Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


dimake

Membru
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About dimake

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    F4i S

Recent Profile Visitors

50 profile views
  1. Salutare, la un K9 am o problema pe partea electrica. Cand isi face checkul (sau e pornita), imi raman avariile/semnalele aprinse, stopul e aprins, nimic pe lcd din bord si nici un far aprins. Problema am sesizat.o de ceva timp cand activam faza lunga, fie prin flash, fie prin butonul de faza lunga, moment in care imi stingea bordul (inclusiv faru') si isi facea check ca si cum ii aprindeam martorii. De cateva zile nu se mai manifesta aleatoriu, ci acum e permanenta => nu ma pot deplasa cu motorul neavand vreun far la dispozitie. Cineva care ma poate salva din aceasta situatie? Multumesc
  2. Voi posta in cazul in care voi gasi pe cineva La mine s-a dus pielea pe interior de la tinutul castii in mana, si acum caut o persoana priceputa sa ma poata ajuta cu reconditionarea ei
  3. Salutare, Am vazut ca topicul cu repararea/reconditionarea de casti creat de persoana care se ocupa cu asa ceva, nu mai este activ de ceva ani Am un Shoei XR1100 si doresc o reconditionare a partii de piele din dreptul gurii, in interiorul castii Daca se mai ocupa cineva in ziua de astazi cu asa ceva, va rog sa lasati un mesaj Multumesc
  4. Salutare Ribo, Ca pozitie este nr 10, ca si cod gasesc 03541-0516A, insa nu reusesc sa fac o "traducere" pentru a stii ce sa cumpar de la noi, de ex M5 cu filet lemn
  5. Salutare, Ma poate ajuta cineva cu specificatiile suruburilor care prind stopul de codita la K8-K9? Sunt 3 la numar Multumesc
  6. Mersi de info, o sa tin cont la urmatorul schimb de ulei 90% oras, in weekenduri cand imi permite timpul plimbari in afara
  7. Salutare, nu mai stiu cu exactitate, insa merg pe varianta cu 10w40
  8. @Tng am sa fac asta Ce am observat insa, cand plec cu motorul rece imi schimba perfect, insa cu cat ma apropii de 80-100 grade, atunci incepe nebunia cu primele 3 trepte Un sfat pentru care ar putea avea legatura incalzirea motorului cu schimbatul greoi al primelor 3 trepte?
  9. @Mircea am incercat, insa nu schimba, deci nu este ca la masina @Tng asa este, insa avand mai multe informatii, le poti filtra, comparativ cu ce iti poate spune un "mecanic" live @Vlad ai dreptate
  10. @Mihai Timpul meu este limitat, insa chiar si asa impresia lasata de putinii mecanici cu care am vb, ma face sa ma informez intai pe forum si in ultima instanta sa apelez la un "mecanic" @Mircea Am sa fac testul cu ambreiajul, avand motorul oprit
  11. Salutare, Am un comportament aletoriu greoi pe un Gsxr600 K8/9 la schimbatul primelor 3 trepte de viteze (a1, a2 si a3), indiferent daca urc sau cobor. Uneori raman blocat intr-o treapta (preponderent mi se intampla in treapta 1), iar pentru a reusi sa decuplez/schimb, trebuie sa turez motorul. Nu am cunostinte avansate de mecanica, insa tind sa cred ca problema este legata de ambreiaj si nu de cutie Orice informatie este binevenita Multumesc
  12. Salutare, la un gsxr600 k9 uneori imi intra si imi iese greu din primele 3 trepte, respectiv treapta a1, a2 si a3. Tind sa cred ca este ceva legat de ambreiaj si nu de cutie Neavand cunostinte mecanice avansate, poate localiza cineva sursa si remedierea ei? Multumesc
  13. Salutare, Sunt in cautarea unor plastice pentru k8-k9 600/750, acelea dintre rezervor si cadru in lateral Daca le detine cineva, astept un mesaj Mersi
×
×
  • Create New...