Sari la conținut

V-FOUR

Super Membru
  • Număr conținut

    552
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.wildriders.ro
  • Yahoo
    a17ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom DL1000XT, Ij 56, Mz Es250
  • Numar Moto
    TM 88 WLD
  • Club
    WILD RIDERS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda VFR 800 V-TEC 2003, Honda VTR 1000 SP2 2002, Honda CRM 250 1995, Jupiter 4 1988, Mz Etz 250 1986, Ij 1962, Honda VF500F2 1987, Suzuki Bandit S 2000, Kawasaki Z750 2005
  • Interests
    Sporturi cu motor

Vizitatori Recenți Profil

2.120 citiri profil

V-FOUR's Achievements

  1. Lolo deja am fost dat afara din casa, dorm în garaj printre comuniste. Incet, încet o sa ma apuc și de Planeta asta si probabil ca o sa te sun pentru o grămadă de nimicuri
  2. Ba chiar m-am trezit cu o remorca cu 2 motociclete pe ea, parcată în fața porții, cunoșteam motoarele, stiam ale cui sunt, si da, am dat și bani pe ele, deși cred ca am plătit cam mult pentru ce oferă, dar asta e, sunt boala grea comunistele astea. PS: am primit și o roagă de piese pe lângă motociclete, ca să fie târgul mai bun.
  3. M-am trezit la poartă cu încă 2 rable, un prieten a vrut sa le restaureze, dar când si-a dat seama câtă munca și mai ales câți bani trebuie investiti ca să iasă ceva frumos, a renunțat la proiect și mi le-a vandut mie
  4. V-FOUR

    Proiect IJ 56

    A fost foarte fain la Retroparada, foarte mulți nostalgici care au avut ei Ij prin tinerețe si foarte mulți copii care nu au văzut încă o motocicletă cu atas, nu s-a urcat nimeni pe motor sau ataș, nu au tras de cabluri sau manete, ceva nemaiîntâlnit pana acum. Eu i-am oferit pompa originala de Ij, dar a găsit un compresor și a reușit sa umfle și roata la Mini
  5. V-FOUR

    Proiect IJ 56

    Dacă tot i-am făcut asigurare și ITP, am zis sa participam și la Retroparada Toamnei
  6. În sfârșit am reușit sa-i montez și numărul de înmatriculare Din păcate calitatea unor piese este foarte proasta, burdufurile de la telescoape au puțin peste un an de când au fost achiziționate și deja sunt crapate
  7. V-FOUR

    Proiect IJ 56

    La RAR, 203 km parcurși în 2 ani dintre care 100 km e drumul pana la RAR și inapoi
  8. Am trecut și de RAR, au ăia niște preturi de vorbești singur, 401 ron pentru duplicat CIV ( CIV-ul vechi nu mai este bun) și trecut în noul CIV mențiunea ca motocicleta este vehicul istoric, ITP-ul îl aveam deja făcut, sa vedem acum cât durează pana e gata noul CIV și apoi urmează DRPCIV
  9. A durat ceva timp, dar am primit atestatul de vehicul istoric pt ETZ, urmează RAR-ul
  10. Toate vehiculele mai vechi de 30 de ani pot fi omologate ca și vehicul istoric iar Etz-ul de față peste 3 luni împlinește 40 de ani, dar sunt de-acord cu tine ca arată ciudat când vezi la Retroparada câte un Mercedes din anii '90 de îți pica plombele ce dotări are, prezentat ca și vehicul istoric sau vreo Honda Goldwing, dar asta e, sunt deja clasice
  11. Salut, pun eu ulei în benzina, cele care au pompa de ulei separat le recunoști foarte ușor după capacul de la ambreiaj
  12. Am rămas în "pana prostului", deși mai aveam benzina în rezervor se pare ca rezerva nu funcționează și a trebuit sa apelez la varianta " suna un prieten" ca să ajung acasă, noroc ca eram relativ aproape.
  13. Dacă ți-e dor de reparat, cauta o Planeta care necesita restaurare
  14. Când aveam 20 ani si 65 kg eram mândru posesor de MZ ETZ, l-am vandut ca sa-mi i-au masina și de atunci tot am visat sa îmi cumpar altul. Părerea mea e ca ETZ-ul este cea mai tare comunistă, sigur Jawa e mai rapidă, dar dpdv tehnic ETZ-ul este net superior. Beneficiile atestării ca vehicul istoric pentru motociclete, deocamdată, nu sunt mari, scapi de impozit, care nu e mare la motociclete, dar se aduna în cazul meu, având deja 4 comuniste, faptul ca trebuie sa fac ITP-ul la RAR nu ma deranjează foarte tare, oricum pana nu demult în Țimisoara la motocicletele cu ataș doar la RAR puteai sa faci IPT-ul
×
×
  • Creează nouă...