Sari la conținut

RPG.

Membru
  • Număr conținut

    105
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Suzuki Sv650S

Informații profil

  • Interests
    Self Improvement

Vizitatori Recenți Profil

609 citiri profil

RPG.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am ascultat sfatul lui l.u.v. si am achizitonat un kit xenon de 35w, 4300k, marca "Hai fă-n fân", de pe un oarecare site din Romania, la pretul de 140 lei. Montajul a fost realizat în regie proprie, fără folosirea unui releu separat, direct la instalatia moto. Lumina s-a îmbunatațit considerabil, culoarea e exact ce trebuie, lupa standard a moto își face treaba dirijeaza bine lumina, fără a îi orbi pe cei din jur. Pe faza lungă, neavand lupă, am ales un bec halogen Philips Extreme, care face o treaba aproape decenta. Concluzie: Recomand montarea HID dar doar în faruri cu lupă. Mergeți pe o temperatură de max 5000k. Cele de 35 merg de regulă pe instalația moto și produc lumină suficientă; Nu am testat de 55w dar din perspectiva mea solicita prea mult instalatia electrica si sistemul de incarcare, se incing mai mult si sunt mai ineficiente.
  2. Ok, am lamurit, Hid de 35w, 4300K. O marca anume? Un link? Ms
  3. Am folosit si Osram si Philips halogen si nu am fost multumit si ma gandesc ca daca tot am lupa in far e pacat sa nu incerc si Xenon. Undeva la 4500 ma orientasem si eu ca si temperatura. Ale tale de cati watti erau?
  4. Salut Motocicleta mea e un Suzuki SV650s, din prima generatie, cu faruri distincte, unul pt scurta si altul pentru lunga. Ambele faruri au bec tip H1, cel pt scurta are lupa iar cel pt lunga oglinda. Avand in vedere ca faza scurta bate destul de praf, chiar si cu Philips Extreme/Osram NB + 130%, analizez oportunitatea de a monta HID pe faza scurta(cea cu lupa). - Lupa originala a farului e ok pt asta sau lupele din kiturile HID sunt diferite? - Am vazut ca sunt HID-uri de 35 si 50W. Spre care sa ma orientez? - Are cineva experienta cu becuri LED in lupa originala a farului? Cum bat? Merita?
  5. Cel mai probabil ai deconectat senzorul ABS de pe fata cand ai demontat furca si din cauza asta crede ca ai o roata blocata si incearca sa o deblocheze. s-ar putea ca atunci cand le pui pe toate la loc sa fie ok.
  6. Benzina se evapora destul de repede. Sigur era benzina si nu ulei?
  7. RPG.

