Jump to content

Leon

Super Membru
  • Posts

    626
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Leon_bogdan

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    V-strom,Versys
  • Numar Moto
    SAS
  • Club
    Bucuresti

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki DR 650 RS,DL-650-V Strom,Kawasaki Versys
  • Interests
    TOT

Recent Profile Visitors

3,076 profile views

Leon's Achievements

  1. Frumos. Era si atunci destul de aglomerat. Ce mi s-a parut ciudat este ca nu am vazut nici un gras/obez...Probabil se mergea mult pe jos.
  2. Pai s-au cam intamplat din astea. Multi spuneau ca pur si simplu nu au vazut motociclistul...sau au vazut o luminita la 1 km distanta si credeau ca au timp de manevre.
  3. Exact. Te adaptezi. Insa, in Romania, treaba cu adaptatul este putin atipica. Majoritatea elevilor care dau de A, viseaza la R1 ca prima moto... Am vazut si veterani care le recomanda 1000cmc(prin puterea exemplului lor), dar subliniaza: trebuie doar sa ai creier si sa nu bagi mana in gaz. De parca toti isi iau RR, SS sau mai stiu eu ce vutezane de 1000cmc, doar ca sa mearga cuminti la job cu viteze sub 50km/h... Offtopic: poate renunti la ninja 250R, ca pare periculos
  4. Am fost prin Europa de multe ori, dar ce zic Europa....ma raportez doar la vecini (Bulgaria, Serbia, Ungaria, Moldova....mai putin fostele tari din URSS care nu ma atrag), toate astea au trafic mult mai ok decat la noi si sunt mai disciplinati, rar vezi arogantze. E o placere sa te plimbi cu motorul pe-acolo... La noi, meltenismul e in floare ...si nu dispare! Dimpotriva, anual apar generatii noi care ii inlocuiesc pe cei iesiti la pensie (sau mai rau).
  5. Daca se intampla ceva cu R1, ala cu masinuta era de vina. "Moarte conservarilor!"
  6. Este! Instructorul are încredere deplină în elevul său, altfel n-ar avea curaj să se suie pe motor(ca pasagerul unui învățăcel) în chiloți și șlapi...
  7. Ai dreptate. Din pacate multe topicuri de pe aici, ajung sa fie facute mocirla de diversi indivizi... E ultima mea postare off topic. Nu mai am nimic de zis in acest subiect.
  8. VID-20220619-WA0011.mp4 VID-20220619-WA0007.mp4 VID-20220619-WA0004.mp4 VID-20220619-WA0002.mp4 VID-20220617-WA0011.mp4 VID-20220619-WA0003.mp4 VID-20220620-WA0002.mp4
  9. Am fost de nenumarate ori în Bulgaria. Traficul e mult mai ok decât la noi (și drumurile). Drumurile nu sunt aglomerate (doar în apropierea capitalei mi se par mai glomerate). Au autostrăzi bune cu tuneluri prin munți. Sunt muuulte puncte de interes: Veliko Tarnovo, cascada Kayabunar, peștera Devetaska, cetatea Tsarevets, cascada Krushuna, cetatea Cerven, etc. Dar cea mai mare placere raman drumurile virajate (și cu trafic lejer, mult diferit de ce se întâmplă pe plaiurile mioritice, în weekend mai ales)
  10. Asta spune multe despre tine. Ai comportament de cocalar infect, care jigneste cand nu mai are argumente. Probabil te imbraci cu trening rosu cand mergi prin oras cu SS-ul. Am 2 motociclete si Versysul e perfect pentru oras, dar chiar nu simt nevoia sa ma mai justific in fata ta. Bafta!
  11. E vorba de o motocicleta de mers prin Bucuresti, deci nu cred ca e neaparat nevoie de extra-confort. ... Ai luat-o pe aratura, daca spui ca e un gunoi de motoreta despre Versys si recomanzi in schimb SV (care e la fel sau chiar mai slaba in oras). E parerea ta, dar felul cum o spui ... ... Probabil ai obtinut un pret bun la revanzare... Esti prea vehement cu afirmatiile. Eu plec la birou, cand e destul de aglomerat pe strazi. De obicei o iau pe podul Basarab printre 2 randuri de masini care mai mult stau....si deci o motocicleta supla e mai buna uneori.
  12. Vorbesti aiurea. De curiozitate, te-ai uitat cat costa de exemplu un Versys 650 fabricatie 2007+(din 2007 se produce) ? Acum fa o comparatie cu un SV din acelasi an de fabricatie... Bingo!
×
×
  • Create New...