Jump to content

Webb`R

Membru
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

About Webb`R

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj Napoca
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Honda CB500
  • Numar Moto
    impar
  • Club
    mai rar
  1. Salut! Caut o pompa de apa de CB500 din '96. Astept pm! O zi buna!
  2. "Endurache", treaba cu Mythbusters e aiurea, dupa parerea mea, in primul rand, rotile evident ca se invarteau mai rapid, decat s-ar invarti rotitele benzii rulante, si asta demonstrand jaloanele care arata ca avionul se deplaseaza si nu sta pe loc. In al doilea rand, nefiind cunoscator al teoriilor fizice sau mai stiu eu ce, dar nu mi se pare logic ca un avion fara pic de portanta (ma refer acum exclusiv la poza postata de "paulynos"), sa 'decoleze' pur si simplu, care evident are si o masa..nefiind aer care misca sub aripi, nu o sa existe nici portanta. In cazul unui avion cu elice, in schimb, are fi nevoie de o elice de dimensiuni "astronomice" ), iar atunci singura chestie care nu ar lasa avionul sa decoleze/sa se ridice, este masa lui. [strict parerea mea]
  3. Cum zice si "silvik1313", exista un oarecare 'false neutral' intre trepte, care apare dupa cativa ani buni de uzura a cutiei de viteze la modelele evident mai vechi. Eu am CB500, si am patit si eu de cateva ori ca tine, dar nu in astfel de situatii dramatice, ci doar la mersul normal, si apare la schimbarile acelea sa zic asa mai anemice (apasarea schimbatorului mai putin ferm decat ar trebui) intr-o treapta inferioara. Dupa parerea mea, e foarte important, ca pentru a nu razali cativa dinti de pe vreun pinion din cutie, trebuie tras ambreiajul cat mai repede si schimbat inapoi ca lumea, inainte ca 'din greseala' sa continui apoi sa accelerezi si sa demarezi, dupa ce, in cazul tau, pericolul a trecut. E o senzatie aiurea, si foarte enervanta, care indreapta degetul spre o revizie a cutiei destul de iminenta, ca sa zic asa, depinde doar de atitudinea riderului, in cea ce priveste rentabilitatea unei astfel de lucrari, raportat la valoarea motorului in cauza ). Succes! Un sezon fain la toata lumea!
  4. Westrider, carburatia da, este o tehnologie veche ce tine de trecut, dar pe langa chestia cu consumul, si precizia de injectie si ardere, putere (dar nu neaparat), injectia niciodata nu va fi la fel de fiabila si de incredere ca si un motor pe carburator. Eu sincer, si sunt sigur ca si mai multi pe langa mine, daca nu am fi oarecum obligati de vremuri sa trecem pe motoare pe injectie, eu as ramane cu cea mai mare placere la carburatie, care si ea poate fi aproape la fel de ok si de perfect calibrata incat sa se ridice la un nivel cu injectia. Si sunt sigur ca voi ramane cat timp va fi posibil, la carburatie. (asta a fost o paranteza) imi cer scuze de offtopic!
  5. CB500 ar fi o alegere buna, si dupa parerea mea. Eu detin una, limitata la 25kw, si este mai mult decat suficient pentru un incepator sa se acomodeze chiar si cu una ne-limitata (58cp). O am de 2 sezoane si m-am hotarat sa o tin la mine, desi era o vreme cand am vrut s-o vand..E extrem de fiabila, foarte manevrabila, si garantat nu te va lasa la greu; la inceputul "carierei" mele de motociclist am facut km de m-am zapacit, pe fel de fel de trasee de pe care nu am ajuns acasa doar dupa ora 9 seara, si niciodata nu m-a lasat in bezna cine stie pe unde. Consumul la al meu sta pe la 3,9 la suta (mixt, cu pasagera-masurat si calculat dupa vacanta de vara in care am parcurs 1300km in 4 zile), pot spune ca si la cei 25kw al ei, ajunge la 140 lejer, ceea ce nu ar trebui sa-ti fie relevant, fiindca dupa cum aud, stam la fel cu gandirea in ceea ce priveste vitezomania ). Hornet nu am condus niciodata, probabil are atuurile ei! Eu am facut scoala (A2) pe un Kawasaki ER6-N, fiindca in momentul de fata GS-ul cu care trebuia sa fac orele, era la service...si chiar doar examenul l-am dat cu ala. In concluzie, iti doresc succes in alegerea mobrei, dar tine cont ca acest lucru nu se poate face in graba, sau fara discernamant pe moment, omul fiind hipnotizat de culoarea si starea estetica al unui motor, fiindca trebuie sa fii foarte atent mai ales la mecanica ei, starea ei tehnica! Succes!
  6. salut! Un pret la o toba Delkevic, Mivv sau Leo Vince pentru un CB500 din `96 te rog. Mersi!
  7. adyfikus, vazand raspunsul lui ThunderByte, as dori o oferta de pret. Eventual vorbim in pm. Mersi mult de raspunsuri!
  8. Exact aceeasi chestie o am si eu la Honda mea, am scris pe topic-ul posesorilor de CB, poate primesc si eu niste pareri. Oricum vreau s-o desfac, sa vad ce e dus la ambreiaj. Exact acelasi simptom il am si eu la ralanti, zgomotul disparand la tragerea manetei de ambreiaj. Spor la treaba!
  9. Salut, de cand am cumparat CB-ul am observat ca are un zgomot anormal, si anume o bataie neregulata la ralanti. Acesta dispare cand trag ambreiajul, deci ma gandesc ca ar fi ori la ambreiaj sau cutie, nu la motor. Nu e bataie foarte dura, sau agresiva, dar e acolo, si am cam neglijat (trecut cu vederea"") prea mult timp, vazand ca nu e prea grav. Intrebarea ar fi daca a mai patit cineva la fel, sau eventual un prieten de-al sau? Zilele astea as desface macar capacul de ambreiaj sa verific daca nu cumva furca e stramba sau cine stie. Un sfat , o idee, o marturie mi-ar fi de foarte mare folos! Mersi mult, sezon placut tuturor!
  10. Va salut, am observat ca Cb-ul meu nu incarca decat foarte slab, si m-am gandit ca de vina ar putea fi releul de incarcare.. Are cineva idee cam cat costa, si daca are careva dintre voi unul?
  11. Asa ar fi cel mai bine, ma impiedica doar bugetul, in rest asta ar fi cazul sa fac deja. M-am gandit si eu la asta si cel mai probabil o sa si incerc. Iar despre faza cu furtun la metru nu stiu daca ar fi valabil fiindca exista coturi/curbe dupa cum stii, si sa nu cumva sa se stranguleze.
  12. Va salut! N-aveti cumva din greseala un furtun de apa, de la radiator la capacul pompei de apa? Se cam prelinge apa pe acolo si n`as vrea sa raman pe undeva in weekend. Cat despre colier, da, e strans bine. Furtunul pare obosit, deci n`ar strica sa`l schimb. Unul nou e cam 60lei, si de aceea vreau prima data sa apelez la cineva, sau la dezmembrari.
×
×
  • Create New...