in fata si stai cu genunchii flexati maxim toata ziua. Ce imi place: - filetul pentru preload cred ca are vo 15cm, vs ~5. Se vede in poza cu amandoua. Deci teoretic poti sa-l reglezi unde vrei. - arcul e clar mai bun, nu trebuie sa reglezi luminile la orice ghiozdan pus in spate. Am fost cu pasager prin oras (total ~140kg) si nu s-a ridicat farul cat sa dea in oglinzi. Cu stock era demult peste oglinzi. - tot la capitolul arc, am fost cu pasager un dus-intors pe tabla butii, si nu zic ca a fost ok, dar nu a fost nici rau. Am mers mai la tractoreala, dar n-am simtit sa dau capat. Oricum nu s-ar intampla des mersul cu pasager ca-i inghesuita treaba. - am fost si doar eu cu bagaje (rack heavy duties + magadanuri), cu cort si haine si toate cele, si se aseaza excelent la drum. Inca parca imi pare ca furca da prea tare in pietre acum. - merg cu dampingul pe la jumate si imi pare ok. sunt 3 filmulete atasate cu dampingul la minim, la maxim, si cred ca la jumate. Se poate vedea compresia si revenirea. 'Rezolutia' e 19 clickuri. E un singur surub (inbus) care regleaza proportional si compresia si reboundul. Am mai luat de la ei talpa de cric, si o maxim recomand. E mult mai stabil si pe asfalt, ca iese in exterior si muta punctul de sprijin mai in afara. Pe iarba nu mai zic. Potectiile de cadru sunt meh. S-au dezlipit dupa 2 ture de la frecarea cu cizmele. Cand le-am pus am curatat cu alcool dar degeaba. Acum au niste soricei peste ele si cred ca o sa fie ok asa. Saptamana viitoare plecam pe tet 2 saptamani si o sa vedem acolo si la capitolul durabilitate. Dar dupa review-uri ar trebui sa fie ok. Video-urile cu amortizarea: IMG_8206.mov IMG_8207.mov IMG_8208.mov IMG_8206.mov IMG_8207.mov IMG_8208.mov
  2. Da, reglaj si sincronizare, o data la relanti si o data la 5k. A zis ca asa le face, sa fie sigur ca-o ok si in sarcina. (Probabil doar reglajul de amestec l-a facut la 5k, ca la sync i-ar da ceasurile peste cap sau lichidul pe tavan? Nu stiu, n-am facut..)
  3. Stiu ca-i regula ca dupa 2 pagini orice topic de pe motociclism sa se transforme intr-o cearta personala intre 2. Io n-am timp de d-astea. Daca n-ai nimic legat de baterii pe litiu de adaugat, limiteaza-te. ms
  4. Ce treaba are sula cu prefectura. Criteriile de compatibilitate sunt pretul si tara de origine )) Ai reusit sa demonstrezi intr-o propozitie ca ai gandire consumerista si nu functionala. Pentru cei cu gandirea asta s-a inventat conceptul de a schimba toata puntea pentru ca sunt duse bucsile.
