Jump to content

AlexGeo

Membru
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About AlexGeo

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Carnet moto din
    2012

Recent Profile Visitors

79 profile views
  1. cred ca TNG are totusi dreptate. Din cate vad oala de ambreiaj completa, este formata ca un sandwich din 3 piese, la mijloc se afla roata dintata ce calca pe mijlocul arcului, iar piesele exterioare, mai precis cosul si placa ce tine arcurile la locul lor sunt nituite intre ele, si opun resitenta pe laturile arcurilor. Acolo facandu-se practic amortizarea (prin acele arcuri) intre roata dintata ce poate transmite socuri in arborele cotit prin angrenaje, si ambreiajul in sine. In filmulet cred ca acel cos de aluminiu sa largit si are joc pe bucsa ce este fixa pe roata dintata si se afla pe exteriorul rulmentului cu ace. (imi scuzati limbajul nu tocmai ingineresc sau mecanic) Am gasit un alt filmulet ce cred ca ajuta Din lipsa de timp nu am putut verifica la motoreta mea nimic din ce am discutat mai sus, astept week-end-ul » Post actualizat in 10 Mar 2016 00:18 Filmuletul de ma sus vroiam sa zic ca poate ajuta si alte persoane ce au aceasi problema. Citind inca odata postul realizez ca suna ca si cum as da lectii, pe cand eu eram entuziasmat ca am inteles in final cu funcioneaza Multumesc de ajutor
  2. Mersi de video, se pare ca omul acela stie ce face. Voi incerca sa vad daca are acelasi joc in momentul cand vine nou rulment
  3. Oala are un fel de zgarieturi pe margine (vezi poze), inca nu cred ca sunt lovituri. Eu stiam ca oala trebuie inspectata pentru zgarieturi pe interior. zgarieturile de pe interiorul oalei ,pe acele santuri, sau pe cele de la oala interioara (nu stiu daca asa se numeste) au ca efect imposibilitatea discurilor de a glisa si implicit de a decupla cutia. Cam asta am gasit pe internet si deduc ca ar fi corect. intradevar, din schima pentru CB 500 pare mai ieftin , se pare ca se pot cumpara separat Concluzia, vazand si oala de pe eBay, care prezinta aceleasi urme de zgarieturi si configuratie asemanatoare de arcuri, este ca oala ar fi "normala". Arcul subtire nu pare a fi piesa inlocuita in schimbui altui arc gros si scos de acolo (banuiala initiala) , iar acele zgarieturi de pe exterior apar pe absolut toate oalele gasit pe eBay, deci posibil sa fie ceva din fabricatie. Am comandat rulmentul cu ace si garnitura la dillypoint. In momentul ca le primesc si le montez, revin cu rezultatul. Ps: sper sa nu fie cald pana o fac )
  4. Va rog o bere pentru Dl Vlad. Si aceea are acelasi tip de arc, multumesc » Post actualizat in 07 Mar 2016 22:11 da-mi un flex si putin timp si se pot scoate si inlocui cu arcul acela de pix, suntem romani, ce naibii Noroc ca si cea de pe eBay e la fel
  5. Posibil sa ai dreptate, dar asta ar duce la un fel de socuri sau suturi la plecarea de pe loc (parere neavizata) nu la bataia din ambreiaj. Eu ma gandeam ca este dezechilibrata - unul mai usor (poate s-a rupt si a fost inlocuit cu arcul acela de pix ) altul mai greu, de acolo si bataia ...
  6. Tind sa cred ca fiind unele negre si unele portocali, poate duce in eroare. Nu cred ca este mai gros insa trebuie sa masor
  7. Salutare tuturor, Asa cum spune si titlul a mea motocicleta Suzuki GSX-R 600 din 2003 avea o problema, o bataie din zona ambreiajului. Dupa multe cautari pe internet si acumulat informatii cu provire la problema, am decis sa mesteresc la ea. Spun avea pentru ca m-am apucat singur sa o desfac, cu manualul de reparatii in mana si cu atentie la ce desfac, in ce ordine si de unde. Problema vine acum din partea oalei de ambreiaj, si mai precis de la arcurile ce se afla pe volanta dintata. Asa cum o sa vedeti in poze, unul din arcuri este mult subdimensionat fata de celelalte. Gandindu-ma ca nu este normal m-am dus la un service, ce din cate stiu este unul competent, sa