Jump to content

Leon

Super Membru
  • Posts

    746
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Leon_bogdan

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    V-strom,Versys
  • Numar Moto
    SAS
  • Club
    Bucuresti

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki DR 650 RS,DL-650-V Strom,Kawasaki Versys
  • Interests
    TOT

Recent Profile Visitors

3,422 profile views

Leon's Achievements

  1. Am primit acum de la pint.ro: "In acest moment aproximativ una din trei masini din Romania sunt asigurate rca prin Euroins. Aceste polite raman valabile in continuare. Despagubirea pentru eventualele daune nu se va mai face de catre Euroins ci de catre Fondul de Garantare a Asiguratilor. Acest lucru inseamna ca va dura mai mult procesul de despagubire, cel putin in urmatoarele 2 luni. Un alt aspect important este ca suma maxim asigurata/despagubita va fi de maxim 500.000 lei. O suma considerabila dar sensibil mai mica fata de sumele maxime conform legislatiei europene pentru rca si anume de 1,22 mil eur pentru daune materiale si 6.07 mil euro pentru vatamari corporale si deces."
  2. Eu la masina am la Euroins facuta in decembrie (in vigoare din 14 ianuarie) si am platit 380 lei, in conditiile in care anul trecut a fost peste 600 lei. Mentionez ca la momentul respectiv (decembrie) Euroins nu parea ca e pe butuci... Nebunia maxima este ca am facut si la casa (asigurare PAD+facultativa) pe www.pint.ro si singurul asigurator pe care mi-l dadeau era Euroins. Deci, astept cu interes falimentul astora! E prima oara cand ma lovesc de asta (cu City n-am avut treaba)
  3. Am desfacut adineauri piesa si arata la fel ca in filmuletul postat de indian (totul pare corect)....nu are jeg in el, insa pare ca nu are lubrifiant
  4. Le-am trimis seria si mi-au scris adineauri ca nu are nici un recall.
  5. Ce naiba este "DELIVERY CERTIFICATE NUMBER" si unde il gasesc? Salut. Unde ai vazut astea? Pe site-ul oficial am vazut doar faza cu ghidonul dar la KTM 390R din 2018. Nimic despre restul...
  6. M-au sunat cei de la GoRacing, ei nu stiu nimic de nici un recall. Am cautat pe net si nu am gasit nimic oficial (insa ma minuneaza ca KTM are anual recall-uri la anumite modele). Daca ma poate ajuta cineva, ar fi perfect. Maine ar trebui sa le las motocicleta (ca sa imi verifice faza cu ambreiajul) Am cautat pe Gogu si am gasit doar la indieni. Pe siteul oficial KTM nu zice nimic de 390 Adv Pai nu ma apuc sa fac eu cercetari, ii las pe ei...insa se pare ca nu stiu nimic de faza cu ambreiajul, etrierii sau ghidonul cu probleme. Daca ai gasit ceva oficial, te rog sa postezi aici. Multumesc
  7. Pai eu am avut deja ghinionul cu bordul si cu ambreiajul....Sper sa nu fie inca ceva ( pe principiul: 3 la 10 lei) Atasez poze cu secretiile bordului
  8. M-au sunat de la service, cica ei nu stiu nimic...si ca o sa se intereseze. Multumesc pentru ponturi, daca tot o sa ma duc la ei, ii pun sa se uite si la alea (dar presimt ca nu le schimba)
  9. Cei de la GoRacing mi-au aratat poze cu borduri cu condens (moderat) care au fost refuzate de KTM ca sa le schimbe, deoarece ei au considerat ca putin condens e normal. La mine, au acceptat ca aveam zeama multa.... :))
  10. Nu inteleg ce relevanta are surubul cu imbus (in locul celui hexagonal) de la rezervor... Vin greu si mai nou, se accepta un pic de condens....trebuie sa ai apa multa ca sa ti-l schimbe
  11. Man, eu n-am treaba cu modificarile tale(si eu sunt adeptul functionalitatii, in detrimentul esteticului)....spuneam doar ca KTM puteau s-o rezolve elegant din fabrica (de exemplu cu silicon transparent la interior sau altceva). Oricum, daca ne intersectam vreau sa-ti dau o bere deoarece: MIE MI SE OPRESTE MOTORUL IN MERS cand tin putin ambreiajul tras si daca nu erai tu, nu stiam de recall. Mi se intampla cel putin o data zilnic si de multe ori eram in niste situatii nasoale in trafic de puteam sa crap, daca nu aveam ceva experienta. Ma gandeam ca poate e monocilindru si e normal sa se intample asta (eu avand de-a lungul timpului vreo 15 motociclete si nu am mai intalnit fenomenul, fiind genul care se joaca des cu ambreiajul). Cei de la GoRacing m-au intrebat daca mai am vreo problema, dar am uitat sa le zic de oprirea motorului din cauza ambreiajului vietii... Acum i-am sunat dar nu raspunde nimeni, vedem ce si cum.
  12. Mie mi s-a intamplat des la inceput...Pe urma, dupa ce am bagat ceva km si am schimbat uleiul a inceput sa se amelioreze simtitor treaba. Acum intra relativ bine in N. Mie mi-au schimbat bordul pe garantie. Oricum, mi se pare aiurea sa pui mastic/silicon/sugru si sa faci o tiganie la un motor nou. Adica nu e normal! Ar trebui sa gaseasca KTM o solutie, date fiind miile de plangeri in acest sens. De unde ai luat "protectia termica" ? Poti sa explici despre ce recall e vorba? (mie mi-au schimbat bordul in ianuarie si nimeni nu mi-a zis nimic). Lantul stock e o porcarie chinezeasca...l-am intins si iar are putina burta (si merg doar prin oras).
×
×
  • Create New...