  5. Am noutati. A fost vina mea. Verificarea incarcarii de am zis ca s-a facut in postul original a fost facuta de mecanic, la rece. E, m-am uitat aseara dupa 45min de dat, si era 15.2V. Deci.. da. De ce n-a bubuit pana acum? Pai a fost 9 luni pe xtz, si dupa am mutat-o pe alp, unde a mai facut cam 1000km pana a crapat. De ce aveam 15.2? Acu 4 ani am ramas in drum fara releu de incarcare. Am sunat pe cineva, am ajuns la un nenea mecanic langa Timisoara care mi-a pus un releu chinezesc. La sfarsit mi-a zis: asta are un fir de feedback care trebe legat la 12v. Si l-am legat langa prize, care erau legate dupa un alt releu (releu in sensul adevarat). Cert e ca pe cand ajungea aici, voltajul mai scadea cu cateva zecimi, ceea ce-l facea pe chinez sa bage mai mult sa compenseze. L-am pus aseara direct pe plusul de la baterie si ce sa vezi, de la 15 la 14.2 Bateriile cu acid de au fost pana acum pe alp n-au fost deranjate. Concluzia mea dupa toate astea: sunt misto bateriile dar sunt pretentioase. Daca n-ai un voltmetru in bord si daca n-ai incarcarea ata, nici nu te gandi. Spor la calarit. Si scuze Aliant ca am aruncat cu rahat inainte sa verific cum trebuie
  6. ) si am ajuns la ratiunea existentei acestui post: informarea ca daca ai fi sapat forumurile acu 10 luni, focul nu era pe lista. si tot acu 10 luni bitcoinul era pui si acum rupe. dar, la fel, asta am aflat DUPA edit: zice un prieten mai in tema ca alea cu balancer ar fi trebuit sa aibe mai multe sarme, si ca-i foarte posibil ca asta sa fie o facatura
  7. auch. pare acelasi procedeu de autodezasamblare pentru ca fiind mica, puternica si rasturnabila poti sa o montezi pe orice motor oi avea in urmatorii 7 ani pentru ca ramane loc sa depozitezi si o camera de rezerva langa ea (sau o pereche de manusi industriale pentru cand faci foc si ceaune beat) pentru ca salvezi 2-3 kg pentru ca are rating mai mare la frig, si ajuta daca mergi iarna pentru ca.
  8. Informatia este destul de subtire pe forumuri despre ce-i cu tehnologia asta relativ noua a bateriilor moto pe litiu. Asa ca topic nou! In aprilie anu trecut, acu 10 luni, dupa mai mult research si nehotarare, m-am aruncat la o baterie pe litiu Aliant. Pe hartie este: mai puternica decat una standard, cam un sfert din greutate, undeva la jumate din volum. si in plus, durata de viata estimata era de 3! (trei, nu factorial) mai mare decat cele pe acid (3000 sau 5000 de cicluri zi ei). Singura problema e ca una costa spre 200E (795 lei in cazul asta), dar presupunand toate cele de mai sus adevarate, pe termen lung (7-10 ani) iese ok. Mai au cateva minusuri, irelevante pentru poveste, gen ca nu pot fi puse pe un redresor din asta standard ca daca incearca sa le formateze se fot. Ok, am luat decizia, gasit si distribuitor in Ro (http://bt-performance.ro/aliant-batteries/), luat modelul "Aliant X3" ca ala se potrivea (voiam "YLP" dar n-aveau stoc), in fine, a venit repede, am montat-o, a mers. Era mica, era usoara, era verde, era misto. A avut parte si de testul suprem: de paste anul trecut am fost 3 zile pe munte, si cand am coborat motorul era sub zapada. Modelul, un super tenere 850 cu supapele duse, de la rece avea nevoie de 3-5 minute de dat la buton. Deci a invartit bateria aia mult dupa ce o yuasa ar fi zis "caa-ajuc trrrrrrrrr" si intr-un final a luat-o. Fast forward acu o saptamana, motorul la un service, sincronizat de carburatoare, la 5k ture (acum bateria montata pe un transalp 600). Conform mecanicului, bateria a inceput spontan sa fumege cu spor, si dupa un timp sa scuipe cu chestii (se vede in poze). Motorul a fost oprit in secunda in care a inceput fumegatul, dar bateria si-a continuat implo/explozia inca 10-15 min. Intre timp au reusit cumva sa o dea jos pentru ca incepuse sa topeasca din airbox. Verificat incarcarea dupa, in parametri (ca te gandesti ca poate a luat-o releul razna si deh, se explica). Sii cam asta a fost. Alt airbox, baterie noua, pe acid de data asta, si c'est la vie. Am trimis un mesaj pe pagina de fb a Aliant, nici un rapuns. Am trimis un mail importatorului acu 2 zile, liniste si de acolo. Nu trag nici o concluzie, sigur nu-s toate asa, stiu de oameni care le folosesc si sunt multumiti cu ele. Dar ma gandesc ca ar fi fost nasol sa faca tot scandalul cu topirea in mers. Sau intr-o tara la mama drac. Deasemenea ma deranjeaza lipsa de reactie a vanzatorilor, si isi merita un minim de reclama negativa. Atasez niste poze cu isprava
  9. baaai am trecut aseara pe la 6 jumate p-acolo, am vazut loganu turtit in mijlocul intersectiei si politia langa el, dar n-am observat motoru. Chiar ma intrebam cum rahat a reusit. Sanatate riderului. Si da, @fnp, prima banda e parcare de taxi, a doua e obligatoriu dreapta..
