Sari la conținut

Reason

Membru
  • Număr conținut

    33
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    TDM850 model 2000

Informații profil

  • Motociclete detinute
    TDM850

Vizitatori Recenți Profil

324 citiri profil

Reason's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. in caz ca este cineva interesat ...vand tdm 850, an 2000, moto se afla in Italia /index.php?...p;#entry2432580
  2. Aveti idee ?.... va rog Merci
  3. Tot nu inteleg dece se gasesc la vanzare sub 1% modele Hornet versiunea cu ABS. Ori nu stiu eu sa caut pe moto.it ori italienii nu vor modele cu ABS (versiunea 2007 pana azi) Ma lamureste cineva ? Merci
  4. Nu comentez aiurea pe forum, nu ma bag in seama sa va deranjez... si odata pe an cand sant in dificultate, pun o intrebare, si ti se raspunde asa `ala Ishmael`, e cam greu sa primesti un raspuns ca al lui. E complicata treaba cu modul in care se da jos bateria, sigur o sa raman cu suruburi in plus ...merci oricum pt rasuns Trec pe ``lenes mode`` si incarc bateria pe motor ca am vazut unde este plusu...merci Leonardsen (model 2000) Dupa cum vezi, am gasit aici de la voi raspunsuri pe care in manual nu le gasesc...de aici trag concluzia ca e mai bine sa pun intrebari pe forum. Merci...eu am terminat
  5. Pai o sa zic mai pe larg....de regula zic pe scurt si la obiect sa nu plictisesc. M-am trezit de dimineata cu un dor sa spal moto ca nu o mai atinsesem de anu trecut. O scot din locu ei sa-i dau la buton si...nimic. Nu mai are curent in baterie. M-am invartit dupa `dansa` si ma intrebam de ce. De ce nici eu nu stiu. Am dat saua jos si m-am uitat la aripa din spate cu gandu ca gasesc bateria. Bateria e ascunsa. M-am tot invartit sa gasesc bateria si am vazut ca este uleiul la minim. Asa ca, dupa ce am dat cateva roate bune si m-am plictisit am venit in casa sa caut IN GOOGLE formula uleiului ( formula pe care mi-a dat-o Linx) si nu am gasit nimic ca nu m-am descurcat. Pana la urma mi-am zis: ``daca tot intru din an in paste pe forum sa mai citesc cate ceva, macar de data asta cand am nevoie pun si eu o intrebare scurta``....din greseala am dat de nenea Ishmael. Daca-mi raspundea Linx din prima... plecam linistit. In concluzie...sant baiat cuminte Pana la urma ...cum scot bateria aia sa o incarc? Merci P.S Mi-am pus si poza la profil
  6. Sarumana interesant...probabil esti prietenul lui nenea cu barba 1. de unde sa satiu ca gasesc ceea ce ma intereseaza la pagina 18 ....poate era la pagina 170 de ex. 2. netul meu merge cu kilo ci nu cu mega la la voi... jur cu mana pe bujie oricum va multumesc (inclusiv tie), ca doar ne salutam pe strada
  7. BINE... STAI JOS... NOTA 4 Tu fiind nenea cu barba din fata grupului de moto ...banuiesc Citeste tu 1800 si ceva de posturi si zi-mi si mie daca esti dragut
  8. Stie cineva cum se scoate bateria sa o bag la incarcat? Cu ce tip de ulei sa completez la nivel ? tdm din 2000 Merci
  9. instincul imi spune sa franez mai mult cu fata acum (poate pana mi-o iau iar in barba) si incerc sa evit pe cat posibil sa franez in curba va multumesc pt. sfaturi
  10. vad ca fiecare are stilul lui ...si cel mai probabil totul depinde de motocicleta Tdm-ul meu nu franeaza cine stie ce cu spatele, chiar daca ajung sa blochez roata...adica nu se simte Dupa cum s-a spus mai sus ``depinde foarte mult de la motoreta la motoreta (centru de greutate, suspensie) si evident si ce cauciuc ai``... e si parerea mea
  11. Eu totusi cred ca mai este vb. si de temperatura asfaltului ...in dimineata aceea era destul de racoare si a alunecat mult mai usor. Aceeasi curba am facut-o de vreo cateva zeci de ori la aceeasi viteza. Nu vreau sa se dea impresia ca sant deja si eu un nr. 46 pe motor...crede-ma ca nu este animal. In final doctorul mi-a spus ca degetul nu o sa se mai inchida ca la inceput , o sa stea putin departat cand strang pumnul. Ma gandesc eu ....ca daca vreau sa dau si eu o directa de stanga o sa mai bag si un deget in ochi in acelasi timp....alta belea Haz de necaz...oricum nu e asa grav. De durut nu ma doare , m-a durut putin primele 2 - 3 zile....sa vedem dupa.
  12. Stau destul de linistit ca am mai avut astfel de experimente .. am mai cazut nu stiu cate ori de pe bicla , de pe scuter..etc. dar fara urmari. Cred ca este vb. si de limita. Se pare ca vreau sa vad cam pana unde este limita instrumentului ca sa stiu pana unde se foloseste.... bineanteles se mai intampla si cate ceva. Merci
  13. Am uitat sa zic ca am fost operat la deget si doctorul mi-a infipt chestia aia in deget pt. vreo 30 de zile.
  14. Fiind incepator , acum o luna si ceva intrebam aici pe forum ce sa aleg dintre Yamaha tdm 850 , Honda cbf 600 sau vfr 800, dupa cum am atasat am ales tdm 850....si tdm mi-am facut degetu. Ma duceam la munca de dimineata pe racoare si intr-o curba la dreapta, in coborare, am apasat putin mai tare frana de spate..a alunecat, instantaneu din instinct am luat piciorul de pe frana , a prins din nou aderenta si m=a aruncat pe stanga. ZBOING cu casca si cu tot corpul pe asfalt si vreo 5 rostogoliri pana in boscheti. Consecinte : deget rupt si nu mai stiu ce nasol la el...julituri pe picioare si pe coate manusa stanga si geaca (Spyke cu protectii) ....rupte motorul putin sifonat...toba putin indoita, semnalizare fata bucati, carena stanga julita bine,, bord crapat , pedale rupte singura intrebare pe care o am ....Voi franati frecvent cu frana de spate ?..va intreb ca acum cateva zile am intrebat un posesor de R1 si zice ca el nu foloseste deloc frana spate.
  15. Se poate inmatricula o motocicleta adusa din Italia doar cu o copie ca a fost radiata si inca o copie ca si-a platit italianul taxele ? Merci
×
×
  • Creează nouă...