Sari la conținut

redbeben

EX+
  • Număr conținut

    48
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Numar Moto
    B-89-AER

redbeben's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salutare,mersi de raspuns. uite ca la jocul cablului nu m-am uitat. ea a fost trantita pe loc dar pe partea cu frana si are maneta de frana un pic indoita.pe dreapta nu are nici un semn ca a fost trantita si nici nu e vopsita proaspat. de debraiat debraiaza f usor si cand apesi maneta apesi normal ca sa intre in viteza.numai ca trebuie sa apesi mai tare pe pedala.cutia e precisa si la ea ca nu mestec dupa viteze dar e senzatia de cutie fff tare.ca si cum ar fi noua. nu pare sa scape ulei pe la simering sau altceva. acum mai ramane sa verific cablul. mersi de info
  2. mie imi zornaia ceva cu tenta de piulita in carcasa stanga pe partea cu ambreiajul la un MZ dupa ce am scos capacul am constatat ca zornaiala venea de la lantul de transmisie primara care manca din carcasa.facuse burta si atingea in anumite momente. vreifica tensiunea lantului aluia si vezi daca nu cumva e de la asta.se vad semnele cu usurinta pe capac daca a atins sau nu.
  3. salutare, va intreb si pe voi ca aveti experienta cu gs-ul vreau sa imi iau unul dar intra cam greu in viteza.vitezele le gasesti usor nu-i bai,la fel si neutrul dar parca prea trebuie sa trag sau sa apas pe schimbator. poate sa fie numai de la ulei? acum are 15W40.oare cu 10W40 merge mai usor? unde stau eu e soare si 20 grade deci nu se pune problema de vascozitate mica. sau o avea ceva la ambreiaj? discuri? sau trebuie doar strans cablul cumva? ati mai patit cumva asa ceva? salutare cu farul
  4. salutare, momentan sunt un mandru posesor de MZ etz....care nu merge de ceva vreme si sta legat de un nuc : in acest moment ma bate gandul sa achizitionez un GS 500 E carenat din 91.are semnalizarile schimbare si o toba dopinger. am dat o tura cu ea si raspunde bine la comenzi mai putin frana...mi se pare un pic cam prea moale pe fata.adica daca apas doar cu 2 degete pe ea degeaba apas ca pt o oprire mai brusca trebuie apasata cu toata mana.aia pe spate e ok. sa fie de la placute? sau numai din reglajul manetei? a mai avut careva problema asta ca vad aici pe forum ca toti sunteti multumiti de frana fata la gs. salutari cu farul
  5. shaq tata postul este pt cine stie ce spun...sau mai bine zis pt cine intelege macar nu va mai lamentati ca niste babe si ma mir ca ii stiai chiar pe toti,nu-i ciudat ca mai toti se intreaba cine era mortul si cer info despre accident si by the way shaq nu-s deloc frustrat ...tu poate esti ca vad ca nu mai ai motor toate bune
  6. sincer sunt satul de rip-uri si de condoleante de ce mai faceti asta? degeaba cred de ce ne uitam la rubrica accidente? pt ca suntem hiene si ne place morbidul,exact ca stirile la tv,cu cat mai sangeroase cu atat mai mare audienta face cineva ceva in privinta asta? ma indoiesc pacat de oamenii aia care au murit multi se alarmeaza abia acum cand incep sa moara si cei din vest(timisoara ,cluj ,arad) pai deh daca acum au dat si ei de dobitocii de care bucurestenii au parte zilnic decat sa plangeti prietenii(unii dintre voi) sau sa stergeti topicuri instigatoare de cele mai multe ori la violenta impotriva conservarilor mai bine faceti dreacu ceva daca de bataie nu va arde(mai ales moderatorilor si supermembrilor)ca sunteti pacifisti nu mai bine scriem toti autoritatilor competente in fiecare zi si ii batem la cap sa modifice ceva in legislatie? poate la voi acolo unde sunt doar 3 masini care trec la juma de ora nu se simte amenintarea dar intr-un oras supraaglomerat si plin de nesimtiti credeti-ma ca ati face genocid ma rog,aveti alta gandire(dar poate ii ban-uiti si pe cei care vb cu kali stiti voi cu incidentul,cu ruptul de oglinzi...) ba,faceti dreacu ceva si pt fiecare mort sau accidentat nu mai ripuiti atat si ori puneti mana pe bata si va faceti singuri dreptate ca politia oricum doarme (vezi alex si faza tipica-cam pe unde aveati masina doamna?)ori hai sa scriem cui trebuie si sa facem presiuni poate rezolvam ceva pe cale pasnica bagati bine la cap -cand m-ati sters pe mine era doar inceputul fenomenului antimotociclistic(pt admini)