    B55CVJ

    Poti sa faci o sesizare la Brigada Rutiera si e posibil sa il cheme sa il mai tempereze. Alte masuri nu cred ca pot lua impotriva lui...
  8. Da, are capul intre urechi Camera e cam praf, orientata cam la fel....
  9. Deci tu chiar n-ai vazut filmul intreg si totusi iti dai cu parerea? Nu au atributii in mod special dar daca se intampla sunt obligati sa intervina. Prin urmare, daca e unul singur, poate sa il opreasca pe talhar? Presupusa incalcare a modalitatii de oprire nu a fost cauza accidentului! Puteam discuta daca a fost sau nu o cauza daca pinguinul incerca sa opreasca si nu reusea. In momentul in care el nu a atins frana cauza e tocmai asta: idiotul nu a franat, a vrut sa ocoleasca si a murit. Daca frana dar totusi se lovea, consideram distranta si stabileam si culpa politistului. Uite ca "accidental" s-a dovedit ca n-avea permis si era infractor:). Vezi ca suspect e dupa ce se efectuaza urmarirea penala fata de el;) PS: Ca sa nu fiu obligat sa ma repet, citeste paginile anterioare, vezi filmuletele pana la capat, configuratia locului si ulterior putem discuta argumentat si fara atacuri pana pica serverul:))
  10. - In primul rand tu n-ai vazut imaginile: erau 3 militieni in masina, jumatate din postul tau e pe langa subiect:) si nu esti documentat cand vb cu mine. Incerci sa imi spui ca daca e unul singur si observa pe cineva cum smulge o poseta si se urca in masina nu poate sa il opreasca? - Ma bucur ca poti sa dai copy-paste, e ceva util. Vezi ca legile, dupa care functioneaza sistemul judiciar, sunt alea cu articole, ce mi-ai dat tu e cel mult "un mic ghid pentru oprirea autoturismelor". Chiar daca s-ar constata ca politistul a incalcat regulile de acolo, raspunderea e de natura disciplinara, adica va fi sanctionat cu mustrare/taiere salariu/etc. Raspunderea disciplinara nu are legatura cu dosarul penal in cauza. VIna pentru accident ii apartine in totalitate cimpanzeului, care in 6 secunde nu a fost capabil sa stoarca frana. Putea sa aiba si 20, daca nu a avut intentia sa opreasca, tot acolo ajungem. E foarte normal: Clasarea in dosarul penal, pt ca n-are nicio vina pt moartea aluia si posibil sa fie cercetat disciplinar de sefii lui daca nu a respectat procedura. Sa facem diferenta intre cele doua spete care sunt diferite... Hai sa luam exemplul de mai sus: Soferul care a trecut pe rosu are raspundere contraventionala si militianul fara basca raspunde disciplinar: cele doua lucruri sunt diferite si fara legatura intre ele. Ps: Subtil dar vreo 10 pag mai in spate am spus ca am o profesie de natura judiciara, dar ca totusi nu sunt purtator de uniforma;). Din pacate SV-ul e achizitionat din fonduri proprii:)
  11. Aaa, scuze, vina mea, eu am crezut ca se poarta o discutie logica, bazata pe argumente. Daca e vorba de ura necontrolata impotriva autoritatii, atunci nu e domeniul meu ) Daca omul frana, dar nu reusea sa opreasca si se lovea de masina, puteam discuta daca manevra a fost prea din scurt sau omul pur si simplu nu are reflexele medii necesare pentru moto(buna si fisa medicala la ceva, poate era daltonist si in loc de rosu-albastru a vazut alte culori sa a zis ca e linia de sosire pe vreun circuit de viteza sau ca a venit Craciunul:)) ) Dar daca omul nu a schitat niciun gest sa franeze si nu a avut intentia sa opreasca, putea in loc de 2oo de metri(cam doua lungimi de teren de fotbal:P - pentru microbisti) sa aiba 500 de metri si 20 de secunde, rezultatul era acelasi.....
  12. Oho, ce de s-a mai scris pe topicul asta, dar nimic nou... Mi-e lene sa va dau quote la toti asa ca o sa bag la gramada: - zicea cineva ca nu i se pare ok sa se sanctioneze o greseala prin intermediul unei alte greseli: Mai fratilor, cand treci pe rosu, si te opreste gaborul si vine la tine fara cascheta, inseamna ca tu nu trebuie sa fi sanctionat pt ca el n-are basca? ) - unii sunt nemultumiti de timpul scurt in dintre pornirea girofarului si momentul impactului: Pentru cei care inca n-au vazut inregistrarea dar comenteaza de zor, sa observe ca acolo e linie dreapta, cu vizibilitate mare, si ca girofarul s-a pornit cu 6 secunde inainte, nu cu 4, cum sustin unii pe aici. Faptul ca masina a ajuns pe strada doar cu 4 secunde inainte e irelevant pentru ca girofarul a fost vizibil inainte si orice om rational, care nu vrea sa fuga, incetineste deoarece e posibil sa fie un pericol(mai ales daca are viteza mare). Daca nu a incetinit, nici nu a schitat vreun gest in sensul asta omul a vrut sa fuga.... - zicea cineva de presemnalizari cu 100 de metri inainte: in cele 6 secunde omul a parcurs, fara sa incetineasca, aproximativ 200 de metri.... - altul zicea de camere de filmat in masini civile, ca sa il surpinda cand iese din curte: si daca iese cu casca pe cap ce faci? fiind un sat, orice masina se cunoaste. E un sat uitat de lume, de unde camere? de unde masina? Vrei si un elicopter? Sa implicam si SRI-ul? Trupele SWAT sa coboare in rapel? Ar fi avut timpul si distanta necesara sa opreasca! Omul a avut de ales intre dosar penal si sansa de a fugi. A ales fuga, riscurile sunt ale lui.... Parerea mea e ca dosarul se va termina cu o solutie simpla: calsare, pentru ca asa e normal. Cei care sustineti ca nu a avut timp sa opreasca: va invit sa va vindeti mobrele pentru ca daca nu sunteti in stare sa evitati un pericol care apare cu 6 secunde inainte(4 pentru carcotasi) - ce sa mai vorbim de unul care intoarce fara sa se asigure sau o neacordare de prioritate - nu aveti ce cauta pe strada.
  13. Sa fim seriosi,nu au avut masina camuflata, a fost cat se poate de vizibila, cu lumini si sirena, i-au iesit in fata din aproximativ 200 de metri = LUNGIMEA A DOUA TERENURI DE FOTBAL!! Franezi si cu adidasii de la distanta aia daca vrei sa o faci! Daca nu vrei, te infigi ca prostul! N-ai scris nimic relevant de cand ai inceptut. Fie, o sa fiu de acord cu tine: Stiu din sursa sigura ca daca printr-o minune reusea sa scape atunci mai aveau trei masini pregatite mai in fata, pe aceeasi manevra. Mai mult, militienii minasera o parte din sosea in apropierea casei lui, iar la poarta montasera, ca sa fie siguri, doua mitraliere. Ce mai, au vrut clar sa il omoare, nici nu se pune problema ca, doamne fereste, prostul sa nu fi vrut sa franeze(desi a avut timp), si sa se infiga in masina in dorinta lui de a scapa de dosar. Eu am cedat, nu ma mai contrazic cu nimeni, e ca voi:)
  14. Argumentele mele nu sunt in favoarea politistilor ci in argumentarea spetei Din perspectiva mea DA, pentru ca: - girofarul de culoare rosie te obliga la oprire(daca avea permis poate stia si el) -avand in vedere conditiile de lumina au ales modul in care si-au asigurat maxim de vizibilitate, pentru a ii da cat mai multe sanse baiatului. Daca acolo era, Doamne fereste, un TIR rasturnat de-a curmezisul drumului, neluminat, baiatul se infigea direct in el. Asa i s-au dat toate sansele sa opreasca si timpul necesar. Ca el a luat alta decizie, el sufera. -avand in vedere timpul scurt nu aveau cand sa ii faca semn cu bastonul. De asemenea in felul asta erau mult mai putin vizibili, acordandu-i putine sanse baiatului sa ii observe la timp, care, avand in vedere controlul lui de "pilot kamikaze", intra fix in ei, si acum aveam mai multe persoane in spital. - fiind prea departe(baiatul facea minim 500 m pe 15 secunde ), nu aveau cum sa ii prevada in mod rezonabil viteza, fiind o decizie la cald. Precizez a nu stiu cata oara ca nu ma pronunt daca puteau sa foloseasca alte metode(telekineza, telepatie, voodoo, acatiste la BOR, etc), pentru a il opri, sau sa il lase pe alta zi, dar legal vorbind, parerea mea e ca sunt acoperiti.
×
×
  • Creează nouă...