Sari la conținut

V-FOUR

Super Membru
  • Număr conținut

    573
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.wildriders.ro
  • Yahoo
    a17ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom DL1000XT, Ij 56, Mz Es250
  • Numar Moto
    TM 88 WLD
  • Club
    WILD RIDERS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda VFR 800 V-TEC 2003, Honda VTR 1000 SP2 2002, Honda CRM 250 1995, Jupiter 4 1988, Mz Etz 250 1986, Ij 1962, Honda VF500F2 1987, Suzuki Bandit S 2000, Kawasaki Z750 2005
  • Interests
    Sporturi cu motor

Vizitatori Recenți Profil

2.296 citiri profil

V-FOUR's Achievements

  1. Retromobil Parada Primăverii Timișoara
  2. Am reușit sa duc la curățat chimic, sablat și vopsit electrostatic unele piese
  3. Greu cu timpul alocat pentru Planeta dar și mai greu piesele pentru a o transforma în modelul Deluxe, practic nu exista piese de schimb pentru sistemul de frânare și furca față pe aer și ulei, știam ca furca față cu frână pe disc au fost împrumutate de rusi de la Yamaha și am am găsit o Yamaha, accidentată frontal, dar care avea același disc de frână ca si aspect si diametru ca si cel de Ij și am cumpărat pompa de frână cu tot cu etrier, din păcate prinderea etrierului pe furca de Ij e diferită, dar poate va ajunge pe mana chirurgului Pinocchio, vedem dacă găsesc soluții pentru a repara măcar una din cele 2 furci față aer+ulei pe care le am. Alta soluție găsită de rusi a fost sa păstreze furca originală clasica pe ulei și sa monteze 2 roți turnate de 18 și sa renunțe la frana pe disc, asa ca am găsit și cumpărat încă o roată turnată pe 18, vedem cum va ieși la final Planeta
  4. Nemții au pus verde la semnalizare și galben la neutral
  5. Becul galben este de la neutral
  6. Am primit cadou o pereche de burdufuri originale pentru ETZ și le-am schimbat și am schimbat și axibildele de pe telescoape
  7. Din păcate nu se potrivesc cutiile laterale prea bine pe cadru, iar seaua am facut-o bucăți, pentru ca nu puteam sa montez aripa spate pe ea, nu se aliniau deloc gaurile, piesele sunt din nou pe mana chirurgului.
  8. Nu, cândva cineva a vrut sa-l faca stil chopper și avea unele modificări, asa ca am luat alt cadru de Planeta 5 ca reper și l-am readus la starea din fabrica, chiar lipseau prinderile pentru capacele care acoperă carburatorul Am făcut și primele probe azi, sa vad cum se potrivesc chinezismele înainte să-l dau la vopsit electrostatic
  9. Salut Relu, din câte știu eu ambielajul de ETZ e mai lung în partea de ambreaj, pentru ca se conectează și la turometru
  10. V-FOUR

    Proiect IJ 56

    Am reparat azi sticla de la becul de neutral, care a picat de ceva timp și am reparat și becul de la încărcare, care s-a oxidat și nu mai făcea contact.
  11. Am pregătit roțile pentru sablat și vopsit electrostatic, roata față are câteva lovituri, sa vedem dacă se pot repara, anvelopele montate erau din 1994 respectiv 1996, a trebuit sa merg la vulcanizare ca să pot sa le demontez, pe față avea camera montată dar pe spate era tubless
  12. Am început lucrul la cadru, sa-l readucem la starea din fabrica, Maestrul Pinnochio din nou în actiune
  13. Deși erau in stare foarte bună, unul chiar era nou când l-am montat, am decis sa schimb cauciucurile rusești cu niște Mitas-uri noi, operație destul de simpla la prima vedere, doar ca am descoperit ca și burdufurile de la lanț erau coapte, deși au doar vreo 2 ani și asa ca am avut destul de lucru pana am schimbat tot. Am făcut și o tură scurtă sa vad cum funcționează totul 20250104_140751.mp4
×
×
  • Creează nouă...