  7. desi am zis ca nu mai scriu nimic pe acest forum datorita "super membrilor" (stiu ei care cenzureaza orice ca fiind limbaj dur si instigator) totusi nu pot sa nu remarc cati o mierlesc in fiecare zi si cati sunt pocniti,injurati,impinsi de conservari daca voua vi se pare normal sa creasca asa tare nr accidentelor moto ce dracu sa mai zic poate am fost si sunt mai dur in limbaj cand propun sa le rupem capul conservarilor care sunt in culpa si care sunt si super tupeisti dar vad ca daca nu imi fac eu singur dreptate ma calca cate un bou in fiecare zi macar de as merge singur dar mai merg si cu prietena in spate ce sa fac sa astept ca un coios din conduceri sa citeasca forumuri ca sa vada cati mor zilnic(si nici macar nu sunt trecuti toti aici) sau sa mai moara un politist ca sa intre careva la zdup? pai de ce sa nu intre si pt vatamarile zilnice si pentru mortii in civil? adica noi ce avem? pacat de fiecare motociclist accidentat dar n-o sa se schimbe nimic,niciodata in tara asta ,din cauza voastra ca sunteti prea blanzi mergeti si voi prin tari straine unde circulatia urbana este preponderent pe doua roti si vedeti care sunt legile de protejare ale motoristilor si cum ii amendeaza pe conservari+ bunul simt al conservarilor care nu mor de ciuda ca ajungi primul la semafor si incearca sa te blocheze si nu in ultimul rand nu sunt asa prosti eu atat am mai avut de spus daca nu faceti ceva concret(nu doar sa postati rip-uri pe forum) poate maine o sa fie unul dintre voi,sau eu,sau desi mai greu (ca ei sunt peste noi si pe ei nu-i calca niciodata nimeni) uhn supermoderator
  8. deci,alex a murit degeaba poate ca asa zisii motociclisti care stau pe forum si sterg topicuri ar trebui sa se gandeasca si la toti prietenii lor care au murit prosteste si poate ar trebui sa mai calce putin prin sangele celor mutilati pe viata de conservari xxxxx poate ca limbajul meu a deranjat auzului si poate ideile mele nu sunt tocmai ortodoxe dar ii vad si pe altii pe forum care merg cu spray-uri cu gaze la ei,altii vor pioleti si totusi nici unul nu e interzis imi cer scuze pt limbajul folosit dar eu prefer sa-mi scap pielea in jungla asta semanand frica in soferii de masini decat sa stau ca xxxx si sa ma calce toti si sa raman fara picioare ca bietul baiat al lui cocosatu sau sa-mi omor si pasagerul k un xxxx imi taie fata azi un xxxx ma claxoneaza sa ma dau dar in dreapta unu mergea in paralel cu mine,ma depaseste conservarul si imi tranteste o frana injurand si gesticuland cu o mana k cu cealalta tinea telefonul eu l-am salutat cu farul,i-am urat asfalt uscat,la o bariera (k la fix 100m in fata era o bariera) ma opresc langa el si ii urez binete si sanatate familiei dau mana cu el si plec mai departe oameni suntem nu? pacat insa k din ce in ce mai multi ingroasa randurile accidentelor k de ii protejeaza pe saracii soferi din conserve faceti ce vreti,multumiti-le cand va accidenteaza,luati in deradere familiile mortilor si menajati-i pe EI cu fel de fel de petitii si mitinguri caraghioase nu faceti decat sa ma convingeti ca trebuie sa ma tirez din tara asta prost sunt eu ca ma plimb atat de mult prin tari civilizate unde respectul in trafic inseamna ceva,unde masinile le lasa loc motoarelor si scuterelor la stop si unde se mai uita si in oglinzi din cand in cand apropos,acolo nu sunt atatea cluburi si forumuri de "motoristi" si daca sunt acolo macar fac ceva concret in privinta accidentelor ma rog, hai sa fiu civilizat si sa nu mai injur pe forum dar oricum va promit in mod solemn ca nu o sa mai impartasesc nimic cu voi pe acest forum exclusivist unde numai "marii motoristi" au un cuvant de spus asfalt uscat si dumnezeu sa-i odihneasca pe cei plecati