  10. superb! Intrebare: cum va faceti lista de obiective? De jumate din locurile de aici nu am auzit dar par exact ce trebuie
  11. Zic ca patineaza un pic ambreiajul. Nu stiu daca-i normal, dar al meu face la fel de cand il am si nu ma deranjeaza. Transalpu unui prieten la fel. Se intampla doar cand turez motorul cand schimb (in loc de 4k rpm cat se asteapta ii dau 6-7k => patineaza 1-2 sec). Legat de uleiul de pe cilindrul spate, iara-i normal. Si eu am, si tovarasul asta. Cica la cilindrul spate racirea (cu aer) e mai naspa decat pe fata, si opereaza cu cateva grade mai sus, ceea ce in timp face ca garnitura de la capac sa se coaca mai repede decat aia din fata. Daca te hotarasti totusi sa schimbi garniturile sa pui un link de unde le-ai gasit, ca am gasit doar set complet la vreo 5-600 lei, si mi se pare mult. Legat de rodaj nu stiu, nu ma pronunt. Noroc
  12. Inainte sa crapi/schimbi cdi merita sa bagi niste contact cleaner pe la mufele cdi-ului, in particular ala din fata care-i legat de turometru. Posibil sa faca ceva oxid p-acolo, si nu stiu, sa dureze pana face arc. Spor la surubelit
  13. No bun, sarbatorile vin, vinul fierbe, si incet incet vreau sa pregatesc translapu de iarna. Nu de hibernat, de inhamat. Prin urmare rog niste domni mai cu experienta sa povesteasca un pic despre ce cauciucuri de iarna tind sa stea mai mult sub motor decat in lateral. Pana acum cel mai hotarat sunt pe Metzeler-urile astea http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau?page=shop.browse&category_id=493 dar astia zic ca ar fi si alternative http://www.anvelopeimport.ro/produse/155--anvelope-moto/filtru-4%5E1%5EIarna%5E%5E3%5E21%5E21 » Post actualizat in 01 Oct 2015 15:38 Imi statea pe limba tourance-ul. heidenau am vrut sa zic
  14. salut, verifica si intinzatoarele de lant, sa fie la fel si pe stanga si pe dreapta. uita-te dupa sageata de pe gradatii (daca se mai vede), nu dupa prezon, ca prezonu are capu mai mare intr-o parte si te pacaleste.
  15. Mno, se pare ca nici cdi-ul de la Ignitech nu-i nemuritor. Io-l folosesc de un an jumate, si fostul proprietar l-a avut cam un an, cred. Dupa ce-am mers ieri intr-un cilindru vreo 15 km am ajuns acasa sa gasesc cdi-ul incins si parte din ceara aia de pe el lipita prin cutie p-acolo. Am schimbat mufele intre ele, acum mergea celalalt cilindru (ca sa verific ca nu-i ceva intrerupt mai incolo pe fir sau pe la bobine). Am scos cate-o fisa din fiecare cilindru sa elimin varianta cu innecatu. Nu da scanteie decat una dintre ele. Si bazaitul ala al lui e altfel, mai rar. Deci se duse cam jumate de cdi. Acuma sunt un pic in cumpana daca sa iau doar un cdi pentru cilindru care nu merge, sau sa iau 2 si sa stiu o treaba, si sa mananc biscuiti pana la salar. Ati mai avut careva probleme similare cu Ignitech-u? Se poate repara/recupera ceva din el?
×
×
  • Creează nouă...