isi dea si ei o parere cu privire la oala. Baietii de acolo mi-au spus ca nu ar fi problema si ca asa este posibil sa fi venit din fabrica, de la echilibrat, insa nu erau foarte fermi. Ca atare cer un al doilea sfat si pe forum. Bataie se producea in neutru si disparea in momentul apasarii manetei de ambreiaj, deci cand placile se distantau. Ax-ul ce vine din cutie nu are joc sub nici o forma. Oala are un fel de zgarieturi pe margine (vezi poze), inca nu cred ca sunt lovituri, nu ar avea ce sa atinga. Piese de schimbat: rulmentul cu ace. Bucsa ce se afla intre ax-ul se iese din cutie, si rulment, arata acceptabil si oricum se poate cumpara decat cu o oala noua, ceea ce nu este rentabil la o astfel de motocicleta (~400 euro) Asadar, astept pareri. Va multumesc si hai cu caldura.
  8. Salut. Vreau si eu 3 bucati. Cum procedam ?
  9. O sa mai caut prin magazine diverse modele. O sa incerc si castile sugerate de GBV si daca intr-un final nu voi gasi le voi ataca cu lingura. Daca mai stie cineva modele astept recomandari
  10. Am probat o astfel de casca (Scorpion EXO500) dar pompita umfla partea cu mandibula deci nu are nici un efect asupra problemei mele Recent am probat XR1100. A fost aceasi problema. O sa incerc sa ma orientez catre modelele recomandate de tine. Sper sa gasesc ceva potrivit
  11. Xlite nu am gasit unde sa probez, am gasit chiar si niste oferta bune pe niste site-uri din afara am lasat un post in categoria de casti Xlite poate se indura cinva din bucuresti sa isi faca timp 2 minute sa fac o proba cu cascheta lui
  12. Salut, Va cer sfatul pentru problema caruia ii caut rezolvare de ceva timp. Sunt incepator si caut prima casca. Motoreta ce mi-am luat-o este una sport. Am fost sa probez tot felul de modele de casti prin majoritatea magazinelor din Bucuresti. Am probat Shoei, Arai, Suomy, Shark, HJC, Scorpion, Nolan... In fine, cam tot ce insemna casti pana in 1500 ron (+Shoei, Arai doar doar gasesc o rezolvare). Problema este in felul urmator, a mea mama ma facut cu un cap cu denivelari iar atunci cand pun o casca in cap cea mai mare problema este in zona din spate sus a capului. In acea zona simt cum ma apasa in asa fel incat dupa max 5 minute de purtat presiunea se transforma in durere. Asadar, singurele variante ce le-am gasit pana acum sunt: - un Suomy Defender care sta bine pe dovleacul meu dar nu are aerisiri decat in barbie, ATAT, si un extractor la spate (eu avand si mari probleme cu caldura ...) - Nolan N104 vine bine pe cap dar in partea din fata a castii (mandibula) nu simt nici un punct de suport , asadar ca un eventual incident nu stiu cat de sigura este. - o casca ce o consider "cea mai ok" pentru forma capului si modificat cat se poate de putin interiorul Daca cineva s-a mai confruntat cu genul asta de problema astept cu nerabdare o parere ca vine caldura Bafta si asfapt uscat! PS: nu imi permite religia sa iau si N104 pt oras si Defenderul pt afara.
  13. Salutare, rog si eu colegii din bucuresti care au casti xlite 602 / 701 / 801 marimea L sa ma ajute sa probez si eu una din aceste casti. Am gasit pe un site din germania preturi bune insa am o forma mai ciudata a capului si nu pot sa comand fara sa stiu cum stau pe dovleacul meu. Dau o bere
  14. Salutare! Scuze ca am deschis topicul si nu am mai scris nimic. Am fost plecat. Ca si concluzie la tot ce am citit, si bine pentru mine este ca ar trebui sa ma apuc de incercat, pe cat am ocazia, motorete.
  15. Salutare! Va deranjez si eu cu o intrebare. Urmeaza sa imi cumpar si eu prima motoreta, sunt in cautari. Vreau sa va intreb daca sv-urile sunt pretabile pentru cineva la 193cm si 103kg. Ma refer la comfort, pozitia in sa (sa nu imi dau cu genunchii in gura), si sa nu arat ca un urs pe bicicleta (cam asa am aratat pe un F4i la o proba de vanzare, nu ca ar fi important, dar totusi ). Bafta!
×
×
  • Create New...