  9. frate eu sper sa nu fie transmisia primara k se schimba destul de nasol k tre sa desfaci ambreiajul si iti trebuie prese si trebuie sa strangi bine inapoi toate alea(in cazul meu cu kick starter dupa cateva porniri mi s-a desfacut pinionul de angrenare si dadeam in gol ) sa siliconezi si toate treburile alea murdare cu ulei din baie si etc pe mine un lant m-a costat 350 mii p.s. daca lantul e de vina si are burta inseamna k de motoare s-a tras rau de tot si au fost smucite si date pe o roata k d-aia se intind(bine in timp nu asa la doua ridicari) oricum eu zic k e bine de schimbat pe la vreo 40000kmk sa fi sigur bafta
  10. vezi k s-ar putea sa fie de la distributia care este slabita rau si lantul din carter face mai ales in sarcina o burta asa mare incat iti freaca de carter asa am patit eu si imi zornaia ceva si nu stiam ce credeam k mi-a cazut un surub in carter si ziceam k nu-i problema dar cand am desfacut motorul deja mancase cam jumate din grosimea materialului verifica k poate asta e bafta si asfalt uscat
  11. de la omv baga careva benzina k eu bag numai de acolo si n-a facut probleme(daca atunci cand pornesc motorul si dau sa plec de pe loc se aude super ciudat-un huruit de motor care zici k e de drujba si merge cu intreruperi si fara forta primii 20 m e de la benzina sau de la faptul k daca sta mai mult timp se separa in carb uleiul de benzina si il arde p-ala mai intai? o fi uleiul prost k nu l-am pus eu) hai sa spunem fiecare cam de unde ar merita sa bagi benzina k vorba ta si-o mai iau si altii p.s. mare grija cu (cuvant jignitor) de pe sosele si ia-ti casca
  12. ti-a sarit din viteze se repara destul de usor se schimba pana daca e foarte uzata si mai e o mica furca unde trebuie sa-i mai pui niste saibi
  13. verifica-i bobina de inductie k bine zic baietii k nu e de la bujie k daca porneste la pedala e clar k da scanteie buna bujia s-ar putea bobina daca nu sigur electromotorul daca vrei neaparat bujie buna ia un ngk vezi k in baneasa langa peugeot(scutere-vis-a-vis de romaero)e un magazin de piese auto unde au bujii ngk si catalog pt toate tipurile de motociclete masini si scutere pe care fac ei bujii si sigur gasesti modelultau in catalog o bujie normala e ~8ron iar una cu electriod de platina e cam 30 roni bafta
  14. ma baieti io am un mz etz de 150 si ma batea gandul sa-mi tunez una alta pe la el inclusiv marirea ferestrelor,slefuirea galeriilor de admisie si evacuare bla,bla,bla am cautat pe net mz tunning(pe google) si am gasit niste chestii de modificat cu tot cu calcule si toate alea dar iti trebuie atelier specializat si la chestia cu dacia cu 1,5mm e cam mmult k lovesc supapele dupa aia asa mi-a zis taica-miu care rectifica chiuloase pe masina cu comanda numerica deci totul calculat si la fix dar la motoarele in 2 timpi daca modifici curgerea combustibilului si a gazelor ai pus-o io stiu astea de la dinamica fluidelor din facultate ma rog si aia de pe site zic acelasi lucru k s-ar putea sa nu mearga intotdeauna si oricum faza cu incazirea excesiva e reala bafta la tunat oricum eu il las asa pe al meu sau ii pun o toba sport si o valva unidirectionala de kevlar
  15. vreau si io sa-mi dezlimitez scuterul dar nu stiu cum e un piaggio liberty de 50 cm din 2002 ceva sugestii?
×
×
  • Creează nouă...