Sari la conținut

V-FOUR

Super Membru
  • Număr conținut

    605
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

2 Urmăritori

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.wildriders.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Permis moto din
    2000
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom DL1000XT, Ij 56, Mz Es250
  • Numar moto
    TM 88 WLD
  • Club
    WILD RIDERS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda VFR 800 V-TEC 2003, Honda VTR 1000 SP2 2002, Honda CRM 250 1995, Jupiter 4 1988, Mz Etz 250 1986, Ij 1962, Honda VF500F2 1987, Suzuki Bandit S 2000, Kawasaki Z750 2005
  • Alte autovehicule si vehicule
    Skoda Octavia 1.0 TSI, Mazda 5 2.0
  • Interese
    Sporturi cu motor

Vizitatori Recenți Profil

2.465 citiri profil

V-FOUR's Achievements

  1. V-FOUR

    MZ

    Nu gol, duce nevasta si un câine si a mai si urcat pe o poteca ingusta de munte Astea venite din partea unui om fan declarat Ij 56? Daca ar fi sa compar ES-ul meu din '62 cu ETZ-ul din '85, cei 20+ ani diferență se simt bine, la fel este si Ij 56 si Planeta 5, Simsonul a ramas la tehnologia veche, Junak nu am vazut vreuna si IFA BK are un vecin cu tine una, pe care a cumparat-o incompleta si se chinuie de f. multi ani sa o refaca. Cand am zis cea mai buna comunista, asta este ETZ-ul pentru mine si este parerea mea, asa cum pentu altul este Jawa si pentru altul este Ij-ul etc., deobicei cam pentru fiecare cea buna motocicleta este cea pe care o detine, dar era ceva ca in 1985 sa fi om de rand si sa ai un ETZ cu frana pe disc
  2. V-FOUR

    MZ

    Comparativ cu cadrele rusesti, da, sunt mult mai fragile, deaceea atasele de la Mz-uri sunt din aluminiu si sunt mult mai usoare decat cele rusesti, dar am vazut ETZ in Romania care tracteaza un atas de Jupiter 3 si o face fara probleme, pt ca a venit din fabrica special construit pt a tracta atas, cadrul este altfel, mult mai solid Da, din mini-colectia mea, Ij 56 ramane favoritul meu desi, in 10 ani de cand l-am restaurat, am parcus impreuna aproximativ 3000 km, dar tot 3000 km am parcurs si cu ETZ-ul de cand l-am facut, doar ca intr-un an, pentru ca este alt nivel tehnologic, deci DA, imi pastrez opinia, ca cea mai buna comunista ramane MZ ETZ
  3. V-FOUR

    MZ

    Raman la opinia mea ca ETZ-ul e cea mai buna comunista, faptul ca ai 1.70m nu va fi un impediment.
  4. Faptul ca este si foarte usor, ajuta mult pe drumuri de pamant
  5. Superb ETZ-ul acesta, am incercat o scurtatura care ma bagat pe un drum de camp si a facut fata cu brio
  6. Am primit si bascula cu bucșe noi de la strungar
  7. A durat ceva timp dar după multă muncă și mulți bani investiți roțile asa au iesit
  8. Au venit câteva piese de la bulgari. Aveam pe acasa un cauciuc rusesc aproape nou pe care l-am folosit putini km la Jupiter, asa ca am pregătit si roata față originală cu spițe și disc de frână pt Planeta 5, deși nu prea vreau sa o folosesc pt ca am și cea cu spițe turnate, dar vedem ce va ieși la final.
  9. Am început și cu roata spate
  10. De cele mai multe ori timpul e problema, plătești pe altul sa facă o chestie pe care tu nu ai timp sa o faci, ca și durată mi-a luat cam o săptămână sa termin o roată, mai am 2 de făcut, dar timp efectiv de lucru au fost doar câteva ore. Asta e, încet, încet o sa-l termin si pe ăsta.
  11. Am reușit sa vopsesc roata față de la Ij, nu a ieșit perfect, dar pentru un amator ma declar mulțumit
  12. Tedi cu pulpă e pentru bogați, eu mai pe sarakie asa,cu esență de suc de lămâie și apă Bube are sigur, vedem cum le rezolvăm
  13. Am zis sa verific rezervorul dacă e spart și sa-l curăț, asa ca l-am umplut cu acid citric și apă. L-a început picura din 2 locuri, lateral dreapta sus unde se prinde de cadru și în jurul robinetului de benzină, unde cineva a mai încercat sa-l cositoreasca cândva, ciudat e faptul ca l-am reumplut cu apă și nu mai curge, e doar umed în zonele respective, o sa încerc o reparație sa vedem ce iese.
×
×
  • Creează nouă...