Sari la conținut

paul oprea

Membru
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    pauloprea2010@yahoo.com
  • Skype
    paul.oprea2010

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ploiesti
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Honda VTR1000F
  • Numar Moto
    PH90NOT

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia RS125,Suzuki GSX600F

paul oprea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. mi.am permis sa urc cateva poze...el este bine
  2. paul oprea

    Accident cheia

    Concluzii? Ce are pana la urma?
  3. paul oprea

    Accident cheia

    Riderul era in depasire, soferul cu dacia aflat pe același sens de mers nu s.a asigurat la schimbarea directiei de mers spre stanga nici semnalizat iar rideruk nu a mai avu t timp sa schiteze nimic nici frana nimic, soferul baut.i.au fost recoltate probe biologice direct din salvare, riderul pana acum ce stiu piciorul rup.motocicleta franjuri » Post actualizat in 28 May 2016 16:58 Da domnu lewo:)) nu eram eu nu mai cobiti:)))
  4. paul oprea

    Accident cheia

    Va voi oferi imediat ce voi afla alte informații doar att va zic, momentan sunt la volan, șoferul 80% baut
  5. Detalii:viteza nu o mai stiu exact dar nu era mare, pasagera mea a suferit doar o simpla contuzie la genunchi eu...ca eu...purtam protectii complete combinezon dainese cisme nitro etc.pasagera doar casca (aici vor veni critici) veneam dinspre valenii de munte spre Ploiești la un moment dat o duba alna la aprox 5 metrii in fata mea se hotaraste sa faca stanga (de pe sensul opus).I.am intrat fix in partea dreapta.am reușit sa imi protejez pasagera de impact preluand eu tot socul.m.am trezit sub duba in dreptul cardanului..imi amintesc cum am fost tras afara si eu si ea ...soferul a zis ca nu ne.a observat si ca si.a pus mainile la ochi...cum vine asta nu stiu...acum astept externarea declaratiile si restull...si sa tinem cont ca dubistul avea asig pe bulgaria.scuzati greselile de caligrafie. .avand mana stanga pilaf si eu fiind stângaci imi este destul de greu sa scriu. Ptr alte nelămuriri astept intrebari
  6. Rip intr.adevar nici pasagerul nu este in stare fte buna
  7. Credeti.ma ca ajuta foarte mult vazand ca nu sunt singur si macar gandurile de bine ma imbarbateaza sa ma urc din nou in sa peste 3 luni
  8. Sa vedem daca mai am ce alege din el Domnule doctor
  9. Modelul moto vtr 1000 eu am fost acela din pacate.multumesc domnului doctor ptr ingrijirile acordate
  10. Doar cele 6 de la prinderea plutitoarelor o sa ma intereseze si doapele acelea micute ca s-au inmuiat grav
  11. Adevarat si sunt 6 oringuri amarate.la ce pret se ajunge la tine?ca as vrea sa fac si carburatoarele originale sa le am de-a gata
  12. Reglajele sunt facute corespunzator.oringurile am incercat sa le schimb dar toate pe care le-am gasit erau prea groase in carne si nu intrau,mai am o prb mai mare la ea si pana nu o rezolv nu imi permit sa bag prea multi bani in ea.problema fiind treapta nr 2 de viteza.sare din ea si dupa aceea intra fortat.din cate am vazut si am citit sunt posibile mai multe cauze: cilindrul,cateii de la pinionul de treapta 2 ,furca indoita,sau rotita de blocare in treapta,cea care vine in capatul cilindrului si e munca multa de schimbat fara piese de rezerva ,dar sper pana la inceputul lunii aprilie sa reusesc sa iau un motor complet ptr piese
  13. treaba sta in felul urmator,jiglerele principale sunt diferite pe cilindrii deci si reglajele ar trebui sa fie diferite,la cilindrii din centru jiglerele principale sunt de 112,5 iar extremele sunt de 115 de aceea am impresia ca ceva este putred.cuiele de reglaj le am pe toate la jumatate reglajul pilot este la 2 ture deschis
×
×
  • Creează nouă...